Zamknij

Opakowania i materiały reklamowe z logo twojej firmy

07:28, 09.10.2021 r. Aktualizacja: 19:16, 13.10.2021
Skomentuj

Mówi się, że firma, która nie reklamuje się w sieci po prostu nie istnieje. Marketing już dawno wkroczył w erę cyfrową, ale nie można zapominać także o standardowych działaniach marketingowych. Tradycyjne gadżety reklamowe wciąż są skutecznym sposobem na promocję firmy, co potwierdza wiele badań. Dlaczego warto wręczać firmowe materiały reklamowe? Jak je zaprojektować? Jakie wygeneruje to koszty, a jakie zyski? Sprawdź.

Gadżety reklamowe z nadrukiem – dlaczego warto?

Dlaczego warto wręczać gadżety reklamowe? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – każdy lubi dostawać upominki. Prezent, choćby drobny, zawsze sprawia obdarowanemu przyjemność. Co więcej, w ten sposób udowadniamy klientom, że są ważni i docenieni, a każdy chce przecież czuć się właśnie w taki sposób. Kolejny plus firmowych upominków to popularyzowanie marki. Jeżeli klienci, pracownicy czy kontrahenci otrzymają ciekawy gadżet wielu z nich po prostu zacznie go używać, a to oznacza, że marka będzie widoczna w ich środowisku. Z materiałową torbą pójdą do sklepu, z teczką – do pracy, a z kalendarzem – na uczelnię. Kolejną zaletą takiej formy reklamy jest jej stosunkowo niski koszt. Torebkę papierową, teczkę, kalendarz i inne akcesoria z nadrukiem zamówisz tanio np. na stronie: https://zpapieru.pl. Nie musisz przeznaczać dziesiątek tysięcy na olbrzymie kampanie i spoty. Markę da się skutecznie promować za pomocą znacznie tańszych metod.

Zamień zwykłe pudełko w skuteczną reklamę

W biznesie nie można marnować żadnej okazji do wzmocnienia swojej pozycji rynkowej i promowania marki. Jedną z takich okazji w branży e-commerce jest przygotowanie przesyłki. Można użyć do tego celu zwykłego kartonu co jest prostym, ale i oczywistym rozwiązaniem lub wybrać kartony z nadrukiem. Ten drugi sposób będzie o wiele lepszym pomysłem. Na pudełku wysyłkowym z nadrukiem mogą znaleźć się kolory kojarzone z marką, logo, hasło reklamowe, ciekawa grafika czy wiadomość dla klienta. Dzięki temu opakowanie będzie wyróżniać się spośród setek zwykłych pudełek innych firm, a to oznacza, że klient lepiej zapamięta twoją markę. Dobrym pomysłem jest także stosowanie pudełek fasonowych z obwolutą, które możesz zamówić tutaj: https://zpapieru.pl/pudelkazobwoluta. Takie pudełka wyglądają estetycznie, dzięki czemu będą stanowić doskonałą wizytówkę firmy. Wygląd pakowania to jedno, ale równie ważne jest to, co klient ujrzy po otwarciu kartonu. Pudełko dobrze jest więc wypełnić wełną drzewną, a towar umieścić w papierowej torebce z nadrukiem. W ten sposób udowodnisz, że w twojej firmie dba się o najmniejszy szczegół, a produkty będą prezentować się jak towary z najwyższej półki. Eleganckie torebki papierowe z nadrukiem zamówisz na stronie: https://zpapieru.pl/torbypapierowe. Nawet jeżeli nie wiesz jak powinny wyglądać tego typu akcesoria do pakowania, o nic nie musisz się martwić. Profesjonalni graficy przygotują dla ciebie unikalny projekt, który doskonale wpisze się w charakter marki.

Materiały reklamowe – jak powinny wyglądać i jakie wybierać?

Gadżety firmowe przynoszą pozytywne efekty pod warunkiem, że będą estetyczne i użyteczne.  Materiały reklamowe powinny zawierać logo, ale dobrze, żeby znalazło się na nich coś jeszcze, np. zabawny cytat, motto czy grafika. Dzięki temu będą bardziej atrakcyjne. Należy także zastanowić się nad użytecznością naszych materiałów reklamowych dla określonej grupy docelowej. Inny gadżet zainteresuje młodzież, inny osoby w średnim wieku, a jeszcze inny studentów. Jeżeli nasz gadżet będzie nieprzydatny prędzej czy później trafi na strych albo na śmietnik, a to oznacza, że w żaden sposób nie przyczyni się do promowania marki.

Kiedy wręczać gadżety firmowe?

Gadżety firmowe można wręczać w wielu okolicznościach np. w trakcie podpisywania nowej umowy z klientem lub kontrahentem. Dobrym pomysłem jest również dołączanie gratisów do zamówień. Czy takie rozwiązanie nie okaże się jednak zbyt kosztowne? Nie, ponieważ można uzależnić typ gadżetu od kwoty transakcji. Do zamówień poniżej 50zł dołączaj notes lub długopis, do zamówień powyżej 100 zł – kalendarz, a do zamówień powyżej 250zł – kubek termiczny. Gadżety firmowe warto wręczać nie tylko klientom, lecz także samym pracownikom. W ten sposób wzmacniasz ich więź z firmą.

Gadżety z logo firmy i innymi nadrukami to skuteczny oraz ekonomiczny sposób na reklamę. Dzięki nim klienci i pracownicy czują się docenieni, a marka staje się bardziej popularna. Wybierz więc odpowiednie materiały reklamowe i ciesz się lepszymi wynikami sprzedaży.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%