Zamknij

Świętujemy 1. urodziny z Cukiernią bez cukru FIT i KETO.

MATERIAŁ PARTNERA 06:08, 13.06.2023 Aktualizacja: 07:29, 24.10.2025

29 czerwca minie równy rok od otwarcia pionierskiej Cukierni bez cukru FIT i KETO. Nie wiadomo, kiedy to zleciało, pewne jest jednak, że był to czas bardzo intensywny i wymagający. Paradoksalnie brzmiąca nazwa "cukiernia bez cukru" wzbudziła ciekawość, ale też sceptycyzm, bo jakże to tak, żeby cukru w cukierni nie było?

Dzień po dniu zaczęła powiększać się oferta bezcukrowych słodkości, a skromne początkowo gablotki zaczęły się wypełniać nowymi smakołykami. Optymizm i entuzjazm ekipy cukierni rósł jak bułeczki drożdżo we. Wzmożony ruch wakacyjny, głównie z powodu odwiedzających miasto turystów, jednak wyhamował jesienią. Całoroczna nauka tego rynku kosztowała realizatorów bezcukrowego menu sporo nerwów, jednak warto było wytrwać.

[FOTORELACJA]7241[/FOTORELACJA]

Rok testowy pozwolił zrobić bilans zysków i strat. Powstały nowe receptury, ulepszono stare, a cukiernia zyskała grono stałych klientów — miłośników zdrowych wypieków i prostych składów.Nowatorska branża wyszła również naprzeciw potrzebom mieszkańców spoza Szczecinka, którzy zdążyli rozsmakować się w produktach Cukierni bez cukru. Z myślą o nich został uruchomiony cukierniany sklep internetowy (cukiernia-bez-cukru.pl). Tam bez wychodzenia z domu mogą zaopatrzyć się w wybrane produkty asortymentu zdrowych słodkości.

To bardzo cieszy, że świadomość ludzi co do wyboru dobrych, naturalnych wypieków idzie w parze z wyrabianiem zdrowych nawyków żywieniowych u najmłodszych.

Konkurs na 1. urodziny

W związku z rocznicą działalności, dla swoich klientów cukiernia ogłasza konkurs — loterię paragonową. Wystarczy w terminie do 30 czerwca do godziny 18:00 zrobić zakupy na kwotę min. 50 zł, podpisać paragon, podać numer telefonu i czekać na wyniki losowania, które zostaną ogłoszone 1 lipca do północy. Spośród wszystkich uczestników loterii zostanie wylosowanych 5 nagród głównych i 5 wyróżnień, w tym vouchery na zakupy do 350 zł oraz nagrody niespodzianki.

Życzymy sukcesów, satysfakcji i kreatywności pod szyldem: "Pysznie, zdrowo i bez cukru". Tak, to możliwe!

Polub Cukiernię bez cukru FIT i KETO na facebooku

(MATERIAŁ PARTNERA)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop

OSTATNIE KOMENTARZE

Sędzia Anna Maria Wesołowska w Barwicach

Jaki jest sens rozmawiać o praworządności w barwicach ? Przecież gdyby nie barwice i ich specyficzny styl życia , połowę policjantów w powiecie trzeba by zwolnić

Mysza

09:43, 2025-11-06

Bolt wjechał do Szczecinka.

No ładnie. Ale nie ma się co martwić. Swego czasu były hulajnogi i już ich nie ma. Tak samo z tym BOLTEM. Dzis jest a jutro ??? Zobaczymy jak długo pociagnie.

Gościu

09:40, 2025-11-06

Co dalej z komunikacją miejską w Szczecinku?

Drodzy Państwo, cała dyskusja ma fatalnie rozłożone akcenty. 1. Transport publiczny nie służy temu, aby zarabiać, to tak jak kultura, jest to realizacja zadań własnych gminy, więc mówienie o tym, że coś się nie opłaca jest nietrafne. Opłacać się może coś jedynie przedsiębiorcy prywatnemu, miasto powinno racjonalizować wydatki i przestrzegać dyscypliny finansów publicznych, ale argumenty rodem z biznesu są nieadekwatne w kontekście transportu publicznego do którego się zawsze dopłacało, dopłaca i dopłacać będzie w każdym mieście świata. 2. Bezpłatna komunikacja miejska ma nie tylko walor ekonomiczny, to również zachęcenie mieszkańców do skorzystania z transportu publicznego i odciążenie ruchu ulic. Sprawdza się to zwłaszcza w takie dni jak 1 *%#)!& Jeżeli chcemy zdrowe i czyste od zanieczyszczeń miasto, to dając ludziom wybór: auto ale może skorzystać z autobusu bezpłatnie (marchewka), może przynieść efekt. 3. Argument, że turyści korzystają z komunikacji miejskiej jest znowu nietrafiony, skąd Pan Burmistrz to wie? którzy turyści? ci którzy przyjeżdżają samochodem do miasta? czy z okolicznych gmin? nie ma grama dowodu na to. Ale w ciemno można założyć, że turystów jeździ być może promil. Turystów znowu tak wielu nie ma, ale Pan Burmistrz wygłaszając tak stanowcze tezy, powinien to ówcześnie zweryfikować (nie przypominam sobie żadnego badania związanego z transportem publicznym - ta pożal się Boże ankieta, nie może być brana pod uwagę, błędy metodologiczne rażące, robiona ankieta ręką amatora). 4. Powinna się pojawić dyskusja nt. tego że gminy ościenne i starosta powinni dorzucać się do tego koszyka związanego z transportem publicznym, i pełna zgoda, że to jest w interesie wszystkich ww. wskazanych - ale tego się nie robi szabelką, a dyskusją merytoryczną, trudną taką uzyskać, gdy zachowanie w stylu po nas choćby potop. A to kto kogo lubi powinno mieć drugorzędne znaczenie. 5. Występują patologie związane z nadużywaniem transportu owszem, i być może symboliczna (słowo klucz) opłata, odsiałaby towarzystwo, a być może należy dostępne narzędzie (monitoring, straż miejska), wykorzystać do skuteczniejszej prewencji. Zagadnienie jest złożone i wymaga dyskusji, argumentów różnych stron. Nie teatru politycznego w mediach i ankiet robionych na kolanie. Pytanie od którego powinniśmy zacząć: dlaczego ktoś wybiera autobus, a nie auto? rozesłać ankieterów i zweryfikować opinie mieszkańców ale na zróżnicowanej grupie badawczej, można to zrobić po stokroć lepiej. Dzisiaj jesteśmy przykładem w całej Polsce, odwołują się do Szczecinka, nie można tego zamknąć w taki sposób. Nie chodzi o sens - bo sens być może wprowadzenia opłaty jest zasadny w jakiś sposób, chodzi o sposób. Sposób powtarzam: fatalny.

mieszkaniec

09:38, 2025-11-06

Co dalej z komunikacją miejską w Szczecinku?

kto głosuje, ważne kto liczy głosy

nie ważne

09:36, 2025-11-06

0%