Zamknij

Odprężająca moc rytuału piękna. „Kraftowa mydlarnia” zaprasza!

11:14, 20.06.2022 Materiał powstał przy współpracy z Kraftową Mydlarnią Aktualizacja: 11:20, 20.06.2022
fot. Magdalena Michalska fot. Magdalena Michalska

„Kraftowa mydlarnia” to miejsce, które skupia przeróżne kosmetyki naturalne pod jednym dachem. Jego pomysłodawczynie i założycielki – siostry Natalia Sałaj i Agata Salamon postanowiły rozpieścić mieszkańców Szczecinka odrobią luksusu wprost z natury.

„Kraftowa mydlarnia” to nowe miejsce na kosmetycznej mapie Szczecinka. Zlokalizowana tuż obok Lidla (ul. Podwale 1), od progu kusi subtelnym zapachem i naturalnym wystrojem. Panie stworzyły ją z myślą o miejscu, w którym same chciałby robić zakupy. Na ostateczny kształt sklepu, złożył się ponad rok doświadczenia w islandzkim SPA oraz staranna analiza urodowych oczekiwań rodaków.

- Produkty, które trafiają w ręce naszych klientów, to nasz subiektywny wybór, poparty tygodniami testów. Pragniemy sprzedawać marki, które są już dobrze znane szerokiemu gronu odbiorców, ale również te mniej rozpoznawalne, pochodzące z małych, często rodzinnych manufaktur. Jedne i drugie łączy doskonały skład i skuteczność działania – zapewniają.

W „Kraftowej mydlarni” coś dla siebie znajdą zarówno kosmetyczni minimaliści, jak miłośnicy domowego SPA.

-Kremy, balsamy, mydła z miodem i woskiem pszczelim – wierzymy, że każdy z nas zasługuje na odrobinę luksusu po ciężkim dniu pracy - mówi pani Natalia, prezentując sól kąpielową. – Relaksująca kąpiel w wannie, to idealny odpoczynek dla ducha i ciała, a nasza sól bazująca na połączeniu soli Epsom i soli morskiej nasyci wodę mnóstwem dobroczynnych minerałów i ukoi zmysły zapachem olejków eterycznych: eukaliptusa, lawendy oraz cytryny… Równie rozkosznie pachną kule do kąpieli oraz olejki, dzięki którym po wyjściu z wody nasza skóra jest tak nawilżona, że nie musimy już sięgać po dodatkowe balsamy.

Bardzo ważny dla sióstr jest również wymiar etyczny stojący za poszczególnymi markami. - Zależy nam by wszystkie były eco friendly, wegan i w możliwie wielu przypadkach zero waste – tłumaczą. Brandy takie jak: „Cztery szpaki”, „Ministerstwo dobrego mydła” czy „Miodowa mydlarnia” stawiają na proste opakowania z recyklingu albo szklane pojemniki zdatne do wielokrotnego wykorzystania. – Działając dla dobra planety, zachęcamy nasze klientki do spróbowania dużo bardziej wydajnego szamponu w kostkach oraz korzystania z usługi refillingu, czyli ponownego napełnienia mydłem posiadanych już butelek i opakowań.

O ile jeszcze do niedawna przeciętny klient sklepu kosmetycznego wybierał kosmetyki, zwracając uwagę jedynie na ich atrakcyjną, czyli niską cenę, tak dzisiaj coraz więcej osób robi zakupy świadomie, z troską o własną cerę, ale również o środowisko. - Zwrot ku naturalnym składnikom i recepturom to zresztą ogólnoświatowy trend, a my w „Kraftowej mydlarni” z przyjemnością za nim podążamy!

(Materiał powstał przy współpracy z Kraftową Mydlarnią)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%