Od poniedziałku rozpoczynają się walne zgromadzenia członków Szczecineckiej Spółdzielni Mieszkaniowej – największej wspólnoty mieszkaniowej w Szczecinku. Obrady zaplanowano w pięciu częściach – od 2 do 6 marca, codziennie o godz. 16.00 w sali konferencyjnej przy ul. Warcisława IV 14a. Tegoroczne walne może okazać się jednym z najważniejszych w ostatnich latach.
W porządku obrad znalazły się wybory do Rady Nadzorczej oraz głosowanie nad uchwałą w sprawie wprowadzenia kadencyjności zarządu. To decyzje, które – w ocenie części członków – mogą przesądzić o kierunku zmian w spółdzielni. Od kilku lat w SzSM trwa bowiem wyraźny konflikt między częścią mieszkańców a władzami instytucji. Krytycy mówią o braku przejrzystości w zarządzaniu, ograniczonym dostępie do informacji finansowych oraz nieprawidłowościach przy organizacji wcześniejszych walnych zgromadzeń. W poprzednich latach odbywały się protesty przed siedzibą spółdzielni, a część spraw trafiła do prokuratury.
::news{"type":"see-also","item":"41143"}
Do Rady Nadzorczej na kadencję 2026–2029 zgłoszono 17 kandydatów. Po weryfikacji trzy kandydatury zostały odrzucone – Łukasz Borys, Andrzej Kubiak oraz Ewa Wasiak nie zostali dopuszczeni do wyborów. Ostatecznie o miejsca w radzie ubiegać się będzie 14 osób: Marcin Bedka, Arkadiusz Biaduń, Agnieszka Białonos, Stanisław Bielawski, Robert Górka, Mieczysław Jaćkowski, Krzysztof Kacprowski, Marek Kryska, Waldemar Kwapiński, Kamila Leśniewicz, Przemysław Machnik, Grażyna Prokop, Jolanta Sagała oraz Barbara Smolak.
Równolegle z oficjalnymi przygotowaniami do walnego w zasobach SzSM pojawiła się kampania informacyjna. Do skrzynek pocztowych mieszkańców trafiają ulotki utrzymane w czerwono-białej kolorystyce. Już w nagłówku widnieje hasło: „WŁAŚNIE TERAZ ODBYWA SIĘ WALNE!” oraz komunikat: „To jedyna okazja na wybór nowych władz spółdzielni!”. Autorzy podkreślają, że brak udziału w głosowaniu oznacza „stratę szansy na zmiany. Kolejne za 3 lata!”.

O potrzebie zmian w SzSM od lat mówi radny Rady Miasta Damian Cembrowski – członek spółdzielni, który aktywnie włączył się w zachęcanie mieszkańców do udziału w walnym zgromadzeniu. W mediach społecznościowych napisał:
Jak zapewne wszyscy już zdążyli zauważyć niebawem Walne Zgromadzenie w celu przeprowadzenia wyborów do Rady Nadzorczej na nową kadencję.
Zgodnie ze zmianami jakie niedawno nastąpiły w ustawie o spółdzielniach mieszkaniowych w głosowaniu na nowych członków Rady Nadzorczej mogą brać udział jedynie członkowie spółdzielni. Pełnomocnicy nie mogą brać udziału w głosowaniu. Daje to realną szansę, że w końcu w Radzie Nadzorczej zasiądą przedstawiciele członków spółdzielni a nie "ludzie zarządu", którzy zasiadali w Radzie Nadzorczej tylko dzięki temu, że zarząd spółdzielni zwoływał swoją grupę pełnomocników (często ludzi którzy nie mieli nic wspólnego ze spółdzielnią). Zachęcam wszystkich członków do przyjścia na wybory, aby w końcu zaprowadzić w naszej spółdzielni zmiany na lepsze.
Tak jak już wspomniał w swoim wpisie radny, tegoroczne wybory odbywają się według nowych zasad. Zgodnie ze zmianami w ustawie o spółdzielniach mieszkaniowych w głosowaniu do Rady Nadzorczej mogą brać udział wyłącznie członkowie spółdzielni. Pełnomocnicy nie mają prawa głosu w wyborach do rady. Dla części mieszkańców to istotna zmiana, która – ich zdaniem – może wpłynąć na wynik wyborów.
Najbliższe dni pokażą, czy walne zgromadzenie stanie się momentem przełomu, czy kolejnym etapem sporu o sposób zarządzania jedną z najważniejszych instytucji mieszkaniowych w Szczecinku. Ostateczna decyzja będzie należeć do członków spółdzielni – i to ich frekwencja zdecyduje, kto przez najbliższe trzy lata będzie nadzorował działalność SzSM.
PONIEDZIAŁEK 02.03.2026 r. ADM. ZACHÓD
ul. Jagiełły 50-52, 56
WTOREK 03.03.2026 r. ADM. ZACHÓD
ŚRODA 04.03.2026 r. ADM. ZACHÓD
CZWARTEK 05.03.2026 r. ADM. ŚRÓDMIEJSKA
06.03.2026 r. ADM. WSCHÓD
Szczecineczczanka12:14, 02.03.2026
Wszystko sprowadza się do jednego: każdy chce zasiąść w radzie, chce władzy - ale co tak naprawdę chce zmienić? Już teraz trwają kampanie ulotkowe i nawoływanie do udziału w walnym zgromadzeniu, jakby pojawienie się nowych osób w Radzie Nadzorczej miało automatycznie rozwiązać wszystkie problemy spółdzielni. Tymczasem najczęściej kończy się to na sporach i wzajemnych atakach, a nie realnych planach zmian.
Pytanie, które warto postawić każdemu, kto startuje: co tam naprawdę osiągnął? Jakie ma doświadczenie, jakie wykształcenie, gdzie pracuje i czy w ogóle zna regulaminy i przepisy prawa obowiązujące w spółdzielniach? Ogromna część kampanii polega na atakowaniu innych, wyciąganiu "brudów" - często bez kontekstu i bez rzetelnych faktów - zamiast przedstawiania konstruktywnych rozwiązań dla mieszkańców i samej spółdzielni.
To może być ciekawe... ale pytanie brzmi raczej: czy to jest kapania informacyjna, czy zwykły hejt? Obecne ulotki i akcje częściej atakują, niż informują - i łatwo je pomylić z personalnymi wojenkami, które nie mają nic wspólnego z realnymi problemami i szansami na poprawę funkcjonowania spółdzielni.
Nie można też opierać dyskusji tylko na opowieściach o "brudach" czy niejasnościach - to nie jest argument merytoryczny. Jeśli ktoś chce zmieniać Zarząd czy Radę Nadzorczą, to powinien pokazać konkretne propozycje, znać prawo spółdzielcze i regulaminy oraz dokładnie wyjaśnić, co zrobi inaczej i lepiej.
I jeszcze jedno: poziom dziennikarstwa w tym materiale jest ubogi - brakuje rzetelnej prezentacji stanowiska samej spółdzielni. A gdzie analiza tego, co Zarząd lub obecni członkowie Rady Nadzorczej mają do powiedzenia o sytuacji i swoich planach. To daje przestrzeń do narastania nieporozumień i jeszcze większych konfliktów, bo mieszkańcy dostają raczej emocje niż fakty.
Zachodniak13:15, 02.03.2026
Kolejny raz trafione w punkt !!! 👍👍 No cóż … pozostaje tylko przytaknąć ! 🙂
Szczecineczczanka13:05, 02.03.2026
Dlaczego w całej tej sprawie nie została przedstawiona pełna, oficjalna *%#)!& wszystkich kandydatów do Rady Nadzorczej? Mieszkańcy - członkowie spółdzielni - mają prawo do kompletnej i rzetelnej informacji. Tymczasem w przestrzeni publicznej funkcjonują materiały (i nie jest to jedna ulotka), które pokazują wybranych kandydatów, innych pomijają lub w specyficzny sposób oznaczają. To wprowadza w błąd i nie daje równej możliwości zapoznania się ze wszystkimi osobami startującymi.
Zgodnie z ustawą z dnia 16 września 1982 r. - Prawo spółdzielcze (Dz.U. 1982 Nr 30 poz. 210 z późn. zm.), członkowie spółdzielni mają prawo uczestniczyć w walnym zgromadzeniu oraz wybierać i być wybieranymi do organów spółdzielni. JAWNOŚĆ KANDYDOWANIA JEST ELEMENTEM PROCEDURY WYBORCZEJ - *%#)!& KANDYDATÓW NIE JEST INFORMACJĄ TAJNĄ ANI OBJĘTĄ OCHRONĄ W ROZUMIENIU RODO. Osoba, która decyduje się kandydować do organu spółdzielni, czyni to publicznie wobec członków wspólnoty.
Powoływanie się w tym kontekście na RODO jest nieuzasadnione. Dane kandydatów w zakresie imienia i nazwiska oraz faktu kandydowania wynikają z realizacji obowiązku statutowego i prawa wyborczego w ramach spółdzielni. To nie jest prywatna sprawa, lecz element procesu wyborczego.
Niestety, sam artykuł również nie spełnia rzetelności dziennikarskiej. Brakuje pełnej prezentacji wszystkich kandydatów oraz wyraźnego, uporządkowanego stanowiska spółdzielni. Przekaz jest jednostronny i może sprawiać wrażenie selektywnego. W efekcie zamiast obiektywnej informacji otrzymujemy materiał, który można odebrać jako dyskryminujący wobec części kandydatów i wprowadzający czytelników w błąd.
Czy tak powinna wyglądać uczciwa debata przed wyborami? Czy wygrywanie za wszelką cenę usprawiedliwia pomijanie części kandydatów i brak pełnej informacji?
MIESZKAŃCY ZASŁUGUJĄ NA TRANSPARENTNOŚĆ, równe traktowanie wszystkich startujących oraz rzetelne dziennikarstwo - a nie selektywny przekaz i emocjonalne kampanie.
CI, KTÓRZY OD RAZU WIDNIEJĄ, już na starcie pokazują , że grają nieuczciwie - manipulują informacją i powołują się na RODO, CO JEST KOMPLETNĄ BZURĄ. Od razu ich skreślam i nie biorę pod uwagę, BO JEŚLI TAK ZACZYNAJĄ, CO DOPIERO BYŁOBY PÓŹNIEJ. Dziwne też, że portal zdecydował się to opublikować w takiej formie.
Zachodniak13:12, 02.03.2026
Brawo! Trafione w punkt - bezsprzecznie się zgadzam !!! 👍
GOŚĆ 13:22, 02.03.2026
👍👍👍 🔥🔥🔥
Idę oddać głos 13:24, 02.03.2026
Zgadza się.
Gość 14:51, 02.03.2026
Dlatego ja pójdę i skreślę cały skład z ich ulotki a Ci którzy są zaznaczeni xxx zostaną. Jak nie chcemy mieć gorzej niż jest to nie ma innej możliwości. To jest walka o stołek. Nic innego. Ludzie nie chcą chodzić na Walne, bo to co Panowie pokazali w ubiegłym roku to szczyt tragedia. Zrobili sobie show. Po co tacy ludzie we władzach?
Mieszkaniec20:55, 02.03.2026
To nie jest żadna oficjalna ulotka przedstawiająca wszystkich kandydatów. To materiał przygotowany przez tą samą ekipę, która a ubiegłym roku ,, pokazała klasę " na Walnym. I właśnie ten styl widać również teraz.
Selekcja nazwisk, system oznaczeń, sugerowanie,, właściwych" wyborów - tp nie jest informacja, tylko manipulacja. Oficjalna *%#)!& powinna obejmować wszystkich kandydatów w równy sposób bez kodowania i bez wskazywania, kogo,, należy " popierać.
Wystarczy wiedzieć kto stoi za tą ulotką i kto się na niej znajduje, żeby zrozumieć mechanizm. Każdy może wyciągnąć właściwe wnioski - również takie, by zagłosować dokładniejsze odwrotnie, niż sugeruje ten materiał.
Brak klasy. Udawanie, że wszystko jest w porządku. Niby troska o spółdzielnie, a w praktyce walka o wpływy. Jeśli ktoś zaczyna od takich metod, trudno oczekiwać, że później będzie działał uczciwie i przejrzyście.
Mieszkańcy zasługują na pełną informację, równe traktowanie wszystkich kandydatów i normalną, uczciwą debatę - nie na zakukisowe zagrywki.
Nie dla manipulacji 23:02, 02.03.2026
Czytając artykuł oraz analizując opublikowane zdjęcia ulotki, nasuwa się zasadnicze pytanie o znajomość podstawowych przepisów przez osoby, które aspirują do zasiadania w Radzie Nadzorczej. Jeżeli ktoś już na etapie kampanii wyborczej dopuszcza się działań budzących poważne wątpliwości prawne, to trudno nie zapytać: wygrana za wszelką cenę – i co dalej?
Jeżeli ulotka jest prywatną inicjatywą, a wykorzystano w niej logo Szczecineckiej Spółdzielni Mieszkaniowej bez zgody, może to stanowić naruszenie art. 296 ust. 1 ustawy – Prawo własności przemysłowej (bezprawne używanie znaku). Niezależnie od rejestracji znaku, działanie polegające na stworzeniu materiału sugerującego oficjalny komunikat instytucji może naruszać dobra osobiste osoby prawnej w rozumieniu art. 23 i 24 Kodeksu cywilnego, w szczególności jej renomę i wiarygodność.
Ponadto art. 10 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zakazuje działań mogących wprowadzać w błąd co do tożsamości podmiotu. Brak oznaczenia wydawcy przy jednoczesnym wykorzystaniu identyfikacji wizualnej spółdzielni może być oceniany jako wprowadzanie członków w błąd.
Rada Nadzorcza to organ kontrolny, który powinien stać na straży legalności i przejrzystości działań spółdzielni. Kandydowanie do niej wymaga nie tylko ambicji, ale także elementarnej znajomości prawa i zasad odpowiedzialności. Jeśli już na starcie pojawiają się wątpliwości co do poszanowania przepisów, to trudno budować zaufanie do przyszłego sposobu sprawowania nadzoru.
Mieszkaniec23:19, 02.03.2026
Z innej strony – jeżeli przy tworzeniu tej ulotki celowo pominięto część kandydatów albo dokonano selekcji nazwisk bez wyraźnego zaznaczenia, że jest to wyłącznie prywatna *%#)!& poparcia, to również budzi to poważne wątpliwości co do rzetelności przekazu.
W wyborach do Rady Nadzorczej obowiązuje zasada równości kandydatów. Tworzenie materiału, który może sprawiać wrażenie oficjalnej *%#)!& kandydatów, a jednocześnie pomija inne osoby startujące w wyborach, może być postrzegane jako działanie wprowadzające w błąd członków spółdzielni co do pełnego składu kandydatów.
W kontekście art. 10 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zakazane jest wprowadzanie w błąd co do istotnych informacji. Jeżeli przekaz sugeruje, że przedstawiona *%#)!& jest jedyną lub oficjalną, a w rzeczywistości kandydatów jest więcej – może to naruszać zasadę uczciwości obrotu informacyjnego.
Gość13:40, 03.03.2026
Dlatego skreślam cały ich skład z *%#)!& i zostawię wszystkich tych którzy nie znajdują się na ulotce !!!
Pozostałe komentarze
Dd20:01, 01.03.2026
NIE KUPUJCIE MIESZKAN W SZSM !
spalarnia21:18, 01.03.2026
za rok mocno stanieją 👍
P20:06, 01.03.2026
Czy Pan Radny chce zapewnić takie zmiany na lepsze jak w przypadku komunikacji miejskiej? Bo skoro z tym tak ważnym dla mieszkańców tematem sie nie popisał, to i w spółdzielni pewnie srednio bedzie to wyglądało.
Przemek20:23, 01.03.2026
Przeciez radny Cembrowski nawet nie startuje w wyborach do rady nadzorczej tak więc w jaki sposób ma wpłynąć na zmiany w spółdzielni?
Może zmienią mu 20:25, 01.03.2026
Nazwisko na Cymbałowski?
Mieszkaniec20:18, 01.03.2026
Część mieszkańców hahaha ,z tego co widzę tyko 7 w porywach 10
Lajla20:24, 01.03.2026
Buaaachaaa, pan Cembrowski z postulatem #gramyczysto, usuwający negatywne komentarze na stony lokatorzy szsm, nie przychodzący na posiedzenie RM bo sie skompromituje, mający parcie na szkło i zero wiedzy w tym co robi. Pan cembrowski i jego towarzystwo razem z dziennikarzyna, którzy od dłuższego czasu wykazuje się brakiem obiektywizmu chcą zmieniać świat. Liczą na to, że ludzie to *%#)!& i się nie zorientują, że to walka chłopców z podwórka. Utrzeć nosa zarządowi, który zaprzepaścił przejęcie władzy przez osoby nie mające pojęcia o spoldzielczosci to plan pana Cembrowskiego. Ludzie obudźcie się zanim będzie za późno.
Baeta21:53, 01.03.2026
Proszę nie obrażać ludzi którzy chcą zmian. Rada Nadzorcza powinna być niezależna a nie jak obecna, która działa dla zarządu. Pieniądze są mieszkańców a nie ich. Powinni działać dla nich i w ich imieniu a nie dla kogokolwiek innego
A jeśli o ich umiejętności kompetencje to im nawet sam prezes Wronkowski do pięt nie sięga.
Użytkownik20:41, 01.03.2026
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Ojciec Dyrektor21:07, 01.03.2026
Nikt w tej dziurze nie zarabia tyle co prezio szszm!!!!!!!!!
Beata22:11, 01.03.2026
Nie słuchajcie. Bez Was nie zrobimy nic chcecie zmian i sprawiedliwego rozliczania waszych finansów. To musicie przyjść na Walne. Nikt nigdy tego nie porzaluje.
Agata14:11, 02.03.2026
Zanim podejmie się Pani takich zadań i formułuje podobne komentarze, proszę najpierw zapoznać się ze słownikiem i znaczeniem używanych pojęć. Naprawdę trudno poważnie traktować takie wypowiedzi. I takie osoby chcą głosować, a co dopiero rozliczać ...
Gość 08:12, 03.03.2026
Taaaa. Na pewno "nie porzałujemy" Wczoraj jeden z kandydatów powiedział że pierwsze co zrobią to wywalą prezesa. Tak się zarzekali że to nie walka o stołek 🤣🤣🤣🤣 pic na wodę fotomontaż.
Nic nie trwa wieczni06:51, 02.03.2026
To chore, że w spółdzielniach można rządzić bez ograniczeń czasowych. W sejmie, senacie, samorządach, będąc prezydentem - wszystko jest określone kadencjami. Tak samo powinno być w spółdzielniach! Żeby nie czuli się panami i władcami.
As20:37, 02.03.2026
Jakimi kadencjami? To ty nie widziałeś banerów zawód od 30 lat parlamentarzysta (miernota)
Użytkownik06:55, 02.03.2026
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik07:04, 02.03.2026
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
??? 08:02, 02.03.2026
To w końcu spółdzielnia, czy pralnia kasy?
Sprawiedliwy08:51, 02.03.2026
To cos nowego, a myślałem, ze złodziejstwo ma inną definicję. Co pani R.E. nie wsmak Ci, że nie masz już ciepłego stołka, za który dostawałaś kaskę bez odpowiedzialności. Gdzie teraz jesteś Ty i te twoje umiejętności. Do zmieniania pieluch szkół nie trzeba mieć. Nawet nie umiesz bilansu zrobić sama, bo jakbyś umiała to nie zostawiłabyś spółdzielni na Piłsudskiego przed zrobieniem bilansu, a twój mężulek zatrudniłby cie u siebie jako kadrę wykwalifikowaną a nie kazał obstawić biednymi dziećmi byś miała za co żyć.
Użytkownik07:21, 02.03.2026
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik07:33, 02.03.2026
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Marcin zrób porządek07:42, 02.03.2026
Jak Bedka wejdzie do RN to prezio ucieknie oknem. Marcin w Tobie nadzieja!
Ojciec Dyrektor07:59, 02.03.2026
Marcinie, Alleluja i do przodu!
Znowu afera08:01, 02.03.2026
Kolejne Walne i znowu dymy. Chyba faktycznie lepiej zmienić zarząd aby położyć kres tym wiecznym przepychanką. Sprawy w sądzie i prokuraturze to nie świadczy zbyt dobrze o zarządzie.
Sprawiedliwy08:46, 02.03.2026
Coś mi umknęło? Jakie sprawy w prokuraturze, jakie w sądzie? Gdzie dokumenty na potwierdzenie? Czy czasem gadanie takich rzeczy nie jest zniesławieniem zagrożonym karą?
Gość 14:56, 02.03.2026
To towarzystwo które robi dymy powinno pracować w sądzie albo w prokuraturze, bo uwielbiają tam latać. Dla mnie to jest chore że ludzie pozostający w konflikcie sądowym ze spółdzielnią mogą startować do RN.
Bedka i Cembrowski08:25, 02.03.2026
Dobrze, że polaczyliscie siły. Pokazujecie, że można politykę odłożyć do szuflady i wspólnie walczyć dla dobra mieszkańców naszego miasta. Szacun za to. Hejteramu się nie przejmujcie, to banda obrońców prezesa, która jest *%#)!& tym, że teraz nie będą mieli prawa głosu w wyborach!
JS 08:25, 02.03.2026
I tak nie ważne kto jak głosuje , ważne kto liczy głosy
Anka09:10, 02.03.2026
KAPLICZKI DLA WACKA I ZAORAĆ SZSM🤑
Użytkownik09:15, 02.03.2026
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
moherowe berety12:32, 02.03.2026
Yebłeś skruchę, wybaczamy ci.
Do sprawiedliwy... 09:17, 02.03.2026
Proszę zgłosić się do Bedki, Cembrowskiego , Biadunia, Borysa to pokażą dokumenty z prokuratury i sądu. Są na to dowody na papierze!!!
Użytkownik09:31, 02.03.2026
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
... 12:27, 02.03.2026
Widać, że ten konserwator ma dłuugie ręce...
Użytkownik10:03, 02.03.2026
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Luo13:57, 02.03.2026
Dzieje się tak dlatego że grupa bedki i cembrowskiego chcą stołek prezesa … o nic innego im nie chodzi
Luo14:01, 02.03.2026
Powiedziec wam kochani o co chodzi w tej sprawie? Wiem bo siedzę w tym od 2 lat i się interesuje. Grupa cembrowskiego i bedki walczą o stołek prezesa. I to się im uda. Mają swojego człowieka. Pana L. Ten pan dostał w zeszłym roku pół miliona kary za źle wykonany projekt gryf. Ale jest to konkurent obecnego prezesa Wronowskiej, on chciał zostać prezesem ale nim nie jest.
Gość. 14:45, 02.03.2026
Prawda, prawda i jeszcze raz prawda. To była i jest walka o stołek a nie o zmiany w spółdzielni. Cembrowski już pokazał jak potrafi walczyć o dobro mieszkańców. Zrobił ankietę i nie przyszedł na głosowanie i ja mam iść i zagłosować na jego kolesi?? Nigdy w życiu.
?14:54, 02.03.2026
To prezesem jest pan czy pani? ,bo Wronowskiej znaczyłoby ,że pani,chyba że?????
Juras 17:19, 02.03.2026
Walne walenie konia,jak za komuny
Budowlaniec 17:34, 02.03.2026
Idę po taczkę
Mieszkaniec 17:44, 02.03.2026
Ja też bo jedną nie damy rady Prezes jest dużyyy
JA20:17, 02.03.2026
FAJNIE SIĘ TO CZYTA. CZEKAŁEM NA TO DWIE DEKADY. WACEK POZDRAWIAM.TWOJE POSTKOMUNISTYCZNE DZIEŁO SIĘ WALI I NIE MA KOMITETU PZPR.
As20:41, 02.03.2026
Wy się kłócicie o walne a sprawa jest prosta. Jeśli uważasz że spółdzielnia dziala dobrze to nie idz, ich rodziny zagłosują na status quo. Jeśli uważasz, że spółdzielnia dziala źle przyjedź i zagłosuj na kogoś innego.
Joker 20:57, 02.03.2026
Co za totalna bzdura.. Eh. Szkoda słów.
As05:51, 04.03.2026
Joker. A merytorycznie?
obserwatorka09:03, 04.03.2026
Ktos tutaj napisal, że człowiek który nie ma zarzutu do pracy spółdzielni to niech nie przychodzi głosować. Jeśli spółdzielnia działa dobrze to właśnie dlaczego NIE PRZYJŚĆ I NIE ZAGŁOSOWAĆ na opcje która utrzyma ten status quo? Zwłaszcza wtedy należałoby przyjść! Bo jak przyjda same osoby którym coś sie nie podoba to wybiorą zwłaszcza TERAZ jedno wielkie nieporozumienie. GRUPA Z CZERWONEJ ULOTKI to grupa ludzi którym tylko jedno na celu - NIE współpraca, NIE słuchanie, NIE refleksja i mądre spojrzenie TYLKO objac posadki i MOWIĆ ( nie robić! bo kompetencji BRAK) że cos robią, że rozmawiają, ze sypia pomysłami na lepsze funkcjonowanie spóldzielni! To ułuda! Uczciwy człowiek NIE GADA tylko cięzko pracuje! Polityków nam nie potrzeba do władzy spółdzielni. Tutaj potrzebni sa madrzy, otwarci na ROZMOWĘ a nie atakujący i stojący z ręką w kieszeni albo skrzyżowanymi na piersi dłonmi z postawa zamkniętą! Najgorsze jest to, że na walne mało przychodzi ludzi zadowolonych ze spółdzielni, i nie dlatego że takich jest mało, tylko dlatego że skoro nie mają zastrzeżen to myslą pewnie "co ja tam będę tracił czas na wariatów, którzy od kilku lat robia SHOW w wiadomym celu". Przychodzą w dużej mierze tacy co mają zaprogramowane przez GRUPĘ co maja mysleć i zmanipulowani. Niestety. Taki jest obraz. Przykre. Tacy wybiorą słabe OGNIWO do władzy. Czy warto przyjść na zebranie i zagłosować? Oczywiście, że warto! Własnie dlatego, żeby uczciwość mogła wygrać! Praca rzetelna i kompetentna!
Daryl Dixon12:41, 04.03.2026
I to jest komentarz który powinien trafić przede wszystkim do tych, którzy z funkcjonowania Spółdzielni są zadowoleni, a takich osób w zasobach są pewnie setki jak i nie wiecej. Nie sztuka oddać pole działania kilkudziesięciu zmanipulowanym osobom. To największa porażka jaką można sobie wyobrazić. Dać sobą sterować ludziom dla których dobro ogółu zazwyczaj się nie liczy, a moje obserwacje tego tematu już od jakiegoś czasu jednoznacznie potwierdzają, że w tym całym zamieszaniu rozpętanym w bezmyślnym szaleństwie bynajmniej nie chodzi o dobro Spółdzielni. Tak więc apel do wszystkich Mieszkańców którym zależy na dobrym zarządzaniu.... Bądźcie na Walnym , obejrzyjcie spektakl i zagłosujcie jak należy.
P.S. Czasem przewrócenie stolika może spowodować, że nie ma gdzie postawić filiżanki
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu iszczecinek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Plac Wolności tętnił życiem. Retro taniec i emocje
Była tam karetka?bo te babcie w żylakach wyglądały nie tęgo
Balon gang
11:06, 2026-04-23
Plac Wolności tętnił życiem. Retro taniec i emocje
Pedofilia Obywatelska nie zwalnia tempa
Syn czerwonego
10:58, 2026-04-23
Plac Wolności tętnił życiem. Retro taniec i emocje
Społeczeństwo odzwyczajone od pląsów to musi obchodzić dzień tańca pod ratuszem. Ludzie teraz nie przywykli do zabawy.
Trolek
10:49, 2026-04-23
Nie tylko urząd. Pod ratuszem powstanie miejsce dla 106
Najbardziej to kuleje w tym kraju demokracja i chęć wyciągnięcia nas w nie nasza wojnę. A Pan panie Douglas ma schron czy może razem z rzadzaxymi będzie uciekłal z kraju. Co za rządy! Tylko prowokuja
Ana
10:46, 2026-04-23