Zamknij

Ktoś nagrał jak matka znęca się nad swoimi dziećmi. Jest areszt

14:47, 22.07.2020 red. Aktualizacja: 16:34, 22.07.2020
Skomentuj fot. iszczecinek.pl fot. iszczecinek.pl

Najbliższe trzy miesiące spędzi za kratami kobieta, która miała znęcać się nad swoimi małymi dziećmi. Sytuację zarejestrował telefonem komórkowym członek rodziny, który poinformował o sprawie policję.

Prokuratura nie ujawnia szczegółów sprawy. Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że kobieta miała szarpać dzieci, stosować wobec nich przemoc słowną i psychiczną. Mieszkanka miejscowości Sucha w gminie Grzmiąca została zatrzymana, a sąd przychylił się wniosku o jej tymczasowe aresztowanie.

Jak informuje prokurator Marzena Ludwiniak-Aniołowska, kobieta miała już ograniczoną władzę rodzicielską, była pod opieką pomocy społecznej.

O przyszłości 3- i 4-letnich dzieci zdecyduje teraz sąd rodzinny.

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(60)

LolaLola

20 2

3, 4 latki to jeszcze maluszki. Dobrze, że ktoś z rodziny zdobył się na odwagę i przerwał tą dziecięcą gehennę. Tylko czy jest dobre rozwiązanie tego problemu? 17:39, 22.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

LolekLolek

6 1

Dokładnie i szczerze to bardzo dobrze postapil bo szkoda dzieciątek 17:45, 22.07.2020


MamkaMamka

3 0

Każde rozwiązanie jest lepsze od przemocy w rodzinie czy alkoholu. Nie raz lepiej jest żyć w rodzinie zastępczej niz ogrywać za nic czy być wydawanym zwlaszcza takie maluszki gdzie ich umysły chlona doslownie wszystko w tym wieku . To wlasnie teraz te dzieci ucza sie być człowiekiem , nasladuja swoich rodziców. 19:51, 22.07.2020


reo

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Rozyczka Rozyczka

0 3

Za publikowanie danych osobowych grozi piekna kara . Prosze usunac swoj komentarz w przeciwnym wypadku sprawa trafi na prokurature 22:45, 22.07.2020


gostgost

1 0

a gdzie tu są dane osobowe ? Ludzie w małych miejscowościach są znani po imieniu i co strach obleciał rodzinkę ? 08:03, 23.07.2020


taki ktośtaki ktoś

9 7

No właśnie , nie chce nikogo bronić ,ale gdzie jest granica między tzw. wychowawczym klapsem a " znęcaniem się "
Wiem że zaraz poplynie lewacki potok myśli z tekstem " ale dzieci nie wolno, nawet kwiatkiem " 19:09, 22.07.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KK

2 3

A no nie wolno nawet kwiatkiem . Wyzywanie dziecka od szmat *%#)!& też rozumiem że jest ok ?? 19:31, 22.07.2020


klaps?klaps?

1 1

Za klapsa nie wsadzają do aresztu.
Bicie dzieci lewackim bełkotem, no proszę... 07:15, 23.07.2020


Od dzisiaj lewakOd dzisiaj lewak

0 1

Skoro sprzeciw wobec bicia, szarpania i wyzywania dzieci nazywasz lewackim bełkotem, to ja pierwszy zgłaszam się od dziś jako lewak, a Ciebie powinno się leczyć z głupoty. 10:27, 24.07.2020


Ciocia dzieciCiocia dzieci

8 5

Szkoda że ktoś z rodziny nie zgłosił sprawy na policję tylko nagrywał, można było dużo wcześniej zareagować tylko nie było podstawy. Teraz wszystko się rozstrzygnie w sądzie. Miejmy nadzieję że dzieci będą z ojcem który bardziej się nimi zaopiekuje. To on zareagował i zgłosił sprawę na policję. 19:10, 22.07.2020

Odpowiedzi:8
Odpowiedz

SuchaSucha

4 1

Kłamstwo 20:17, 22.07.2020


Ciocia dzieciCiocia dzieci

3 1

jak kłamstwo a nagrania i zachowanie jej mowi samo za siebie. Nie ma co bronić bo widzę że rodzinka będzie jej bronić bo co niby nic nie zrobiła wzorowa matka. Z czasem wszystko wyjdzie jaka była matka. Pół wioski wiedziało co sie dzieje ale nikt nie potrafił zareagować. 20:29, 22.07.2020


KajtekKajtek

5 0

Popieram. Patola tam jest i co tu gadac. Wszyscy wiedza i znają tą rodzine. Tylko. Nikt nie odwazył sie zgłosic co sie tam dzieje ?? 20:33, 22.07.2020


SuchaSucha

7 0

Pisząc kłamstwo, miałam na myśli, że to ojciec zgłosił sprawę, co jest totalną bzdurą. Niestety tata dzieci równie jak matka nie świeci przykładem. On i ona to ludzie porażka i totalne dno, ale karma jest zołzą, obojgu przyjdzie odpowiedzieć za krzywdę dzieci psychiczną fizyczną i materialną. 21:02, 22.07.2020


SuchaSucha

6 0

Kajtek, pisząc wszyscy, czyli jak mogę zrozumieć Ty też? Więc dlaczego nie zgłosiłeś?
Przemoc domowa niestety w każdym przypadku jest dobrze ukrywana... Rodzina ma kuratora, policja również często tam zaglądała, ja się pytam, co *%#)!& mać pisali w papierach? Że dzieci żyją w luksusie? Że mają dobrobyt? 21:24, 22.07.2020


Ciocia dzieciCiocia dzieci

0 2

jak ojciec nie zglosil jak zgłosił. Sama byłam na policji jak to zgłaszał niby rodzina zglosila ale nikt nic nie sprawdził. A jak on zglosil to i policja odrazu zainterweniowała. I odrazu ja zabrali. Wiec jak ojciec nie zglosil. Rodzina tylko rozesłała nagrania dalej i nic z tym nie zrobila 05:39, 23.07.2020


SuchaSucha

5 0

Nie mam zamiaru z Panią dociekać prawdy, szczerze mówiąc, nieważne kto to zrobił najważniejsze, że zgłosił. Nie jestem w stanie, tylko pojąć, po co stara się Pani wybielić ojca dzieci skoro, każdy wie, że to człowiek spod ciemnej gwiazdy zgotował dzieciom również stres psychiczny. Policja wiele razy musiała interweniować podczas obecności ojca w życiu dzieci. Mogę śmiało również dodawać, że oficjalnie nie jest ojcem dzieci, ponieważ ojcostwo nie zostało uznane.

Dzieci powinny trafić, ale do obcej rodziny, która będzie je kochać, dbać i zapewni stabilizację finansową. 14:21, 23.07.2020


MałaMała

3 1

A ty ciocia dzieci znasz ojca. Chyba raczej nie. To nie gadaj. Bo on jest gorszy od matki dzieci. Pije ćpa. I sie znęcał nad matką dzieci oraz miał niebieską karte. To lepiej żeby dzieci były u jej matki lub w rodzinie zastępczej. 17:56, 23.07.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


RozyczkaRozyczka

0 4

Prosze usunac swoj komentarz poniewaz za ujawnianie danych osobowych grozi kara a.w.przeciwnym razie sprawa trafi na prokurature 22:47, 22.07.2020


BoloBolo

6 2

A babka matka tej guwniary jest nie lepsza. Aż Skoda gadać. Nawet ojcu dzieci nie chce dać co ma pełne prawa do nich? 19:58, 22.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SuchaSucha

1 0

Ojciec dzieci nie ma pełnych praw, ponieważ nie jest oficjalnie uznanym ojcem przez urząd, natomiast wiemy, że nie jest odpowiednią osobą aby sprawować opiekę nad dziećmi. 18:40, 23.07.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Rozyczka Rozyczka

0 2

Uwazaj jakich slow uzywasz 22:43, 22.07.2020


??

0 2

Dokładnie 00:11, 23.07.2020


Kochane dzieciaczkiKochane dzieciaczki

6 2

Gdzie była babka tych dzieci gdy to się działo pod jej dachem....nie dowierzanie , że nic nie zauważyła a córka w tym czasie znęcała się nad dziećmi!!!! Niech ojciec walczy o te wspaniale dzieci bo nie zasłużyły na taka matke!!! Ona nie powinna nawet się nią nazywać!!! 20:38, 22.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EhEh

0 0

Nie ma co tu pisać o Babci moim zdaniem. Może ta dziewczyna robiła to wszystko jak nie bylo jej mamy w domu korzystała z momentu jak byla sama z dziećmi. 14:44, 24.07.2020


OkoOko

7 0

Wyrwać chwasta...kultowy tekst 21:01, 22.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RozyczkaRozyczka

3 11

Wszyscy teraz tacy madrzy ? Teraz oceniacie ? Teraz obrazacie ? A gdzie wszyscy byli wczesniej ? Gdzie byli "przyjaciele" jak do imprez picia i jarania to wszyscy chetni a teraz dziewczyna sie poglubila i kto jest przy niej ktory "przyjaciel" ja wspiera ? Kto probowal jej pomoc ? Nikt wszystkim bylo na reke zamknac oczy i udawac ze nikt nic nie widzi a teraz gdy wszystko wyszlo nagle kazdy ma cos do powiedzenia? Niech kazdy spojrzy w swoj kat i nim sie zajmie a nie oceniac kogos kogo bedac wcale nie lepszym teraz kazdy swietego bedzie udawal a wczesniej tacy "przyjaciele" sliczna opinie wyrabiacie sami o sobie pogratulowac podejscia 22:40, 22.07.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SuchaSucha

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SuchaSucha

5 0

Chciałabym dodać, że pomoc była oferowana wielokrotnie przez osoby obce, ale niestety nie skorzystała, wolała takie życie, jakim się prowadziła więc pretensje, może mieć sama do siebie. A to, co się działo w domu m.in. bicie dzieci niestety było poza zasięgiem wzroku mieszkańców. 23:19, 22.07.2020


Twoj panTwoj pan

5 0

każdy 1 twoj komentarz to obrona tej dziewczyny ale to każdy. Wiec pytam ile razy ja *%#)!& czy co bo nie rozumiem, dziewczyna ewidentnie jest winna nie ma co szukac ze jest inaczej a ty ka,dy komentarz w obronie praw człowieka???? Czy to ty jesteś ta matką matki i razem z nią sie bawiłaś w znęcanie? Szkoda słów na cibie i na ta matke co bije dzieci 07:00, 23.07.2020


KiedyyyKiedyyy

9 8

500 + WSPIERA PATOLE 23:53, 22.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MałaMała

2 0

Ja mam 500+ ale dzieci bym nigdy nie uderzyła. 18:05, 23.07.2020


??

9 0

Patologia 00:13, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


AnonimAnonim

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


WNUCZEKWNUCZEK

5 0

BIEDNE DZIECI ZEBY TRAFILY DO DOBRYCH LUDZI 05:59, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nika83Nika83

1 6

Nie ma wychowawczego klapsa!!!! 06:31, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


NieznanaNieznana

6 6

Wszyscy oceniają hmmm...jedno zastanawiające Taka dobra Ciocia i hdzie byłaś 4 lata skoro tyle dzieci mają lat? Hahaha dobre sobie po 4 latach ciocia opowiada jaka tam patologia.A tatuś zamiast zareagować prędzej to nagrywał zamiast reagować ? 07:29, 23.07.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Ciocia dzieci Ciocia dzieci

1 4

Tata dzieci nie mieszka z nimi. A ciocia to z daleka i jak ona nie chciała dawać dzieci to jak ktoś miał wiedziec co sie dzieje tylko jej najblizsza rodzina wiec zanim się ktoś wypowie niech pomysli. 08:35, 23.07.2020


Nieznajoma Nieznajoma

4 0

Tak się ciocia dobrze wypowiadala a nagle o proszę ze mieszka daleko miejsclwosci.Ze tata odwiedzał taka rodzina ze zamiast pomocy i jakos wesprzec predzej dzieci czekali tyle lat,widocznie wszyscy tacy sami w tej rodzinie tylko dzieci szkoda.A ciocia jak pieknie się teraz wybiela smiech??? 15:13, 23.07.2020


MałaMała

0 0

A wsześniej ciocia mówiła że była razem na policji z ojcem dzieci. A za drugim razem że daleko mieszka. To gdzie wkońcu a ojciec dzieci też nie jest dobrym ojcem. On też pije i ćpa. To gdzie mają być z ojcem. Lepiej rodzina zastępcza tak by było lepiej. 17:48, 23.07.2020


EhEh

0 0

Lepiej ze to teraz wyszło na jaw niz później jak by sie stała większa tragedia i wtedy kazdy by zadawał sobue pytanie dlaczego wcześniej nie zaragowalismy. 14:40, 24.07.2020


JaroJaro

8 2

Niech rzuci kamieniem ten, który jest bez winy. Tyle w temacie. 07:34, 23.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PP

0 0

Jaro daj ryj to Ci ceglanką wypier.. ole ???
20:07, 23.07.2020


Nina4Nina4

6 1

Mam dorosłych już dwoje dzieci i nigdy nie użyłam przemocy wobec nich. Teraz widzę, że chyba dobrze robiłam bo ich obecne postępowanie w dorosłym życiu jest tego dowodem. 07:42, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MałaMała

2 2

? Nie popieram takich ludzi. Ale gdzie była jej matka jej rodzeństwo. Dlaczego nie spierali jej w tak trudnych dla niej chwilach. Dzieci powinny być w rodzinie zastępczej. Ani u ojca ani u matki. Ojciec też nie lepszy. Wcześniej matka z dziećmi była znęcana i rodzina i cała wioska o tym wiedziała i nie z tym nie zrobiła. Aby ktoś nagrał jak ona bita była przez ojca dzieci to by nie doszlo do takiej sytuacji to kobieta by była objęta specjalistyczną pomocą. 08:29, 23.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EhEh

0 0

Nie nam jest oceniać gdzie będą dzieci? Teraz dziewczyna zaplaci kara za to co zrobiła.. 14:36, 24.07.2020


??????

5 3

A może ta dziewczyna potrzebowała pomocy a nie waszych. k. komentarze jak to na wioskach Każdy lubi sobie pogadać ale żeby pomóc drugiej osobie podać rękę to nie lepiej gadać 12:24, 23.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SuchaSucha

3 1

Po raz kolejny chciałabym zaznaczyć, że pomoc matce dzieci była wielokrotnie proponowaną łącznie z pomocą psychologiczną niestety za każdym razem odrzucana. Sąsiad nie jest w stanie zweryfikować czy jest przemoc w domu, ponieważ zazwyczaj dzieje się ona w ukryciu tak jak w tym przypadku, że mogli to widzieć tylko domownicy. Chciałabym nadmienić, że rodzina jest objęta pomocą społeczną, to pracownicy MOPS decydują czy dzieci mają odpowiednie warunki no ale po co robić zamieszanie w papierach przecież łatwiej napisać, że wszystko jest dobrze a dzieci to szczęśliwe dzieci wychowujące się w idealnych warunkach domowych. 14:29, 23.07.2020


mieszkaniec Suchejmieszkaniec Suchej

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


No No

2 0

Boże święty 11:50, 24.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

EhEh

3 0

Boże święty jak tak można ?bardzo szkoda jest mi dzieci. Mam nadzieję że ta dziewczyna zapłaci za ta krzywdę co zrobiła maluszka...w glowie mi to się nie mieście jak mozna takie cos zrobić, Jako ja Matka nie wyobrazam sobie żeby uderzyć dziecko przeciez to jest dar od Boga ❤️ Dzieci sie kocha wychowuje je się ❤️Ale nie robic im krzywdę. MAM TEŻ NADZIEJĘ ŻE TERAZ DZIEWCZYNA WSZYSTKO SOBIE PRZEMYŚLI ŻE NAPRAWI SWOJE ZACHOWANIE. I ODPOWIE SOBIE NA PYTANIE CO JA ZROBILAM TO MOJE DZIECI... 14:32, 24.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MonikaMonika

1 0

Ciociu dzieci nie wiem kim jestes i mam wrazenie ze.wszyscy myla cie ze mna ale jesli jest to osoba.o ktorej mysle to skoncz chore komentarze i nie oceniaj kogos kogo nie znasz bo nie masz zadnych praw.oceniac mojej siostry jak rowniez rodziny a bronic.kogos kogo zna sie od tygodnia i nic o nim nie wiedzac to juz jest nie do opisania . 17:56, 24.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

????????

3 0

Ty Monika też przestań tu bielić swoją siostre gdyby nie było nic na rzeczy nie siedziała by teraz w wiezieniu proste. I każdy dobrze wie jaką jesteście rodziną zresztą sama też nie świeciłaś przykładem..... Hah 09:06, 25.07.2020


MonikaMonika

0 0

Jesli jestes inteligentna osoba to stan ze mna twarza w twarz i powiec mi to osobiscie bo kazdy moze teraz mowic o kazdym podajac sie za kazdego . Masz odwage zapraszam do spotkania . 11:46, 27.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

????????

2 0

Chyba raczej byś nie chciała żeby doszło do spotkania dla twojego dobra? 07:45, 28.07.2020


0%