fot. materiały partnera.
Artur Rojek został ambasadorem inicjatywy Rossmanna „Czujesz Klimat?”. Artysta ogłosił swoją decyzję podczas OFF Festivalu w Katowicach. Wspólnie z marką będzie promował bardziej ekologiczne postawy, bo nasze małe, codzienne wybory – także podczas zakupów – mają wielki wpływ na środowisko. W nadchodzących miesiącach do inicjatywy dołączą kolejni ambasadorzy, którzy podzielą się swoimi sposobami na lepsze, bardziej przyjazne środowisku życie.
W myśl zasady „to co dobre, dobrze jest robić razem!”, marka Rossmann postanowiła zaprosić do inicjatywy wyjątkowych artystów utożsamiających się z jej wartościami. Dobry klimat to bowiem nie tylko otaczająca nas przyroda i dbałość o środowisko, ale również przyjemna atmosfera i muzyka. Pierwszym ambasadorem został Artur Rojek, wokalista i kompozytor, dyrektor artystyczny cenionego OFF Festivalu. Skąd taki wybór? Artysta od lat kojarzony jest ze świadomymi, proekologicznymi wyborami i stylem życia.
„Na OFF Festiwalu stawiamy m.in. na segregację odpadów, biodegradowalne naczynia i sztućce, infrastrukturę częściowo zbudowaną z materiałów eco friendly, a także rozbudowaną ofertę wege w strefie gastro. Robiliśmy to jako pierwsi, jeszcze przed tym jak wprowadzone zostały w tej kwestii europejskie przepisy. Staramy się być zawsze o krok do przodu. OFF jest od lat w czołówce najbardziej ekologicznych festiwali w Europie. Chcemy być nowatorscy i pokazywać, że wszystko to, co robimy, możemy robić mądrzej. I chociaż nie zbawimy tym całego świata, to mamy wpływ na najbliższe otoczenie, w którym funkcjonujemy. Wielkie zmiany powinniśmy rozpocząć od samych siebie! Cieszę się, że taka sieć jak Rossmann włącza się w promowanie tej ważnej idei” – przyznaje artysta.
Dzięki współpracy Rossmanna ze znanym muzykiem, możliwe jest wspólne dotarcie z tą ideą do szerokiego grona odbiorców. Jak przyznaje Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna: „Wybór Artura Rojka na ambasadora akcji był dla nas oczywisty. To artysta świadomy zagrożeń ekologicznych, od lat starający się żyć tak, by jak najmniej szkodzić środowisku – na OFF Festivalu muzyka i ekologia zawsze szły w parze. Jako muzyk Artur Rojek jest też dla nas uosobieniem klimatu rozumianego szerzej – jako dobra atmosfera, energia, wspólnota. Jesteśmy dumni, że mogliśmy połączyć siły i zostać sponsorem festiwalu, by jeszcze mocniej wspierać ważną dla obu stron ideę”.
Celem inicjatywy „Czujesz Klimat?” jest m.in. zbudowanie świadomości, że każdy z nas może podejmować bardziej przyjazne środowisku wybory. Dlatego w ramach „Czujesz Klimat?” oznaczono produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję.
Rossmann został sponsorem: Opener’a (na tegorocznym Open’erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena – w ramach „Czujesz Klimat?” - zasilana wodorem), Siesty oraz Great September.
Wzmożone patrole policji przy torach. O co chodzi?
Ruska onuca tylko tak może pisać.
B
09:15, 2025-12-09
Krono Cup 2025: taneczny początek grudnia
Bez urazy ale tancerze w niektórych tańcach przypominają kukiełki .
olo
08:39, 2025-12-09
Wzmożone patrole policji przy torach. O co chodzi?
Niech pilnują.
g-a
22:40, 2025-12-08
Wzmożone patrole policji przy torach. O co chodzi?
W tytule napisano naj"niemądrzej" jak tylko można: O CO CHODZI? Chodzi o to, że autor wiadomości spłaszczył się do poziomu asfaltu. Cała Polska zna problem i istnienie zagrożeń, a Autor, jakby spadł z komety.
Realczyk
21:05, 2025-12-08