Market Biedronki przy ul. Polnej w Szczecinku został tymczasowo zamknięty z powodu prac modernizacyjnych. Ponowne otwarcie sklepu nastąpi za ponad miesiąc. Sieć odsyła tymczasem na zakupy do pozostałych trzech szczecineckich Biedronek.
Z powodu zamknięcia już od kilku dni sklep oferował różnego rodzaju promocje. Zamknięcie nastąpiło w minioną sobotę. Jak dowiedzieliśmy się od pracowników, sklep zamknięty będzie przez sześć najbliższych tygodni.
Dyskont przy ulicy Polnej przejdzie modernizację mającą na celu podniesienie komfortu zakupów oraz dostosowanie sklepu do standardów aktualnie obowiązujących w sieci.
W sklepie zostaną wydzielone wygodne strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami. Moduły z artykułami promocyjnymi zostaną wyodrębnione, zastosowane zostaną także rozwiązania ekologiczne – informuje sieć.
W Szczecinku klienci Biedronki zakupy mogą zrobić obecnie w trzech pozostałych lokalizacjach: przy ul. Narutowicza, Przemysłowej i Bohaterów Warszawy.
Sędzia Anna Maria Wesołowska w Barwicach
Jaki jest sens rozmawiać o praworządności w barwicach ? Przecież gdyby nie barwice i ich specyficzny styl życia , połowę policjantów w powiecie trzeba by zwolnić
Mysza
09:43, 2025-11-06
Bolt wjechał do Szczecinka.
No ładnie. Ale nie ma się co martwić. Swego czasu były hulajnogi i już ich nie ma. Tak samo z tym BOLTEM. Dzis jest a jutro ??? Zobaczymy jak długo pociagnie.
Gościu
09:40, 2025-11-06
Co dalej z komunikacją miejską w Szczecinku?
Drodzy Państwo, cała dyskusja ma fatalnie rozłożone akcenty. 1. Transport publiczny nie służy temu, aby zarabiać, to tak jak kultura, jest to realizacja zadań własnych gminy, więc mówienie o tym, że coś się nie opłaca jest nietrafne. Opłacać się może coś jedynie przedsiębiorcy prywatnemu, miasto powinno racjonalizować wydatki i przestrzegać dyscypliny finansów publicznych, ale argumenty rodem z biznesu są nieadekwatne w kontekście transportu publicznego do którego się zawsze dopłacało, dopłaca i dopłacać będzie w każdym mieście świata. 2. Bezpłatna komunikacja miejska ma nie tylko walor ekonomiczny, to również zachęcenie mieszkańców do skorzystania z transportu publicznego i odciążenie ruchu ulic. Sprawdza się to zwłaszcza w takie dni jak 1 *%#)!& Jeżeli chcemy zdrowe i czyste od zanieczyszczeń miasto, to dając ludziom wybór: auto ale może skorzystać z autobusu bezpłatnie (marchewka), może przynieść efekt. 3. Argument, że turyści korzystają z komunikacji miejskiej jest znowu nietrafiony, skąd Pan Burmistrz to wie? którzy turyści? ci którzy przyjeżdżają samochodem do miasta? czy z okolicznych gmin? nie ma grama dowodu na to. Ale w ciemno można założyć, że turystów jeździ być może promil. Turystów znowu tak wielu nie ma, ale Pan Burmistrz wygłaszając tak stanowcze tezy, powinien to ówcześnie zweryfikować (nie przypominam sobie żadnego badania związanego z transportem publicznym - ta pożal się Boże ankieta, nie może być brana pod uwagę, błędy metodologiczne rażące, robiona ankieta ręką amatora). 4. Powinna się pojawić dyskusja nt. tego że gminy ościenne i starosta powinni dorzucać się do tego koszyka związanego z transportem publicznym, i pełna zgoda, że to jest w interesie wszystkich ww. wskazanych - ale tego się nie robi szabelką, a dyskusją merytoryczną, trudną taką uzyskać, gdy zachowanie w stylu po nas choćby potop. A to kto kogo lubi powinno mieć drugorzędne znaczenie. 5. Występują patologie związane z nadużywaniem transportu owszem, i być może symboliczna (słowo klucz) opłata, odsiałaby towarzystwo, a być może należy dostępne narzędzie (monitoring, straż miejska), wykorzystać do skuteczniejszej prewencji. Zagadnienie jest złożone i wymaga dyskusji, argumentów różnych stron. Nie teatru politycznego w mediach i ankiet robionych na kolanie. Pytanie od którego powinniśmy zacząć: dlaczego ktoś wybiera autobus, a nie auto? rozesłać ankieterów i zweryfikować opinie mieszkańców ale na zróżnicowanej grupie badawczej, można to zrobić po stokroć lepiej. Dzisiaj jesteśmy przykładem w całej Polsce, odwołują się do Szczecinka, nie można tego zamknąć w taki sposób. Nie chodzi o sens - bo sens być może wprowadzenia opłaty jest zasadny w jakiś sposób, chodzi o sposób. Sposób powtarzam: fatalny.
mieszkaniec
09:38, 2025-11-06
Co dalej z komunikacją miejską w Szczecinku?
kto głosuje, ważne kto liczy głosy
nie ważne
09:36, 2025-11-06
27 2
Walić tą modernizację, niech ktoś się zajmie tym że kasa jedna czynna ciągle a kolejka na pół sklepu
7 0
Nie ma chętnych do pracy, to tak właśnie się dzieje. A jak już chętny się znajdzie, to nadaję się raczej do zakładu specjalnej troski niż do pracy w handlu.
15 3
To teraz przerobcie biedronkę na przemysłowej, dodając kasy samoobslugowe, żeby nie stać w kolejkach na pół sklepu i będzie git
0 5
Jakiś czas temu podczas zakupów w Biedronce na ulicy Narutowicza dowiedziałam się że sklep przy przemysłowej ma przejść "przeróbkę" i zostać powiększony o byłą apteke i
"wyprzedalnię". Szkoda ze to się nie sprawdziło, bo jest to chyba najgorzej działający sklep.
Bałagan, ciasnota , kiepska obsługa tym się "wyróżnia" .
21 19
Zlikwidować wszystkie Biedronki i wszystko co nie nasze!! Uni się zachciało!! będziecie niedługo piach żreć!
11 15
Jak będziesz głąbie głosował na pis to tak będzie. ?
15 1
Ale jak piach żreć? Tak na surowo ??
5 8
W PRL- u miales wszystko panstwowe, jak ci za nim teskni to spadaj na wschodnie kresy , tam gdzie Pis ma najwieksze poparcie.
18 2
Nie robie zakupów w biedronkach ze względu na długie kolejki.
7 6
Mam nadzieję , że będą kasy samoobsługowe i może skończy się koszmar wyczekiwania w długich kolejkach !!!?
4 4
Nie robię zakupów w biedronkach, intermarche ze względu na długie kolejki, pisu, platformy, komunistów pomidorowej i salcesonu.
6 3
Wspomniana została Biedronka przy ul. Przemysłowej. Tam tylko wrzucić walizkę granatów. Taki burdel. Kierownika powinni wywalić na "twarz".