Zamknij

Pozycjonowanie stron internetowych w 2022 – 5 kluczowych korzyści

. + 07:26, 01.03.2022 Aktualizacja: 07:27, 01.03.2022
Skomentuj

Odpowiednia widoczność w wynikach wyszukiwania to jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej firm reklamujących się w internecie. Eksperci przewidują dalszy wzrost znaczenia działań SEO w najbliższych latach, choć same techniki pozycjonowanie serwisów www, blogów czy e-sklepów nieustannie ewoluują. Jeśli właśnie teraz zastanawiasz się, czy warto postawić na budowanie widoczności w Google, poznaj 5 najważniejszych korzyści, jakie w 2022 roku zapewni Ci SEO.

Czym właściwie jest pozycjonowanie stron?

Poprzez pozycjonowanie strony internetowej, określane często jako SEO (ang. Search Engine Optimization) należy rozumieć długotrwały, wielowątkowy proces, obejmujący działania, których wspólnym celem jest osiągnięcie przez serwis www jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Strony widoczne w TOP10 Google na określone zapytania, przyciągają znacznie więcej użytkowników, dzięki czemu marki stają się popularniejsze i zwiększają sprzedaż.

Samo pozycjonowanie obejmuje działania on-site (prowadzone w obrębie witryny) oraz off-site (poza stroną). Jakie są więc kluczowe powody, dla których warto zainwestować w SEO?

Poprawa widoczności dla użytkowników

Optymalizacja ruchu, będąca podstawowym efektem dobrze poprowadzonych działań SEO ma wpływ na dotarcie z ofertą marki do większego grona potencjalnych klientów. Pozycjonowanie stron w naturalny sposób sprzyja zwiększeniu liczby konwersji, dzięki czemu jest tak skuteczną formą promocji. Na dodatek, wpływ optymalizacji na wyniki sprzedaży da się precyzyjnie zmierzyć, dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym.

Budowa rozpoznawalnej i silnej marki

Użytkownicy, którzy widzą stronę danej firmy na jednej z topowych pozycji w wyszukiwarce, w towarzystwie branżowych gigantów, zaczynają postrzegać markę jak eksperta w swojej dziedzinie. Dzięki temu znacznie chętniej powierzają jej swój czas, uwagę oraz pieniądze. Zwiększenie zaufania oraz budowa wizerunku to w dzisiejszych czasach jeden z najważniejszych zysków, jakie daje SEO – równie istotny, co wzrosty sprzedaży.

Stosunkowo niski koszt dotarcia do klienta

W porównaniu z „tradycyjną” reklamą, w prasie, radiu i telewizji, koszt pozyskania klienta dzięki pozycjonowaniu strony jest znacznie niższy. Jednocześnie, SEO pozwala docierać do osób realnie zainteresowanych ofertą marki, wpisujących w Google odpowiednie słowa kluczowe. Reklama offline nie daje żadnej gwarancji, kto jest adresatem przekazu i czy w ogóle potrzebuje Twojej oferty.

Budowanie przewagi nad konkurencją

W czasach, gdy wiele branż cechuje bardzo wysoka konkurencyjność, o sukcesie często decydują detale. Dzięki pozycjonowaniu możesz jeszcze lepiej dostosować ofertę marki do oczekiwań odbiorców, dystansując konkurentów w walce o klienta.

Długotrwałe rezultaty

Wymieniając główne korzyści z pozycjonowania, należy wspomnieć także o długotrwałym rezultacie, jaki generuje SEO. Często efekty wzrostów pozycji odczuwalne są jeszcze przez wiele miesięcy po zakończeniu kampanii, czego nie da się osiągnąć np. w przypadku reklamy Google Ads.

Pozycjonowanie stron – zleć to ekspertom!

Chcesz zbudować popularność marki w sieci, by docierać z ofertą swojej firmy do jeszcze większego grona klientów? Wybierz Pro Pozycje i stań się widoczny w internecie. Już dziś skontaktuj się z nami i odbierz darmową wycenę kampanii SEO.

Artykuł powstał we współpracy z firmą Pro Pozycje.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu iszczecinek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

OSTATNIE KOMENTARZE

0%