Zamknij

Miasto rozwiązało umowę z przedszkolem Krasnoludek. Co się stało?

09:04, 28.04.2022 . Aktualizacja: 16:32, 28.04.2022
Skomentuj fot. iszczecinek.pl fot. iszczecinek.pl

Komunalne centrum usług wspólnych w Szczecinku rozwiązuje umowę na dzierżawę nieruchomości przy ulicy Przemysłowej w Szczecinku ze spółką prowadzącą przedszkole Krasnoludek. Powodem podjęcia takiej decyzji jest niedotrzymanie przez spółkę warunków umowy.

Na krótkim briefingu prasowym z przedstawicielami mediów spotkali się wiceburmistrz Maciej Makselon oraz dyrektor Komunalnego Centrum Usług Wspólnych Tomasz Czuk. Celem konferencji było poinformowanie o dalszej sytuacji obiektu przy ul. Przemysłowej 5 oraz prowadzonego w nim Przedszkola „Krasnoludek”.

Dziś (28 kwietnia) umowa dzierżawy budynku – zawarta pomiędzy miastem a prowadzącym przedszkole – została rozwiązana. Powodem jest złamanie przez dotychczasowego dzierżawcę warunków umowy, a dokładniej zapisu mówiącego: „Dzierżawca nie może bez zgody wydzierżawiającego poddzierżawiać lub oddawać w najem przedmiotu dzierżawy, ani w części, ani w całości osobie trzeciej, ani też oddawać go do bezpłatnego używania” oraz złamanie zapisu o wyłącznym przeznaczeniu budynku i działki na usługi oświatowe.

- W trakcie przeprowadzonej w dniu 4 marca przez KCUW kontroli stanu technicznego obiektu stwierdziliśmy ponad wszelką wątpliwość, że na terenie placu zabaw Przedszkola Krasnoludek znajdowały się dwa billboardy reklamowe na trwałe związane z gruntem – mówi Tomasz Czuk.

- Dzierżawca nie posiadał żadnego zezwolenia na zainstalowanie tego typu instalacji reklamowych i to jest ewidentne złamanie zapisu umowy. W związku z powyższym przedszkole w obecnym kształcie funkcjonować będzie do dnia 30 czerwca 2020 roku. Przypomnę tylko, że umowa, którą miasto rozwiązuje w dniu dzisiejszym, i tak miała wygasnąć 31 sierpnia. Jednak w związku ze stwierdzonymi nieprawidłowościami musieliśmy podjąć taką, a nie inną decyzję.

Głos zabrał także wiceburmistrz Maciej Makselon: - Biorąc pod uwagę fakt, że jest to sytuacja nadzwyczajna i ten rok szkolny trwa, a fakt zapewnienia opieki dla dzieci mieszkańców Szczecinka jest dla nas najważniejszy, chciałbym za pośrednictwem mediów uspokoić i zagwarantować, że opieka wakacyjna w lipcu zostanie dzieciom z tego przedszkola zapewniona. Opieka ta będzie się odbywała w budynku przedszkola Publicznego im. K. Makuszyńskiego.

- Wedle prawa od września nowy podmiot powinien prowadzić w tym obiekcie zajęcia przedszkolne. Ale wiemy, że sytuacja między obecnym prowadzącym przedszkole a miastem jest sytuacją, w której jesteśmy w konflikcie prawnym, więc jeżeli to przedszkole dalej będzie we wrześniu tam funkcjonowało bezprawnie, również chciałbym uspokoić rodziców i mieszkańców Szczecinka, że mamy zapewniony obiekt zastępczy.

– uspokaja wiceburmistrz.

Jak dodaje Tomasz Czuk: - W momencie, w którym Przedszkole Krasnoludek będzie prowadziło działalność oświatową w budynku, do którego nie ma tytułu prawnego, jest to ewidentne złamanie przepisów, które skutkować będzie wstrzymaniem dotacji, którą to przedszkole otrzymuje z budżetu miasta. Nie ma w polskim prawie takiej możliwości, aby przedszkole, które nie posiada tytułu prawnego do nieruchomości, mogło w nim funkcjonować, więc siłą rzeczy zostanie ono wykreślone z rejestru placówek oświatowych prowadzonego przez burmistrza Szczecinka, a dalszą konsekwencją będzie wstrzymanie wypłaty dotacji, która przysługuje na każde dziecko w tym przedszkolu.

W pierwszej połowie maja planowane jest także zorganizowanie spotkania z rodzicami dzieci uczęszczających do Przedszkola Krasnoludek. W jego trakcie zostaną oni poinformowani o wszystkich szczegółach związanych z obecną sytuacją placówki.

Oświadczenie prowadzących Przedszkole Niepubliczne „Krasnoludek”

W związku z wystąpieniem dyr. KCUW Tomasza Czuka i w-ce Burmistrza Macieja Maksalona dotyczącego rozwiązania umowy na dzierżawę obiektu przedszkola przy ul. Przemysłowej 5 oświadczamy, że działania ze strony p. dyr. Czuka są nadal represyjne.

Dyr. KCUW szukając podstaw do wcześniejszego wypowiedzenia nam umowy, aby p. Ludewicz mogła wejść na teren przedszkola nasyła na nas różne kontrole pisząc skargi do Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Powiatowego Nadzoru Budowlanego i Kuratora Oświaty w Koszalinie. Wszystkie te instytucje po kontrolach nie zakwestionowały prawidłowości działań przedszkola, a skarga do Kuratora Oświaty była bezzasadna co potwierdził Kurator na naszym spotkaniu.

Wobec braku na siłę poszukiwanych argumentów przez  p .Czuka, jedyną drogą według niego, wypowiedzenia umowy okazuje się kwestia nośnika reklamowego. Pismem z 2008 roku Miasto, w osobie w-ce Burmistrza D. Raka, wyraziło zgodę na udostepnienie przestrzeni ogrodzenia celem umieszczania reklam. Sporny nośnik reklamowy był naszą własnością i posadowiony był w linii ogrodzenia, co przez wiele lat trwania umowy nie budziło żadnych uwag. Uszkodzony nośnik został zlikwidowany w trakcie trwania prac porządkowych po wycince drzew jak i przygotowania placu zabaw na sezon wiosenno-letni.

Po wielu latach naszej działalności p. Dyr. Czuk będąc pierwszy raz w marcu br. na kontroli (do tej pory nie przedstawił nam protokołu) wykonywał bez naszej zgody i wiedzy jak się okazuje dokumentację fotograficzną na której widnieje jeszcze owy nośnik.

W naszej ocenie nie jest to karygodne naruszenie kwalifikujące się do rozwiązania umowy po 21 latach nienagannej pracy oświatowej naszego przedszkola.

Są przecież różne metody porozumienia, ale druga strona jak widać nie przejawia takich chęci. Kontrole zazwyczaj wydają zalecenia i czas do ich wykonania. Ze strony KCUW nie było takiego działania, a o rzekomym rozwiązaniu umowy z nami dowiedziałyśmy się dzisiaj z mediów.

Na tym etapie sporu tą sprawą dalej zajmie się nasza Kancelaria Prawna.

Edyta Kwak

Małgorzata Smukowska

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(109)

internautainternauta

33 7

Ciekawi mnie ile czasu wisiały te reklamy i po jakim czasie zareagował właściciel terenu. 09:58, 28.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KolarzKolarz

23 6

Reklamy nie wisiały tylko stały na gruncie, ile to nieistotne - ważne ze obecny dzierżawca jest zaangażowany po stronie opozycyjnej do PO - a więc władzy Urzędu Miasta. 10:07, 28.04.2022


internautainternauta

25 8

To, że to sprawa polityczna, tego nie trzeba tłumaczyć.
Ale ciekawi mnie ile czasu urząd nie zauważył sprawy i dopiero teraz zaczyna szukać haków.

Jak mawiał Stalin: dajcie mi człowieka... ;) 10:17, 28.04.2022


reo

PytamPytam

40 9

Tak, ja nam pytanie. Czy to że najemca przedszkola ma nazwisko znane z opozycji to można to uznać, za walkę polityczną kosztem dzieci? 10:09, 28.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

asdasd

25 6

na pewno tak jest 10:30, 28.04.2022


PodatnikPodatnik

10 1

Za to nowy najemca jest żoną rzecznika prasowego um. Ciekawa jest ta walka um z dotychczasowym najemca. Szkoda że nasze pieniądze wydawane są na prywatne walki. Bo pani ludewicz chce sobie remoncik przed wrześniem zrobić. 20:00, 28.04.2022


asdasd

39 10

jakie piękne garnitury i zegarki! a plebs - suweren w łachmanach z lumpeksu chadza 10:24, 28.04.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

jaja

6 28

trzeba było się uczyć 11:50, 28.04.2022


RybaRyba

1 10

Trzeba było się uczyć patusku to byś też taki zegarek miał. Teraz leć na produkcji za najniższa 17:45, 28.04.2022


gośćgość

12 2

A no tak, tamci się uczyli - za nasze. :]

A na imprezy integracyjne pod nazwą "kurs angielskiego" alkohol we własnym zakresie. 20:28, 28.04.2022


DanielsDaniels

0 6

No jprdle, człowiek na urzędzie musi się odróżniać od TŁUSZCZY. Dynda mi, w czym plebs zapindala, mogą łazić choćby w workach po kartoszkach ?✌??? 09:03, 29.04.2022


TrolekTrolek

56 7

Ale afera. W marcu odkryto banery reklamowe na terenie przedszkola. Tylko te banery są już na zdjęciach z google maps co najmniej od 2012 roku, a dopiero dzisiaj jest afera. Słabe. ? 10:28, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LEnaLEna

3 23

I co z tego, skoro zapis w umowie jest jednoznaczny. Panie zrobiły sobie dodatkowe źródło finansowania. 12:39, 28.04.2022


radrad

46 8

"poziom bezpieczeństwa pozostawiał dużo do życzenia"
No to zapraszam na plac zabaw obok muszli koncertowej. *%#)!& śruby, płyty zeszrociałe, skrzypiące nienasmarowane i zardzewiałe huśtawki.

WSTYD! 10:29, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NinaNina

1 9

https://miastozwizja.pl/miasto-zerwalo-umowe-dzierzawy-z-przedszkolem-krasnoludek 13:43, 28.04.2022


RenderRender

28 6

"czy jeszcze jakieś pytania" ? Bo pędzę na ciastko i kawę do sowy 10:33, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JackJack

40 10

Panie v-ce burmistrzu szkoda mi Pana - zachowuje się pan niegodnie-czyli zgodnie z linią szefa. Traci Pan na tym okropnie. Może kiedyś otrzepie Pan kurz z butów i pozostanie sobą. SORRRRY może nie wystarczyć .... 10:36, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

46 6

"Przygotowujemy obiekt zastępczy" - czyli za nasze pieniądze urządzacie przyszły biznes swoim kolesiom? 10:51, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WieraWiera

12 43

Dziękuję Panie Burmistrzu i Panie Dyrektorze za szybką interwencję i konkretną decyzję. Zdrowie i bezpieczeństwo naszych dzieci jest najważniejsze. Raduję się, że samorząd miejski dba o mieszkańców cały czas, nie tylko w czasie wyborów, tak jak ten drugi. Szukanie przyczyn politycznych to nieporozumienie i próba taniej zagrywki pod publiczkę. Ludzie doceniają to, co robi dla nas PO. Wolne Sądy, Wolne Media, Wolna Oświata. 10:56, 28.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Były wyborca POByły wyborca PO

30 5

Właśnie dlatego już nigdy nie zagłosuję na PO. Do tej pory była to jedyna partia, na którą głosowałem. Tak się traci wyborców. KOLESIOSTWO !!!!!!! 11:23, 28.04.2022


asdasd

12 3

sarkazm czy jesteś lemingiem ? 11:29, 28.04.2022


Mama Mama

51 8

Dranie to za mało powiedziane, tyle lat nie interesowaliście się niczym teraz kiedy prawdę się mówi jak działa kolesiostwo i partyjne ustawki szukacie byle pretekstu macie w nosie te dzieci i rodziców kasa się liczy i dobra posada dla swoich!!! 10:57, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GdyzGdyz

46 7

To jest faktycznie słabe. Stały banery reklamowe, które nagle zaczęły niesamowicie przeszkadzać urzędnikom miejskim. Zaczęły po wielu latach na tyle mocno przeszkadzać , ze urząd postanowił rozwiązać umowę dzierżawy budynku na przedszkole. Co tam dzieciaki, co tam rodzice , banery są przecież najważniejsze - a w szczególności najważniejszy jest brak banerów! Jeżeli to takie ważne to urząd powinien wezwać dzierzawce do usunięcia banerów i dopiero w przypadku ich nieusunięcia rozwiązać umowę. To obecne działanie urzędników byloby po prostu tylko żenujące , gdyby nie było takie tragiczne i aroganckie wobec mieszkańców (którzy tak naprawdę są pracodawcami tych z urzędu ) 10:59, 28.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

asdasd

27 2

w punkt! dodam że ci ludzie po oderwaniu od państwowych pieniędzy nie wiem czy byliby się w stanie nawet wyżywić 11:28, 28.04.2022


AcgAcg

9 0

Trafione w punkt? 17:28, 28.04.2022


ŻenadaŻenada

36 4

Cienkie to jak barszcz. 11:04, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrzysiekKrzysiek

9 47

Bardzo dobra decyzja Pana burmistrza to już wcześniej trzeba było zrobić popieram zamknięcie tego przedszkola 11:30, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlekOlek

9 44

Kierownictwo przedszkola nie powinno się bawić w politykę a tym bardziej jakieś banery na terenie przedszkola umieszczać skandal 11:42, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do d...laDo d...la

14 1

Jesteś d...l. Nie wiesz, o co chodzi. 15:57, 28.04.2022


Gość Gość

9 43

Dobra decyzja zamknięcie tego przedszkola w tym miejscu 11:45, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A P E L do MieszkańcA P E L do Mieszkańc

53 7

Drodzy mieszkańcy naszego miasta ! Otwórzcie oczy ! Władze naszego miasta mają za nic ponad dwudziestoletnią działalność w/w przedszkoli ! Włodarze uważają NASZE miasto za swój prywatny folwark !! Niepodporządkujesz się to znikasz !! Jak tak można !! Co się dzieje w naszym mieście ? Krono nie "smrodzi" , Daniel jest nie winny , a mieszkańcy się niepodporządkowują - czas skończyć z tymi absurdami , to nie Korea Północna , a nasze miasto Szczecinek !! 11:52, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dziady zpoDziady zpo

8 1

Peło na swoim. 18:15, 28.04.2022


AsoAso

33 3

Dokładnie tak kolesiostwo nic więcej przedszkole jest dla dzieci a nie reklamować kolesiostwo partyjne 11:53, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IlonaIlona

17 2

Dokładnie tak jestem tego samego zdania 11:55, 28.04.2022


AntoniAntoni

39 4

Nagle reklamy przeszkadzają ??? nie mają się czego czepić to szukają dziury prawnej ??? Leszcze 12:14, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObatelObatel

31 4

Wystarczy to powiązać że sprawa sądowa dotycząca niesłusznego zaniżania dotacji na przedszkola . Pani się zbuntowała władza panią poniosła 12:44, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RokoRoko

1 17

Aha. Czyli ty już znasz wyrok i wiesz, że faktycznie dotacja była niesłusznie zaniżana? Jasnowidz! 16:10, 28.04.2022


Jaro z gitaroJaro z gitaro

10 28

Czyli że co? Dzierżawię od miasta nieruchomość, na której może funkcjonować tylko przedszkole i cichcem, nie pytając o zgodę właściciela, zrobię tam punkt diagnostyki samochodowej i jest wszystko OK? Niezłe jaja! Ciekawe ile przytulali za reklamę? 13:00, 28.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AsadAsad

17 3

Drogi Jaro z gitaro, tako wtedy były by jaja, ale w tym wypadku nie są, z prostego powodu bo tu działało przedszkole tak jak miało być, więc twój komentarz jest z pupy 15:15, 28.04.2022


Nie wiemNie wiem

10 0

Nie wiem czy nie umiesz czytać czy tylko udajesz? Może w tekście było za dużo literek i zgubiłeś kilka zdań. Pozwól, że pomogę i wrzucę cytat: „ Pismem z 2008 roku Miasto, w osobie w-ce Burmistrza D. Raka, wyraziło zgodę na udostepnienie przestrzeni ogrodzenia celem umieszczania reklam. Sporny nośnik reklamowy był naszą własnością i posadowiony był w linii ogrodzenia, co przez wiele lat trwania umowy nie budziło żadnych uwag.” 21:18, 28.04.2022


TomatoTomato

42 5

Mściwość naszego burmistrza nie ma granici tyle w temacie. A na marginesie to proponuję burmistrzowi zakupić biadro tynku strukturalnego i niech z kolegami zabierze się do zaklejania dziur w elewacjach miejskich budynków po swoich wyborczych banerach. Jego nazwisko przypomina mi działanie prawnej ciężkiej choroby, bo tak jak ona atakuje i niszczy każdą tkankę i to bez skrupułów. Karma wraca panie R. 13:01, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Adrian Adrian

38 5

A może pan burmistrz by łaskawie wytłumaczył by dla mieszkańców Szczecinka dlaczego przetarg na prowadzenie działalności od września wygrała żona rzecznika urzędu miasta. Przypadek? Kolejna sprawa pan który jeszcze kilka lat temu malował linie na boisku jest zastępcą OSiRu kolejny przypadek?? Ludzie trzeba coś zrobić z ta banda politycznych kolegów
14:03, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LeszekLeszek

1 22

Dlaczego wygrała żona rzecznika? Bo dała najwyższą cenę za dzierżawę. Miał wygrać ktoś, kto dał najniższą? Czy człowiek malujący kiedyś linie na boisku nie może awansować i już zawsze, do końca życia ma malować linie? Jeśli ma doświadczenie, zna firmę i jej funkcjonowanie, posiada odpowiednie predyspozycje i wykształcenie do bycia zastępca dyrektora? Jest poprostu dobrym pracownikiem. Wg ciebie domoonca życia ma malować linie? 16:14, 28.04.2022


ZnanygośćZnanygość

8 30

Do dyrekcji przedszkola Krasnoludek . Karma wraca . 14:18, 28.04.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Coroner Coroner

16 2

Żadna karma,ustawka by przejąć przedszkole dla swojego przydupasa Skandal ? Już rozdane karty ??? 17:24, 28.04.2022


TttTtt

17 3

Szkoda mi Ciebie,masz o coś pretensję do przedszkola ,do dyrekcji,a tu idzie o rozdanie partyjne, ustawka na żywego??Rozdają sobie wszystko puki przy władzy. 17:36, 28.04.2022


KarmadziadazpoKarmadziadazpo

11 1

Co, nie płaciło się za przedszkole? A teraz się udzielasz? Idź i złóż hołd kierownikowi rathausa. 18:13, 28.04.2022


Sedno całej sprawy ?Sedno całej sprawy ?

33 3

A może pan burmistrz by łaskawie wytłumaczył dla mieszkańców Szczecinka dlaczego przetarg na prowadzenie działalności od września wygrała żona rzecznika urzędu miasta. Przypadek? Kolejna sprawa pan który jeszcze kilka lat temu malował linie na boisku jest zastępcą OSiRu kolejny przypadek?? Ludzie trzeba coś zrobić z ta banda politycznych kolegów 14:25, 28.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AlaAla

3 22

Bo dała najlepszą cenę w konkursie! Można sprawdzić na stronie KCUW. A w Krasnalu syf. Nigdy bym tam dziecka nie oddała. 14:43, 28.04.2022


Serio Serio

9 0

A to nie konflik ze stanowiskiem? Serio cena? Chyba jest inaczej ? 17:41, 28.04.2022


Gość Gość

9 22

Nie powinno być przedszkola pod kominami krono. Młody człowiek bardzo chłonie te. Wyziewy, wieczna strefa zadymienia. Tragedia. 14:27, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

15 1

Skoro zadymienie i tragedia, to chyba nie powinno być tam krono, a nie przedszkola? 16:05, 28.04.2022


PISPIS

30 3

A jak konstrukcja na baner jest jej własnością ? Zakaz dzierżawy terenu lub obiektu nie mówi nic o zakazie stawiania konstrukcji reklamowej. A powierzchnia konstrukcji nie podlega pod UM. Szykuje się kolejny pozew, czy włodarze w razie przegrania wypłacą odszkodowanie z własnej czy naszej kieszeni ?
14:31, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Org Org

36 2

Wydaje mi się ze tych 2 gentlemanów mogłoby w jakimś kabarecie występować. Jak ich oglądałem to miałem wrażenie ze oni to robią dla celu w jakim kogut chodzi z kura. Szczególnie ten osobnik w okularach plótł 3 po 3 bez ładu i składu 14:55, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tomtom

30 1

żyjemy w poronionym mieście i w poronionym kraju. Tych ludzi co tu smęcą coś do kamer w ogóle nie powinno być. Ja nie mam ochoty ani potrzeby ich sponsorować.
Towarzystwo, przykleiło do stołków a nam tylko rośnie dług na ich pensje. Tylko do funkcjonowania miasta czy kraju oni są zbędni. Błędne koło trwa.
Jak długo jeszcze mam znosić be BZDURY??? Poziom sprawy, poziom wypowiedzi jest po prostu żenujący, aż nie wiadomo jak to komentować.
Za to ZEGARKI i GARNITURY? No tu komentarz jest zbędny. Nawet Elon Musk czy Bill Gates się tak nie obnoszą bogactwem jak nasi mikro politycy z zapyziałej wólki.
Ludzie to jest normalnie jak Rak w 4 stadium - nie można się pozbyć tego.
Zaraz się za nasze pieniądze będą plakatowali przed wyborami. A w prywatnej firmie w pracy ile dni spędziliście ????:? 15:03, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlafOlaf

28 2

Ten w tle, taki kudłaty, to czym on się zajmuje? Jakie są korzyści z tej pracy? 15:21, 28.04.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

gośćgość

18 1

Zajmuje się braniem pensji - to awans za utrudnianie kontaktu z dziennikarzami (jako rzecznik). 15:35, 28.04.2022


asdasd

6 0

powinno być "pracy" by pojęć nie mylić 16:42, 28.04.2022


ZygmuntaZygmunta

12 0

Ten pan z zawodu jest „Derektorem”. 19:40, 28.04.2022


OlafOlaf

33 4

Dlaczego wcześniej nie stwierdzono tych " nieprawidłowości " ???? Gdzie pan był, Panie Czuk??? Ewidentnie szukacie haka i pretekstu , żeby tzw. "swoi" byli przy korycie!!! Żenujące 16:13, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CiekaweCiekawe

13 0

Przez ostatnie 10 lat nikt z um nie był w przedszkolu? Właściciel nieruchomości nigdy wcześniej nie kontrolował swojego obiektu? Duże zaniedbanie z waszej strony. 20:03, 28.04.2022


CiekawyCiekawy

17 1

Prokuratura w Złotowie prowadzi dochodzenie dotyczące nieprawidłowości na szkodę Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu przez właściciela jednego z przedszkoli w Złotowie i Jastrowiu. Ciekawe kto to ???? 16:24, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RJelRJel

20 1

LUDZIE czy wy nie jesteście autentycznie zmęczeniu poziomem "władzy" w mieście czy kraju ? Mnie to autentycznie już męczy - zwłaszcza za PISu jest to delikatnie mówiąc irytujące bo podwyżki dla takich ludzi to jak napluć podatnikom w twarz i mówić że to deszcz. 16:33, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PifpafPifpaf

19 1

ŻENADA 16:36, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czaso Czaso

27 2

najgorsze jest to ze to co burmistrz, wiceburmistrz i ten dyrektor z centrum usług zrobili przedszkolom, mogą tez zrobić każdemu z nas. Każdego mieszkańca mogą stłamsić, zniszczyć i zaorać wynajdując kruczki prawne i posiłkując sie prawnikami na koszt miasta. Czas pogonić łobuzów ! 17:25, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CertCert

20 2

Konflikt ewidentnie wyglada na polityczne rozrachunki , jednak tak naprawdę czy to nie wojenka wytoczona przeciwko tym nieposłusznym ? Były radny rady miasta to najbliższa osoba dla prowadzącej przedszkole , czyżby aż tak dopiekł? Tyle pamiętać ? Straszne gdzie my mieszkamy , straszne to wszystko. 17:27, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zemsta z ratuszaZemsta z ratusza

8 2

Nienawidzą PiS u, masz odpowiedź. 20:49, 28.04.2022


kaszak na nosiekaszak na nosie

25 1

Tak w szczecinku niszczy się ludzi. Peło - banda ,,na swoim". Co to znaczy ,, miasta" ? Wasze? Żona i ciotka czekają już w blokach startowych. 18:08, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ulankaulanka

27 3

a ja wam powiem o co chodzi. O dwie dyrektorki, które sprzeciwiły się burmistrzowi. Jedna straciła przetarg na przedszkole a druga teraz to co się dzieje. One podały do sądu burmistrza ( o zwrot dofinansowań), dlatego on się mści... tak właśnie to wygląda 18:35, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PełoPeło

9 1

Jaki daglas taki rak 07:58, 29.04.2022


Wstyd jednak...Wstyd jednak...

17 2

"W miesiącu kwietniowym", no tak, walka z Przedszkolankami się odbywa.
Pomijam argumenty prawne, logiczne i etyczne. Z pewnością sprawdzone. Czy słuszne? Nie wiem.
Czuję jednak, że taka walka to wstyd dla mężczyzny. Dla kobiety oczywiście także.
Dogadajcie się ludzie bo wstyd.
Jeszcze ta formuła konferencji w tak banalnej sprawie i tak elegancko, że aż się nie chce na to patrzeć. 18:42, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PatomiastoPatomiasto

19 1

Tragedia. Miasto bandy trojga. Dziel i rządź. A gdzie ptak za parę tysi? 20:03, 28.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

gośćgość

8 0

Za parę? Nie doszacowałeś naszego Misia! :D 20:28, 28.04.2022


te Makselonte Makselon

20 1

Że Czuk to rozumiem, ale Ty - potrafisz spojrzeć w lustro, czy zawsze podziwiasz podłoże? 20:30, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PytaplPytapl

15 0

Kto i na co przywłaszczył, czytaj, ukradł, pieniądze państwowe z dotacji na przedszkola? 20:45, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Straż Pożarna Straż Pożarna

13 2

Dobrali się do Wujka dobra rada ?
Z Gminy też wyleciał. 21:18, 28.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

olikolik

8 1

dokładnie tak masz racje karma wraca niszczył, podjudzał ludzi niby walczył o strażaków a tylko pod siebie robił teraz jego dopadło i bardzo dobrze wujciu dobra rada 21:48, 28.04.2022


LolekLolek

7 1

Dopadło i jego za krzywdy ludzi okropny człowiek, mierny pracownik podjudzacz i straszny tchórz 21:55, 28.04.2022


BaksBaks

13 0

Pełowiaki się rozochociły. Czas upier.. lić hydrze łeb. Na co nam te nieudaczniki w mieście. E..ać pis i po! Paszli won! 21:36, 28.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

CiotkakaszakaCiotkakaszaka

19 2

To nie reklama, ale pusta konstrukcja reklamowa. Szkielet. Chcą zrobić wał na tym przedszkolu dla żony i ciotki, pociotków z ratusza. 07:20, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość Gość

21 1

W przetargu nie mogą brać udziału pracownicy urzędu i ich rodziny.
Prawo tak nakazuje. Wystarczy złożyć zawiadomienie do CBA 07:31, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MałyMały

18 2

Szukali haka.
A tak naprawdę sprawa polityczna. 07:40, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MOMO

19 2

Rodzinka chce położyć łapska na niezłym interesie,odpowiednie służby już powiadomione,tym razem wam się nie uda wy przestępcy! 07:56, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AnkaAnka

21 2

Widać, że szczecinecka sitwą jest bardzo pewna siebie. Na stronie żony rzecznika ratusza motylkowo.com.pl już trwają zapisy do obecnego Krasnoludka oraz podana jest siedzibą placówki przy ul. Przemysłowej. Pomimo tego, że sprawa nie została jeszcze rozstrzygnięta. Pycha, buta, arogancja bije od nich z daleka. Na pewno nie zapiszę tam swojego dziecka bo niby czego miałoby od nich nauczyć? Bezczelności, ignorancji, pychy i arogancji? Źli ludzie nie powinni mieć wpływu na wychowanie dzieci. 08:08, 29.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GoscGosc

6 2

Dziwne ze ktoś tam dziecko zapisuje. Po co dziecku i sobie fundować problem we wrześniu. 09:09, 29.04.2022


PrzemekPrzemek

8 0

Podobno pycha kroczy przed upadkiem... 09:47, 29.04.2022


ZbigiZbigi

17 0

W Jastrowiu już się na nich poznali. Miasto otworzyło własny żłobek, bo im ciągle było za mało i za mało pieniędzy od miasta. Wpiszcie Państwo w wyszukiwarce: "motylek złotowskie.pl" to dowiecie się co nieco.
08:20, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OlaOla

12 0

A teraz trzeba popatrzeć kto dzierżawi od miasta i czy nie ma na tych dzierżawach banerów reklamowych . 09:52, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomekTomek

18 3

Fajne macie zegarki Panowie, wyczuwam inspiracje kolejnym wielkim mężem stanu polskiej polityki - Sławomirem Nowakiem. Mam przeczucie graniczące z pewnością, że marzycie o tym aby nakraść tyle co on, ale to byście musieli wtedy chyba cały Szczecinek sprzedać. Chociaż z drugiej strony - całkiem nieźle wam idzie. Życzę niepowodzenia! 09:56, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Polityk Polityk

6 15

Co wy tak przeżywacie te pseudo panie dyrektorki one już zarobiły i cały czas im mało tu chodzi o dobro dzieci najważniejsze że będą miały miejsce zastępcze i to chwała dla miasta 10:14, 29.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BoszBosz

13 1

Nie chodzi oczywiście o panie dyrektorki, w każdym razie nie tylko. Chodzi głównie o to, ze ta wladza w ratuszu pokazuje czarno na białym jak traktuje mieszkańców. Najpierw urząd nie przekazywał pobieranych przez siebie dotacji oświatowych (co z nimi robił i czy było to legalne ?), potem jak przedszkola upomniały się o zalegle dotacje to przeprowadził przetarg, gdzie wykluczył te przedszkola z postępowania. Ostatnio natomiast wynalazł kruczki prawne (naprawdę żałosne), aby jednemu z tych przedszkoli wypowiedzieć dzierżawę. Wydaje mi się, ze znakomita większość mieszkańców nie życzy sobie władzy miejskiej, która zachowuje się w ten sposób 10:35, 29.04.2022


Jeff DanielsJeff Daniels

8 2

To akurat One utrą czerwonego nosa kierowniczkowi z ratusza. 17:04, 29.04.2022


A. A.

16 2

Zgłoście to Panie Dyrektorki do Uwagi lub do Alarmu. Ten cyrk to jest esencja władzy szczecineckiej. A tak burmistrz pamiętam wystawał przy Ratuszu i ulotki rozdawał, żeby na niego głosować. Nie wzięłam jej na szczęście... Osoba ta nie wydała mi się wiarygodna, a stąd nie jestem. Jak widać na razie każda aferka uchodzi tej osobie płazem, ale pycha krąży przed upadkiem. Ślizga się człowiek do czasu. 14:04, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jurgjurg

14 2

a ludzie powinni pójść z taczkami i pokazać co sądzą o rządach raka makselona i reszty ferajny.
Tymczasem oni znów jak co miesiąc przytulą po 20 000zł z naszych podatków.
to jest kwintesencja głupoty i absurdu - w takim kraju żyjemy NIESTETY 14:56, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JarkoJarko

5 12

To nie wina burmiszczow, to wina rządów kaczora, Pinokia i całej
Bandy nieudaczników z pisu. No właśnie, a kaczynski
O tym wie.. O tych przedszkolach. 16:22, 29.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LoloLolo

9 0

A miałeś już nie wąchać kleju... 19:51, 29.04.2022


mama dziecka z Krasnmama dziecka z Krasn

15 1

A co ma Ratusz do znalezienia lokalu zastępczego dla "Motylka"? Podmiot jest przecież prywatny, a nie państwowy!!! Tacy jesteście zatroskani dobrem tego potencjalnego przedszkola jak żadnego innego, nawet tego jedynego państwowego!!! Niech sobie więc "Motylek" odstąpi od umowy lub niech sobie sam coś znajdzie. Chyba, że macie tak sprytną umowę najmu? Tak od razu macie zastępczy lokal dla "Motylka", a poczciwego "Krasnoludka" chcecie w międzyczasie dobić i pogrążyć?! To miasto będzie miało dwa lokale na koniec, tak? :) Potem śpiewka, że przedszkolaki się przyzwyczaiły do tamtego obiektu itd. A "Krasnoludka" w międzyczasie puścicie z torbami i wynajmiecie ten lokal na Przemysłowej? Czy może będzie "Motylek 1" w lokalu zastępczym, a zaraz potem "Motylek 2" na Przemysłowej? Świetny biznes! Panowie M. i panie Cz. - zero szacunku dla waszych akcji. Zero! Pycha krąży przed upadkiem. Moje życie i mojego dziecka już żeście pogrzebali!!! I pogrzebaliście nie tylko poczucie bezpieczeństwa mojego dziecka - także innych przedszkolaków. A dodam, że pracują tam też Ludzie. Też mają rodziny. Zresztą bardzo fajna kadra!!! Macie na sumieniu wszystkich przedszkolaków, Ich Rodziny, a także pracowników z Rodzinami. Życie bywa bardzo przewrotne, Panowie! 17:14, 29.04.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MamaMama

4 0

Pięknie ujęte, wśród Rodzin przedszkolaków i Rodzin pracowników jest mnóstwo wyborców obecnej władzy. Myślę, że wszyscy rozliczymy ich przy kolejnej turze. Nie potrafią pogodzić się z tym, że ktoś walczy o swoje i o prawdę. Mam nadzieje, że po wszystkim zostaną zmuszeni do publicznych przeprosin 17:08, 01.05.2022


j h dj h d

1 4

Maciek robi świetną robotę. Per saldo in plus. 20:08, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Bolek z koperaBolek z kopera

11 0

Kaleson zawsze mi poprawiasz humor?wyglądasz jak postac z ruskiej bajki??ten włos ten mahoń na spuchniętej od wódy japie startuj gdziekolwiek mój głos masz zawsze?? 21:23, 29.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaroJaro

10 0

Zarówno Kaleson jak i rzecznik ratusza należą do grupy tzw. HFA (High Functioning Alcoholics) czyli alkoholików wysokofunkcjonująch, więc nie bądźcie zdziwieni ich spuchniętymi, czerwonymi japami i tym że wyglądają jak postacie z ruskiej bajki. W ogóle cały Szczecinek to wygląda jak z ruskiej bajki. Dlaczego tym tematem nie zainteresowały się ogólnopolskie media typu Alarm albo Uwaga!!! 21:04, 30.04.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

TurasTuras

5 0

Bravo w sedno?masz u mnie kebsa 21:56, 30.04.2022


GrabowskiGrabowski

8 0

O tym tzw HFA w burmistrzostwie to jest tajemnica poliszynela. 22:30, 30.04.2022


Skucha Skucha

8 0

Czytając mowę ciała , to widać , że są os Ra ni.
Niezależne media Gk24 napisały co innego .
Za zgodą burmiszcza , przedszkole mogło
działać wg swoich zasad. 22:59, 30.04.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Feta Feta

6 0

Kaleson nie trzaskaj koki bo coraz marniej wyglądasz 06:14, 01.05.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

POPO

2 0

Szukali haków na krnąbrnych i znaleźli bardzo mocne uchybienie ha ha. Identycznie mówią w Rosji. 20:21, 05.05.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BBBB

2 0

Wypowiedź P.Czuka na temat Krasnoludka jest poniżej Jego inteliencji.Szukał haka i znalazł ale czy to jest wystarczający powód..-Reklama!!!! Powód przecież wszyscy znamy.PIENIĄDZE!!!! I POSTAWIENIE SIĘ WŁAŚCICIELEK NA NIEPRAWIDŁOWE ROZLICZANIE DOTACJI OŚWIATOWYCH. Trzeba było podnieść podatek od nieruchomości do prawidłowych stawek i prawidowo rozliczać dotacje.I wtedy właściciele przedszkola winny zdecydować co dalej.A TAK jest CYRK.No PO Szczecinek pokazało co potrafi.No trzeba pamiętać o tym przy wyborach.Ale to nie jest jedyne działanie PO pokazujące swoją władzę w naszym mieście. 08:55, 25.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%