Call center i contact center to nazwy które, chociaż teoretycznie dotyczą tego samego obszaru, czyli komunikacji z klientem i jego sprawnej obsługi, w rzeczywistości oznaczają dwa różne narzędzia. Warto poznać definicję każdego z nich, by dokonać najlepszego wyboru dla swojej firmy.
Poszukujesz skutecznego narzędzia usprawniającego Twój kontakt z klientem? Zależy Ci na jego sprawnej obsłudze na wysokim poziomie? Poznaj dwa najbardziej popularne systemy, czyli call center i contact center. Dowiedz się, na czym polegają najważniejsze różnice między nimi. Sprawdź, które z tych dwóch rozwiązań oferuje więcej korzyści oraz jakiego ich usługodawcę wybrać najlepiej.
Zacznijmy od wyjaśnienia obydwu tych pojęć, które często bywają stosowane zamiennie, co jest sporym błędem. Mimo że zarówno call center, jak i contact center ułatwiają komunikację z klientem, to posiłkują się one w tym celu różnymi narzędziami.
Poznaj definicję pierwszego z systemów, czyli call center.
Jest to nic innego jak telefoniczna obsługa klienta. Jest to system do zarządzania komunikacją z klientem, który jako podstawowe narzędzie wykorzystuje centralę telefoniczną.
Call center obejmuje swoim zakresem:
Już wiesz, czym jest call center. Zobacz, jak brzmi definicja drugiego z systemów, czyli contact center.
Pojęcie to oznacza zaawansowane narzędzie informatyczne do komunikacji z klientem. Jest to system działający w trybie omnichannel, czyli z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Jest to także rodzaj oprogramowania, które automatyzuje procesy związane z nawiązywaniem kontaktu z klientami.
Poznałeś już definicje obu pojęć. Czas przyjrzeć się co różni te dwa systemy.
Jak widzisz różnice między tymi dwoma modelami nawiązywania komunikacji z klientem są znaczące. Wybór między nimi nie jest prosty, ponieważ obydwa z narzędzi podnoszą i wpływają na jakość obsługi klienta.
Dokonując wyboru między tymi dwoma systemami, weź pod uwagę potrzeby i cele Twojej firmy. Uwzględnij też to, jaką formą kontaktu są faktycznie zainteresowani Twoi klienci.
System call center sprawdzi się wtedy, gdy:
Z kolei oprogramowanie contact center to doskonałe rozwiązanie dla firmy, która:
Jeśli chcesz podjąć dobrą decyzję i realnie wpłynąć na optymalizację obsługi klienta, sięgnij po narzędzia, jakie ma dla Ciebie firma Tide Software. Są to nowoczesne autorskie rozwiązania dedykowane dla firm i działów call center. Dzięki zaawansowanemu technologicznie oprogramowaniu contact center możesz realnie wpłynąć na skuteczność wydzwaniania połączeń. Natomiast nowoczesny system call center Tide Software usprawni komunikację z nabywcami Twoich produktów, czy odbiorcami usług, jakie świadczysz.
Stop imigracji. Demonstracja także w Szczecinku
NARODOWCA WAL Z GUMOWCA A NAZISZUMOWINY WAL Z DYNI...
Jan
23:04, 2025-07-16
Stop imigracji. Demonstracja także w Szczecinku
A zatrudnic tych ludzi na prawdziwe umowy. Uszanują pracę jak kazdy emigrant za chlebem.
Silne związki zawodo
22:32, 2025-07-16
Rusza wielka wymiana gazomierzy
Znowu?po ch...?
Kokosowy
22:01, 2025-07-16
ROG Szczecinek w Sejmie. Nadal patrolują granicę
Tak mnie zastanawia jak to jest składać rączki do Komunii św paradować co sobotę ulicami w męskim różańcu a zarazem pisać donosy na brata ,w wierze czy to Jezus nie mówi biada wam faryzeusze , też chodzę do kościoła ale nie doniosę na brata siostrę w wierze a nawet na nie wierzącego bo możliwe że pozbędę ostatniego grosza na opłaty jedzenie dla dziecka ,zastanawia mnie jak to jest całe życie nie pracować albo udawać że się pracuje a kasę brać od żony,matki,ojca na swoje zachcianki i udawać wielkiego katolika obłuda i faryzeizm wyciągnij belkę ze swojego oka a potem drzazgę u brata,siostry
MOHER
21:17, 2025-07-16
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz