Zamknij

Segregacja sanitarna w szczecineckiej przychodni? Sprawą zajął się poseł Grzegorz Braun

06:43, 05.01.2022 . Aktualizacja: 08:51, 05.01.2022
Skomentuj fot. Magdalena Michalska fot. Magdalena Michalska

Krótko przed Świętami do naszej redakcji zwrócił się pan Stanisław (dane do wiadomości redakcji), który poprosił o nagłośnienie sytuacji jaka spotkała go w Pomorskim Ośrodku Diagnostyki Medycznej przy ul. Kilińskiego.

Pan Stanisław jest mężczyzną siedemdziesięcioletnim, od lat leczącym się na choroby krążeniowe oraz szereg innych chorób współwystępujących. Z tego tytułu i na mocy obowiązujących przepisów (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 marca 2021 r Dziennik Ustaw poz. 436 §25 pkt 4c) nie nosi maski ochronnej zakrywającej usta i nos. Posiada też stosowne, wystawione przez lekarza zaświadczenie zwalniające z tego obowiązku.

W październiku tego roku pan Stanisław wybrał się do Pomorskiego Ośrodka Diagnostyki Medycznej przy ul. Kilińskiego – tym razem, aby towarzyszyć niepełnosprawnej żonie mającej trudności z samodzielnym poruszaniem. Jakież było jego zdziwienie, gdy pielęgniarka rejestrująca pacjentów oświadczyła, że według wewnętrznych przepisów, bez maseczki nie wpuszcza i nie obchodzą jej ani przedstawiane zaświadczenia ani Rozporządzenia Rady Ministrów. Między panem Stanisławem, a wspomnianą pielęgniarką doszło do nieprzyjemnej wymiany zdań. Nasz rozmówca nie został wpuszczony nawet na korytarz placówki, a jego żona pozostała bez asysty. W zaistniałej sytuacji pan Stanisław zażądał rozmowy z prezesem spółki, panem Pawłem Szycko. Do spotkania doszło kilka minut później – na stojąco i bez zbędnych uprzejmości. Podobnie jak jego pracownica, pan Szycko miał nie wykazać zainteresowania Rozporządzeniem Rady Ministrów, a po rzuceniu okiem na zaświadczenie lekarskie orzec, że jego zdaniem pan Stanisław nie wygląda na „tak poważnie chorego”. Paść miały także obraźliwe stwierdzenia, że nie nosząc maski ochronnej pan Stanisław „jest głupi” oraz że „nie widać po nim wyższego wykształcenia”.

Starszy mężczyzna poczuł się bardzo urażony. Jak zaznaczył żadna funkcja nie zwalnia z zasad kultury ani przestrzegania przepisów prawa, zwłaszcza, że Podiemd jako cele swojej działalności wpisał „identyfikacje i stałe spełnianie niezbędnych wymagań prawnych i regulacyjnych” oraz „tworzenie przyjaznej atmosfery w zakładzie […]” O sytuacji jaka go spotkała postanowił powiadomić Ministerstwo Zdrowia oraz posła Grzegorza Brauna - którego temat zainteresował i który postanowił zainterweniować.

W grudniu tego roku do pana prezesa Pomorskiego Ośrodka Diagnostyki Medycznej wpłynęło pismo następującej treści:

Szanowny Panie Prezesie,

Na podstawie ustawy o wykonywaniu mandatu posła i senatora a także w związku z niepokojącymi wiadomościami nadsyłanymi do mojego biura poselskiego, w trosce o poszanowanie prawa konstytucyjnego, zwracam się z uprzejmą prośbą o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:

  • Czy prawdą jest, że w Pomorskim Ośrodku Diagnostyki Medycznej Podimed którym Pan zarządza personel medyczny nie honoruje zaświadczeń lekarskich zwalniających pacjentów z obowiązku zasłaniania ust i nosa?
  • Czy prawdą jest, że dostęp do budynku Pomorskiego Ośrodka Diagnostyki Medycznej Podimed mają wyłącznie osoby z zasłoniętymi ustami i nosem?

Informuję także Pana Prezesa, że jeśli napływające wiadomości do biura poselskiego, są prawdziwe to przygotowane przez Pana wytyczne, stanowią przejaw segregacji sanitarnej i łamią prawa pacjenta, a także wykraczają poza jakiekolwiek normy prawa obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej.

Tak więc uprzejmie przestrzegam Szanownego Pana Prezesa przed potencjalnymi konsekwencjami prawnymi, związanymi ze stosowaniem nielegalnych, wykraczających poza prawo polskie działań, decyzji czy zaniechań, które mogą się okazać deliktem z art. 231 kk jako przypadek niedopełnienia obowiązków lub nadużycia uprawnień.

 

Z poważaniem,

Grzegorz Braun

O komentarz w powyższej sprawie zwróciliśmy się do pana prezesa Pawła Szycko. Jego odpowiedź zamieszczamy poniżej:

Szanowna Pani Redaktor,

Potwierdzam otrzymanie pisma od pana posła Grzegorza Brauna. W związku z tym, że przywołane pismo nie stanowi interwencji poselskiej, a jest jedynie zwróceniem uwagi na nie mające miejsca w placówkach Podimed-u zjawiska, odpowiedź do pana posła Grzegorza Brauna nie została i nie zostanie sporządzona (ustawa z dnia 9 maja 1996 r. o wykonywaniu mandatu posła i senatora, Dz.U. 1996 Nr 73, poz. 350, t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1799).

Ustosunkowując się do dalszej części Pani e-maila informuję, że w placówkach Podimed-u postępujemy zgodnie z prawem i zgodnie z najlepszą wiedzą medyczną. Respektujemy wszystkie zasady i wytyczne opracowane przez autorytety medyczne w dziedzinie walki z COVID – 19. Uważam, iż nadrzędną zasadą jest zapewnienie bezpieczeństwa przebywającym w placówkach Podimed-u pacjentów przed zarażaniem się wirusem SARS-Cov-2.

Ubolewam natomiast nad tym, że dla wielu osób, w tym także sprawujących funkcje publiczne, takie postępowanie w dalszym ciągu odbierane jest jako atak na prawa i wolności obywatelskie, czego dowodem mogą być chociażby wypowiedzi i postępowanie pana posła Grzegorza Brauna. Postawa taka przyczynia się do rozwoju epidemii i zwiększonej ilości zgonów.

Z poważaniem,

Paweł Szycko

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(120)

Prawo górąPrawo górą

29 23

Polskie prawo - KONSTYTUCJA - nie nakazuje noszenia maseczek 08:46, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WirusWirus

19 14

Ja tam nie znam się na konstytucji ale wiem że ona nie obroni przed covidem 09:46, 05.01.2022


MOHERMOHER

9 3

Kamracie ani szczepień myślę że jak dziś TV powie że od jutra nosić gacie na gębie to społeczeństwo tak zrobi 15:34, 05.01.2022


reo

Taka sytuacjaTaka sytuacja

22 11

Nas wczoraj nie przyjęli bo brak szczepienia 08:56, 05.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GośćGość

8 0

W jakiej przychodni? 10:08, 05.01.2022


XyXy

4 3

Trzeba będzie poprostu wołać pogotowie do zwykłych spraw bo w przychodni odmawiają podstawowej pomocy zdrowotnej 13:52, 05.01.2022


GapusiaGapusia

4 0

No właśnie. Ale kasę dostają za każdego zarejestrowanego na siebie pacjenta. Czyli biorą pieniądze za darmo, nie świadcząc za nie uslugi. 20:19, 05.01.2022


kłamstwokłamstwo

4 7

jak zwykle wszyscy kłamią ha ha 09:15, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

!!

30 49

Brawo dla doktora !! 09:16, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

DoprecyzowanieDoprecyzowanie

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


łujłuj

8 3

jeszcze laskę opi...l doktorowi 12:44, 05.01.2022


Brawo dla autorki Brawo dla autorki

47 15

Brawo dla autorki artykułu. Nareszcie. Trzeba zacząć pisać o tym otwarcie i piętnować tego typu zjawiska i postawy medyków. Osobiście też spotkałem się z bezprawną dyskryminacją sanitarną w PODIMEDzie. Znając podejście do pacjentów pana szyćko, jestem gotów uwierzyć w każde słowo Pana Stanisława 09:16, 05.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AkuratAkurat

12 7

"Dyskryminacja sanitarna" tak czesto naduzywana przez skrajna prawice, chroni niezaszczepionych i slabszych. !!!!!!!!Szczepionka nie chroni przed zarazeniem i zarazaniem , jedynie lagodzi objawy i skutki covid. Kazdy inteligentny czlowiek to wie, nawet przedszkolak. 09:37, 05.01.2022


Brawo dla podimedu Brawo dla podimedu

13 23

To nie jest dyskryminacja, tylko dbałość o pozostałych pacjentow. 10:13, 05.01.2022


CDCD

12 1

Nie pomogą doktoraty kiedy człowiek chamowaty 14:58, 05.01.2022


Maseczka nie zabijaMaseczka nie zabija

29 28

No straszne, ...dlaczego ludzie ceniący sobie swoja wolność maja w glebokim poważaniu wolność innych? Nie wszyscy, którzy mają zaświadczenie na brak maseczki uczciwie je nabyli. Ludzie, zrozumcie , ze maseczka chroni przed zakażeniem nie tylko nas samych ale i innych. Starszy , schorowany pan zapomnial, że nie zachowal szczególnej ostroźnosci w miejscu gdzie mógl zalapać wirusa narażając siebie i żonę, lub zarazić innych chorych. To dziala w dwie strony. Maseczka zalożona na pare chwil jeszcze nikomu nie odebrala ani godności, ani wolności, sam choruje na astme i do glowy mi nie przyszlo , zeby nie chronic sie maseczką. Są ludzie, którzy lubia sie awanturować, zapominajac o zdrowym rozsądku. ...a tak a propos Konfederacji...tam sa wszyscy zaszczepieni, lacznie z z panem Braunem, wiem to z dobrego zrodla. 09:29, 05.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JolkaJolka

8 7

Co do zaszczepionych w konferencji łżesz jak bura s...a. 09:45, 05.01.2022


RodakRodak

8 4

Ciebie już nie uchroni. Media wyprały resztki twego mózgu. 11:12, 05.01.2022


łuj łuj

7 9

jak ona chroni przed virusem to ja jestem papiezem 12:50, 05.01.2022


Taka sytuacja Taka sytuacja

24 12

Czy można szczepić auto ? Moje zaczyna się dusić na wolnych obrotach, a na wysokich dostaje temperatury. Obawiam się ze to covid, a chce jeszcze nim jeszcze trochę pojeździć. Ile dawek musi przyjąć? Szczepienia w przychodniach czy warsztatach. Proszę o pomoc!!
09:48, 05.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

??

13 7

Wymień olej, ten w mózgu też.! 10:02, 05.01.2022


GośćGość

28 24

Stasiu wolał żonie kazać iść samej niż założyć maskę na kilka minut.
Współczuję żonie takiego męża. 10:09, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaJa

29 24

Grzegorz Braun, do dla mnie ŻADEN AUTORYTET. 10:10, 05.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ktoś IIktoś II

9 4

A mnie nic nie obchodzi twoje zdanie na ten temat. Ani na żaden inny! 11:31, 05.01.2022


WolnyWolny

31 32

Wielkie brawa za nagłośnienie sprawy oraz za interwencję Pana Grzegorza Brauna. STOP SEGREGACJI SANITARNEJ 10:11, 05.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EvaEva

15 13

Braun może sobie u siebie postępować według swoich zasad. 10:20, 05.01.2022


RobertRobert

28 27

Skoro ten pan dał rade dojść do przychodni, to posiedzieć na poczekalni w masce tez dałby radę. 10:11, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrolekTrolek

29 35

Dziad niech sobie chucha na Brauna. Mam w d... jego wolność. Też mogę być pacjentem w Podimedzie, osłabionym, nieodpornym i zamiast dostać pomoc w przychodni, dostanę dobijającego wirusa. Brawo personel i właściciel. Jesteście bardziej skuteczni, niż służby państwowe. 10:11, 05.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??

6 10

?????? 10:25, 05.01.2022


łuj łuj

2 3

ile bierzesz
12:52, 05.01.2022


MOHERMOHER

11 6

Człowieku masz kaganiec jesteś szczepiony więc sam siebie chronisz a od innych wara 12:55, 05.01.2022


EdekEdek

11 4

https://www.money.pl/gospodarka/tyle-osob-zmarlo-w-2020-roku-nowotwory-zabijaja-najczesciej-6722848580131808a.html 10:14, 05.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Myśl Myśl

5 13

Na covid w zeszłym roku zmarło więcej osób niż na zawały i malarię razem wzięte.
Lekarze nie maja czasu zajmować się nowotworami, gdyż szpitale są zapchane covidowcami. 10:19, 05.01.2022


DariaDaria

17 17

Konfa ma na sztandarach wartości prawicowe, czyli ze na danym terenie rządzi jego właściciel. Może ten pan niech sobie chodzi po swoim domu bez maski. Po cudzej przychodni nie musi. 10:16, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PolakPolak

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


KozaczekKozaczek

1 5

Mylisz się. Przychodnie prywatne są finansowane przez ich właścicieli.
Lekarz nie ma obowiązku leczyć pacjenta, poza nagłym zagrożeniem życia. 11:31, 05.01.2022


RokefelerRokefeler

15 6

Proszę o nagrywanie takich zeczy telefonem i po problemie 10:17, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GatesGates

9 12

Po co. Jeszcze by się okazało ze mąż pacjentki takiego zaświadczenia wcale nie miał. Wiedział co robi ze nie nagrywał. 10:21, 05.01.2022


PytamPytam

9 3

Gates - a nie przyszło ci do głowy że facet ma 70 lat i może nie obsługuje smartfona? Za trudne żeby samemu to wymyślić? Czy czytać ze zrozumieniem za ciężko? Chyba redakcja pisząc taki artykuł sprawdza podstawowe fakty? 12:48, 05.01.2022


DadaDada

2 1

Ale ustawa tak :P 10:20, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeheHehe

17 21

BRAUN TO TEN, CO ZA KAZDYM RAZEM JEST UPOMINANY I WYPRASZANY Z LAWY POSELSKIEJ ZA BRAK MASECZKI? BOHATER ANTYSZCZEPIONKOWCOW, ZWLASZCZA TYCH,
POD RESPIRATORAMI.HEHE 10:24, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

IndieIndie

8 5

Jakby zbrodniarze Morawiecki i Niedzielski pozwoli leczyć Amantadyną i Ivermektyną, respiratory nie byłyby potrzebne 11:16, 05.01.2022


CovidCovid

3 2

Pod respiratory trafia wiecej zaszczepionych niz nieszczypanych ale w tv nie prowadza takich rankingow 20:57, 05.01.2022


PacjentPacjent

19 9

Sprawę warto nagłośnić do telewizji. Prawda się sama obroni. 10:29, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tęczowy Tęczowy

18 23

Brawo lekarz i pielęgniarka. Chrońmy ludzi. Zresztą to prywatny podmiot. Lgbt w knajpie nad jeziorem pasi? A tu wielkie halo. 10:41, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

łuj łuj

8 3

prywatny to czemu kasę państwową<naszą> przytula 12:54, 05.01.2022


Do łujDo łuj

6 6

Nie przytula tylko zarabia leczeniem pacjentow. Nie zmienia to sytuacji, ze przychodnia jest terenem prywatnym.
A pacjent miał się tylko zastosować do obowiązującego prawa. 15:19, 05.01.2022


Obserwator C19Obserwator C19

28 14

Czytam i czytam te komentarze i ogarnia mnie przerażenie !!!...Ludzie tak się dali omamić medialną papką, że jeden drugiego by chyba najchętniej w getcie jakimś pozamykał (co najmniej)...Rządzący zacierają rączki a kowidowy faszyzm rozkwita na naszym szczecineckim grajdołku. Smutne. 10:44, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HmmmHmmm

14 3

Konfederaci zablokowali prace nad projektem o weryfikacji szczepień, jak myslicie dlaczego? 10:45, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MOHERMOHER

25 20

Jestem zdrowy i na jakiej podstawie mam nosić kaganiec, dla mnie możecie ubrać 10 kagańców kask, rękawice po łokcie i wodery po jaja a ode mnie wara, nigdy nie miałem i nie ubiorę kagańca gość miał 1000 % racji nosicie kagańce więc jesteście chronieni wiec wara ode mnie Rodacy Kamraci nie widać a już słychać Auuuuuu 10:53, 05.01.2022

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

GośćGość

7 11

Ty możesz nie nosić kagańca, a inni nie muszą cię wpuszczać do przychodni. 11:02, 05.01.2022


JanekJanek

4 9

Może z powodu rysów twarzy. Jak założysz czystą maskę, świat będzie piękniejszy. 11:04, 05.01.2022


karmakarma

9 2

Popieram cię bracie. Moje ciało, moja sprawa. Jak ktoś chce niech pogina po świecie w OP1, ja lubię świeże powietrze. 12:20, 05.01.2022


Taka prawdaTaka prawda

1 8

Dlatego musisz nosić, bo idioci nie chcą się szczepić. 13:54, 05.01.2022


MaroMaro

18 22

Brawo doktor! Dlaczego konfederata ma zarażać moich schorowanych bliskich czekających do lekarza. 11:00, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Dura lexDura lex

1 2

Jest to groźbą karalna. Możesz za to odpowiedzieć karnie, w internecie nie jesteś anonimowy. 11:13, 05.01.2022


Do dura lexDo dura lex

1 0

Gdzie ty masz rozum. To jest ostrzeżenie, a nie groźba. Groźby z art 191 kk stosują pracownicy Podimedu. 11:37, 05.01.2022


TommTomm

19 14

Nie noszę kagańca w myśl art. 31,228-234 Konstytucji RP, a znany z chamskich zachowań to zwykły naganiacz eksperymentalnych substancji. Szycko bierz odpowiedzialność za NOP-y i zgony wywołane przez te preparaty! 11:09, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GoscGosc

6 10

O ilu zgonach wywołanych szczepionką podaną w naszym mieście wiesz ze wystąpiły? Czy weźmiesz odpowiedzialność za zgony u niezaszczepionych? 11:22, 05.01.2022


MOHERMOHER

3 2

Potwierdzam . NPTV.PL
https://nptv.pl/lib/k0fssq/Oswiadczenie---zakrywanie-ust-i-nosa-knf4g6s5.pdf 12:04, 05.01.2022


AutopilotAutopilot

17 13

Konfederaci niech się leczą u lekarza z konfederacji, o podobnych do nich poglądach na wirusy, maski, szczepienia. 11:11, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomefelerRomefeler

14 5

A czy przypadkiem ten pan doktor nie opluł kogoś w sklepie podczas pandemii bo zwrócono mu uwagę żeby maseczkę założył 11:19, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PrzemekPrzemek

7 7

Nie, to inny lekarz, dawny dyrektor szpitala.
Moim zdaniem miał racje, choć jest to niekulturalne. Ale brak maski w czasach epidemii jest jeszcze gorszy. 11:25, 05.01.2022


Do PrzemkaDo Przemka

9 6

Skoro masz skuteczna maskę, odczep się od innych. Nos se z piec. Twoja sprawa, że z twarzy zrobiłeś sobie zadek. 11:35, 05.01.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MiriamMiriam

10 2

Braun mówi o wolności osobistej i decydowaniu o własnym ciele.
Ale w przypadku chęci eutanazji u osoby nieuleczalnie chorej nie daje jej prawa do decydowania o sobie. 11:35, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klientklient

17 8

To jest któryś (enty) raz gdy słyszę o braku kultury ze strony tego pana doktorka. Ludzie nie pozwalajcie się tak traktować! Lekarze to nie bogowie, nie mają prawa was poniżać, obrażać, ignorować. Nie karmcie tej buty. Piszcie skargi, znajcie swoje prawa. Ego wszystkich którzy "wypaśli się" w czasach powszechnej paniki, należy przekłuwać jak balon. To oni są dla was nie wy dla nich. 11:41, 05.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

drdr

10 7

To zmień przychodnię, i nie marudź !!! 11:58, 05.01.2022


GośćGość

7 8

Już któryś stwierdzam brak kultury i przestrzegania obowiązującego prawa przez posła Brauna i jego wyznawców. 11:59, 05.01.2022


GapusiaGapusia

3 3

Zgadza się że to arogancki cham. Mojego męża też nazwał,,glupim" ,zamiast go zbadac i zająć się chorobą, na którą mąż choruje od lat. 20:11, 05.01.2022


GośćGość

15 19

Brakuje łóżek w szpitalach, leków, respiratorów, personelu do zajmowania się chorymi, a nagłaśniany jest jednostkowy przypadek Stanisława nie rozumiejącego potrzeby walki z epidemią. 11:56, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KulturaKultura

11 3

Braun zapytany o kwestię szczepień. „Marnie pani wygląda. Niedotlenienie dało się we znaki” 11:58, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MOHERMOHER

15 11

Chodzicie bez kagańców nie szczepicie się a taka straszna pandemia że ludzie leżą po kłosem na ulicach,sklepach, autobusach jeden leży koło drugiego jak muchy na lepie a wy sobie żarty robicie ,wczoraj w biedronce i kaufland wszyscy leżeli karetka za karetką zabierała padniętych ludzie obudzić się ale TV to dla was BÓG zero własnego rozumu 12:11, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GoscGosc

7 8

Leżą w karetkach pod szpitalami lub są wożeni od szpitala do szpitala, gdyż brakuje miejsc dla wszystkich potrzebujących. 12:16, 05.01.2022


LOLOLOLO

13 3

Gdyby nie maski, nikt by nie wiedział że jest pandemia. 12:54, 05.01.2022


BrunatnyBrunatny

10 9

Braun jest proszony o wskazanie przychodni i szpitala gdzie antyszczepy będą leczone według swoich zasad i własnych pomysłów. 12:18, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SzczecinecczaninSzczecinecczanin

13 4

Poza wiedzą i wykształceniem lekarz powinien być jeszcze człowiekiem. Na rynku usług medycznych powinna być wielka konkurencja, aby każdy znalazł specjalistę który mu odpowiada. 12:58, 05.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZaaZaa

4 1

Problem w tym , że lekarzy NIE MA ! Statystyki : Polska na ostatnim miejscu w Europie pod względem lekarzy przypadających na mieszkańca .Na trzecim od końca pod względem ilości pielęgniarek . Więc co tu wybrać? Przychodnię w Rumunii czy może na Słowacji ? 13:45, 05.01.2022


Tak prawięTak prawię

13 5

Więcej oklasków dla lekarzy, darmowych obiadów za które wy zapłacicie, więcej dodatków za "specjalne" oddziały na których pacjentami i tak nikt się nie interesuje... To wasz strach ludzie doprowadza do takich sytuacji. Myjcie ręce, pijcie wódkę i nie panikujcie. 13:01, 05.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Nie prawNie praw

0 5

Lekarze nie pragną oklasków i darmowych obiadów, tylko normalnych warunków pracy w szpitalach. Na ginekologii proponują takie stawki ze każdy sobie obiad kupi, a mimo to chętnych do pracy brakuje. 17:21, 05.01.2022


CierpliwaCierpliwa

16 9

W Szczecinku jest sporo lekarzy, jest wybór, dlaczego ludzie negatywnie nastawieni do masek, szczepień, zwalczania epidemii uparli się korzystać z leczenia u doktora Szycko? Niech idą się leczyć gdzieś indziej, przynajmniej nie bedę musiała do niego czekać miesiąc na prywatną wizytę. 13:01, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do Cierpliwa....Do Cierpliwa....

4 1

A tak może tylko ta placówka świadczy opiekę medyczną od godz 18 do 6 rano oraz w święta. Tak czasami zdało by się ruszyć głową i pomyśleć. 19:20, 05.01.2022


Do przedmówcyDo przedmówcy

4 0

Opiekę nocną i weekendową świadczy szpital poprzez firmę Amelia.
Podimed już nie świadczy tego rodzaju opieki zdrowotnej. 22:03, 05.01.2022


MOHERMOHER

16 5

Popieram odpowiedź od Karma.Popieram cię bracie. Moje ciało, moja sprawa. Jak ktoś chce niech pogina po świecie w OP1, ja lubię świeże powietrze. Też Oddycham świeżym powietrzem





13:05, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mixszcz-ekmixszcz-ek

20 10

Przeraża mnie niewiedza pro-maskowych zwolenników. Po pierwsze ta choroba nawet nie jest wpisana na listę chorób zakaźnych ( od 2 lat !!!!!!!!), szczepienia sa dobrowolne. Po drugie przychodnia nie jest prywatna- jest w systemie NFZ i jest publicznym ośrodkiem zdrowia, dostaje pieniądze na leczenie wszystkich obywateli co zapewnia im Konstytucja. Więc póki nie ma wprowadzonego stanu wyjątkowego wszyscy obywatele Muszą być traktowani jednakowo , a Wy jak się boicie - proszę chodzić w maskach do prywatnych przychodni, gdzie mogą sobie robić segregacje i będziecie czuli sie bezpiecznie - jak w obozie koncentracyjnym - numerki już macie. 13:10, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MOHERMOHER

10 1

Brawo popieram prawda jak nikt by nie nosił kagańca to i nikt by nie wiedział że coś jest 13:37, 05.01.2022


RadioRadio

2 6

Przychodnie dostają pieniądze tylko za tych pacjentow, których leczą. Zapisz się do przychodni gdzie nie wymagają masek i leczą amantadyną, a tam pójdą twoje pieniądze. A szczecinecki personel medyczny odpocznie od awanturników. 22:31, 05.01.2022


Przestępcza działalnPrzestępcza działaln

18 6

w myśl wyroku Sądu Najwyższego, sygn. 64/21
"Jest przy tym oczywiste, że nakładanie ograniczeń w zakresie podstawowych wolności i praw człowieka i obywatela musi odbywać się na podstawie prawidłowo stanowionego prawa, w szczególności zgodnie z podstawowymi zasadami wyrażonymi w Konstytucji, a zatem wprowadzenie powszechnych nakazów i zakazów dotyczących podstawowych praw i wolności obywatelskich może nastąpić tylko w przypadku wprowadzenia jednego z trzech stanów nadzwyczajnych, co dotychczas nie miało miejsca."
Skoro ograniczenia są bezprawne, to mamy do czynienia z przestępstwem w myśł art. 191 kodeksu karnego:
"Kto stosuje przemoc wobec osoby lub groźbę bezprawną w celu
zmuszenia innej osoby do określonego działania, zaniechania lub znoszenia,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."
Jak się Szycce coś nie podoba, może zm9enić zawód albo prowadzić wyłącznie prywatną praktykę lekarską. 13:47, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AntycovidianinAntycovidianin

5 14

Gdyby wszyscy w poczekalni byli bez masek, to ten Stanisław by zrobił awanturę, ze mógł się od innego pacjenta zarazić covidem. On lub jego żona. Ludziom się nie dogodzi. 17:31, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BOABOA

9 13


Głupota i brak empatii charakteryzuje bezmaskowych i antyszczepionkowych. Chcesz zachorować to choruj, ale nie zarażaj innych. Założenie maseczki na kilkanaście minut nie spowoduje nagłego pogorszenia stanu zdrowia, jest tylko *%#)!& uporem i lekceważeniem zdrowia innych osób w tym lekarzy i pielęgniarek. 20:33, 05.01.2022

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JaJa

7 4

Nienoszenie j1est biernym opornym oporem. Potrzebnym oporem przeciw temu co sie dzieje 20:49, 05.01.2022


ŁujŁuj

1 1

Ale to wy Szczepana zarażacie innych wy nosicie w sobie vajrusa 02:44, 07.01.2022


ReniekReniek

0 0

Ciebie nic nie wyleczy z tego co ci dolega. Nic i nigdy. 20:15, 18.03.2022


Józef K.Józef K.

14 6

Ludzie, ludzie - która fala was obudzi? Daliście się zeszmacić i założyć przywrę na twarz. Ona nic nie daje, mówił to nawet minister Szumowski. Jest ona tylko symbolem upodlenia i Waszego lęku. Kto świadomy - niech budzi w sobie sprzeciw i podejmie wyzwanie w walce z tą mafią polityczno-lekarską...
21:33, 05.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ŻyczliwyŻyczliwy

1 2

Jeżeli dla Ciebie autorytetem jest Szumowski to powodzenia w życiu 13:30, 06.01.2022


Do życzliwy Do życzliwy

1 1

A twoim Niedzielski współczuję 02:46, 07.01.2022


KostuchaKostucha

6 12

Ciekawe co powie awanturujący się pacjent, gdy dla niego lub jego bliskich zabraknie respiratora. 22:09, 05.01.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BB

8 1

Szczęść boże ? 22:51, 05.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RaunRaun

2 7

Konpederasta? 00:07, 06.01.2022


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


GościniGościni

1 2

Kłamiesz i szkalujesz za co możesz zapłacić ogromne odszkodowanie.
W internecie nie jesteś anonimowy.
09:25, 06.01.2022


GośćGość

1 1

Przeciwnie. Wielu lekarzy wysyła pacjentów na diagnostykę i leczenie do Podimed-u
Na podstawie wyników badań pacjenci są leczeni i operowani w szpitalach i klinikach. Jeżeli jad cię zalewa, musisz znaleźć inne ujście, gdyż na podstawie numeru IP możesz zostać namierzony i będziesz musiał udowodnić swoje pomówienie lub ponieść konsekwencje pisania oszczerstw. 09:59, 06.01.2022


FankaFanka

0 0

Będę Ci mówić mistrzu? 11:05, 06.01.2022


Do fankiDo fanki

0 0

Nie musisz. Wystarczy przekazanie odpowiedniej sumy na dzieci niepełnosprawne. 11:17, 06.01.2022


COVIDCOVID

6 4

ma jeden ogromny plus. Zniknął podział na PO-PIS. Teraz jest podział na Wolnych Polaków i neonazistów. Biorąc pod uwagę % Polaków po trzeciej dawce szprycy dwudawkowej, Wolnych Polaków jest zdecydowanie więcej. 08:06, 06.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AntycovidAntycovid

4 8

Jest podział na ludzi rozumiejących metodykę badań naukowych i opracowywanie ich wyników oraz na ludzi wierzących w teorie spiskowe, a nie dających wiary badaniom naukowym. 09:24, 06.01.2022


Bossa novaBossa nova

4 4

Wczoraj Facebook usunął profil konfederacji. Z powodu mowy nienawiści oraz rozprzestrzeniania fałszywych informacji dotyczących covid i walki z epidemią. 13:08, 06.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Mieszkaniec WaryńskiMieszkaniec Waryński

4 3

A od kiedy to pejsbuk wie co jest prawdą, a co nią nie jest. W bantustanie zwanym Polską niestety obce koncerny robią sobie co chcą. 18:10, 06.01.2022


ClaireClaire

3 2

W USA znaleziono dowody finansowania ruchów antyszczepionkowych przez służby naszego wschodniego sąsiada. Wolę stosować potwierdzone badaniami naukowymi preparaty farmaceutyczne niż być zmanipulowanym aktywistą obcych służb. 18:42, 06.01.2022


Twój nick Twój nick

6 3

Mogliby się jeszcze zainteresować tematem, w którym nasi co niektórzy szczecineccy lekarze rodzinni nie chcą przyjmować niezaszczepionych.
20:21, 06.01.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GośćGość

2 2

Idź się leczyć do Brauna i Justynki Sochy.
21:28, 06.01.2022


Pacjent Pacjent

1 1

Lekarz ma leczyć!!! Nie dawać skierowanka na szczepioneczki i trzepac kaskę!!! A jak nie przyjąłeś szprycy to wypad! W 4literach się poprzewracało i zapomniał co powinien robić ktoś na tym stanowisku. Boi się leczyć to proszę zmienić zawód, na taki gdzie nie będzie ryzyka i kontaktu z innymi ludźmi. 15:27, 11.01.2022


j61j61

3 2

proste rozwiązanie wprowadzić obowiązek zapłaty za leczenie związane z Covid 19 dla osób nie zaszczepionych 11:58, 09.01.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ReniekReniek

1 0

I oczywiście opłatę za leczenie NOP ów które dopiero wyjdą. Jak i za same szczypawki dla osób które dobrowolnie testują na sobie te preparaty. 20:25, 18.03.2022


KarolKarol

0 0

Dr Szycko zmusza do szczepień na covid kiedy przymusu nie ma. Mówi, że szczepienia są bezpieczne (kiedy to Ministerstwo Zdrowia wydało dokument zaświadczający o badaniach 64 strony poważnych efektów ubocznych po zaszczepieniu na covid, a wokół wszyscy mowia o tym, że nagle, NAGLE, ludzie zaczynają padać na serce, raka, zakrzepicę, padaczkę, podwójne widzenie w oczach, oraz udary-często wielokrotne!). W jego przychodni nie przyjmują dzieci niezaszczepionych na covid (kiedy to sam producent mówi o tym, że u dzieci nie ma wskazań medycznych do tego typu procedur bo dzieci nie są w grupie wysokiego ryzyka). Lekarz jest niedoinformowany, kłamie i zmusza, po czym wystawia bledną diagnozę! Lekarz nie słucha pacjenta, nie interesuje go to co pacjent mówi na temat swoich chorób, nic nie wyjaśnia, jak sie na pacjenta patrzy to tak jakby pacjenta w ogóle nie widział! Pacjenci, którzy przychodzą do niego na NFZ sa pytanie przez lekarza dlaczego nie przychodzą do niego prywatne chociaż są na emeryturze i nie stać jest ich na wizyty prywatne. Najgorszy lekarz w Szczecinku! Lekarz Szycko minął się z zawodem i jest porażką dla Szczecinka! Nie tylko jego nie polecam ale błagam, Uciekajce od niego i szukajcie lepszego lekarza!

10:14, 15.07.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KArolKArol

0 0

Dr Szycko zmusza do szczepień na covid kiedy przymusu nie ma. Mówi, że szczepienia są bezpieczne (kiedy to Ministerstwo Zdrowia wydało dokument zaświadczający o badaniach 64 strony poważnych efektów ubocznych po zaszczepieniu na covid, a wokół wszyscy mowia o tym, że nagle, NAGLE, ludzie zaczynają padać na serce, raka, zakrzepicę, padaczkę, podwójne widzenie w oczach, oraz udary-często wielokrotne!). W jego przychodni nie przyjmują dzieci niezaszczepionych na covid (kiedy to sam producent mówi o tym, że u dzieci nie ma wskazań medycznych do tego typu procedur bo dzieci nie są w grupie wysokiego ryzyka). Lekarz jest niedoinformowany, kłamie i zmusza, po czym wystawia bledną diagnozę! Lekarz nie słucha pacjenta, nie interesuje go to co pacjent mówi na temat swoich chorób, nic nie wyjaśnia, jak sie na pacjenta patrzy to tak jakby pacjenta w ogóle nie widział! Pacjenci, którzy przychodzą do niego na NFZ sa pytanie przez lekarza dlaczego nie przychodzą do niego prywatne chociaż są na emeryturze i nie stać jest ich na wizyty prywatne. Najgorszy lekarz w Szczecinku! Lekarz Szycko minął się z zawodem i jest porażką dla Szczecinka! Nie tylko jego nie polecam ale błagam, Uciekajce od niego i szukajcie lepszego lekarza!

10:25, 15.07.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%