Dla dość wielu z nas odpowiedź na pytania "Na jaki zbiornik ciśnieniowy się zdecydować pionowy czy poziomy?", to odpowiedź bezpośrednio powiązana z przestrzenią. Mowa tu dokładnie o tym, że w przypadku niektórych budynków można zastosować tylko ten pionowy lub poziomy podwieszany pod sufitem, bo tu chodzi o to by taka instalacja zajmowała jak najmniej miejsca.
Bywa też i tak, że zbiornik ciśnieniowy musi stać na placu manewrowym, czyli na placu, po którym poruszają się spore samochody dostawcze i wózki widłowe o różnych rozmiarach. Pojazdy te potrzebują miejsca do manewrowania i dlatego taki zbiornik się przynajmniej po części zabudowuje, po to by znacznie zmniejszyć ryzyko tego przypadkowego uszkodzenia. Rzecz jasna ideałem jest zamontowanie takiego zbiornika w hali magazynowej, czyli tam gdzie może on być i poziomym i pionowym, ale nawet tam preferuje się te pionowe, choćby ze względu na to, że te najniższe półki w regałach mogą być i tymi znacznie dłuższymi. Jeszcze lepiej jest wtedy gdy taki zbiornik znajduje się w przybudówce magazynu, bo wtedy tego miejsca jest znacznie więcej, ale tego typu przybudówkę na zbiornik ciśnieniowy nie zawsze można wybudować, choćby ze względu na to, że brakuje na nią miejsca.
Wiele znaczy też i to, że jeden konkretny i dość dobry producent zbiorniki poziome może wykonywać z cieńszej stali a te pionowe ze znacznie grubszej. Mowa tu dokładnie o tym, że producenci po części przewidują to, że przy pionowych odbywa się ruch związany z maszynami, takimi jak wózki widłowe. dlatego grubsze ścianki to dodatkowe zabezpieczenie, ale na dokładkę producent może do takiego zbiornika dodawać tę obudowę z kratownic, po to by ewentualna kolizja z wózkiem widłowym nie miała zbyt wielu niemiłych konsekwencji, bo jeśli tylko taka obudowa ucierpi, to można ja wymienić na drugą nową, po to by zbiornik ciśnieniowy z łatwo palnym gazem nadal był chroniony przed tymi bardzo groźnymi w skutkach uszkodzeniami i nie chodzi tu tylko o stratę materialną, ale też i o to, że po takim rozszczelnieniu ktoś może stracić zdrowie lub życie.
Niektórzy z nas widzieli te podwieszane zbiorniki ciśnieniowe, ale w przypadku fabryk to raczej wybór nie oczywisty. Mowa tu dokładnie o tym, że taki masywny zbiornik ciśnieniowy lepiej zakopać pod ziemią, ale wtedy trzeba jakoś oznakować miejsce, w którym się znajduje, bo jeśli ponad niego wjedzie zbyt masywny pojazd, to jego uszkodzenie może być sprawą pewną. Na dokładkę jego wymiana na nowy to i wydatek i strata czasu jednocześnie. dlatego znacznie częściej się te poziome zbiorniki ciśnieniowe zabetonowuje, a nawet chowa pod takim niewielkim wzgórzem, po to by ryzyko ich katastrofalnego uszkodzenia było niższym. Jeśli zaś chodzi o ich podwieszanie, to nie jest to proste, bo do tego potrzebny jest dźwig lub przynajmniej mocny wózek widłowy, a na dokładkę do zbiornika tego rodzaju trzeba jeszcze doprowadzić instalację połączoną z pompą.
Wiecej informacji znajdiecie na https://www.komnino.com.pl/pl
Pasażerowie będą zachwyceni. Premier potwierdza
Super.
Super
22:33, 2025-05-19
Eko-patrol już wkrótce na ulicach.
Trochę to nie logiczne jak można całą noc auto ładować aby na rano było gotowe do jazdy, a z drugiej strony nocą po cichu patrolować nim ulice miasteczka - jedno wyklucza drugie. Poza tym z ekologią elektryk ma tyle samo wspólnego co elektrownia węglowa, która daje mu prąd.
BRNT
22:32, 2025-05-19
Koniec kolejowej epoki w Szczecinku.
To jest część planu na zatrzymanie depopulacji w Szczecinku.
g-a
22:31, 2025-05-19
Z rowu prosto do więzienia. Nietypowy finał kolizji
Tak nasza policja wiedziała, że gość ma odsiatkę (więc go do tej pory nie szukali), jak gość pewnie nie wiedział że ma odsiatkę (inaczej dałby nogę). Sąd wydał wyrok ale zapomniał poinformować policję jak i oskarżonego - w Polsce to standard.
Papuga
21:47, 2025-05-19
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz