Karty firmowe to wygodny instrument płatniczy, którym można płacić za zakupy związane z podstawową działalnością firmy oraz pokrywać wydatki związane z hotelarstwem. Można nimi płacić w podróżach służbowych za hotele, bilety kolejowe i lotnicze czy wynajem samochodu. To wygodne narzędzie do dokonywania zakupów domowych – artykułów papierniczych, sprzętu biurowego, mebli i wszystkiego, co niezbędne do normalnego funkcjonowania firmy. Karta firmowa jest nie tylko wygodnym środkiem płatniczym dla pracowników, ale także skutecznym narzędziem zarządzania finansami firmy.
Jeśli wcześniej, aby wydać karty firmowe, trzeba było wystąpić do banku i długo czekać na zgodę na uruchomienie projektu karty; dzięki platformie Business Wallester uruchomienie następuje w możliwie najkrótszym czasie. Za jego pomocą możliwe jest wydanie dowolnej liczby kart fizycznych i wirtualnych, które pomogą firmom rozwiązać następujące problemy:
● Przyspiesz proces kategoryzacji wydatków. Wszystkie wydatki pracowników można szybko przetwarzać i sortować, tworząc raporty na wszystkich kartach w szybki i scentralizowany sposób;
● Zoptymalizuj kontrolę. Platformy do zarządzania programami kartowymi zapewniają efektywny mechanizm pracy z płatnościami, eliminując ryzyko podejmowania pochopnych decyzji finansowych. Pozwala uniknąć wielu niepotrzebnych i nieprzemyślanych wydatków;
● Oszczędzaj czas. Pracownicy nie muszą ręcznie raportować dokonanych zakupów, ponieważ wszystkie procesy płatności są zautomatyzowane. Korzystając z karty firmowej jej posiadacz natychmiast otrzymuje powiadomienie w aplikacji i może dodać do systemu zdjęcie rachunku utworzonego za pomocą aplikacji. Wszystkie informacje o transakcji zostaną zapisane automatycznie.
Karty firmowe można łatwo zintegrować z programami księgowymi już używanymi w firmie. Pracownicy działu finansowego mogą w czasie rzeczywistym śledzić zakupy dokonane za ich pomocą. Dzięki możliwości ustalenia indywidualnych limitów kart, dział finansowy może efektywniej analizować zakupy korporacyjne, a tym samym lepiej zarządzać budżetem firmy.
Karta firmowa to instrument płatniczy stanowiący współczesną analogię do wpłacania pieniędzy na konto. O ile w przeszłości trzeba było pobierać pieniądze z kasy fiskalnej, aby udać się w podróż służbową lub zapłacić za towary i usługi od różnych dostawców, dzięki wizytówce nie trzeba za każdym razem obciążać działu finansowego i tracić czasu na czekanie na zatwierdzenia.
Karta firmowa wizualnie nie różni się od zwykłej karty płatniczej, jest jednak powiązana nie z kontem pracownika, ale z kontem firmowym. Może to być rachunek ogólny lub odrębny, przypisany do działu lub konkretnego pracownika. Wszystko zależy od poziomu dostępu pracownika.
W przeszłości wydawaniem kart zajmowały się wyłącznie instytucje bankowe. Dzięki platformie wydawania kart VISA firmy Wallester może to zrobić każda firma, niezależnie od jej wielkości, statusu i możliwości płatniczych.
Przydatne w przypadku funkcjonalności biznesowej kart firmowych
Karty korporacyjne pozwalają przenieść zarządzanie finansami firmy na nowy poziom dzięki następującym funkcjom:
● natychmiastowe wydawanie kart za pośrednictwem specjalnej platformy;
● zarządzanie kartami poprzez aplikację mobilną;
● wydawanie nieograniczonej liczby kart fizycznych z dostawą w dowolne miejsce na świecie;
● dokonywanie płatności kartą na całym świecie z automatycznym przewalutowaniem po najkorzystniejszym kursie wymiany;
● ustalanie indywidualnych limitów wydatków na kartach, dzięki którym pracownik nie musi martwić się o przekroczenie budżetu;
● możliwość podłączenia kart do systemów płatności zbliżeniowych w celu szybkich i bezpiecznych zakupów za pomocą gadżetów mobilnych lub inteligentnych zegarków;
● aktywacja alertów pozwala na szybką informację o wszelkich wątpliwych transakcjach kartami firmowymi.
Karty firmowe dla pracowników są wygodnym środkiem płatniczym, natomiast dla firm niezwykle potężnym narzędziem, które pomaga unowocześnić i usprawnić pracę działu finansowego. Są optymalnym rozwiązaniem dla start-upów, małych i średnich przedsiębiorstw oraz firm o ugruntowanej pozycji, posiadających rozbudowaną sieć klientów i partnerów.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz