Zamknij

Zderzenie BMW z radiowozem jadącym na sygnałach ZDJĘCIA, WIDEO

13:01, 30.10.2021 Aktualizacja: 21:27, 30.10.2021
Skomentuj

Poważny wypadek na skrzyżowaniu ul. Kościuszki z Kosińskiego w Szczecinku. W sobotę (30.10) około południa doszło do zderzenia policyjnego radiowozu z osobowym BMW.

Z wstępnych ustaleń naszego reportera wynika, że radiowóz jadąc na sygnałach świetlnych i dźwiękowych w kierunku szpitala wyprzedzał na skrzyżowaniu osobowe BMW. Podczas wykonywania manewru kierujący osobówką chciał skręcić w lewo, w kierunku ulicy Kosińskiego. W tym momencie doszło do zderzenia samochodów, po którym rozpędzony radiowóz wpadł na chodnik, staranował ogrodzenie, a następnie przejechał przez pas zieleni i uderzył w budynek.

W zdarzeniu nikt nie odniósł poważniejszych obrażeń. Kierujący samochodem osobowym był w pojeździe sam, w radiowozie było dwóch funkcjonariuszy, którzy trafili do szpitala. Wieczorem zostali z niego wypisani.

Oba pojazdy zostały poważnie uszkodzone. 

[WIDEO]2755[/WIDEO]

Trwa wyjaśnianie dokładnych okoliczności zdarzenia. Na ten moment nikt nie został wskazany jako sprawca kolizji. Sytuację oceni biegły.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(55)

teresikteresik

28 5

ciekawe czy zbadaja kierowców na narkotyki

13:11, 30.10.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KknKkn

14 1

tego kierowcę akurat powinni zbadać

17:12, 30.10.2021

MOHERMOHER

4 5

Tak zbadają na narkotyki bo w Szczecinku wszyscy kierowcy autobusów, karetek,straży pożarnej, policji, sanepidu, i zwykłych kierowców i rowerzyści i maszyniści a i lotnicy śmigają po narkotykach i alkoholu a i jeszcze bez uprawnień brawo teresik to pisząc ten komentarz też chyba po prochach

11:49, 31.10.2021

kierowcakierowca

6 0

moim zdaniem ewidentna wina kierowcy BMW - skręcał w lewo, ale nie upewnił się, że może. Jak do tej pory orzecznictwo jest takie, że skręcający w lewo musi się upewnić że ktoś go nie wyprzedza. Zajechał drogę i to kierowcy pojazdu uprzywilejowanego. I zanim zaczniecie hejtować, poczytajcie sobie informacje o wypadkach nawet z naszego regionu.

22:02, 31.10.2021

AQQ.AQQ.

53 25

Czy po włączeniu sygnałów kierującym pojazdami uprzywilejowanymi odcina rozum od mózgu? Włączenie sygnałów NIE UPOWAŻNIA do łamania prawa!!!

13:17, 30.10.2021
Odpowiedzi:12
Odpowiedz

NowyNowy

24 32

Kolego jak nie znasz przepisów to się nie wypowiadaj każde auto uprzywilejowane w momencie jazdy z sygnałem dźwiękowym oraz świetlnym jadący na wezwanie ma pierwszeństwo na wszystko a kierujący autem cywilnym powinien się do tego zastosować i udrożnić przejazd ....

13:22, 30.10.2021

ZszZsz

29 11

"Nowy"-jako kierowca na codzien jeżdżący autem uprzywilejowanym proponuje Ci sie douczyć bo jesteś w błędzie.pozdrawiam

14:25, 30.10.2021

1212

22 15

Po co ludzie wylewają tyle nienawiści w stronę policji nie dość że jeżdżą ratują ludzi
Mało razy osoby które tak ich wyzywały zgłaszały się tam o pomoc i jakoś im *%#)!& nie było później oczerniać więc czepcie się siebie a jak się dowiecie jak było to dopiero się udzielajcie ,ta niedorajda nie raz pomogła ludzia jak tego potrzebowali koniec temat

15:53, 30.10.2021

falcofalco

17 22

To mosiek z bmw jest gluchy i slepy nie widzial i nie slyszal sygnalow? A korytarz zycia dla sluzb

17:07, 30.10.2021

GohaGoha

12 9

AQQ - Tobie to już odcięło mózg już w dzieciństwie. Ciasnota umysłowa, brak wyobraźni i głupota są jak pasożyty. Zmieniają właściciela, zmieniają kształt i żyją wiecznie. Żal mi ciebie

18:25, 30.10.2021

MOHERMOHER

8 5

Do Nowy kolego jesteś w błędzie poczytaj, jechała karetka na sygnale na skrzyżowaniu na czerwonym doszło do wypadku i sąd skazał kierowcę karetki mimo przejazdu jako uprzywilejowany ,ma prawo wjechać pod prąd ma prawo wjechać na czerwonym ale uważając co to oznacza że wjadę na czerwone ale nie na chama tylko zwalniając

19:00, 30.10.2021

MOHERMOHER

5 3

AQQ. Ma rację poczytać przepisy kodeks.Jak byk pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności
Prawo o ruchu drogowym to nie moje wypociny ale kodeks.
Kiedy pojazd uprzywilejowany może nie stosować się do przepisów ruchu drogowego?
Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może, pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności, nie stosować się do przepisów o ruchu pojazdów, zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych. Jest to możliwe, gdy uczestniczy:

21:38, 30.10.2021

MOHERMOHER

6 4

Policja powinna wyłapać nie tych co chodzą bez kagańców ale tych co piszą *%#)!& bzdury nawet z salusa by nie wymyślili że policja jeździ pijana albo po prochach to może policja jedzie i strzela do innych co

22:21, 30.10.2021

AQQ.AQQ.

5 5

@ goha Co ty nie powiesz, tępa dzido z błędem nie tylko w nicku...

10:49, 31.10.2021

KierowcaKierowca

1 0

Do moher i AQQ - nowy ma rację, moher, podałeś przykład skrzyżowania ze światłami, a czy tutaj na skrzyżowaniu były światła ? Nie, i nie róbcie wody z mózgu z innym. Ile razy jest winny ten który skręca w lewo i zajeżdża drogę pojazdowi wyprzedzającego np. ciąg pojazdów ? Mimo że nie powinien tego robić (wyprzedzający), to nie widzi np. kierunkowskazu pojazdu skręcającego. ten wyprzedzający nawet nie jest współwinny. Winny jest tylko tylko ten skręcający, który zajechał drogę. A tu macie jeszcze pojazd uprzywilejowany, jadący na sygnałach świetlnych i dźwiękowych. Kierowca BMW powinien się zatrzymać tak żeby ułatwić przejazd a nie wykonywać manewr który spowodował kolizję.

11:38, 01.11.2021

TomaszTomasz

4 0

Uczestnicy ruchu, kierowcy są zobowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne zjechanie z drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się. Niezastosowanie się do tego nakazu grozi mandatem karnym oraz punktami karnymi. Obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pojazdom uprzywilejowanym spoczywa na wszystkich uczestnikach ruchu drogowego. Zachowanie kierowców w takich sytuacjach polega na dojechaniu do krawędzi jezdni, a nawet wjechaniu na pas zieleni lub zjechaniu na pobocze i zatrzymaniu się. Często wiąże się to z wykorzystaniem możliwych miejsc do zatrzymania się np. przystanku, zatoki postojowej. W niektórych sytuacjach ustąpienie pierwszeństwa polega na przyśpieszeniu tak, aby nie zmuszać kierującego pojazdem uprzywilejowanym do konieczności gwałtownego hamowania.

Niedopuszczalne jest również wjeżdżanie na skrzyżowanie, kiedy nie ma na nim miejsca do kontynuowania jazdy, gdyż może to utrudnić przejazd karetce, straży pożarnej lub policji.

Kodeks Drogowy

Sposób zachowania się uczestników ruchu drogowego podczas spotkania z pojazdem uprzywilejowanym określa Dział II Rozdział 1. Art. 9 Ustawy Prawo o ruchu drogowym:

Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne usunięcie się z jego drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się. Pozdrawiam.

13:11, 02.11.2021

TomaszTomasz

3 0

Do AQQ - no nieładnie tak obrażać ludzi , wyzywać czy to tylko dlatego, że ktoś ma inne zdanie? A gdzie wolność słowa i demokracja? Nieładnie i prostacko się zachowałeś lub zachowałaś AQQ.

13:25, 02.11.2021

Jak widaćJak widać

33 23

nie każdy może zostać kierowcą pojazdu uprzywilejowanego – należy spełniać warunki określone w u.p.r.d. oraz ustawie o kierujących pojazdami (dalej: u.k.p.).

Wsadzili za kółko matoła bez pojęcia o ruchu drogowym i się popisał. Dobrze,że to to lekarzem nie zostało.

13:25, 30.10.2021
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

:D:D

13 13

Osoba która prowadziła radiowóz już nie pierwszy raz rozwaliła radiowóz a dalej stwarza zagrożenie

14:00, 30.10.2021

ErykEryk

10 14

Powinni zabrać uprawnienia, a ubezpieczyciel powinien podnieść polisę o 100 % skoro to nie pierwszy raz. Jak tak dalej będzie, to wkrótce kogoś zabije ta niedorajda życiowa.

14:21, 30.10.2021

GośćGość

16 3

Co za bzdura... Jak można nie znać okoliczności wypadku i się wypowiadac. Eksperci od pojazdów uprzywilejowanych : kierowca osobówki byl pod wplywem.

15:09, 30.10.2021

bacabaca

13 2

Nie wolno wstrzymywać gazów !!! Niewypuszczone unoszą się do mózgu i stąd się właśnie biorą posrane posty takie jak ten :)

18:00, 30.10.2021

WolfenWolfen

10 0

W kulturze, jak w rolnictwie, muszą istnieć pewne odłogi, aby mogły się na nich wypasać i wyhasać stada baranów takich jak ty Eryku.

18:45, 30.10.2021

TomaszTomasz

2 0

Uczestnicy ruchu, kierowcy są zobowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne zjechanie z drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się. Niezastosowanie się do tego nakazu grozi mandatem karnym oraz punktami karnymi. Obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pojazdom uprzywilejowanym spoczywa na wszystkich uczestnikach ruchu drogowego. Zachowanie kierowców w takich sytuacjach polega na dojechaniu do krawędzi jezdni, a nawet wjechaniu na pas zieleni lub zjechaniu na pobocze i zatrzymaniu się. Często wiąże się to z wykorzystaniem możliwych miejsc do zatrzymania się np. przystanku, zatoki postojowej. W niektórych sytuacjach ustąpienie pierwszeństwa polega na przyśpieszeniu tak, aby nie zmuszać kierującego pojazdem uprzywilejowanym do konieczności gwałtownego hamowania.

Niedopuszczalne jest również wjeżdżanie na skrzyżowanie, kiedy nie ma na nim miejsca do kontynuowania jazdy, gdyż może to utrudnić przejazd karetce, straży pożarnej lub policji.

Kodeks Drogowy

Sposób zachowania się uczestników ruchu drogowego podczas spotkania z pojazdem uprzywilejowanym określa Dział II Rozdział 1. Art. 9 Ustawy Prawo o ruchu drogowym:

Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne usunięcie się z jego drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się.

13:14, 02.11.2021

Monia Monia

26 6

Dobrze ze nikt chodnikiem nie szedł ale jak by jechali na sygnale to bmw raczej by słyszało i nie skręcało, ja zawsze czy skrecam w lewo czy w prawo patrzę w usterko dla swojej czujności. Ostatnio wyjeżdżając od strony krakowskiej szkoły skręcając w lewo na przeciw stała pani i jechała w swoje prawo gdzie ja mam pierwszeństwo bo to ona włącza się do ruchu tak machała łapami i trabiła miała szczęście że mi się spieszyło i jechałam z dziećmi to nie wypada wyrażać się przy nich . Jak panowie z drogówki by tam stanęli to nałapali by sporo na mandaty za wymuszenie , nie wiem jak niektórzy zdali prawko chyba za worek kartofli ?

13:33, 30.10.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Gosc Gosc

5 1

Jechali na sygnale

17:18, 30.10.2021

AA

0 1

Nie nie za worek kartofli coś Ty oni znaleźli je w chipsach

15:33, 31.10.2021

BmwBmw

24 27

Standard pewnie bezmozg w bmw bez kierokowskazu chciał skręcić . A skoro pojazd uprzywilejowany nie widząc zasygnalizowania checi skrętu przez ułoma to wyprzedził gdzie miał do tego prawo będąc pojazdem uprzywilejowanym

13:58, 30.10.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ograniczone zaufanieograniczone zaufanie

14 11

Jazda pojazdem uprzywilejowanym nie zwalnia z zachowania ostrożności i ograniczonego zaufania.
Wsiądzie taka psia sierota za kółko, włączy koguta - orgazmu dostanie, i co to nie on. Hulaj dusza.
Analogiczna sytuacja z Szydło, fiacik skręcał w lewo, a pajacyk z BOR cisnął Audi ile wlezie. Zamiast zwolnic i ominąć Fiata z prawej, to dureń wylądował na drzewie, a lokalny kundelek wjechał w budynek.

14:18, 30.10.2021

Bmw Bmw

1 4

Oczywiście że nie zwalnia z myślenia ale często się widzi bmw co maja niesprawne kierunkowskazy bo pan i władca ? chociażby ostatnia sytuacja na przejściu dla pieszych na polnej . Oraz te ich niby władcze ich mniemaniu parkowanie na 3 miejscach co miało miejsce niedawno koło mc poprostu żenada a myślą że są tacy fajni bo majo bmw ?takie auto to nie jest dla *%#)!& ludzi ,no ale cóż to że ktoś chcę być fajny nie zawsze jest ogarnięty

23:02, 30.10.2021

PomidorPomidor

23 3

Trzeba wypić....inaczej się nie da.

14:17, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Stefek od WandziStefek od Wandzi

4 13

Ford quwno wort.

14:30, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KiedyKiedy

25 20

Kiedy to wyprzedzamy na skrzyżowaniach. Kropka... Sąd rozstrzygnie.

14:39, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GoscGosc

15 22

Po co te sygnały. Bez sygnałów by dojechał chociaż na akcje.

14:43, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tytuł Tytuł

24 14

Tytuł artykułu powinien brzmieć : zderzenie radiowozu Policji z samochodem osobowym .

14:48, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator2Obserwator2

24 11

Pojazd uprzywilejowany ma zawsze pierwszeństwo, to nie ulega watpliwości ale tak czy owak należałoby sprawdzić zasadność użycia sygnałów dźwiękowych. Używanie sygnałów powinno być w momencie jechania do wypadku w którym są poszkodowani tudzież podczas pościgu za pojazdami kierowanymi przez osoby wobec których zachodzi podejrzenie że złamali prawo. Policjanci często wykorzystują swoją „ważność” do udawania się do miejsca niegroźnych kolizji lub do szybkiego przejeżdżania przez zakorkowane jak dziś miasto.

14:59, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NormalnyNormalny

31 11

Witam dodam jedno po komentarzach których można tu przeczytać widać inteligencję aż strach na ulicę wyjeżdżać policja miała pierwszeństwo a Pan gieniusz w BMW miał obowiązek zjechania nad zatrzymania się po prawej stronie ale jak widać na zdjęciu prawo angielskie szok i dramat a jak by jechali do wypadku ratować czyjeś życie serio ludzie poczytajcie zasady ruchu drogowego szok

15:51, 30.10.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZszZsz

5 10

Policja nie miała pierwszeństwa człowieku mam nadzieję, że jedyną kierownicą za jaką siadasz to ta jak odpalasz grę na komputerze! ewentualnie jesteś kolegą broniącym kierowcy radiowozu,ale będziesz-100%winy ponosi kierowca radiowozu

22:38, 30.10.2021

123123

2 0

Zsz, a ty co? Kumpel :D? Na to wygląda. Trole

21:43, 03.11.2021

jsjdijsjdi

27 16

wina bmw ewidentnie. Zreszta pan z bmw dziwny

16:25, 30.10.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ZszZsz

5 12

Jesli miał kierunek no to jednak się myślisz i wina policjanta:) proponuję się doedukowac-pozdrawiam,kierowca pojazdu uprzywilejowanego

16:37, 30.10.2021

jdix9jdix9

6 4

chłopie każdy przed wykonaniem manewru skretu winien sie upewnić. owszen pokicja popełniła wykroczenie ale wina bmw jesli chodzi o wypadek

17:36, 30.10.2021

JJXDJJXD

2 0

Zsz - powinieneś ponownie zdawać na prawo jazdy. Jesteś niedouczony człowieku.

21:39, 03.11.2021

Sekretarka DarkaSekretarka Darka

18 16

Nikt tu nie zaznaczył że każdy kierujący ma obowiązek myśleć i niebieskie lampki nie zwalniają nikogo z tego obowiązku. Natomiast jest tam podwójna linia ciągła a to nie upoważnia do jej przekraczania nawet pojazdom uprzywilejowanym niestety przypominam wypadek kolumny rządowej z małym Cinquecento kierowca został przez sąd uniewinniony . Jest precedens i koniec .

16:37, 30.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomaszTomasz

4 0

Uczestnicy ruchu, kierowcy są zobowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne zjechanie z drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się. Niezastosowanie się do tego nakazu grozi mandatem karnym oraz punktami karnymi. Obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pojazdom uprzywilejowanym spoczywa na wszystkich uczestnikach ruchu drogowego. Zachowanie kierowców w takich sytuacjach polega na dojechaniu do krawędzi jezdni, a nawet wjechaniu na pas zieleni lub zjechaniu na pobocze i zatrzymaniu się. Często wiąże się to z wykorzystaniem możliwych miejsc do zatrzymania się np. przystanku, zatoki postojowej. W niektórych sytuacjach ustąpienie pierwszeństwa polega na przyśpieszeniu tak, aby nie zmuszać kierującego pojazdem uprzywilejowanym do konieczności gwałtownego hamowania.

Niedopuszczalne jest również wjeżdżanie na skrzyżowanie, kiedy nie ma na nim miejsca do kontynuowania jazdy, gdyż może to utrudnić przejazd karetce, straży pożarnej lub policji.

Kodeks Drogowy

Sposób zachowania się uczestników ruchu drogowego podczas spotkania z pojazdem uprzywilejowanym określa Dział II Rozdział 1. Art. 9 Ustawy Prawo o ruchu drogowym:

Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne usunięcie się z jego drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się.

13:29, 02.11.2021

BelzebubBelzebub

22 14

Kolejne auto roz.ebane? za państwowe to można rozje.ać?

16:42, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PIczPIcz

19 19

byłem świadkiem żaden radiowóz nie miał sygnału dźwiękowego mieli tylko koguta zapalonego co go czyni *%#)!& *%#)!& ....

16:42, 30.10.2021
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

0000

13 3

To niezłym świadkiem byłeś, widocznie musisz uszy umyć

17:05, 30.10.2021

darodaro

16 6

Ja z daleka słyszałem wycie sygnału więc piszesz bsdury. Bmką pewnie jechał naćpany małolat i tyle

18:05, 30.10.2021

AaaaaAaaaa

10 3

Na zachodzie na balkonie było słychać sygnały

18:16, 30.10.2021

GośćGość

6 3

Taki z ciebie świadek jak z koziej d..y trąba ?. Mieszkam na Kosińskiego i też koguty słyszałem że "Hej" ?.

20:58, 30.10.2021

WiarygodnyWiarygodny

3 0

do Picz - dlaczego kłamiesz i siejesz hejt? Nakręcasz spiralę nienawiści , czyżbyś miał/a prywatny powód?
Akurat tak się składa, że wiem, że był sygnał dźwiękowy i świetlny. Nigdy nie kłam. Następnym razem nikt ci nie uwierzy.

13:35, 02.11.2021

SylwekSylwek

2 0

Ej Picz , ale z Ciebie kłamczucha. Idź do laryngologa i się lecz ??

21:12, 03.11.2021

Powiatowa od macaniaPowiatowa od macania

12 9

Dała przykład Szydło jak się jeździ na sygnale.

17:35, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gośćgość

9 6

Skasowali stary model.Dostaną nowy.O co Wam chodzi?

18:14, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zygmuntzygmunt

12 1

Ktoś powiedział, że ludzie *%#)!& hurtowo i mądrzeją detalicznie. Jak widać-twoja głupota nie zna granic.

18:17, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NiezalogoeanaNiezalogoeana

19 15

Szkoda policjantów, zawsze tak jest gdy za kierownicę wsiądzie młody idiota i jeszcze BMW? Tatuś kupi nowy samochodzik.

18:21, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnaOna

16 12

Jak to w BMW...bezmozg.

18:25, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MOHERMOHER

12 8

Do Nowy kolego jesteś w błędzie poczytaj, jechała karetka na sygnale na skrzyżowaniu na czerwonym doszło do wypadku i sąd skazał kierowcę karetki mimo przejazdu jako uprzywilejowany ,ma prawo wjechać pod prąd ma prawo wjechać na czerwonym ale uważając co to oznacza że wjadę na czerwone ale nie na chama tylko zwalniając

19:05, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MOHERMOHER

10 4

Widać sami znawcy i super kierowcy w nowych autach i nie tylko dlatego mamy tyle kolizji, wypadków tak jestem ciekaw jak by dzisiejszych kierowców cofnąć w lata PRL co nikt nie słyszał o oponach zimowych czy bezdętkowych, o ABS czy czujnikach, nysa,star,duży fiat, maluch żuk to jak by mieli ci kierowcy jechać takim autem zimą to chyba by się rozpłakali albo wysiedli z aut i szli na kamasz nikt nie słyszał co to nawigacja i śmigało się po Polsce mapa papierowa i poszedł ale na wszystko były papiery karta pływacka, karta rowerowa i inne a dziś on rowerem pod auto ,bo myśli że rower to czołg a auto to takie zabawkowe dla dzieci plastikowe

19:13, 30.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

IcekIcek

2 0

Zgadzam się z tym. Tutaj wszyscy dat kierowcami formuły 1 i instruktorami prawa jazdy ????

21:34, 03.11.2021

Mozambik Mozambik

11 7

O jechałem wtedy , ale tego radiowozu w ogródku pani Ogrodzińskiej nie widziałem ... hahaha . BMW mocne , ładnie sukę zniosło hahaha , pewnie ich wina , a koguty włączyli jak już wjechali w drzwi kamienicy . BMW to stan umysłu .

19:19, 30.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZybiZybi

4 9

Sygnał i koguty mieli wlączone w czasie jazdy. Wiem , widziałem i słyszałem

21:02, 30.10.2021

BMW = Będziesz Miał BMW = Będziesz Miał

15 6


BMW = Będziesz Miał Wypadek

Wypadki z udziałem BMW to prawie codzienność w Polsce.
Przykładów nie trzeba dużo szukać w Internecie: od słynnego wypadku w Kamieniu Pomorskim gdzie kierowca BMW wycina całą rodzinę następnie gdzie kierowca BMW pod Markami, z premedytacją goni na czołówkę wyprzedzając auta, zabijając staruszka a druga osoba znalazła się w szpitalu. Nie będę przytaczał następnych przykładów, bo nie starczyłoby miejsca, a i nerwów szkoda nadwyrężać.
Czy taki bezmózg z BMW zdaje sobie sprawę – jak i reszta właścicieli bolidów, że zabił ojca lub dziadka rodziny? Może żywiciela rodziny? Może właśnie zniszczył życie niejednej osoby, która zginęła, ale paru jemu bliskim? Może zrobił kogoś kaleką na całe życie?
BMW – może się kojarzyć z różnymi skrótami m.in Będziesz Miał Wydatki itp. Ale liczba wypadków , szczególnie tych ze skutkiem śmiertelnym – nieustanna obecność tej marki w mediach z powodów kolizji i wypadków – nasuwa myśl, że BMW = Będziesz Miał Wypadek to już standard. Tylko na Boga kierowco BMW – nie zabijaj, nie czyń kalekami i nie niszcz życia innym !!!

19:23, 30.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZszZsz

1 6

Co ma do tego bmw i jego kierowca skoro wine za ów wypadek ponosi policjant ?

22:35, 30.10.2021

drakula drakula

15 18

radiowóz na pewno nie jechał na sygnale , może nawet nie dawał kierunku . Poza tym radiowóz rozpoczął manewr wyprzedzania ze zbyt bliskiej odległości , siedział na plecach , czyli nie zachował bezpiecznej odległości . Często w takiej sytuacji kierujący wyprzedzanym pojazdem nie widzi w lusterku kierunkowskazu a w środkowym lusterku nie widzi kogutów bo są nad jego dachem . Słyszeć nie musi , nie ma nakazu cichego słuchania radia . Jak zwykle winni gliniarze , ale będą kłamać .

19:29, 30.10.2021
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Gosc Gosc

9 6

Jechał

19:33, 30.10.2021

Zybi1966 Zybi1966

7 6

Jechał, nie siej plotek jak ni widziałeś

21:06, 30.10.2021

Brak słów Brak słów

3 5

Brak słów by opisać Pani/a tok myślenia, nie było mnie tam więc zmyśle, jesteś pochrzaniony tworząc takie plotki, jesteś lepszy w pisaniu bajek od Andersena a no tak on chociaż miał mózg a tu widocznie jest go Brak

22:10, 30.10.2021

000000

3 6

Ty *%#)!& *%#)!& wiesz a się udzielasz , winny jest z bmki a ty *%#)!& jak nie wiesz to się nie odzywaj??

12:38, 31.10.2021

FabianFabian

2 0

Z tego co napisałeś wynika, że nie widziałeś zdarzenia, a piszesz bzdury, że nie było sygnałów itp. Nie siej hejtu i nie kłam. Kto cię tu przysłał siać propagandę? Być może jesteś pod kilkoma nickami i tak gadu, gadu. Nudzisz się ?

16:21, 02.11.2021

KrystekKrystek

2 0

Ej Drakula, napisałeś w taki sposób jakbyś był świadkiem zdarzenia. Chłopie odwagi, idź do KPP i opowiedz swoją wersję wydarzeń może ktoś ci uwierzy. Ta osoba musiałaby być upośledzona umysłowo ?

21:31, 03.11.2021

alexalex

17 4

BMW wyrasta na synonim auta przestępców drogowych i bezmózgów. To, że powodują wypadki to jedno – drugie, co gorsze: zabijają ludzi a sami te wypadki przeżywają.

19:33, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rambo 8 Rambo 8

12 18

O już widać kumple Patolicjańci bronią koległów , jeden pisze , że słyszał sygnały na zachodzie , a Kota koleś na rowerze też widziałeś ? Naćpani to jeżdżą policjanci , gęby aż plastikowe od prochu mają . Jeden ostatnio ul. polną na komendę z 80/90 km/h jechał minął samochód jadący 50 km/h i szybko się oddalał , potem wjechał w boczną bramę komendy . Ale to pewnie nie policjant był bo tylko oni mogą tam wjechać .

19:37, 30.10.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Przemek71Przemek71

2 0

Dlaczego obrażasz tych ludzi? Myślisz, że możesz na każdego bezkarnie pluć? A gdyby jechali ratować ciebie z opresji, albo kogoś z twojej rodziny ? Tak samo byś pisał? Albo inaczej: gdyby ktoś z twojej rodziny pracował jako policjanta? Rambo 8, zastanów się co piszesz i jak bardzo krzywdzisz ludzi. Karma wraca.

14:30, 02.11.2021

Piotre88Piotre88

2 0

Rambo 8 ty chyba masz coś na sumieniu, że tak " jedziesz" po tych funkcjonariuszach? A może ktoś z bliskich ma problemy z prawem. Gdyby było inaczej spiewalbyś inaczej

21:02, 03.11.2021

MozambikMozambik

17 1

Bo BMW stosunkowo dużo jeździ w porównaniu do innych marek samochodów . No i stosunkowo dużo młodych kierowców nimi jeździ . Jeździłem sportową betą to ogólnie nie jest samochód dla niedoświadczonych . Trzeba mieć mózg żeby tym jeździć , jak się depnie to jest ciężki do opanowania ... tym się raczej lata nie jeździ . Na bety powinno być dodatkowe prawo jazdy . A wina i tak Policjantów

19:44, 30.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MOHERMOHER

13 1

Dokładnie kolego masz rację jeden z drugim i trzecią może na początek niech sobie kupią do nauki jazdy z napędem na tył Fiat 125, Żuk, Polonez opel omega a potem pomyśli o BMW czy podobne na tył

21:44, 30.10.2021

rumcajs rumcajs

17 14

Policjanci bez mózgów , zniszczyli ładne BMW , kosz PGK , płot i ogródek jakimś ludziom i radiowóz mienie państwowe . Zwolnić takich pajaców . Dobrze , że jak te klauny jechały nikt tam nie stał na tym chodniku . Jak komendant chce , ale ja bym ich pogonił .

19:53, 30.10.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MaciekMaciek

4 0

Ok, zwolnić wszystkich policjantów. Zapanuje prawo silniejszego i pięści. Do kogo i po kogo zadzwonisz? Tak łatwo ferujesz wyroki? Oby ciebie nikt nie zwolnił.

14:12, 02.11.2021

TeresaTeresa

3 0

Po twoich wypocinach sądzę, że klaunem jesteś ty ??

21:08, 03.11.2021

OnOn

11 10

Mimo włączonych sygnałów łamanie przepisów na odpowiedzialność kierowcy auta uprzywilejowanego brak wyobraźni panów policjantów niedostosowanie prędkości do warunków ich tłumaczenie

20:13, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ciasnota umysłowaCiasnota umysłowa

14 3

Jedni nie ustępują pierwszeństwa pieszemu na pasach, inni nie stosują kierunkowskazów, jeszcze inni nie widzą pojazdów uprzywilejowanych jadących na sygnałach dźwiękowych i świetlnych, cała masa idiotów wsiada do samochodu pijana, kolejna zaś rzesza cwaniaczków ściga się ulicami miasta a reszta podobnej patologii pisze im pochlebne opinie w necie. Cóż za ironia! Rozwój techniki i podniesienie poziomu życia, pociągają za sobą i wzrost GŁUPOTY. Ciasnota umysłowa się rozszerza.

20:15, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

y77 y77

12 7

BMW bardzo malo wyobrazni

20:57, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MOHERMOHER

4 5

Prawo o ruchu drogowym to nie moje wypociny ale kodeks.
Kiedy pojazd uprzywilejowany może nie stosować się do przepisów ruchu drogowego?
Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może, pod warunkiem zachowania szczególnej ostrożności, nie stosować się do przepisów o ruchu pojazdów, zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych. Jest to możliwe, gdy uczestniczy:

20:58, 30.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

To jaTo ja

7 2

Szczecinek! Stan umysłu, co się z wami dzieje! W Kambodży już takich cyrków nie ma jak u was! ?

21:35, 30.10.2021
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

CzakCzak

0 3

A Ty miastowy z Radacza albo w najlepszym przypadku z Barwic, weź traktor od sąsiada i na pole lamusie.

16:26, 03.11.2021

MonikaMonika

3 0

Czak chcesz się wypowiedzieć? Wypowiadaj się konstruktywnie. Twoja wypowiedź opiera się na obrażaniu innych. To źle świadczy tylko o tobie.

18:04, 03.11.2021

123?123?

3 0

Ej Czak, jesteś znajomym :D albo jesteś tą samą osobą, lecz pod innym nickiem. Oj wstydź się

22:00, 03.11.2021

LexLex

6 3

Jakie znaczenie dla istoty sprawy i winy ma marka prywatnego pojazdu?
Chodzi o powtarzanie stereotypów o kierowcach określonych marek, czy o co?

07:04, 31.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XX

6 6

??kolejne do kolekcji ,kupimy nowy radiowozik, my, qrwa wszyscy

10:30, 31.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

 JACA JACA

5 6

JWCHALI NA KEBABA

12:52, 31.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JakByło?JakByło?

4 5

A ten radiowóz w ogóle jechał na sygnałach świetlnych i dźwiękowych, czy to tylko wersja oficjalna?

13:20, 31.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Gość Gość

6 2

Jechał

14:46, 31.10.2021

współczującywspółczujący

3 6

zbyt dosłownie podeszli do akcji znicz , teraz przyjdzie chodzić załodze radiowozu na pieszo?

14:15, 31.10.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OczkoOczko

6 2

Czy kierujący pojazdem uprzywilejowanym ma prawo jechać np chodnikiem gdzie są ludzie?! No nie ma zachować szczególną ostrożność a definiowanie i wydawanie wyroków już teraz jest zwykłym zmiekczaniembopini publicznej. Zobaczmy na parking Policji ile rozbitych radiowozów tam stoi! Czego nie ma np w Straźy Pożarnej. Może poprostu cześć funkcjonariuszy powinna byç przeniesiona do służby piesze.

14:17, 31.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TomaszTomasz

4 1

to dla ciebie- uczestnicy ruchu, kierowcy są zobowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne zjechanie z drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się. Niezastosowanie się do tego nakazu grozi mandatem karnym oraz punktami karnymi. Obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pojazdom uprzywilejowanym spoczywa na wszystkich uczestnikach ruchu drogowego. Zachowanie kierowców w takich sytuacjach polega na dojechaniu do krawędzi jezdni, a nawet wjechaniu na pas zieleni lub zjechaniu na pobocze i zatrzymaniu się. Często wiąże się to z wykorzystaniem możliwych miejsc do zatrzymania się np. przystanku, zatoki postojowej. W niektórych sytuacjach ustąpienie pierwszeństwa polega na przyśpieszeniu tak, aby nie zmuszać kierującego pojazdem uprzywilejowanym do konieczności gwałtownego hamowania.

Niedopuszczalne jest również wjeżdżanie na skrzyżowanie, kiedy nie ma na nim miejsca do kontynuowania jazdy, gdyż może to utrudnić przejazd karetce, straży pożarnej lub policji.

Kodeks Drogowy

Sposób zachowania się uczestników ruchu drogowego podczas spotkania z pojazdem uprzywilejowanym określa Dział II Rozdział 1. Art. 9 Ustawy Prawo o ruchu drogowym:

Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne usunięcie się z jego drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się.

13:42, 02.11.2021

GOŚĆGOŚĆ

4 5

POWINIEN ZACZYNAĆ JAZDĘ TACZKĄ BEZ OGUMIENIA A DOPIERO WSIADAĆ DO SAMOCHODU.

18:14, 31.10.2021
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NiezależnyNiezależny

3 1

Chyba sam zaczynałeś w ten sposób przygodę z samochodem. Po co te kpiny ..

14:16, 02.11.2021

GośćGość

1 3

Do niezależnego. Widzę że Cię ta taczka zabolała. Od razu wiadomo kim jesteś nawet nie okazując legitymacji.

14:26, 03.11.2021

GOŚĆ GOŚĆ

5 6

NAOGLĄDAŁ SIĘ FILMÓW AMERYKAŃSKICH A MY BĘDZIEMY PŁACIĆ.

18:16, 31.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RudyRudy

3 0

Z twoich pieniędzy nie kupisz, jesteśmy za cienki Bolek

21:03, 03.11.2021

adaś adaś

4 4

Dobrze , że nie zabili kierowcy samochodu osobowego . to by była tragedia .

18:59, 31.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KubaKuba

5 1

Nie szkoda samochodu BMW ani tego niedzielnego kierowcy. Szkoda policjantów. Dobrze, że żyją. Doskonale sobie poradzili wybierając taki manewr. Oglądałem zdjęcia i mieli chłopaki farta. Mogli walnąć w drzewo i się zabić lub zostać kalekami. Widać, że policjant myślał rozsądnie, nie chciał walnąć w ciamarajdę z BMW to wolał zaryzykować swoim zdrowiem i życiem. SZACUN PANOWIE. Jednak nie każdy to doceni.

16:29, 02.11.2021

na sygnalena sygnale

3 6

kierowcy policji powinni się uczyć od kierowców karetek jak się
ratuje ludzi i przyttym nie utrudnia ruchu.

19:17, 31.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FaraonFaraon

3 0

Przeczytaj to co napisał Tomasz. Wyedukuj dię. Ten facet posiada niezłą wiedzę.

22:04, 03.11.2021

hdjdjhdjdj

7 5

ale ...szacunek dla policjantów. jesteście bohaterami. ten gamin z bmw ma dzis dolal bo doszlo do niego ze jest Januszem

19:43, 31.10.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GośćGość

2 3

Jeżeli tak wygląda w Twoich oczach bohater to Ci współczuję.

14:31, 03.11.2021

GhhGhh

2 5

*%#)!& syn jąkający prowadził.

08:11, 01.11.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

yu7yu7

2 6

nie umieja jeździć busem na codzien a co dopiero na sygnalach

08:30, 01.11.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomaszTomasz

5 1

Uczestnicy ruchu, kierowcy są zobowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne zjechanie z drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się. Niezastosowanie się do tego nakazu grozi mandatem karnym oraz punktami karnymi. Obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pojazdom uprzywilejowanym spoczywa na wszystkich uczestnikach ruchu drogowego. Zachowanie kierowców w takich sytuacjach polega na dojechaniu do krawędzi jezdni, a nawet wjechaniu na pas zieleni lub zjechaniu na pobocze i zatrzymaniu się. Często wiąże się to z wykorzystaniem możliwych miejsc do zatrzymania się np. przystanku, zatoki postojowej. W niektórych sytuacjach ustąpienie pierwszeństwa polega na przyśpieszeniu tak, aby nie zmuszać kierującego pojazdem uprzywilejowanym do konieczności gwałtownego hamowania.

Niedopuszczalne jest również wjeżdżanie na skrzyżowanie, kiedy nie ma na nim miejsca do kontynuowania jazdy, gdyż może to utrudnić przejazd karetce, straży pożarnej lub policji.

Kodeks Drogowy

Sposób zachowania się uczestników ruchu drogowego podczas spotkania z pojazdem uprzywilejowanym określa Dział II Rozdział 1. Art. 9 Ustawy Prawo o ruchu drogowym:

Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są obowiązani ułatwić przejazd pojazdu uprzywilejowanego, w szczególności przez niezwłoczne usunięcie się z jego drogi, a w razie potrzeby zatrzymanie się.

12:54, 02.11.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TomaszTomasz

5 0

Ewidentny brak wiedzy o pojazdach uprzywilejowanych. Proszę uważnie przeczytać wcześniejszy komentarz. Poza tym ten hejt jest niezasadny, widocznie ktoś to wszystko nakręcił. Pozdrawiam i nie życzę nikomu, aby potrzebował pomocy tej formacji. Wtedy każdy hejter zmieni swój pogląd, swoje zdane.

12:58, 02.11.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BaśkaBaśka

5 2

Jestem pełna podziwu dla tych policjantów. Jeżeli jechali na sygnałach świetlnych i dźwiękowych to mieli poważny powód , a i prędkość była znaczna. Narazili swoje życie i zdrowie, aby nie walnąć w bezmyślnego kierowcę BMW. Czapki z głów PANOWIE, WIELKI SZACUNEK. Odnośnie tego hejtu, który się wylewa z prawa i lewa to powiem tylko jedno: oby nikt z hejterów nie potrzebował pomocy tej formacji. Pozdrawiam.

13:19, 02.11.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwujący i czytajObserwujący i czytaj

5 0

Czytam od trzech dni wiadomości i widzę ogromny hejt, zniewagi , zastraszanie innych uczestników, czy wam nie wstyd ludzie?

13:55, 02.11.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwujący1Obserwujący1

4 0

Do :D. - a skąd u Pana/i taka pewność? Czytałem identyczną wypowiedź , ale pod innym nickiem, chyba to Pan/i, nie ma możliwości, aby różne osoby identycznie pisały. Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd tak kłamać i nakręcać nienawiść i hejt. Ktoś powinien się Panu/i przyjrzeć i zablokować fałszywe konta.

14:39, 02.11.2021
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

:DX:DX

3 0

Ewidentna prywata u osoby :D , to widać.

15:23, 02.11.2021

TomaszTomasz

3 0

Do GOŚĆ - wszystkich kolego krytykujesz. Wszystkich, którzy mają odmienne zdanie. Czyżbyś cierpiał na niedowartościowanie i kompleksy?

17:49, 03.11.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ReporterReporter

4 0

teresik, ale błysnęłaß inteligencją? Pewnie, że zbadają. Ten z BMW chyba być naćpany skoro wyjechał pod samochód uprzywilejowany. Jakoś wszyscy pozostali czekali stojąc i czekając.

21:53, 03.11.2021
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%