PKO Bank Polski poinformował o rozszerzeniu dostępu do oferowanych przez siebie płatności HCE. Na zmianie skorzystają przedsiębiorcy prowadzące małe i średnie firmy.
Technologia HCE pozwala na szybkie, zbliżeniowe płatności telefonem na podobnej zasadzie jak w przypadku karty płatniczej. Wystarczy, że zbliżymy telefon do terminala w sklepie, zaakceptujemy transakcję i płatność zostaje zrealizowana.
Płatności tego typów dla klientów indywidualnych, a także użytkowników kart korporacyjnych możliwe są od dawna. Teraz PKO Bank Polski wprowadza je również dla małych i średnich przedsiębiorców.
To zmiana od dawna wyczekiwana przez polskich przedsiębiorców.
O wprowadzeniu zmian bank PKO BP poinformował w specjalnym komunikacie.
- Dodaj swoją firmową kartę debetową Mastercard jako źródło płatności w aplikacji IKO i płać nią zbliżeniowo telefonem - poinformował PKO Bank Polski.
Co należy zrobić, aby skorzystać z udogodnień?
Należy dodać firmową kartę do IKO jako źródło płatności HCE, wybrać w aplikacji funkcję "Ustawienia", a następnie zakładkę "Płatności zbliżeniowe" i "Źródło płatności", gdzie będzie można wskazać kartę.
80 lat RDLP w Szczecinku
Gdyby rudego baba pracowała w LP to byłoby wspaniale i nadleśnictwo wychwalane pod niemieckie niebiosa,a tak to 💩
Niebać tuska
04:04, 2025-11-03
Radni KO sprzeciwiają się płatnej komunikacji
Wszyscy radni powinni zrezygnować z diety. Nie potrzebujemy wicestarosty i wiceburmistrzów. Panie Ogrodziński co Pan o tym myśli? Już mamy oszczędności. Dodatkowo w UM i Starostwie też jest za dużo pracowników. Kierowników wydziałów też nie potrzebujemy. Można zaoszczędzić.
Xxxxxx
22:44, 2025-11-02
Drożeje popularny opał. Polacy dostaną po kieszeni
Pellet i brykiet drzewny jest w Niemczech tańszy niż w Polsce. Os ponad 1,5 roku i bodajże pierwszy raz w historii import tych produktów odbywa się z Niemiec (ścianka wschodnia) do Polski (ściana zachodnia). Prawo rynku.
Drzewiarz
19:38, 2025-11-02
80 lat RDLP w Szczecinku
Tam remont pokoju 20 m2 wyceniają na 100 koła! Q.rwa nać...
Ojciec Mateusz
19:23, 2025-11-02
3 1
Przedsiębiorcy na to czekali? Od kiedy i w jakim celu?
To strategia banków nie ludności i przedsiębiorców.
Poza tym to nie są bezpieczne transakcje o czym się w przyszłości ludzie dowiedzą... ...cel NWO.
1 0
No jestem w szoku.! A od kiedy to Bank PKO BP dba o dobro i interes swojego klienta ( przynajmniej w Szczecinku nikt takiego dobra nie doznał ). Jakby mogli to pogonili by wszystkich na cztery strony. Sala obsługi klienta to ok. 150 m2, w czasie epidemii COVID-19 reżimy sanitarne to 15 m2 na osobę. Ostatnie czasy to : czynne 2 ( dwa stanowiska kasowe ) i 4 ( czterech klientów ). Tak prezentuje się na dziś w Oddz. PKO BP wysoka dbałość o klienta przez personel i kierownictwo i Radę Nadzorczą PKO BP.