Zamknij

Dlaczego smycze to świetny pomysł na marketing dla firmy?

20:13, 17.03.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 11:54, 18.03.2020

Smycze reklamowe dla firm to jeden z głównych elementów wszelkich konferencji, targów i innych tego typu wydarzeń. Uczestnicy otrzymują gadżety z logotypem i nazwą danej firmy i korzystając z tych gadżetów nie tylko sami poznają daną markę, ale także promują ją wśród innych.

Główne atuty smyczy promocyjnych

Każdy może z nich korzystać - smycze są używane przez wszystkich. Uczniowie używają ich by mieć porządek w swoich kluczach, czy to do domu, czy też szafki szkolnej. Pracownicy biurowi korzystają z nich by nie zgubić swoich identyfikatorów biurowych. Wiele osób nosi po prostu swoje telefony komórkowe, czy klucze. Wobec tego smycze reklamowe dla firm to element kampanii marketingowej, który trafi do szerokiego grona odbiorców, którzy będą czynnie korzystać z tego gadżetu.

Duże grono odbiorców

Jest to też świetne narzędzie marketingowe ze względu na wspomnianą już wcześniej użyteczność. Smycze nie tylko zwiększają znajomość marki przez osobę, którą ją nosi. Wyobraź sobie, że jedna osoba pamięta twoją markę za każdym razem, gdy wkłada smycz. Teraz pomyśl sobie, ilu ludzi będzie z nią współpracować przez cały dzień? Jeśli on lub ona wejdzie w interakcje z przynajmniej 10 osobami w ciągu jednego dnia, to w efekcie przez cały tydzień promujesz swoją markę wśród niemal 100 osób. 

Niski koszt produkcji

Smycze reklamowe dla firm, przynajmniej te zamawiane w Reklamowe24 na https://gadzety-reklamowe.com/ , będą kosztować tylko ułamek tego, co trzeba wydać na inne media marketingowe. Co więcej mogą one dotrzeć nawet do tych, którzy nie oglądają telewizji, bądź nie słuchają radia. Te smycze mogą zawierać slogany firmowe, hasła, a nawet inne marki, które chcesz promować. Możesz też dodać informacje kontaktowe i dane o witrynie dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o Twojej firmie i Twojej marce.

Łatwa personalizacja i dystrybucja

Nie będziesz potrzebować tygodni ani miesięcy aby otrzymać smycze promocyjne w przeciwieństwie do innych rodzajów narzędzi marketingowych i promocyjnych. Co więcej, możesz je swobodnie spersonalizować, to Ty zadecydujesz co się na nich znajdzie. Możesz zapisać na nich dowolną wiadomość, hasło, czy też dobrać odpowiedni logotyp bądź inny element graficzny. Ponadto wybierasz również materiał i kolor swoich gadżetów. Wszystko to możesz dostać nawet w mniej niż tydzień. Tak krótkie terminy realizacji zamówień ma np. sklep Reklamowe24. Dystrybucja również nie jest trudna. Poza wspomnianymi wcześniej wydarzeniami dedykowanymi możesz np. nawiązać współpracę z szkołami bądź wydarzeniami społecznościowymi na których będą rozdawane owe smycze, ale będą dorzucano do pakietu startowego podczas biegu.

Smycze reklamowe dla firm – naprawdę warto

Jak widać smycze doskonale nadają się do zastosowań marketingowych i promocyjnych ze względu na ich wszechstronność, łatwość użycia i szybkość, z jaką można je dostosować do własnych potrzeb. Są one również relatywnie tańsze niż inne nośniki reklamowe i promocyjne. W efekcie otrzymasz przydatne narzędzie, które każdy może i będzie używać, a które pomoże Ci promować i zwiększać świadomość marki.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%