Zamknij

-Będziemy siedzieć całą noc! Pat na walnym zgromadzeniu SzSM

Zespół iszczecinek.plZespół iszczecinek.pl 20:05, 04.06.2025 Aktualizacja: 22:27, 04.06.2025
Skomentuj fot. iszczecinek.pl fot. iszczecinek.pl

Wrze w Szczecineckiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Członkowie spółdzielni, którzy stawili się na trzecia część walnego zgromadzenia, twierdzą, że ich głosy były już wcześniej ignorowane. Teraz zapowiadają: zostaniemy tak długo, jak będzie trzeba.

W największej w Szczecinku spółdzielni mieszkaniowej trwa walne zgromadzenie członków, podzielone w tym roku na siedem dni. Każda część przypisana jest do innej grupy mieszkańców. Jednak podczas trzeciego dnia obrad doszło do bezprecedensowej sytuacji — członkowie spółdzielni obecni na zebraniu nie wybrali przewodniczącego, co w świetle prawa oznacza, że zebranie nie może być kontynuowane.

Kilka godzin i… nic

Zgromadzeni członkowie podejmują kilka prób wyboru przewodniczącego, lecz żadna z kandydatur nie uzyskuje wymaganej większości. Mimo że od rozpoczęcia minęło ponad pięć godzin, zebranie wciąż nie zostaje otwarte. Brak przewodniczącego uniemożliwia przeprowadzenie głosowań, podjęcie uchwał oraz sporządzenie protokołu. Zgodnie z przepisami, taka część walnego zgromadzenia nie zostanie uznana za ważną.

Na sali rośnie napięcie. Głos zabiera Marcin Bedka, jeden z członków spółdzielni:

– W poprzednich wyborach ta grupa, która dzisiaj przyszła głosować, została potraktowana tak, jakby jej nie było. Jej głosy wyrzucono na śmietnik. Ostatniego dnia walnego zgromadzenia, pod wpływem – nazwijmy to w cudzysłowie – sugestii kogoś ważnego w naszej spółdzielni, zapadła decyzja o ich unieważnieniu. Dzisiaj ci ludzie wrócili, by pokazać, że bez ich głosów nie da się niczego przegłosować.

I dodaje stanowczo:

– Będziemy czekać tak długo, jak trzeba. Nawet całą noc, jeśli będzie trzeba. Chcemy pokazać, że nasze głosy są ważne. Zapraszam wszystkich na rano – przyjdźcie, wesprzyjcie nas, przynieście śniadanie. Pokażmy razem, że walczymy o dobro naszej spółdzielni.

Zdaniem Bedki, obecna forma zebrania – podzielonego na wiele dni – nie jest przypadkiem.

– Spółdzielnia rozkłada walne na części celowo. Bo jeśli zorganizowano by je w jeden dzień, moglibyśmy w głosowaniu nie udzielić absolutorium prezesowi i go odwołać. W formie wielodniowej nie mamy takiej możliwości. Rada nadzorcza, która została wybrana dzięki unieważnieniu części głosów spółdzielców, przegłosuje prezesowi wszystko — łącznie z jego pozostaniem na stanowisku, mimo że członkowie spółdzielni nie chcą już jego dalszej kadencji.

Rada Nadzorcza nie komentuje

O komentarz poprosiliśmy Przemysława Machnika, zastępcę przewodniczącego Rady Nadzorczej Szczecineckiej Spółdzielni Mieszkaniowej. W odpowiedzi usłyszeliśmy:

– Nie mogę udzielić komentarza, ponieważ Rada działa kolegialnie i do takiej wypowiedzi potrzebuję zgody pozostałych członków. Nie mam mandatu, by mówić coś więcej. Jeśli na kolejnym posiedzeniu Rada taką zgodę mi udzieli, wtedy chętnie odniosę się do tej sytuacji.

Dlaczego członkowie protestują?

Obecna sytuacja to kontynuacja sporu z 2024 roku. Jak pisaliśmy w ubiegłym roku (link do artykułu), część członków spółdzielni twierdziła, że ostatniego dnia walnego ich głosy zostały unieważnione, co przesądziło o utrzymaniu obecnego zarządu i rady nadzorczej. Obecny protest ma być odpowiedzią na tamto wydarzenie – próbą odzyskania wpływu i pokazania siły członków, którzy nie godzą się na dalsze marginalizowanie ich głosu.

Sprawa w sądzie.

Warto dodać, że po zeszłorocznych kontrowersjach związanych z walnym zgromadzeniem, sprawą zajmuje się sąd. Wszczęto postępowania dotyczące prawidłowości przebiegu głosowań i ewentualnych nieprawidłowości proceduralnych. Do tej pory nie zapadło żadne rozstrzygnięcie, a sprawa pozostaje w toku.

Walka o wpływ na losy największej spółdzielni mieszkaniowej w Szczecinku trwa. I nic nie wskazuje na to, by szybko miała się zakończyć.

Zobacz także:

SzSM odrzuca wniosek mieszkańców. Padają mocne słowa

Symboliczna taczka dla zarządu SzSM – mieszkańcy walczą o zmiany [WIDEO]

Spółdzielnia zamyka drogę, działkowcy wściekli

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(39)

eeee

21 23

bardzo współczuje pracownikom spółdzielni. To co teraz wyszło, jak oni ich wyzywają , jak okrutnie traktują! To jest szokujące! Można nie lubić spółdzielnie ale proszę państwa ! co to jest?!!!

21:06, 04.06.2025
Odpowiedzi:7
Odpowiedz

MasakraMasakra

14 6

To co robi gruba z zachodu to skandal!!!!! Ja napisze zażalenie !!!!!

21:15, 04.06.2025

Ktoś Ktoś

10 5

Jak to co przerost formy nad treścią. Ja też mam wiele zastrzeżeń do spółdzielni ale nie popieram chamstwa, cwaniactwa i stylu po trupach do celu. W poniedziałek i wtorek nic im nie wyszło i teraz trzęsą 4 litrami że nie uda im się ich plan. To są ludzie chorzy na władzę i właśnie pokazali że mają w głębokim poważaniu lokatorów spółdzielni którzy mają inne zdanie?? Wydawało mi się że żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo mieć swoje zdanie i poglądy. W dniu dzisiejszym Panowie udowodnili mi że owszem ale pod warunkiem że jeśli chodzi o SZSM to nie działa.

23:10, 04.06.2025

do ktośdo ktoś

8 4

zgadzam się z tobą. .dziwne , że dwóch polityków zaangażowanych tak mocno w to... jak nic walka o stołek

23:23, 04.06.2025

SkandalSkandal

10 3

Dla mnie jest to skandal że przez małą grupkę osób nie będzie ważne całe walne. To brak szacunku dla tych którzy przyszli wczoraj i przedwczoraj. Przecież tam były starsze osoby. Panie cembrowski …. Radny od kultury. Dramat . Jak panu nie wstyd🤨🤨🤨🤨

00:31, 05.06.2025

Do skandal Do skandal

7 6

A rok temu był szacunek do ludzi którzy oddali swój głos na dwóch pierwszych częściach walnego które to głosy były w piątym dniu anulowane?

00:36, 05.06.2025

Rok temuRok temu

10 3

Rok temu to pan Bedka jako pan i władca sam zmienił zasady głosowania, i powiedział że robi to na własną odpowiedzialność. Dlaczego o tym milczycie? Gdzie jest ta jego odpowiedzialność?! Znów robi show po to by na YouTube zrobić odcinek bo mu zasięgi spadają . Dobrze o tym wiecie jak było. Gdybyście mieli odrobinę honoru to byście inaczej to rozegrali. Chcecie zgarnąć Stołek prezesa. Przecież to oczywiste. Szczecinek jest przecież mały

00:48, 05.06.2025

do panów cbbbLdo panów cbbbL

7 2

Zobaczcie jak Panowie z zachodu robią kłamliwa narracje. Na wszystkie komentarze, które są im nieprzychylne piszą, że to prezes pisze te komentarze. Tyle , ze wczoraj ten oto prezes był z nimi do północy na zebraniu.... A wszystkie (99%) komentarze były pisane wczoraj. Kłamczuchy

11:18, 05.06.2025

Mieszkaniec Mieszkaniec

18 17

Ludzie czy wy tego nie widzicie że że grupa 70 osób próbuje podejmować decyzje za prawie 7000 tys spółdzielców.którzy nie godzą się z wywrotowcami

21:09, 04.06.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Wiesław Wiesław

10 5

Ludzie czy wy nie widzicie że rok temu anulowaliscie ich głosy, to wy podjeliscie decyzje anulując większą część głosów więc teraz jest to co jest. Wy zaczęliście podejmować za nich decyzje poprzez anulowanie ich głosów to oni robią w tym roku to samo co wy. Widocznie nauczyli się od mistrzów

21:35, 04.06.2025

do wiesławdo wiesław

9 2

Wiesław masz chyba zaćmienie. Nie pamiętasz , ze to bedka jest odpowiedzialny za to, że były nieprawidłowości na zeszłym walnym. czekaj czekaj jak to było? Bedka powiedział " na moją odpowiedzialność zmieniam liczbę członków" . No i gdzie ta jego odpowiedzialność. Kłamiecie panowie, oj kłamiecie

23:26, 04.06.2025

Ktoś Ktoś

15 11

W poniedziałek niezależna kancelaria prawna stwierdziła że te projekty uchwał przedstawione przez kilku panów są niezgodne z prawem. Frustracja robi swoje. W dniu wczorajszym było dokładnie tak samo na szczęście znalazły się osoby ( w tym moja bardzo bliska rodzina) które nie popierają takiego postępowania. Panom pali się grunt pod nogami i kombinują. W poniedziałek, gdzie była cześć zachodu ich projekty zostały odrzucone przez większość tych osób. Wczoraj nie dopuścili do rozpoczęcia obrad, bo tak. Ci Panowie nie szanują nikogo. Jeżeli ja w poniedziałek po pracy idę na walne wychodzę podponad trzech godzinach, poświęcam swój czas a teraz czytam jakieś bzdury że oni się boją że ich głosy będą nieważne. To jest bzdura brak szacunku dla mnie i mojego czasu. Panowie właśnie pokazali, że albo będzie po ich albo w ogóle. W poniedziałek pan Damian nie był w stanie wyjaśnić o co chodzi w projekcie ich uchwały. Jeżeli składa coś takiego to powinni mieć chociaż minimalne pojęcie I potrafić nam lokatorom wyjaśnić o co chodzi. Niestety nie zrobił tego bo nie ma pojęcia o czym napisali. Tłumaczenie się wyborami do Rady Nadzorczej że wyniki zostały zmienione i teraz się to jest po prostu kpina i uwłacza mojej inteligencji. Przy wyborach brat nadzorczej na pierwszym zebraniu pan przewodniczący sam zmienił ilość osób na które głosujemy i wziął odpowiedzialność na siebie, a teraz udają pokrzywdzonych. Tak naprawdę chodzi o to że ich projekty uchwał są niezgodne z prawem co stwierdził Pan prawnik w poniedziałek i teraz kombinują co zrobić żeby to poprawić. Ludzie obudzicie się naprawdę chcecie kogoś takiego w Radzie Nadzorczej albo będzie po naszemu albo nie będzie w ogóle????? Przecież jak będą chcieli zmienić skład Rady Nadzorczej 9 osób na 21 to też bardzo tego przekonają co dla waszego dobra. Dziwnie tylko jedno mają tyle zastrzeżeń do spółdzielni a nie chcą się od niej odłączyć.

21:13, 04.06.2025
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

JaJa

8 8

Panie prezesie wyluzuje pan bo żyłka pęknie.

21:28, 04.06.2025

emuemu

6 0

to ich boli! nikogo prawie nie ma, ustawy źle napisali .

21:29, 04.06.2025

Ktoś Ktoś

7 0

Ale jak nie dopuścili do rozpoczęcia obrad? Pracownik spółdzielni mówił że gdy ci panowie zobaczyli że po paru godzinach nie było można wybrać przewodniczącego, wstali i wyszli aby nie blokować przeprowadzenia walnego.

21:39, 04.06.2025

Ktoś Ktoś

7 1

Odpowiedź do ja. Zmartwię Cię ale nie dzięki Bogu, ludziom i partii na szczęście nie jestem prezesem ani pracownikiem spółdzielni. Po prostu potrafię myśleć samodzielnie. Jeżeli ktoś nie przyjmuje przegranej ani tego że ma ludzi głęboko gdzieś Bo liczy się to żeby wywalić prezesa to dla mnie jest chorym człowiekiem. Wy przeciwnicy spółdzielni zapominacie że mieszkamy w Szczecinku gdzie ludzie się naprawdę dobrze znają i ze sobą rozmawiają. Ludzie chorzy na władzę nie powinni zasiadać w jakichkolwiek strukturach spółdzielni. Właśnie pozostaje udowodnione będziemy siedzieć do rana by tylko było po naszemu.

22:07, 04.06.2025

??

6 5

Panie prezesie Ktoś niech pan nie wypisuje takich bzdur bo to pan walczy o swój stołek.

23:54, 04.06.2025

do panów z zachodu! do panów z zachodu!

7 0

Zobaczcie ludzie jaką panowie z zachodu robią kłamliwą narracje. Na wszystkie komentarze nieprzychylne piszę, że to prezes pisze. Tyle , że prezes w tym momencie (tego dnia o tej porze, w której pisane są te komentarze ) jest na zebraniu. Zobaczcie jak oni kłamią. Wszystkie negatywne komentarze z wczoraj piszą ludzie , którzy strajkują na polecenie bedki.

10:54, 05.06.2025

bedkabedka

18 11

Pan bedka robi show pod następny odcinek bedkashow. A naiwniacy się podporządkowują

21:13, 04.06.2025
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Tom Tom

3 9

W pana wpisie tyle pogardy i braku szacunku do ludzi widać.

21:29, 04.06.2025

cembrowskicembrowski

9 5

cembrfowski przestań pisać te komentarze, dobrze wiem ze to wszystko ty piszesz, złe napisałeś ustawę i teraz grunt ci się pali. Atakujecie spółdzielnie jak jakieś wariaty. i co ? myślałeś ze to prezes pisze a prezes na zebraniu jest . to , że ludzi wyzywacie w tak drastyczny sposób sprawiło , ze macie we mnie wroga.

21:36, 04.06.2025

......

7 4

Dokładnie, teatrzyk - a aktorzy grają jak im zagra

22:14, 04.06.2025

cembrowskii cembrowskii

10 5

i jeszcze ci powiem, że jesteś chory na władze, nikt na ciebie prawie nie głosował , jesteś radnym z przypadku. i radnym nie będziesz . To tylko chwila która minie. Ale ja zapamiętam jakim jesteś człowiekiem i jak to rozegrałeś niehonorowo.

22:20, 04.06.2025

mam dosyć rządów warmam dosyć rządów war

10 9

Co to jest?!!!! poebało was?????!!!!!!!

21:14, 04.06.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

4 0

Kogo poebało?? Tych co nie chcą walnego czy tych którzy nie są za nimi???

22:43, 04.06.2025

PoebaloPoebalo

9 4

Poebalo tych co grają jak im bedka zagra

22:47, 04.06.2025

to wszystko zaplanowto wszystko zaplanow

19 11

Proszę państwa to wszystko było zaplanowane z góry przez pana bedke, cembrowskixego, biadunia , Borysa. Mają w duooopie ludzi którzy tam przyszli!!!!

21:18, 04.06.2025
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Niezależny Niezależny

8 6

Z drugiej strony patrząc, rok temu część spółdzielców miała w dupie głosy ludzi z zachodu unieważniajac ich głosy. Przecież oni też poświęcili rok temu swój czas, który nie został uszanowany. Równie dobrze mogli rok temu zostać w domu bo ich głosy się nie liczyły. Było można przewidzieć że liczenie się tylko z mieszkańcami śródmieścia i wschodu, ich głosami, przeprowadzanie tylko u nich remontów itd doprowadzi do niezadowolenia zachodu który tak samo płaci czynsz jak inne części spółdzielni a nic nie ma robionego w blokach a na dodatek jest nie szanowany przez anulowanie głosów.

21:26, 04.06.2025

do niezależnego?do niezależnego?

11 6

Szkoda , że masz tak słabą pamięć i nie powiesz, ze to bedka cytują : "na moją odpowiedzialność zmieniam zasady" zrobił w konia ludzi z zachodu. Ale jakoś o tym milczysz. czemu kłamiesz?

21:32, 04.06.2025

Ktoś Ktoś

7 7

Wczoraj im nie wyszło to dzisiaj działają podwójnie. W poniedziałek ludzie wyraźnie pokazali czerwoną kartkę dla tych bredni które napisali to teraz trzeba się zemścić. *%#)!& twierdzenie że się boją, bo ostatnio jeden Pan zmienił wszystko jest robieniem z ludzi *%#)!& Teraz nie ma takiej możliwości. W poniedziałek prawnik stwierdził że to czym się chwalili jest niezgodne z prawem to chcą grać na czas. Stwierdzam jedno Prezes za bardzo im pobłażal i teraz są tego konsekwencje. Mimo wszystko mówię stanowcze NIE manipulacji i tego co ci ludzie robią

22:20, 04.06.2025

Windą do nieba chybaWindą do nieba chyba

17 0

Panie Kochany, tu nie chodzi chyba o prawników, ale o zwyklego szanowanego tzw. ciecia i konserwatora. Dajcie spokoj z tym sporem. O windach zewnetrznych nie smiem nawet marzyć. Bo jak marzyć o lepszym życiu na tym 4 pietrze, skoro tu prawników trzeba...
Ach zal o tym czytać. Bez wzgledu na to kto ma rację. Oby znalazła sie osoba do rozwiazania sporu.

21:43, 04.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlaOla

10 4

Jeżeli u was tak się dzieje to czy to znaczy że tam jest Wronowski prezesem spółdzielni ?

21:49, 04.06.2025
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

OnOn

4 1

Jest Wronowski, a co to ma do rzeczy?

21:58, 04.06.2025

MieszkaniacMieszkaniac

5 4

Czy nie Uważasz że BBBC próbują zaszczuć człowieka A niezależy im na dobru spółdzielców

22:14, 04.06.2025

Ktoś Ktoś

7 5

Ola rozumiem że działanie tylko i wyłącznie dla kilku bloków na osiedlu zachód to jest działanie na rzecz całej spółdzielni. Pan Damian na stronie Lokatorzy SzSM opublikował materiał jak to zła spółdzielnia zamknęła dojazd działkowiczom na ich działki. Szkoda że TV polsat rozmawiała tylko z rzekomo pokrzywdzonymi. Wątpię żeby ktokolwiek chciał pod swoim garażem znajdować śmieci. To na naszą prośbę został postawiony szlaban. Ja płacę fundusz remontowy za utrzymanie drogi itp. Dlaczego mam płacić za to że z tego korzystają działkowicze i jeszcze inni?? Nie byłoby problemu gdyby nie to, że nie mam ochoty sprzątać śmieci które są podrzucane pod mój garaż. Wątpię że chciały Pani sprzątać śmieci spod swojego domu. Niestety my użytkownicy i właściciele garaży ciągle sprzątamy gabaryty, gruz po remoncie i tak dalej i tym podobnie. Nie ma mojej zgody na to że ja w poniedziałek jadąc do pracy muszę przyjść o godzinie 6:00 i przez 40 minut porządkować teren żeby móc wyjechać z garażu bo ktoś nie ma ochoty płacić za śmieci bo ktoś ma ochotę wrzucić mi śmieci pod garaż. Jeżeli Pani uważa inaczej to proszę podać mi twój adres z chęcią wywalę 20 worków pod pani drzwi i proszę sobie z tym poradzić

22:41, 04.06.2025

emem

6 2

Panie Ktoś. Cembrowski chciał zrobić nagonkę na spółdzielnie z tym Polsatem a Polsat nie dał się zrobić w ciula i zapytał urząd miasta o drogę.... a urząd miasta: Krak komentarza. hahahah . pan cembrfowski niejako nakitrał w swoje gniazdo :hahaha

23:06, 04.06.2025

CocoCoco

0 0

Ola, nie pal głupa. Jesteś z jednej paczki ? Nie no nie wierzę?

08:54, 06.06.2025

Już kiedyśJuż kiedyś

9 5

Mieliśmy WRON. O ile dobrze pamiętam, ta grupa została określona mianem przestępczej? Czyżby historia zatoczyła koło?

21:56, 04.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpółdzielcaSpółdzielca

16 5

Zgłosiłem SZSM fakt fałszowania dokumentacji przez jej podwykonawcę. I co? Odpisaliśmy, iż zwrócą mu uwagę by więcej tego nie robił :) Dla mnie Wronowski nadaje się na przedstawiciela republiki bananowej!

22:00, 04.06.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

1 1

Rozumiem, zgłosiłeś ale czy przedstawiłeś na to dowody czy to tylko gra polityczna jak to co się dzieje?

22:09, 04.06.2025

Do ktosiaDo ktosia

3 1

Oczywiście. I ja i SZSM mamy dowody z tą różnicą, że dla spółdzielni fałszowanie dokumentacji jest drobnym niedociągnięciem.

08:48, 05.06.2025

Żenada Żenada

9 11

Brak słów na zachowanie ludzi. Dorosli ludzie, wstyd i nic wiecej!!! Siedzieć całą noc- kompromitacja i show....

22:11, 04.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

4 5

Bo tu nie chodzi o ludzi, tu jest walka o stołek prezesa. Dwa dni im nie wyszło to trzeciego udowodnią że będzie tak jak oni chcą albo wogóle. Naprawdę chcemy żeby tacy ludzie byli w RN??? Jak ktoś im się sprzeciwi to go zniszczą, bo tylko to potrafią. Nie ma mowy o dialogu. Albo po naszemu albo wogóle nic. Czyli jak oni wejdą do RN to prezes będzie do podpisywania ich pomysłów, jak się sprzeciwi to go wymienią a na sam koniec zniszczą spółdzielnię

22:25, 04.06.2025

PaulaPaula

15 5

Zarzad ewidentnie ignoruje mieszkancow, a przeciez spoldzielnia z zalozenia funkcjonuje na zasadzie, miedzy innymi, rownosci czlonkow. Powodzenia dla mieszkancow i wytrwalosci w walce! Nie dajcie sie zignorowac!

22:13, 04.06.2025
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

moj nickmoj nick

8 5

tu chodzi o stołek a nie o spółdzielców

22:23, 04.06.2025

Ktoś Ktoś

4 5

Zarząd ignoruje spółdzielców???? Kobieto co Ty piszesz. W poniedziałek walne odbyło się bez problemu, wczoraj zostało cztery osoby i ku rozpaczy kilku panów którzy chcieli je zbojkotować też się odbyło a dzisiaj jest totalny burdel. Wychodzi na to że ludzie którzy byli w poniedziałek nie mają nic do powiedzenia, bo nie poparli czegoś co jest niezgodne z prawem.

22:30, 04.06.2025

Do ktoś Do ktoś

6 2

Do ktoś... A czy ludzie którzy byli rok temu i mieli anulowane głosy mieli coś do powiedzenia? Odpowiedz brzmi NIE

22:37, 04.06.2025

Ktoś Ktoś

4 2

Do ktoś. Przykro mi że Pan Bedka na pierwszym zebraniu na własną odpowiedzialność zmienił że głosujemy na 5 osób a nie na 3. Teraz wszyscy udają że tak nie było. Od początku SZSM dwklarowała że wybory uzupełniające mają być do 7 osób czyli 3 brakujące. Skoro ktoś na 2 walnym to zmienia to na ostatnich 2 też można. Czyżby Pan Bedka ustalił sobie swoje nowe prawo??? On może wszystko???? Gdyby on tego nie zmienił to 3 osoby z kandydatów opozycji spółdzielni na dzień dzisiejszy byłoby w RN. Niestety tu chodziło o stołek prezesa a reszta to nie jest ważna.

23:46, 04.06.2025

BetaBeta

19 5

Zarząd zachowuje się jak prywatny folwark
Robi co chce a rada nadzorcza jest jego długopisem. Wypracowali 20 milionów zysk 12 ulokowali na lokatach. A od nas żądają podwyżki na funduszu eksploatacyjnym. Niby to 0.30 gr. za metr kwadratowy. Spółdzielnia liczy około 880 000,00 tys metrów pomnóżcie przez 0,30 wyjdzie wam ile to jest miesięcznie kasy. Razy 12 miesięcy to otrzymacie ile jest rocznie. Tak wygląda praca zarządu za nasze pieniądze.

22:27, 04.06.2025
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

4 7

Jak wejdzie BBB i jeszcze ktoś od nich to dopiero będzie prywatny folwark. Źle napisali a teraz bojkotują. Czyli albo robicie jak my chcemy albo 🖕🖕 dla nich prezes ma być marionetką bez prawa własnego zdania. Przykro mi ale ja się na to nie zgadzam

22:46, 04.06.2025

PoliglotaPoliglota

2 2

Albo jestem tępy i nie umiem czytać, albo ktoś ze mnie próbuje zrobić świra....gdzie te 20 milionów zysku? bo w bilansie to widzę tylko ponad milion. Na zeszłorocznym walnym mówiono, że spółdzielnia ma jakieś niecałe 300 tysiecy m2 a nie 880.000. Rozrosła się przez rok? Chyba coś mnie ominęło. A jak się rozrosła to chwała im za to, znaczy, że dobrze gospodarują i spółdzielnia idzie w siłę.

10:15, 05.06.2025

Do PoliglotaDo Poliglota

3 1

Spójrz na fundusz zasobowy, to są zyski z poprzednich lat

12:20, 05.06.2025

Do poliglota.Do poliglota.

3 0

Jak się nie znasz to nie pisz bzdur.

13:11, 05.06.2025

Gość Gość

16 2

Nie rozumiem... Nie otrzymać absolutorium i nie mieć honoru odejść :( No cóż kasa ponad wszystko a klatki jak byly brudne tak są :( Smutne ale czego nie robi się dla pieniędzy , dużych pieniędzy.

22:31, 04.06.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

EmEm

4 5

A ty byś nie walczył jakby kilka osób robiło na ciebie nagonkę, szczuło na pracowników i chciało zająć twój stołek. Chociaż jestem przeciwna ssm to nie dziwię się my

22:41, 04.06.2025

......

7 5

Honor to zostać i walczyć a nie podkulić ogon i uciec!

23:07, 04.06.2025

KjKj

7 2

Walne zgromadzenia powinny być miejscem otwartej dyskusji i współpracy, a nie chaosu i nieporozumień. Wspierając spółdzielnie, inwestujemy w lepszą przyszłość naszych społeczności, gdzie każdy człowiek ma szansę na realny wpływ na otaczającą go rzeczywistość. Wspólna praca i zaangażowanie mogą przynieść wymierne korzyści dla wszystkich. Takie sytuacje nie doprowadzą do rozwiązania problemów tylko wprowadzają nie potrzebne zamieszanie.

22:32, 04.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

6 1

Zgadzam się w 10000000000% tylko nie ma możliwości dyskusji i rozmowy z ludźmi którzy uważają że są wszechwiedzący. Jeśli prawnik twierdzi że to co proponują jest niezgodne z prawem, a Pan Damian nie jest w stanie wyjaśnić o co chodzi to i jakim dialogu mówimy???

22:57, 04.06.2025

członkini spółdzielnczłonkini spółdzieln

14 3

Pracownicy spółdzielni są w pracy nikt za darmo tam nie siedział więc nie ma co ich żałować, zresztą pracownikom nikt nie ubliża robią swoje to co przekazuje im dyrekcja z tego powodu raczej należy im współczuć. A jeżeli panowie i panie z górnych władz nie rozumieją jeszcze że spółdzielnia jest własnością członków spółdzielni to może w końcu to zrozumieją

22:37, 04.06.2025
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

4 5

Oczywiście pracownicy spółdzielni są w pracy, ale dlaczego dla chorych ambicji kilku osób mają pracować po kilkanaście godzin? Walne można było spokojne przeprowadzić a nie urządzać chore manifestacje. Dwa dni im nie wyszło a dzisiaj będą pokazywać że to kila osób z zachodu rządzi całą spółdzielną. Gdyby to było ostanie spotkanie to rozumiem ale panów obleciał strach że nie dorwą się do władzy i postanowili pokazać że te mają wszystko u wszystkich głęboko w poważniu. Oni wszyscy są tak bardzo niezadowoleni ze spółdzielni że się w głowie nie mieścii Zastanawia mnie jedno dlaczego nie chcą założyć wspólnoty. Odetną się od "chorej patologii" w spółdzielni i będą mieli spokój. Właśnie pokazali zależy im na władzy a nie na ludziach

22:53, 04.06.2025

Cyrk...Cyrk...

4 7

Szczerze to nawet za pieniądze cyrku Pana Bedka nie chciałabym oglądać. Pracowników rzeczywiście szkoda. Współczuję, że muszą to oglądać zamiast spędzać czas z rodziną....

23:02, 04.06.2025

Do ktosDo ktos

5 0

Przecież i tak by się nie dopchali teraz do władzy bo nie było uchwały za odwołaniem prezesa

23:06, 04.06.2025

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

12 13

Pan Bedka i spółka chyba ma chrapkę na stołek, stąd te zamieszanie 🤣 Nocy nie szkoda Panie?

22:47, 04.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

8 3

Stołek jest wart każdego poświęcenia, a późniejszy show tym bardziej

22:54, 04.06.2025

CzCz

6 8

Cieszę się, że nie mieszkam na Zachodzie, współczuję niektórym mieszkańcom sąsiadów. Chyba trzeba będzie iść na walne zgromadzenie

23:00, 04.06.2025
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Wanda Wanda

5 0

Teraz to już nic nie da pójście na walne bo jak dziś się nie odbędzie walne to wszystkie uchwały będą nieważne bo żeby były ważne to muszą być poddane pod głosowanie na każdej części walnego

23:13, 04.06.2025

Przez te parówy z zaPrzez te parówy z za

6 5

Przez te parowy z zachodu wszyscy którzy przyszli na walne stracili czas bo przez nich walne będzie nie ważne. Tam są starsze osoby! Co wy macie w głowie !!!! Ludzie po kilka godzin na walnym siedzieli!!!! Tylko pi to by Bedka zrobił show!!!! 🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱🇵🇱stop wiariatów politykow

00:11, 05.06.2025

Do parowyDo parowy

5 3

Rok temu ludzie z zachodu też stracili swój czas oddając głosy, które później wschód anulował. Wtedy się nimi nie przejmowaliscie to dlaczego oczekujecie że oni teraz będą patrzeć na was?

00:34, 05.06.2025

NadgodzinyNadgodziny

10 3

...lecą dla prezesa i pracowników

23:09, 04.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

4 5

Gdyby Jaśnie Wielmożni Panowie nie bojkotowali walnego, mieliby pojęcie o tym co złożyli to nie byłoby nadgodzin.

23:21, 04.06.2025

ZzzzZzzz

14 3

Ja uważam że wina jest po stronie szsm, było trzeba zwołać walne w jednej części tak jak chcieli i przynajmniej zostałoby wybrane prezydium i odbyłoby się walne. Przecież ludzi ze wschodu i śródmieścia byłoby pewnie więcej niż z zachodu więc walne by się odbyło bo zachód nie miałby sily przebicia i nie zablokowały wyboru prezydium. Wyszło cwaniactwo zarządu 🤣

23:09, 04.06.2025
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

3 5

I tu jest błąd w myśleniu. Z zachodu dojechać do Ekonomika jak chcieli Panowie nie ma problemu, ze śrudmieścia też a wschód już nie ma takiego komfortu. Do Ekonomika dojeżdża przede wszystkim 2. Dlatego albo jadą z przesiadką albo gonią spory kawałek na przystanek. Propozycja jednego walnego była właśnie po to, że wschód jest bardziej za spółdzielnią, jest tu sporo starszych ludzi i rzeba im utrudnić dotarcie na walne. Do spółdzielni dojazd jest z każdego miejsca. Dla mnie to była celowa zagrywka w walce o stołek. W tym przypadku pokazanie części spółdzielców że mamy ich gdzieś. Przykre ale prawdziwe

23:17, 04.06.2025

NickNick

7 1

To było można zrobić w innym miejscu wybranym przez szsm ale w jednej części. Jedynie przeprowadzenie walnego zebrania w jednej części nie doprowadziloby do takiej sytuacji jaka jest teraz

23:29, 04.06.2025

emuemu

7 5

panowie chcieli zrobić walne w jednym miejscu tylko po to by wyrzucić prezesa i obstawić na stołek swoich ludzi. Dwóch polityków (bedka i bembroiwski) myślisz że bawiłoby się bez żadnej marcheweczki?

23:34, 04.06.2025

CzłonekCzłonek

19 0

Zarząd powinien dla dobra spółdzielni/wspólnoty zostać zmieniany np. co dwie trzy kadencje, im dłużej tym większa samowolka, układy itp. Tak samo jak z polityką

23:10, 04.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

emiemi

5 8

chodzi właśnie, że prezes jest bardzo krótko prezesem. Panowie z zachodu chcą zająć jego stołek

23:35, 04.06.2025

LokatorLokator

11 12

Panowie BBBC chcą najnormalniej zaszczuć człowieka im nie zależy na spoldzielcach😡

23:17, 04.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

4 7

Zgadzam się w 10000000000 % oni patrzą tylko na swój interes a resztę maja w d... e. Po raz kolejny to polazali

23:19, 04.06.2025

GarageGarage

12 6

Odnośnie szlabanu na wjazd do garażu !
Obiekt jest monitorowany non stop. Nikt nie wyrzuca śmieci .
W garażach wylewany jest olej samochodowy .
W garażach wylewany jest płyn chłodniczy trujący .
W garażach jest alkoholizm i narkomanizm , papierosy z przemytu .
Szlaban powoduje niemożliwość wjazdu słuzbom policji straży miejskiej
ochrony środowiska . Komuś na tym zależało , no nie .

23:19, 04.06.2025
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

2 7

Zapraszam na sprzątanie gabarytów, odpadów po remontach itd itp. Nie wiem skąd człowieku masz takie informacje ale gdyby nam nie podrzucano śmieci to w życiu nie chcielibyśmy szlabanu. Poza tym płacąc za garaż płacę fundusz remontowy za sprzątanie, odśnieżanie i inne remonty. dlaczego działkowicze i inni ludzie mają korzystać z czegoś za co ja płacę a oni nie ??? Są dwie inne drogi dojazdowe samochodem do tych działek ale miasto jakoś się nie wypowiada i wszyscy siedzicie cicho.

23:54, 04.06.2025

Staś Staś

5 2

30 lat tam garażuje i nie widziałem żadnych gabarytów .
Jedynymi wielkimi rzeczami są samochody mieszkańców .
Do tego lawety z uszkodzonymi samochodami skupowanymi
w całej Polsce . Przecież to garażowcy kupują i je naprawiają .
Tak samo jak wymiana opon. Nie widziałem jeszcze w Szczecinku
prywatnej drogi . Nawet wyroki sądów mówią wprost /użyteczność/.

07:23, 05.06.2025

Do KtośDo Ktoś

6 1

Co do płacenia za odśnieżanie, sprzątanie to wszyscy płacą w całym mieście nie tylko przy waszych garażach. Jestem też członkiem spółdzielni i choć nie posiadam garażu na zachodzie to uważam, że mam prawo korzystać z drogi przy garażach choćby z tego względu. A tak na marginesie to co próbujecie zrobić tym szlabanem to czysta złośliwość wobec drugiego człowieka. Śmieci czy odśnieżanie to tylko pretekst aby dopiec drugiemu człowiekowi. Polska to jednak dziwny kraj.

07:54, 05.06.2025

Gość Gość

0 1

Do ktoś i Garage
Ja płacę fundusz remontowy za mieszkanie i za garaż też. Ci którzy nie mają garażu płacą tylko za mieszkanie.
Poza tym to szlabany są tak skonstruowane że straż, policja, pogotowie bez problemu je staranuje. Jeszcze raz napiszę tylko proszę czytać ze zrozumieniem. Spółdzielnia postawiła szlaban na naszą prośbę właścicieli i użytkowników garaży!!!!

08:15, 06.06.2025

GoscGosc

14 3

Za taką kasę też trzymałabym się stołka. Tyle nieścisłości , spraw w prokuraturze a oni dalej...Brawo dla odważnych...Walczcie !!!! Bo zmiany są potrzebne!


23:23, 04.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

eloelo

5 8

to jest walka o stołek, a ten prezes jest krótko. A panowie ciągną narracje jakby z systemem walczyli który trwa od komuny

23:42, 04.06.2025

OlszewskiemuOlszewskiemu

6 7

Też ktoś w nocy z 4 na 5 liczył głosy. Szczecinecka Nocna Zmiana. Źle się to zapisze na koncie tych wywrotowców 😔

23:23, 04.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

oooooooo

8 10

Panie Bedka działa pan na szkodę spółdzielców. blokowanie obrad nie prowadzi do niczego, poza narastaniem konfliktu. I jak rozumiem wniosek do sądu złożony po zeszłorocznych obradach. tak tego cyrku który pan organizuje teraz nie jestem w stanie pojąć

07:19, 05.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Mieszkaniec

7 9

Bedka to zły człowiek

07:44, 05.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TenTen

3 0

Ten komentarz to pewnie sam Bedka wkleił żeby w youtubie wstawiać 🤣🤣🤣🤣

00:48, 06.06.2025

Prawy  Prawy

9 2

We wszystkich spółdzielniach mieszkaniowych tak się dzieje .
JUŻ dawno każdy blok powinien mieć swoją wspólnotę .
Spółdzielnie straciły prawo bytu . Są tylko po to , aby powiększać
kapitał szefów i rad . Na wszystko składają się pieniądze właścicieli
mieszkań pod pretekstem czynszów , funduszy remontowych ,
utrzymaniowych niedługo dojdą opłaty przesyłowe i mocowe.
Milionowe koszty spółdzielni to głównie zarobki .........

07:59, 05.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

taktak

3 4

tak , zgadzam się. Powinny być wspólnot. tyle ze tutaj chodzi o to ze mała grupa osób chce zająć stołek prezesa. Prezes jest krótko prezesem....

09:40, 05.06.2025

WiesiekWiesiek

7 1

Komuna. Partia rządzi partia ma

09:58, 05.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LokatorLokator

5 1

Tu nie chodzi o walkę o stołek a o porządek i uczciwość. Pobory Prezesa są wyższe od poborów burmistrza a nie potrafią zadbać o porzadek na klatkach .Jako jedna z nielicznych spółdzielni w Polsce nie mamy sprzątanych klatek,u nas mieszkańcy nie chcą się składać i jest syf. Takie drobiazg a ciężko wyegzekwować. Wstyd!

10:00, 05.06.2025
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PoliglotaPoliglota

2 4

No tak, mieszkańcy nie chcą się składać i jest syf. To lepiej zwalić problem na spółdzielnie, bo spółdzielnia musi skądś kasę wziąć na tych co się skałdac nie chcą. Nie potraficie się dogadać w ramach jednej klatki by zebrać po pare złoty. Spółdzielnia będzie musiała zatrudnić ludzi do sprzątania lub podpisac umowę z firmą, co wygeneruje dodatkowe koszty a wtedy wy znowu będziecie buczeć, ze robi nieuzasdanione podwyżki. Najlepiej własne niudacznictwo zwalić na innych.

10:30, 05.06.2025

Ktoś Ktoś

1 1

Odkąd pamiętam to lokatorzy sami sprzątali klatki. Nie chcecie się składać to sprzątajcie sami. Proste jak konstrukcja cepa. Wstydzić to wy się powinniście. Skoro 10 czy 15 lokali mieszkalnych nie może się dogadać to świadczy tylko o was i to nie jest wina spółdzielni. Zadam pytanie ile zarabia prezes??? Skoro Lokator napisał że więcej niż burmistrz to pewnie wie jaka to kwota.

07:09, 06.06.2025

ZygmuntZygmunt

8 1

Pion Techniczny tej Spółdzielni to pomyłka.

10:35, 05.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DddddddDdddddd

7 3

Rok 2023, czerwiec - wybory do rady nadzorczej i zmiana statutu w zakresie liczby członków rady nadzorczej (do tej pory był sztywny zapis, że musi być 9 osób). Zarząd ogłasza , że wybieranych będzie 9 osób. Wybrano 9 osób . Wg zmiany statutu Spółdzielni Mieszkaniowej skład rady liczy 7-9 osób. Zamysł tej zmiany był taki aby w przypadku np. śmierć członka RN nie ogłaszać kolejnego Walnego Zebrania aby uzupełnić skład.
Rok działalności 2023-2024 to rok podwyżek i dziwnych inwestycji. A może prościej - brak rzetelnego uzasadnienia tych inwestycji. Wewnątrz SM - odejścia pracowników (odeszli sami bo już mieli dość), kłopoty z wykonawcami robót, zwykłych mieszkańców traktuje się jak zło konieczne....

Rok 2024 - grupa mieszkańców oś. Zachód mobilizuje się aby sprawdzić co się dzieje wewnątrz SM. Pojawiają się pisma i dziwne odpowiedzi zarządu, które nic nie wyjaśniają, a tylko utrudniają. W końcu odejście 5 członków RN, w tym jeden zgon. Konieczność przeprowadzenia WZ aby uzupełnić RN. I tu się zaczyna ... Zarząd zwołuje WZ, aby uzupełnić skład rady , ale nie do pełnego składu, czyli 9 osób, tylko do 7. Dlaczego ?? Hmmm..... Może chodzi o to, że gdyby weszło 5 osób to pozostałe 4-ry byłyby w mniejszości i wtedy może okazałoby się że SM nie jest tak wspaniale zarządzana, jak jest to przedstawiane.
Przebieg Walnego zgromadzenia z roku 2024 wzbudził nawet wątpliwości Sądu, po tym jak SM zgłosiła nowo wybranych członków RN do KRSu. Sąd odrzucił wniosek, dwukrotnie!!!! A teraz trwa sprawa sądowa w tym kierunku aby to wyjaśnić. Ciekaw jestem decyzji sądu. Jeżeli sąd to faktycznie zakwestionuje to dopiero będzie cyrk.
Obecny rok 2025 to jeszcze większy chaos organizacyjny wewnątrz SM. Pracownicy się zwalniają , przynoszą L4, lokatorzy coraz bardziej wku.....ni , braki kadrowe, organizacyjne i zarządcze. Do tego Rada nadzorcza, która coś próbuje robić ale nie znają spraw spółdzielni od środka i wierzą ślepo prezesowi i v-ce.

Panów działaczy popieram, choć nie zgadzam się z formą i tempem ich działania (pan Bedka nie pomaga sposobem narracji). Panowie - spuśćcie ciśnienie , 3-10 głębokich wdechów i to samo ale 5 razy spokojniej. Może warto wycofać się na jakiś czas, przemyśleć, skonsultować i wrócić na pewniaka.

Pozdrawiam serdecznie i życzę sporo życzliwości obu stronom. No i porozumienia.

11:26, 05.06.2025
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

jaja

4 1

nie do końca tak było... były wyzwiska, zastraszanie i przeinaczanie prawdy. ale kogo to interesuje? ważne ze jest show....

13:30, 05.06.2025

jaja

5 3

tez donoszenie min. osób do urzędu skarbowego, z zemsty. szkoda mi pracowników , no i nawet tego prezesa mi szkoda. pewnie ich wywalą z pracy, ale wszyscy się cieszą bo to przecież prezes. dla mnie grupa bedka, Biaduń, Borys, cembrfowski to są szoomowiny....wiem ze i tak tego nie przeczyta ale straszne jest to jak ktoś chce cię wygryźć i robi takie rzeczy.

13:34, 05.06.2025

jaja

4 0

nie zastanawia cię dlaczego rada tak stoi w kontrze? bo o tym pewnie wiedzą . kto by się w takie rzeczy pakował żeby wyzwisk wysłuchiwać. dajcie spokój.

13:38, 05.06.2025

moj nickmoj nick

2 1

A teraz, Panie Biduuń, pozwolę sobie napisać kilka słów, bo wiem, że to ty zamieściłeś ten komentarz. Zwróć uwagę na godzinę – jest 16:30, wszyscy są na zebraniu, więc nie próbuj mi zarzucać, że jestem prezesem, pracownikiem spółdzielni czy kimkolwiek innym z nią związanym. Wiem, że tylko Ty przeczytasz ten komentarz, bo wiem, że to Ty go napisałeś.

powiem wprost: chyba zaczynają dręczyć cię wyrzuty sumienia, skoro już zaczynasz się tłumaczyć. I szczerze – nie dziwię się, bo może w końcu zaczynasz rozumieć co robisz, jakie świnie podkładasz. Postanowiłam, że nie zamierzam już dłużej siedzieć cicho. Będę Wam przeszkadzać – bo to, co robicie: podkładanie świń, obrażanie ludzi, donosy do Urzędu Skarbowego – to jest po prostu obrzydliwe. Może kiedyś mieliście dobre intencje, ale takiego poziomu braku honoru jeszcze nie widziałam. I mówię otwarcie: będę Wam przeszkadzać na każdym kroku.

Przypuszczam, że osiągniecie swój cel – pewnie zwolnicie wszystkich, których sobie zaplanowaliście – bo widzę, jak bardzo jesteście zdeterminowani. Ale pamiętajcie, że ludzie to widzą. I znajdą się tacy, którzy zrobią z Wami dokładnie to, co Wy zrobiliście innym.

Co do wyborów: nie zamierzam wdawać się z Tobą w spór. Sam dobrze wiesz, że radca prawny powiedział, że sprawa była dwuznaczna. Pan Betka sam przyznał, że działał na własną odpowiedzialność.

Po wszystkim, co się wydarzyło, wystąpiłeś w wywiadzie i powiedziałeś, że „nic się nie stało”, że nie było żadnych problemów. A przecież dobrze wiesz, że były. I świadomie o tym milczycie. Nie wspominacie nic o tym, że decyzje budziły wątpliwości prawne, że radca prawny miał zastrzeżenia, że pan Betka chciał brać za to odpowiedzialność.

Nie dziwię się ludziom, którzy próbowali Was zablokować. Bo to, co robicie, to działania poniżej wszelkiego poziomu.

Piszesz, że ludzie „sami się zwolnili”, bo nie zgadzali się z jakimiś inwestycjami spółdzielni. Co Ty opowiadasz? Prawda jest taka, że wiele osób z Rady Nadzorczej zrezygnowało, bo zostali zastraszeni. Sami się tym chwaliliście – mówiąc w spotkaniu z Urzędu Miasta, że „uciekli w popłochu”. I to są Wasze słowa. Kto by chciał za kilkaset złotych walczyć z takimi ludźmi jak Wy? To nie była rezygnacja z powodu różnicy zdań z zarządem. Kto miałby ochotę się w to mieszać?

Nie dziwcie się, że ludzie mówią, że chodzi Wam tylko o stołki. Już jeden z Was – Zembrowski – zbudował sobie na tym karierę (krótką ale zawsze). Myślisz, że też zrobisz to samo? Może i tak. W Polsce tak się robi kariery. Ale chcesz kariery opartej na tym, że podkładasz ludziom świnie? Że przez Ciebie ludzie tracą pracę, są obrażani i zastraszani?

Słyszałam, że Wasza grupa wyzywa ludzi w najgorszy sposób. To jest Wasza kultura? Przecież Ty chyba jesteś przedstawicielem jakiejś firmy. A Szczecinek to małe miasto. Myślisz, że ludzie nie widzą, co robicie?

Dziwisz się, że pracownicy spółdzielni nie chcieli z Wami rozmawiać? Ty wiesz, co tam się działo? Jakie padały wyzwiska? Jak ludzie byli obrażani? Nie wiem, czy Ty osobiście to robiłeś, ale Wasza grupa na pewno tak.

16:42, 05.06.2025

WoytekWoytek

9 7

Bedka wami manipuluje jak głupkami

14:56, 05.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do PoliglotyDo Poligloty

3 2

Poligloto... wystarczy doliczyć każdemu 10 zł do czynszu i będzie porzadek we wszystkich klatkach . Spółdzielnia zatrudni firmę zewnętrzną do sprzątania i po problemie. Tak to funkcjonuje w kraju ale nie u nas. I za to daję im czerwoną kartkę bo to nic skomlikowanego a jak ważne.

16:03, 05.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niuniekniuniek

4 1

a nagranie z panem bedką,w którym mówi że bierze na siebie odpowiedzialność na walnym odnośnie wyborów , na którym jest jego głos i fragment przyda się?

17:21, 05.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahaHaha

1 0

👍

02:21, 06.06.2025

Kusy 56Kusy 56

2 0

Panowie redaktorzy znowu blokada wypowiedzenia się po publikacji pana burmistrza .
Nie chcę usłyszeć prawdy?
Ten portal to portal dla będących przy korycie.
Oni chyba decydują czy można komentować czy nie.
Wstyd.

06:26, 06.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CimbraCimbra

2 0

Dlaczego nie umówicie się po dwudziestu na placu koncertowym i nie napier*****je ?

07:02, 06.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

2 1

Pisząc komentarze dowiedziałem się wielu rzeczy. Najpierw że jestem prezesem, a wczoraj że byłem na walnym w środę i jako prezes / pracownik spółdzielni pisałem negatywne komentarze i jeden Pan to widział. Chyba dzisiaj wybiorę się do spółdzielni i po prostu wywalę prezesa z jego stołka bo teraz to ja nim jestem 🤣🤣 byłem na walnym w poniedziałek i będę jeszcze we wtorek 10 ale o tym że byłem w środę to sam nie wiedziałem. Panie Marcinie dziękuję że mi Pan uświadomił kim jestem, gdzie bywam i co robię. 👍👍

07:38, 06.06.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do ktośDo ktoś

0 0

Mieszkam na 4 piętrze i nie będę sprzątać całej klatki. To że od zawsze tak jest to źle
świadczy o spółdzielni bo jesteśmy jedną z nielicznych w Polsce która nie ma doliczonego do czynszu sprzątania. Zły zarządca bo porządek to podstawa.

08:20, 06.06.2025
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

cocococo

1 0

Nie musisz sprzątać całej klatki. Sprzątnij na swoim piętrze a przede wszystkim na parterze. Bo raczej nie fruwasz. I niech każdy mieszkaniec tak zrobi i będzie po problemie. Ale po co, najlepiej nie sprzątać , nie płacić i innych obwiniać. To ci mentalność

09:04, 06.06.2025

OSTATNIE KOMENTARZE

0%