Borne Sulinowo odwiedzili miłośnicy niezwykłych jednośladów. Z inicjatywy pana Dariusza Tederko z tutejszego Urzędu Miasta, z udziałem Miejskiej Biblioteki Publicznej i Fundacji BEZ RETUSZU zostało odpowiednio zorganizowane przyjęcie Klubu Miłośników Zabytkowych Motorowerów zrzeszonych w stowarzyszeniu Bzyk Raider ze Swarzędza.
Grupa cyklistów pokonała trasę Swarzędz – Borne Sulinowo, by zaprezentować niepowtarzalne zabytkowe pojazdy. Wyprawa do Bornego trwała ponad 11 godzin, co nie dziwi, gdyż średnia prędkość to ok. 25-30 km/godz.
Powitanie godne prawdziwych pasjonatów zapewnił uczestnikom rajdu wiceprezes Fundacji „Bez Retuszu” w Bornem Sulinowie pan Stanisław Bartoszewicz. Na kilka kilometrów przed rogatkami miasta czekał na uczestników rajdu, by popilotować ich równie nietypowym pojazdem- elektrycznym autem Ranault Twizy.
Na placu przed Urzędem Miasta w Bornem Sulinowie dokonano ekspozycji tych zjawiskowych jednośladów. W sumie łączna liczba motorowerów z lat 1953-1980 liczyła 26 szt. Można było podziwiać takie modele jak : Simson Sr1 , Sr2 Komar 231, 232, 2350, sport, Ryś , Żak, Riga, Pegaz, Babeta, Jawa, Kreidler, Herkles. Ciekawostką jest, że wszystkie jednoślady są na pedały.
Biblioteka otrzymała w darze książki nt. historii regionu naszych gości, Fundacja Bez Retuszu przekazała na ręce prezesa Bzyk Raider komplet gadżetów z organizowanej niedawno imprezy Auto Drift Show. W ręce gości powędrowały także gadżety promujące Borne Sulinowo, które przekazał pan Dariusz Tederko. Miłe spotkanie, wspaniali ludzie, prawdziwi pasjonaci.
Bolt wjechał do Szczecinka.
Szczęścia powodzenia. 100 taksówek 😂😂😂
Kusy56
07:56, 2025-11-06
Co dalej z komunikacją miejską w Szczecinku?
A może nie chodzi tyle o płatną czy bezpłatną komunikację miejską, a o proponowane ceny biletów? Jestem jak najbardziej zdania, że komunikacja powinna być odpłatna, ale raczej nie za cenę wyższą niż w wielkich miastach. Ludzie nie szanują czegoś, co mają "za darmo", ale z drugiej strony mało kto będzie chciał płacić kosmiczne ceny za przejazdy KM. Burmistrz sam sobie strzela w stopę, bo komunikacja miejska w takiej postaci nie ma racji bytu w warunkach gospodarki rynkowej - dotować, dotować bo być musi. No właśnie wcale nie musi - musi, to być przedsiębiorstwem samofinansującym, więc miastu wara od tej spółki.
Gość
07:49, 2025-11-06
Co dalej z komunikacją miejską w Szczecinku?
Jeżeli za darmo będzie : paliwo, akumulatory, autobusy, opony, pracownik - kierowca , wyposażenie autobusu, prąd do ładowania itp. itd. .... To wtedy i tylko wtedy przejazdy mogą być za darmo !!!!! Boże ... ratuj. Czy to jest aż tak trudne do zrozumienia?
Jeżeli za darmo....
07:38, 2025-11-06
Co dalej z komunikacją miejską w Szczecinku?
Wybraliście trzęsigłówke to teraz nie beczeć
Pex
05:50, 2025-11-06
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz