Zamknij
REKLAMA

ORŁY Kosmetyki pod lupą

11:11, 15.05.2020 | materiały partnera

Młody stażem plebiscyt zdobywa serca kolejnych klientów. Zanim skorzystają z usług danej firmy, sprawdzają na stronach organizatora czy przedsiębiorca cieszy się dobrą opinią poprzednich interesantów. Cała afera rozchodzi się o plebiscyt ORŁY Kosmetyki. Czy naprawdę jest to tak rzetelne źródło informacji o regionalnych zakładach kosmetycznych? Sprawdzimy!

Odwiedzasz ciocię raz na rok i lubicie spędzić sobie czas „po babsku”. Dzień, w którym odwiedzacie najlepsze butiki, manicurzystkę i sprawdzacie nowo otwarte knajpki. Wszystko wcześniej planujecie, rezerwujecie miejsca, bo chcecie mieć pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z waszym planem. Niestety, najlepsza kosmetyczka w Toruniu (tak zarzeka się ciocia), nagle odwołuje wizytę. Chcecie znaleźć coś na szybko, ale łatwo się przecież naciąć na usługi słabszej jakości.

W takiej sytuacji naprzeciw wychodzi wyszukiwarka ORŁÓW Kosmetyki. Na głównej stronie odnajdujemy zakładkę miejscowości (link tutaj), szukamy miasta i naszym oczom ukażą się laureaci ostatniej edycji plebiscytu. Po wybraniu kursorem nazwy salonu kosmetycznego zobaczymy jego adres z dokładną mapką oraz telefon kontaktowy. Możemy się też dowiedzieć ile osób oceniło firmę, na jakiej platformie internetowej i jaki uzyskało wynik końcowy. Przy laureatach kilku edycji można też zaobserwować czy ocena salonu jest coraz lepsza czy maleje. Ale skąd biorą się te liczby?

Firma organizująca plebiscyt, Beautiful Company, wraz ze swoimi ekspertami opracowała program komputerowy, którego zadaniem jest przeszukiwanie Internetu w celu znalezienia ocen, wyrażonych liczbą. Skanowane są głównie takie strony z opiniami jak: fanpage Facebook czy Google Maps. Otrzymane wyniki podstawia się do wzoru na średnią ważoną, by mieć możliwość wyrazić ją w jednej, dziesięciostopniowej skali. Na stronach plebiscytu, umieszczone są tylko te firmy, które uzyskały minimalny próg ośmiu punktów.

Czy to w ogóle wiarygodne, zapytacie. Na przestrzeni lat kilka osób próbowało podważyć uczciwość zestawienia, ale niespecjalnie jest się do czego przyczepić. Organizator to legalnie zarejestrowana firma. Cały plebiscyt odbywa się za darmo: nie ma żadnych płatnych SMSów czy połączeń telefonicznych w celu oddania głosu. Pieniądze pobierane są tylko od tych laureatów, którzy chcą wykupić materiały marketingowe. Wszystkie wyniki skanuje program, któremu nie da się przecież dać łapówki. Wszystko to wygląda naprawdę w porządku.

ORŁY to przedsięwzięcie wielowątkowe; możemy znaleźć dzięki niemu najlepszych przedsiębiorców nie tylko w kosmetyce, ale i w innych branżach, m.in. sumiennych stolarzy, precyzyjnych fryzjerów czy uprzejmych stomatologów. Reasumując wszystkie te działania, dostajemy pakiet sprawdzonych firm w 58 różnych kategoriach.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA