Nie będzie już nowych restauracji z logiem BurgerKing w Polsce. Umowa na rozwój sieci z zarządcą i operatorem sieci fast-food - spółką AmRest została rozwiązana.
Burger King to sieć restauracji szybkiej obsługi typu fast food specjalizująca się głównie w burgerach, frytkach, zimnych napojach. Najbardziej znanym produktem jest sieci burger Whopper, który stał się jednym z symboli popkultury.
Teraz Burger King Europe GMBH rozwiązał trwającą od 2007 roku umowę ze spółką AmRest.
- Grupa AmRest, wiodący notowany operator restauracji w 25 krajach, franczyzobiorca, zarządzający ponad 2,3 tys. różnymi lokalami w Europie, poinformowała o decyzji Burger King Europe GMBH, który z dniem 01.02.2022 roku rozwiązał umowy ze spółką - podaje RMF24.pl.
Umowy te dotyczą BurgerKinga w pięciu krajach. Chodzi o restauracje w Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, a także w Polsce.
Co to oznacza dla klientów?
Decyzja nie oznacza wycofania się marki BurgerKing z tych krajów. Chodzi jedynie o dalszy rozwój marki. Sieć nie będzie inwestowała w restauracje w nowych lokalizacjach.
- AmRest będzie kontynuował prowadzenie 93 restauracji Burger King na wymienionych rynkach, z zachowaniem najlepszych standardów obsługi i jakości, zgodnie z podpisanymi umowami franczyzowymi, które pozostaną w mocy - czytamy w komunikacie przedstawicieli spółki.
Na koniec trzeciego kwartału 2021 w Polsce było 45 restauracji z logiem Burger King.
1 0
Bedzie zdrowiej... mniej żywności wysoko - przetworzonej