Czwartkowy wieczór na drogach regionu nie należał do bezpiecznych. W krótkim odstępie czasu na drodze krajowej nr 11 doszło do trzech kolizji, które, choć zakończyły się jedynie uszkodzeniami pojazdów, mogły mieć znacznie poważniejsze skutki. Na szczęście nikomu nic się nie stało.
Pierwsze zdarzenie miało miejsce w okolicach miejscowości Pietrzykowo w gminie Szczecinek. Osobowy Citroen najechał na tył busa. Według ustaleń, kierowca Citroena nie zachował odpowiedniej odległości od pojazdu jadącego przed nim i w wyniku nagłego hamowania busa doszło do zderzenia. Choć kierowcy nie odnieśli obrażeń, kolizja zakończyła się uszkodzeniem obu pojazdów.
Kilkanaście minut później, zaledwie kilka kilometrów dalej, w pobliżu Zajazdu u Sokolnika, doszło do kolejnej kolizji. Tym razem samochód osobowy marki Opel zderzył się z dzikiem, który nagle wtargnął na jezdnię. Kierująca pojazdem kobieta nie miała szans na reakcję – zwierzę niespodziewanie pojawiło się przed samochodem, co uniemożliwiło jej wyhamowanie. W wyniku uderzenia dzik zginął na miejscu. Pojazd został poważnie uszkodzony.
Do podobnego zdarzenia doszło także na DK11 w pobliżu Okonka, gdzie dzik niespodziewanie wybiegł przed maskę rozpędzonej Skody. Na szczęście i tym razem obyło się bez ofiar, a kierujący wyszedł z tej sytuacji bez szwanku, choć samochód został znacznie uszkodzony.
Sędzia Anna Maria Wesołowska w Barwicach
Jaki jest sens rozmawiać o praworządności w barwicach ? Przecież gdyby nie barwice i ich specyficzny styl życia , połowę policjantów w powiecie trzeba by zwolnić
Mysza
09:43, 2025-11-06
Bolt wjechał do Szczecinka.
No ładnie. Ale nie ma się co martwić. Swego czasu były hulajnogi i już ich nie ma. Tak samo z tym BOLTEM. Dzis jest a jutro ??? Zobaczymy jak długo pociagnie.
Gościu
09:40, 2025-11-06
Co dalej z komunikacją miejską w Szczecinku?
Drodzy Państwo, cała dyskusja ma fatalnie rozłożone akcenty. 1. Transport publiczny nie służy temu, aby zarabiać, to tak jak kultura, jest to realizacja zadań własnych gminy, więc mówienie o tym, że coś się nie opłaca jest nietrafne. Opłacać się może coś jedynie przedsiębiorcy prywatnemu, miasto powinno racjonalizować wydatki i przestrzegać dyscypliny finansów publicznych, ale argumenty rodem z biznesu są nieadekwatne w kontekście transportu publicznego do którego się zawsze dopłacało, dopłaca i dopłacać będzie w każdym mieście świata. 2. Bezpłatna komunikacja miejska ma nie tylko walor ekonomiczny, to również zachęcenie mieszkańców do skorzystania z transportu publicznego i odciążenie ruchu ulic. Sprawdza się to zwłaszcza w takie dni jak 1 *%#)!& Jeżeli chcemy zdrowe i czyste od zanieczyszczeń miasto, to dając ludziom wybór: auto ale może skorzystać z autobusu bezpłatnie (marchewka), może przynieść efekt. 3. Argument, że turyści korzystają z komunikacji miejskiej jest znowu nietrafiony, skąd Pan Burmistrz to wie? którzy turyści? ci którzy przyjeżdżają samochodem do miasta? czy z okolicznych gmin? nie ma grama dowodu na to. Ale w ciemno można założyć, że turystów jeździ być może promil. Turystów znowu tak wielu nie ma, ale Pan Burmistrz wygłaszając tak stanowcze tezy, powinien to ówcześnie zweryfikować (nie przypominam sobie żadnego badania związanego z transportem publicznym - ta pożal się Boże ankieta, nie może być brana pod uwagę, błędy metodologiczne rażące, robiona ankieta ręką amatora). 4. Powinna się pojawić dyskusja nt. tego że gminy ościenne i starosta powinni dorzucać się do tego koszyka związanego z transportem publicznym, i pełna zgoda, że to jest w interesie wszystkich ww. wskazanych - ale tego się nie robi szabelką, a dyskusją merytoryczną, trudną taką uzyskać, gdy zachowanie w stylu po nas choćby potop. A to kto kogo lubi powinno mieć drugorzędne znaczenie. 5. Występują patologie związane z nadużywaniem transportu owszem, i być może symboliczna (słowo klucz) opłata, odsiałaby towarzystwo, a być może należy dostępne narzędzie (monitoring, straż miejska), wykorzystać do skuteczniejszej prewencji. Zagadnienie jest złożone i wymaga dyskusji, argumentów różnych stron. Nie teatru politycznego w mediach i ankiet robionych na kolanie. Pytanie od którego powinniśmy zacząć: dlaczego ktoś wybiera autobus, a nie auto? rozesłać ankieterów i zweryfikować opinie mieszkańców ale na zróżnicowanej grupie badawczej, można to zrobić po stokroć lepiej. Dzisiaj jesteśmy przykładem w całej Polsce, odwołują się do Szczecinka, nie można tego zamknąć w taki sposób. Nie chodzi o sens - bo sens być może wprowadzenia opłaty jest zasadny w jakiś sposób, chodzi o sposób. Sposób powtarzam: fatalny.
mieszkaniec
09:38, 2025-11-06
Co dalej z komunikacją miejską w Szczecinku?
kto głosuje, ważne kto liczy głosy
nie ważne
09:36, 2025-11-06
5 22
Parę gratów mniej na drogach
8 0
A ty pewnie jeździsz nowym majbachem?
9 1
Ale ty Tomaszek jesteś je___ęty
7 0
Ciekawe ile ktoś musiał najeść się sniegu żeby takiego bałwana jakbTy urodzić.
23 1
Odcinek przy placu budowy S11 jest tak tragicznie zabłocony przez budowę, że klękajcie narody. Całość czyści chyba tylko 1 traktor, który i tak nie jeździ przez większość czasu, tragedia. Czekam, aż do rowu wpadnie bus z dziećmi, może wtedy ktoś się ogarnie.
11 0
W pełni się z tym zgadzam,droga jest zabłocona, śliska i przez to strasznie niebezpieczna....
1 3
W pegieerze takie rzeczy to norma.
7 0
Droga taka zabłocona a "mistrz kierownicy" i tak jechał na zderzaku. Widać nie było tak źle.
1 1
Zapraszamy do ekonoma!
1 0
Baba to zawsze dzika znajdzie
1 0
Baba to zawsze dzika znajdzie
5 0
Raczej przed zwierzętami jak wybiegają przed maskę nie ma szans ustrzec się. Można jedynie wolniej jechać i przez to mniej auto zniszczyć.
2 0
Koniecznie trzeba wprowadzić nakaz włączania świateł w dzień dla zwierząt i obowiązkowe używanie kamizelek w nocy!!!
1 0
Jeszcze śnieg nie spadł a już blacharze mają pełne ręce roboty.