Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad prowadzi procedurę przetargową na budowę odcinka drogi ekspresowej S11 Bobolice – Szczecinek. Podmioty zainteresowane realizacją zadania mają czas do 23 marca na złożenie ofert. Jeśli procedura przebiegnie bez zakłóceń, pierwsza łopata na budowie wspomnianego odcinka zostanie wbita jeszcze w tym roku.
- Mamy nadzieję, że pierwsza łopata na budowie zostanie wbita w tym roku – mówił na antenie Radia Szczecin Mateusz Grzeszczuk, z oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Szczecinie.
- Jeżeli wszystko przebiegnie planowo, to jeszcze w tym roku powinniśmy podpisać umowę na realizację ostatniego fragmentu drogi S11 w naszym województwie i w 2026 roku zakończyć realizację tego fragmentu o długości 24 km i mieć już zakończoną całą drogę S11 na terenie województwa zachodniopomorskiego.
W tych dniach drogowcy spotkali się z potencjalnymi wykonawcami S11 Bobolice – Szczecinek.
- Odbyliśmy spotkanie z potencjalnymi wykonawcami, aby wyjaśnić treść specyfikacji. Zgodnie z procedurą przetargową odpowiadamy wykonawcom na zadawane pytania, wyjaśnienie wszelkich wątpliwości na tym etapie jest ważne dla późniejszej realizacji inwestycji.
- informuje GDDKiA, oddział Szczecin.
Szacowany koszt odcinka drogi S11 między Szczecinkiem a Bobolicami to 1,5 miliarda złotych. Na 24-kilometrowym odcinku powstanie 18 wiaduktów, dwie estakady, cztery mosty i trzy przejścia dla zwierząt.
[WIDEO]2921[/WIDEO]
Cała droga ekspresowa S11 docelowo połączy Pomorze Środkowe z aglomeracją śląską. Będzie miała ponad 600 km długości.
Trolek09:49, 22.02.2023
Piękne drogi nam budują, a potem wprowadzą nam zakaz kupowania samochodów spalinowych, a na elektryczne nie będzie nas stać. Perspektywa mimo wszystko chu..... I skąd we mnie ten pesymizm. ?
tomko180410:23, 01.03.2023
Dobrze że będzie kontynuacja S11!Rozbiórka "prawie nowego" ronda to żadna sensacja..w Czechach podczas budowy autostrady D8 - tylko na potrzeby budowy zbudowano porządną halę stalową izolowaną aby można było również w zimie prowadzić prace m.in.spawalnicze a tym samym skrócić czas budowy i obniżyć jej koszty.Rondo istniejące nie mogło być zbudowame jako "tania prowizorka" bo byłoby niebezpieczne i może zostałoby na zawsze w myśl znanego powiedzenia ..Trzymam kciuki za powodzenie tego ptojektu!
3 3
Do elektrycznego wynalazka doczepiasz przyczepę a na niej umieszczasz spalinowy agregat prądotwórczy. I Bruksela może nas pocałować.
1 4
Do "g-a" Polak potrafi :), a eurokouchoz, to lewacy, dlatego wymyślają i wprowadzają jakieś bzdurne i nie realne przepisy, nakazy i zakazy... Tak już mają bez pytania ludu, który na nich jak by nie było głosował. Korpo-koncerny też strasznie mieszają w ich kieszeniach, oczywiście dla nich na plus dla nas na minus.