Nowy park handlowy ma powstać na działce bezpośrednio przy węźle drogowym Szczecinek Północ, przy drodze ekspresowej S11 i ulicy Koszalińskiej, głównej arterii prowadzącej do centrum miasta.
wizualizacja inwestora
Za realizację obiektu odpowiadają dwie doświadczone spółki: Acteeum Central Europe oraz Terg S.A. – właściciel marki Media Expert. Jak zapowiadają inwestorzy, Aura Szczecinek ma wprowadzić zupełnie nową jakość handlową na lokalnym rynku, oferując szeroką gamę usług i znane marki, które do tej pory nie były obecne w Szczecinku.
Docelowo, kompleks będzie miał 26 tys. m² GLA i pomieści 35 lokali handlowych, market budowlany o powierzchni około 8 tys. m², supermarket o wielkości 2 tys. m², a także strefę gastronomiczną z restauracją popularnej marki i opcją drive-thru. Dodatkowym atutem inwestycji będzie przestronny parking na 1050 pojazdów oraz stacja paliw, które zapewnią komfort zarówno lokalnym mieszkańcom, jak i podróżnym korzystającym z trasy S11.
wizualizacja inwestora
Aura Szczecinek powstanie w lokalizacji o strategicznym znaczeniu komunikacyjnym – bezpośrednio przy węźle łączącym drogę ekspresową S11 z Koszalinem, Piłą i Poznaniem, oraz ulicą Koszalińską, która prowadzi prosto do centrum miasta. Taka lokalizacja gwarantuje dogodny dojazd zarówno mieszkańcom miasta, jak i okolicznych miejscowości, a także może stać się handlowym punktem przystankowym dla podróżnych poruszających się trasą S11.
Choć termin rozpoczęcia budowy nie został jeszcze oficjalnie ogłoszony, to wszystko wskazuje na to, że wszystkie prace projektowe są na zaawansowanym etapie, a pierwsze prace ziemne powinny ruszyć niebawem. Planowane otwarcie to druga połowa 2026 roku.
wizualizacja inwestora
Wszystko wskazuje na to, że Szczecinek już wkrótce doczeka się kompleksu handlowego nowej generacji, który może znacząco wpłynąć na lokalny rynek oraz dostępność popularnych usług i marek.
Wojtuś12:06, 26.03.2025
W końcu będzie Castorama i KFC. Bo od Maja mi się nie dobrze robi
A13:29, 26.03.2025
Od Maja to już prawie rok. Współczuję.
Guguś 13:42, 26.03.2025
Szczerze, nie wiem czy będzie chciało mi się jechać w sumie za miasto na każde nawet i większe zakupy. Możliwe, że jak w przypadku centrum handlowego koło S6 w Kołobrzegu ta inwestycja zachęci przejezdnych oraz mieszkańców okolicznych wiosek ze względu na S11.
Castorama, ok jednak inna liga niż Mrówka czy Brico, ale już spożywka czy podobne to głowy pewnie nie *%#)!&
nie ma musu22:58, 27.03.2025
i to jest fajne ze ciebie tam nie zobaczę
Vójcik13:53, 26.03.2025
Były już wizualizacje gondola,wyciągów narciarskich,planetarium...temu człowiekowi w nic nie uwierzę,jak każdemu z platformy zresztą 💩
Anonn14:42, 26.03.2025
Ale ty wiesz że to nie realizuje miasto, a prywatni przedsiębiorcy(M.in. właściciele Media Expert) którzy już z rok temu kupili tą działkę tam? Więc co ma do tego łysy?
Gość !19:45, 27.03.2025
Są tacy co nic się nie podoba ! Robisz żle nie robisz jeszcze gorzej !
Piotr15:06, 26.03.2025
No i zarobi miasto. Lampy które i tak już ledwo co świecą w centrum miasta, będzie można spokojnie wyłączyć.
pol16:10, 26.03.2025
Kolejne sklepy i handelek dla obcych bez podatków !
12317:50, 26.03.2025
Tylko w tym kraju bary szybkiej obsługi serwujące mrożonki są nazywane restauracjami.
Moze17:50, 26.03.2025
Tylko żeby to nie była kolejna biedronka czy Kaufland. Fajnie by było gdyby tam postawili AUCHAN
Atomek22:09, 26.03.2025
Raczej na konsultacjach nie zarobisz.
Emeryt 19:47, 26.03.2025
I na ch.. to centrum handlowe zamiast ściągnąć jakiegoś inwestora który postawił by jakiś zakład i w końcu by skończył z tą zmową wynagrodzenia w tym kronoszczecinku.
Kemot21:49, 26.03.2025
Załóż firmę, bądź dla siebie dobrym szefem i płać sobie ile chcesz.
Emeryt 09:26, 27.03.2025
Do kemont a ty masz pewnie swoją firmę i dymasz wszystkich na kasę.
Małpy w cyrku10:24, 27.03.2025
Jeżeli MediaExpert wyprowadzi się na Strefę i opuści lokalizację Narutowicza/Koszalińska, to zrobi katastrofalny błąd. Dla efektywnego biznesu trzeba znać nie tylko rynek od strony sprzedawcy, ale i znać od strony Klienta. Z całą pewnością klient "pieszy" i "rowerowy" pójdzie po zakupy tej branży na deptak. Klient "samochodowy" będzie ostrożniejszy w decyzji co do miejsca gdzie zostawi swoje pieniądze, choć wobec dwóch wyżej wymienionych grup klientów ma możliwość łatwiejszego dojazdu do tego miejsca. Całkiem niedawno Dino zamierzało budować swój sklep obok sklepu ALDI. Wysłałem do kierownictwa DINO moją obszerną krytyczną opinię co do tej lokalizacji z jednym wnioskiem: zapomnieć o tym pomyśle i wywalić z roboty człowieka który wybrał tą lokalizację. Posłuchali mnie. Zrezygnowali. Tutaj podejrzewam, że sprawy poszły za daleko i będzie w MediaExpercie kogo z roboty wywalić.
Ale to "ich cyrk i ich małpy"
Atomek20:41, 27.03.2025
Posłuchali lokalnego doradcy i jeszcze wywalili człowieka 🤣🤣🤣 Pisz dalej. Może też zrezygnują z budowy całej strefy 🤣 Tylko obszerniej, bo to większa inwestycja.
Echo w lesie09:13, 28.03.2025
Atomek! Gdzie jest napisane, że kogoś z roboty już wywalili? Czytaj dokładniej.
moj-nick13:29, 27.03.2025
Park handlowy, gdzie cała komunikacja między kolejnymi sklepami odbywa się na zewnątrz. Dla obcych co lecą nad morze i chcą szybkich zakupów to może i OK, ale straszna lipa dla mieszkańców Szczecinka.
Atomek20:36, 27.03.2025
Taaa. Utrudnienie nie do przejścia. Żeby całe Twoje życie składało się tylko z takich przeszkód.
AQQ15:32, 27.03.2025
Zauważyłem, że w marketach budowlanych często ceny są wyższe niż w sklepach, składach czy tzw hurtowniach budowlanych prowadzonych przez polskie firmy. Ale klientom nie chce się jeździć i bulą np. za profile do regipsów x3...
Levis 23:57, 27.03.2025
Też to zauważyłem
6 1
słownik
6 3
Idiofą byłbym, gdybym miał z centrum miasta na stara strzelnice walić aby w KFC zeżreć hamerykanckie skrzydełko kurczaka.
0 1
Maja jeszcze nie było to skąd te mdłości?