PKO Bank Polski poinformował o rozszerzeniu dostępu do oferowanych przez siebie płatności HCE. Na zmianie skorzystają przedsiębiorcy prowadzące małe i średnie firmy.
Technologia HCE pozwala na szybkie, zbliżeniowe płatności telefonem na podobnej zasadzie jak w przypadku karty płatniczej. Wystarczy, że zbliżymy telefon do terminala w sklepie, zaakceptujemy transakcję i płatność zostaje zrealizowana.
Płatności tego typów dla klientów indywidualnych, a także użytkowników kart korporacyjnych możliwe są od dawna. Teraz PKO Bank Polski wprowadza je również dla małych i średnich przedsiębiorców.
To zmiana od dawna wyczekiwana przez polskich przedsiębiorców.
O wprowadzeniu zmian bank PKO BP poinformował w specjalnym komunikacie.
- Dodaj swoją firmową kartę debetową Mastercard jako źródło płatności w aplikacji IKO i płać nią zbliżeniowo telefonem - poinformował PKO Bank Polski.
Co należy zrobić, aby skorzystać z udogodnień?
Należy dodać firmową kartę do IKO jako źródło płatności HCE, wybrać w aplikacji funkcję "Ustawienia", a następnie zakładkę "Płatności zbliżeniowe" i "Źródło płatności", gdzie będzie można wskazać kartę.
Płatne autobusy rozbiły klub KO.
Nieistotne kto te miernoty wystawił. Ważne kto ich wybrał. Wy ich wybraliście wy miernoty. A teraz strzykacie jadem. Jakie to typowe dla wyborców KOmuchow.
raFalsz
08:50, 2025-12-18
Płatne autobusy rozbiły klub KO.
Przecież tam jest do opłacenia 4 dyrektorów, każdy zarabia rocznie 200 tyś zł, do tego zlecenia na usługi zewnętrzne, oni nawet płacą za umieszczenie ogłoszenia na własnej stronie internetowej. Czyżby etaty były fikcyjne ? Koszt przejechania 1mln kilometrów komercyjnym autokarem to 6 mln zł, a tu mamy 12 mln. Prywatna firma zrobi to za połowę pieniędzy.
Ciekawe
08:45, 2025-12-18
Płatne autobusy rozbiły klub KO.
Odpowiedzcie sobie na pytanie: kto wystawił na *%#)!& kandydatów na radnych takie miernoty, mające problem z wystawianiem się.
Przede wszystkim
08:39, 2025-12-18
Autobusy znów będą płatne. Decyzja zapadła
A na głosowanie nie przyszedł ten który deklarował że zagłosuje zgodnie z wolą mieszkańców. Brawo!
mama
08:32, 2025-12-18
3 1
Przedsiębiorcy na to czekali? Od kiedy i w jakim celu?
To strategia banków nie ludności i przedsiębiorców.
Poza tym to nie są bezpieczne transakcje o czym się w przyszłości ludzie dowiedzą... ...cel NWO.
1 0
No jestem w szoku.! A od kiedy to Bank PKO BP dba o dobro i interes swojego klienta ( przynajmniej w Szczecinku nikt takiego dobra nie doznał ). Jakby mogli to pogonili by wszystkich na cztery strony. Sala obsługi klienta to ok. 150 m2, w czasie epidemii COVID-19 reżimy sanitarne to 15 m2 na osobę. Ostatnie czasy to : czynne 2 ( dwa stanowiska kasowe ) i 4 ( czterech klientów ). Tak prezentuje się na dziś w Oddz. PKO BP wysoka dbałość o klienta przez personel i kierownictwo i Radę Nadzorczą PKO BP.