Klimat na Pomorzu Zachodnim jest wyjątkowy pod każdym względem. Pozwala odetchnąć świeżym powietrzem, poczuć work-life balance, a także nabrać wiatru w żagle i odważyć się prowadzić własny biznes, realizując swoje marzenia i pasje. Mimo trudności obecnych, covidowych czasów.
Pomorze Zachodnie czuje klimat i wszystkie swoje działania realizuje pod hasłem roku ekologicznego, promując to, co najlepsze w regionie. Dobry klimat dla wszystkich jest efektem wielu lat pracy i przekonania, że to nasze najcenniejsze bogactwo naturalne, w wielu wymiarach.
Region to przede wszystkim ludzie i to oni tworzą wspaniały, niepowtarzalny klimat kulturowej mieszanki, której nie znajdziecie w całej Polsce. Oprócz nieodkrytych, dziewiczych terenów sprzyjających aktywnemu wypoczynkowi plaż, jezior, lasów, Pomorze Zachodnie reprezentują wizjonerzy, ludzie przedsiębiorczy, których praca doceniana jest nie tylko lokalnie, ale w kraju, Europie, na świecie.
Realizując kampanię "Pomorze Zachodnie Twój klimat" Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego podjął się wyzwania prezentacji potencjału regionu – jego walorów gospodarczych, a także naturalnych, które czekają na odkrycie, przez inwestorów i przez turystów. Odbiorcy publikowanych treści mieli okazję poczuć nasz klimat dzięki historiom o wybranych, charakterystycznych dla Pomorza Zachodniego branżach - jak turystyka, turystyka medyczna, gastronomia, eventy czy design - kreujących gospodarczy klimat regionu, przeplatanych pięknymi obrazami przyrody i lokalnych atrakcji gwarantujących work life balance.
Rozpoczęta w kwietniu kampania promocyjno-wizerunkowa pod nazwą „Pomorze Zachodnie Twój Klimat” właśnie dobiega końca. Odbiorcy mogli zetknąć się z nią zarówno w telewizji, internecie, mediach społecznościowych, a także na wydarzeniach plenerowych jak np. Pol’and’Rock Festiwal czy podczas podróży w regionalnych pociągach, co pozwoliło zapoznać się z prezentowanym komunikatem znaczącej liczbie odbiorców i dawało możliwość poczucia klimatu Pomorza Zachodniego w różnych miejscach i okolicznościach. W różnych formach, kolorach i smakach.
Materiały filmowe prezentowane w mediach społecznościowych zostały wyświetlone łącznie 1,1 mln razy. Kreacje wizerunkowe w telewizji na takich programach jak Polsat, Polsat News, TVN i TVN24 w czasie trwania kampanii zobaczono 23 603 580 razy. Materiał emitowany m.in. na Pol’and’Rock Festival obejrzało ok 20 000 uczestników imprezy.
Kampania "Pomorze Zachodnie Twój klimat" to przede wszystkim prezentacja potencjału gospodarczego Pomorza Zachodniego oraz promocyjne wsparcie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które rozwijają się w regionie, budując jego – nie tylko gospodarczy - klimat. To także wskazanie na aktywnie rozwijającą się infrastrukturę stwarzającą doskonałe warunki do prowadzenia biznesu.Zadanie było finansowane ze środków UE - EFRR w ramach działania 1.14 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 w ramach projektu pod nazwą "Wzmocnienie pozycji regionalnej gospodarki, Pomorze Zachodnie - Ster na innowacje".
Kontynuując działania wspierające przedsiębiorców i ludzi kreatywnych z regionu, Pomorze Zachodnie rozpoczyna właśnie emisję cyklu materiałów filmowych prezentujących innowacyjnych, kreatywnych, nowoczesnych ludzi, będących reprezentantami naszego regionu w świecie codziennych innowacji. Wierzymy, że ich perspektywa postrzegania dzisiejszego świata zmieni naszą przyszłość.
Służby patrolują miasto i pomagają bezdomnym
Od Nowego Roku podwyżka cen energii elektrycznej o 50%. Taki prezent od Dziadka Mroza. W kolejce czekają jeszcze gaz ogrzewanie woda i ścieki. Wszystkiego najlepszego z okazji Nowego Roku.
g-a
07:00, 2025-11-27
Nowe kierownictwo SAPiK.
DJ Przemo nadaje się do puszczania Białego Misia w przedszkolach a nie do kierowania czymkolwiek
obserwator2
22:07, 2025-11-26
Nowe kierownictwo SAPiK.
Jak zarzutów dla łapcia zgrillowanej reńki z jolaśką w roli zmierzwionej.
Podobnie
22:04, 2025-11-26
PZŁ reaguje na zabicie psów przez myśliwego.
Polski Związek Łowiecki stał się organizacją bez społecznego zaufania. Utracili wszystko co mieli kiedyś dobrego. Teraz mają łatkę strzelców zabójców zwierząt. A na prezesa - wzięli Możdżonka - aby swoim sportowym autorytetem siatkarza reprezentacji podreperować wizerunek, co im się nie udało, bo Możdżonek zaczął ględzić jak oni.
Krzywa lufa myśliweg
21:55, 2025-11-26
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu iszczecinek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz