Aby jeszcze bardziej ułatwić swoim klientom korzystanie z usług operatora, w tym z możliwości zawierania przez nich umów drogą online, Play udostępnił możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem usługi mojeID dostarczanej przez KIR. Takie rozwiązanie to bezpieczny i wygodny sposób zawierania umów online, zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych klientów Play.
mojeID to nowoczesny sposób potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Pozwala on na realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistej wizyty lub uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną. Dzięki mojeID możesz teraz bezpiecznie i wygodnie zawierać online umowy abonamentowe oraz aneksy u operatora sieci komórkowej Play bez konieczności wychodzenia z domu. Potwierdzenie tożsamości z mojeID odbywa się poprzez bankowość internetową w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot - dostawcę tożsamości, np. bank.
Usługa mojeID to rozwiązanie, które zdecydowanie ułatwia życie. Za pomocą zaledwie kilku kliknięć możemy w bezpieczny sposób zweryfikować swoją tożsamość online, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym dla siebie czasie.
Zdalne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID zapewnia dostęp do szerokiej gamy usług online świadczonych przez dostawców m.in. z branży energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej czy ubezpieczeniowej. Usługa mojeID zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa potwierdzania danych. Banki, będące dostawcami tożsamości, zapewniają kompleksową ochronę danych użytkownika w systemach bankowości elektronicznej. Przekazywanie informacji zawsze wymaga autoryzacji dokonywanej przez użytkownika po zalogowaniu się na stronie banku. To my finalnie decydujemy czy chcemy udostępnić nasze dane, a także w każdej chwili możemy sprawdzić, jakich informacji wymaga konkretny usługodawca.
Kolejny remont! Co się dzieje przy S11?
A teraz pytanie za sto punktów: jakie odszkodowanie wypłaci poprzedni wykonawca użytkownikom wykonanej i opłaconej drogi za jej zamknięcie na 3 miesiące? Czy dożyję chwili, kiedy takie odszkodowanie będzie standardem egzekwowanym z mocy prawa? czy jednak nadal państwo z kartonu?
baca
09:43, 2025-07-08
Kolejny remont! Co się dzieje przy S11?
zrobić żeby ciągle robić
tak trzeba
08:49, 2025-07-08
Kolejny remont! Co się dzieje przy S11?
Między Bagnem a Bagnem
Vil
08:11, 2025-07-08
„Smart Stop” w Szczecinku.
Uważam, że nic tak skutecznie nie rozwiąże problemu jak sięgnięcie głęboko do portfela idiotów. Wchodzi na przejście, powoduje wypadek, z własnej kieszeni płaci za uszkodzenie pojazdu/pojazdów, z własnej kieszeni za ratownictwo, plus nawiązka na rzecz kierowcy za stres, powiedzmy 10 średnich krajowych plus nawiązka na dowolny cel publiczny, też ok 10 średnich krajowych. W momencie, kiedy sąd orzeka winę pieszego automatycznie uruchamiane są wszystkie te procedury. Jeden czy drugi idiota wejdzie na przejście, ale trzeci czy piąty już się zastanowi.
Gość
07:31, 2025-07-08
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz