Zamknij

Na taką zmianę czekały tysiące klientów. Znany polski bank wprowadza...

13:00, 15.02.2021 Źródło: DobreProgramy.pl Aktualizacja: 23:34, 15.02.2021
Skomentuj Zdjęcie ilustracycjne. Fot.pixabay.com Zdjęcie ilustracycjne. Fot.pixabay.com

PKO Bank Polski poinformował o rozszerzeniu dostępu do oferowanych przez siebie płatności HCE. Na zmianie skorzystają przedsiębiorcy prowadzące małe i średnie firmy. 

Technologia HCE pozwala na szybkie, zbliżeniowe płatności telefonem na podobnej zasadzie jak w przypadku karty płatniczej. Wystarczy, że zbliżymy telefon do terminala w sklepie, zaakceptujemy transakcję i płatność zostaje zrealizowana.

Płatności tego typów dla klientów indywidualnych, a także użytkowników kart korporacyjnych możliwe są od dawna. Teraz PKO Bank Polski wprowadza je również dla małych i średnich przedsiębiorców. 

To zmiana od dawna wyczekiwana przez polskich przedsiębiorców. 

O wprowadzeniu zmian bank PKO BP poinformował w specjalnym komunikacie.

- Dodaj swoją firmową kartę debetową Mastercard jako źródło płatności w aplikacji IKO i płać nią zbliżeniowo telefonem - poinformował PKO Bank Polski.

Co należy zrobić, aby skorzystać z udogodnień?

Należy dodać firmową kartę do IKO jako źródło płatności HCE, wybrać w aplikacji funkcję "Ustawienia", a następnie zakładkę "Płatności zbliżeniowe" i "Źródło płatności", gdzie będzie można wskazać kartę.

(Źródło: DobreProgramy.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

vonvon

3 1

Przedsiębiorcy na to czekali? Od kiedy i w jakim celu?
To strategia banków nie ludności i przedsiębiorców.
Poza tym to nie są bezpieczne transakcje o czym się w przyszłości ludzie dowiedzą... ...cel NWO. 21:17, 15.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

ZorroZorro

1 0

No jestem w szoku.! A od kiedy to Bank PKO BP dba o dobro i interes swojego klienta ( przynajmniej w Szczecinku nikt takiego dobra nie doznał ). Jakby mogli to pogonili by wszystkich na cztery strony. Sala obsługi klienta to ok. 150 m2, w czasie epidemii COVID-19 reżimy sanitarne to 15 m2 na osobę. Ostatnie czasy to : czynne 2 ( dwa stanowiska kasowe ) i 4 ( czterech klientów ). Tak prezentuje się na dziś w Oddz. PKO BP wysoka dbałość o klienta przez personel i kierownictwo i Radę Nadzorczą PKO BP. 17:30, 20.02.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%