Zamknij

Google pomoże Ci zyskać przewagę nad konkurencją. Zrób to, zanim Twoi rywale będą poza Twoim zasięgiem

11:38, 10.08.2019 a.d Aktualizacja: 11:39, 28.08.2019
Skomentuj

Reguły wolnego rynku są bezwzględne: na powierzchni utrzymają się tylko te firmy, które są w stanie wyprzedzić swoich rywali w wyścigu o pieniądze i serca konsumentów. Każda przewaga konkurencyjna – od jakości oferowanych produktów/usług, przez atrakcyjniejszą cenę, aż po sprawniejszy marketing – jest na wagę złota. W erze wszechobecnego internetu coraz ważniejsza staje się aktywność przedsiębiorców w sieci, a zwłaszcza pozycja w Google. Użytkownicy korzystający z serwisu szukają w nim dosłownie wszystkiego.

Zainwestuj w pozycjonowanie stron internetowych w Google. Tak ściągniesz klientów do siebie

Do umysłów biznesowych najmocniej przemawiają liczby, dlatego na początek serwujemy garść statystyk:

  • w Polsce z internetu korzysta ok. 28,2 miliona osób
  • 94,23% z nich korzysta z serwisów Google
  • 92,5% kliknięć w wyszukiwarce mają witryny z pierwszej dziesiątki wyników
  • wywindowanie strony do TOP 10 w Google zwiększa ruch nawet o 300%
  • 90% internautów uważa witryny będące wysoko w wyszukiwarce za lepsze od konkurencji
  • dzięki większej liczbie unikalnych użytkowników niektóre firmy notują wzrost zysków o 70%

Teraz nikt nie powinien mieć wątpliwości, że miejsce zajmowane w rankingu najpopularniejszej na świecie wyszukiwarki internetowej znajduje bezpośrednie odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży. Z tego względu pozycjonowanie stron internetowych w Google należy do elementarza każdego nowoczesnego przedsiębiorcy. Oczywiście nikt rozsądny nie wymaga, aby zajmować się tym osobiście. Trzeba śledzić nowinki w marketingu internetowym, sprawdzać aktualne wytyczne, analizować dane odnośnie ruchu w serwisie czy częstotliwości wyszukiwania fraz kluczowych. Takie agencje jak AFTERWEB gwarantują przeprowadzenie kompleksowych, systematycznie raportowanych działań, które z czasem przyniosą wymierne efekty.

Witryna www Twojej firmy musi spełniać aktualne normy jakości, zanim trafi na szczyt wyszukiwań

Jednym z najważniejszych etapów pozycjonowania w wyszukiwarce jest prawidłowe rozpoznanie sytuacji wyjściowej. Stan kodu, struktura linków wewnętrznych, jakość i unikalność treści na stronie czy stopień nasycenia słowami kluczowymi – to wszystko trzeba odpowiednio zoptymalizować, zanim przejdzie się do dalszych działań (nie zawsze dotyczących pozycjonowanej witryny bezpośrednio). Strony niespełniające standardów i wytycznych Google'a zwyczajnie nie mają szansy wybicia się na podium rankingu. Wygoda użytkowania czy szybkość działania to bardzo ważne parametry, decydujące o ocenie serwisu przez roboty wyszukiwarki. Specjaliści z AFTERWEB błyskawicznie przygotują grunt pod kompleksowe pozycjonowanie stron internetowych w Google, co otworzy furtkę do regularnego poprawiania kolejnych rekordów finansowych firmy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%