W minioną sobotę, w godzinach popołudniowych, przy ulicy Jana Pawła II w Szczecinku doszło do dramatycznego zdarzenia. Przy jednym z przystanków autobusowych pies pogryzł trzyletnie dziecko.
O całej sytuacji poinformowali nas bliscy malucha.
Według relacji bliskich, kobieta z psem miała stać przy przystanku. Z autobusu wysiadała matka z dzieckiem i pewnym momencie dziecko puściło mamy rękę i podeszło, aby pogłaskać lub przytulić zwierzę. Wtedy pies nagle zaatakował, gryząc chłopca po twarzy. Maluch doznał licznych ran, w tym także w obrębie oka. Na razie nie wiadomo, w jakim stanie jest wzrok dziecka. Pierwszej pomocy udzielił mu kierowca autobusu oraz Zespół Ratownictwa Medycznego, który dotarł na miejsce. Chłopiec został przewieziony do szpitala w Koszalinie, gdzie po zaopatrzeniu ran wypisano go do domu.
Z ustaleń policji wynika, że pies nie należy do ras uznawanych w Polsce za agresywne. W chwili zdarzenia znajdował się na smyczy. Jak ustalono, właścicielka – gdy tylko poczuła szarpnięcie – odciągnęła psa a następnie się przewróciła. Pies był już spokojny i nadal był trzymany na smyczy. Całe zajście miały zarejestrować kamery monitoringu.
O komentarz w sprawie poprosiliśmy asp. szt. Annę Matys oficera prasowego Komendy Powiatowej Policji w Szczecinku.
– W sobotę na przystanku autobusowym na ul. Jana Pawła II/Rzeczna w Szczecinku doszło do zdarzenia, w wyniku którego 3-letnie dziecko zostało pogryzione przez psa. Powiadomiony o zajściu dyżurny wysłał na miejsce patrol, który miał ustalić okoliczności–
- relacjonuje rzeczniczka.
Jak podkreśla, funkcjonariusze zastali na miejscu zarówno właściciela psa, kobietę trzymającą zwierzę, jak i rodziców dziecka, któremu karetka udzielała pomocy.
– Działania funkcjonariuszy miały m.in. zapobiec konfrontacji pomiędzy stronami, biorąc pod uwagę zachowanie jednego z mężczyzn, który był pobudzony i agresywny.
– dodaje policjantka.
Policjanci sprawdzili także, czy zwierzę posiada aktualne szczepienia.
– Właściciel psa przedstawił książeczkę z aktualnymi szczepieniami. Policjanci pouczyli strony o dalszym postępowaniu, a także zabezpieczyli nagrania z monitoringu, które będą szczegółowo analizowane.
– mówi nam Anna Matys.
Rzeczniczka potwierdza również, że Komenda Powiatowa Policji prowadzi w tej sprawie postępowanie przygotowawcze w kierunku uszkodzenia ciała powyżej 7 dni.
– Trwają przesłuchania świadków, a zgromadzony materiał dowodowy pozwoli dokładnie wyjaśnić wszystkie okoliczności tego zdarzenia.
– podsumowuje.
Twój nick17:18, 08.09.2025
Szkoda dzieciaczka, mam nadzieję że nie będzie miało blizn po tym wydarzeniu, ale niestety wina rodziców, że nie dopilnowali aby dziecko nie podchodziło do psa. Do mojego psa często ludzie podchodzą bez pytania i nawet biorą na ręce „bo słodziak”. No, słodziak, tylko wciąż zwierze, i tak jak do obcych dzieci nie można się pchać z łapami bo się czują niekomfortowo i ich granice są przekraczane, tak nie można przekraczać granic psa, który na taki dyskomfort reaguje ugryzieniem.
Elżbieta Mackiewicz 17:22, 08.09.2025
Trochę masz rację. Co by było jakby sytuacja miała miejsce w autobusie, gdzie kobieta miała zamiar wsiąść? Wtedy winny kto? Matka ze nie pilnowała dziecka , właściciela psa bo odpowiednio nie był trzymany oraz nie miał kagańca czy kierowca który by pozwolił i wpuścił agresywnego psa do części pasażerskiej pojazdu?
baca12:16, 09.09.2025
@Elzbieta: A gdyby tu było nagle przedszkole - w przyszłości - i ten chłopiec...
M8 17:18, 08.09.2025
Dramat ,gdzie byli opiekunowie dziecka ,obcego psa nie powinno sie głaskać dotykać bo go nie znamy .
Współczucie dla właściciela psa
gośc19:47, 08.09.2025
no tak. Uroczy milutki piesek i zdziwiona niewinna właścicielka. Jak to się mogło stać, że jej pupilek okazał się agresywny. A tak przy okazji. Czy są jakieś zasady przewozu psów w autobusach miejskich?
Wiola21:49, 08.09.2025
Akurat przejeżdżałam autem i widziałam ta sytuację uważam ze taki pies powinien mieć kaganiec . Dziecko w każdej chwili moze sie wyrwać z ręki to są tylko sekundy . Jeśli pies posiadał by kaganiec napewno dziecko nie zostało by pogryzione . Współczuję tylko dziecku które bedzie miało blizny do końca zycia i uważam ze właściciele psa powinni ponieść surowa karę.
Konrad22:38, 08.09.2025
Czyli jak będzie odwrotna sytuacja i przyjazny pies podejdzie do mojego dziecka się przywitać to ja mam prawo okaleczyć tego psa a ty będziesz pisał "dramat, gdzie byli opiekunowie psa, psy nie powinny podchodzić do nieznanych sobie osób. Współczucie dla właścicieli dziecka" ?
Pasażer autobusu 17:19, 08.09.2025
Byłem przy zajściu. Ogólnie nie wiem czemu ta kobieta chciała wejść do autobusu bez kagańca. Nikt tego nie pilnuje a wyraźnie jest napisane w regulaminie na oknach że pies ma mieć kaganiec! Szkoda dzieciaczka, bardzo współczuję sytuacji. Właściciela psa powinna surowo za to odpowiedzieć.
mama17:28, 08.09.2025
Nie wiadomo czy kobieta chciała wejść do autobusu, stała przy przystanku i rozmawiała.
Pies to nie pluszowa zabawka którą każdy może pogłaskać.
Pasażer autobusu 17:32, 08.09.2025
Chciała wejść, przecież byłem przy tym. Wina jednej i drugiej. Trzeba uważać.. A to jest nauczka.
AAAAAA09:35, 09.09.2025
Dokładnie. Właściciele psów nie znają przepisów. Często można spotkać psa bez kagańca w autobusie, a na uwagę, że pies powinien mieć kaganiec potrafi się właściciel oburzyć. Często ma to miejsce w godzinach szczytu gdy w autobusie jest dużo ludzi. Do tego notorycznie psy biegają po mieście bez kagańców, a nawet niejednokrotnie jeśli jest pies na smyczy to właściciel smycz wydłuża i jeżeli jest 2-3 metry za psem to nie ma szans zareagować na jego zachowanie.
Teksty, że pies nie gryzie są na porządku dziennym. Pies nie gryzie dopóki nie ugryzie. Czasem wystarczy zwyczajnie iść ulicą żeby pies próbował się na człowieka rzucić.
Nie wspomnę o tym, że ludzie mają kynofobię i nikt tego nie rozumie, jeszcze ci mówią, że złym człowiekiem jesteś, bo psa się boisz.
Martyna 17:25, 08.09.2025
Pies do uśpienia + odszkodowanie dla dziecka. Dla niektórych widzę kundel ważniejszy od człowieka. Psy bez kagańca = psychole na hulajnodze jadący po 30km/h! na chodnikach! Precz!
On17:59, 08.09.2025
Pies do uśpienia bo matka nie potrafiła upilnować dziecka? Pies był na smyczy to raz , dwa w Polsce nie ma obowiązku żeby pies będąc na smyczy musiał mieć kaganiec chyba że podróżuje komunikacja miejska... Stało się to w autobusie czy na zewnątrz? Dziecko nie powinno podchodzić do obcego zwierzaka. Ty czując się zagrożona też się bronisz. Tyle w temacie.
ciekawe czasy19:16, 08.09.2025
ciebie trzeba uśpić,a nie psa. Kiedyś w latach 80-tych gdzie nikt nie słyszał o kagańcu i smyczy dzieci wiedziały na podwórkach,żeby stać w bezruchu jeśli podchodzi obcy pies,tak były uczone,pies obwąchał i odszedł. Obecnie bezstresowe lewackie tęczowe wychowanie skutkuje tym,co mamy. Dzieciak wyskakuje z łapami do obcego psa,pies instynktownie atakuję bo się boi,żadna wina psa. Rodzice nie wytłumaczyli 3 letniemu dziecku,że tak nie wolno ?
X16:05, 09.09.2025
Ciebie p.i.c.z.k.o uśpić
Paula15:05, 10.09.2025
Ciebie *%#)!& pindo uśpić 😡
co za gnida17:28, 08.09.2025
POpoaprańcu, który dziś w całym internecie rozpisujesz się o winie matki dziecka pamiętaj, że KARMA wraca. Kobieta, która startowała w wyborach z *%#)!& POpaprańców miała psa bez kagańca i wchodziła do autobusu. pies pogryzł dziecko oszpecając je na całe życie. Przestać pisać *%#)!& że to tego maluszka albo jego mamy!
Alicja 17:35, 08.09.2025
Popieram Cię. Psychopaci stawiają kundla wyżej niż człowieka. Ja bym nie odpuściła na miejscu rodziców tego 3 latka. Odszkodowanie za rany które będą niestety do końca życia.
Gość ! 10:42, 09.09.2025
Tylko kara dla właścicieli PSÓW. Zauważyłam ! straż miejska nawet policja mija takie osoby psy jak (cielaki) nikt nie reaguje ! Taka prawda ! Ten wypadek ...właścicielka musi płacić odszkodowanie .! Dziecko skaleczone na całe życie ! Winna kobieta ze swoim psem !
Papillon17:40, 08.09.2025
Przecież w tych nienormalnych czasach pies bywa ważniejszy od człowieka...
Nie mówię, że nie jest ważny, ten czy ów pies, ale od tysięcy lat uczą o tym, że ważny jest człowiek!
Kaganiec ma być! Ma po prostu być.
🤣🤣🤣18:33, 08.09.2025
Sam sobie nałóż kaganiec
A.17:43, 08.09.2025
A kaganiec? Skoro bylo to w miejscu publicznym? Kawałek dalej jest górka przy Wieży Ciśnień. Tam to jest cała plejada bez smyczy. I bez sprzątania przy okazji.
B18:20, 08.09.2025
Tak,tak, potwierdzam,a nawiasem mówiąc,to nie rozumiem po co ludziom te fabryki stolca, poliże to sobie fallusa,a pózniej przychodzi i liże człowieka po mordzie,szczeka,hałasuje,nie rozumiem.
do trzech żółtych gł19:52, 08.09.2025
rozumiem, że ty już masz założony?
P jak pies18:17, 08.09.2025
Przestańta pie..r...dolić, bo i tak czasu nie cofnieta. Nauczta bachory żeby do obcych psów nie wyciągały łap,tymczasem jak mata,to napijta się bimberku z Podlasia i się zrelaksujta, hej.
Blinko18:24, 08.09.2025
Kogo wina teraz sprawa drugorzędna. Do rodziców malucha: nie dajcie się zbywać, spr dostać się asap do chirurga plastycznego, jest b duża szansa że ślady na twarzy będą minimalne, niewidoczne. Nie poddawajcie się, właściciel psa powinien mieć ubezpieczenie od takich wydarzeń.
Do rodziców dzieci s18:27, 08.09.2025
Wina rodziców puścić dziecko do obcego zwierzęcia które nie wiadomo jak zareaguje. Do komentujących wy wasze dzieci zabierając do zoo widząc że wasze dziecko się oddala i przekaracza ogrodzenie z Tygrysem to byście mieli pretensje do zoo czy do samych siebie. Ja znam odpowiedź wszyscy są winni tylko nie rodzice .
K....18:29, 08.09.2025
A rodzi nie powinien pilnować dziecka???
Szkoda młodego ale wina leży po stronie rodzicow
Coraz gorzej 18:34, 08.09.2025
Rodzice zawiedli, dzieci nie pilnują a później są takie sytuacje jakie są . Miesiąc teamu miałem niebezpieczną sytuację na drodze jadąc samochodem przejeżdżałem przez pasy ze światłami ja miałem zielone i piesi mieli czerwone i też matka nie upilnowała bąbelka, dziecko wybieglo mi przed maskę jeszcze miała pretensje do mnie ,ciekawe gdybym nie zahamował w porę to jaki byłby artykuł i jaki osądzony byłbym przez społeczność . Masz dziecko to pilnuj bo rodzic jest odpowiedzialny za dziecko od razu powinni karę dowalić rodzicą
Janek20:30, 08.09.2025
Fajny charakter. Największy problem, to co powiedzą inni. Zero wyrzutów. Rozumiem, że swoje dziecko prowadzasz na krótkiej smyczy i już nie musisz z nim walczyć na spacerze, jak z dorosłym kozłem. Cały czas kontrola. Biedne dziecko, chociaż mam nadzieję, że takim podejściem nie masz swoich dzieci i tylko tak teoretycznie trenujesz cudze.
Do Janeczka13:26, 09.09.2025
@janek To rozumiem ty jako rodzic nie masz obowiązku pilnowania dziecka i nie dbasz o jego bezpieczeństwo i nie pokazujesz świata i nie uczysz go nieczego ale wymagasz od społeczeństwa tego co jest TWOIM obowiązkiem jest i to my wszyscy mamy się dopasować do nie odpowiedzialnego rodzica co zaniedbuje obowiązki bo nie chcesz ograniczać naruszać swobody dziecka to ma sens co piszesz
Wasz Pan 18:36, 08.09.2025
Odstrzelić kundla bez zbędnych dyskusji,włascicielce kundla wręczyć kwitek za leczenie dziecka żeby uregulowała ,i zamknąć waginy lewackie oszołomy, czytać was nie idzie gnidolce
Prawak21:07, 08.09.2025
Ciebie odstrzelić bez zbędnych dyskusji, a dziecko powinno być pilnowane przez rodziców.
Biedactwo21:14, 09.09.2025
Frustracja cie zalewa?
Blinko18:40, 08.09.2025
Druga sprawa, jest zdjęcie rzeczywiście pokazuje tego poszkodowanego chłopczyka, to portalu i redaktorze jesteście ultra gnidami. Portretowe po wypadku? To tylko nieetyczne czy już zaburzenia psychiczne?
Olo19:31, 08.09.2025
To rodzice przesłali to zdjęcie. Na innych portalach zresztą jest ono opublikowane bez cenzury.
Blinko19:42, 08.09.2025
Dzięki za info, nie wiedziałem o tym. Niemniej nie chodziło o zrobienie zdjęcia a jego publikację. Wiesz, jesteśmy relatywnie mała społecznością, zaraz wszyscy będę wiedzieli kto to jest. Dzieciaki są bezwzględne jeśli chodzi o dokuczanie. Druga sprawa na tym portalu ilość zdjęć z wszelkich wypadków np samochodowych jest tak duża i dokładną że to jest naprawdę nie ok. Dlaczego rodzice to publikują? Nie wiem ale jeśli to prawda to ich decyzja.
Wróg zwierząt18:48, 08.09.2025
Uśpić wszystkie pitbulle. Wszystkie psy na kagańce i smycze nie dłuższe niż jeden metr.
Psiara21:04, 08.09.2025
Dzieci tez na smycze i pilnować żeby nie ruszały cudzych psów. Pies to nie maskotka.
Moje dzieci były uczone od małego, ze mają sie trzymać na odleglosc od cudzych psów.
Bolo07:35, 09.09.2025
ciebie uśpić , złym kimś jesteś
Kris18:50, 08.09.2025
Obserwuję ludzi spacerujących z pieskami i tymi dużymi i tymi małymi, duże nie chodzą w kagańcach, prowadzone są przez drobne dziewczynki które po silniejszym pociągnięciu smyczy wyrwą się im. Oczywiście straż miejska jak i Policja nie reagują. Pomijam fakt że wszystkie psy załatwiają potrzeby na trawnikach a właściciele mie sprzątają po nich. I mamy zasran…. Trawniki. Czas aby straż miejska zaczęła egzekwować przepisy odnośnie psów. Wina leży po stronie właściciela psa.
Xd00:01, 09.09.2025
Jestem przeciw niesprzątaniu psich odchodów ale syfienie nie zatrzymuje się na psich gównach. Ludzkie mendy śmiecą zatruwają gdzie się tylko da.
Zachód10:07, 09.09.2025
W sumie to na naszym osiedlu poprawiło się..
Już tylko pojedyncze osobniki zostawiają to co ich piesek zrobi na trawniku komuś bezpośrednio przed balkonem. Ludzie, przecież my Was widzimy, jak Wam nie wstyd😠
Viva 18:51, 08.09.2025
RODO,jesli bez zgody rodzica opublikowano foto to można od frajerów wyrwać niezły grosz
Malwa19:28, 08.09.2025
Foto - archiwum rodzinne! Przecież to rodzice przesłali to zdjęcie!
gnid@a19:40, 08.09.2025
Komentarze przeciwko rodzicom chłopca pisze jedna osoba. POpapraniec, bo to jedna partia, sitwa. Na drugim portalu zablokowano komentarze, bo podsycają nienawiść do tego dziecka. Kiedy tutaj zablokaowane zostaną?
ll cool jay21:13, 08.09.2025
tobie mózg trzeba wyłączyć albo wyjąć wtyczkę TV z dooopy.
gość 19:41, 08.09.2025
a to nie jest tak, że pies powinien mieć założony kaganiec? Tym bardziej, że miał byc wprowadzony do autobusu. Z wydarzenia można wysnuć wniosek, że i rasy uznane za nieagresywne mogą stworzyć zagrtożenie
Trolek20:12, 08.09.2025
Ojojoj. To właściciel pieska zabuli. Kilka szwów to kilka tysięcy z jego OC. A dziecko wygląda na zmasakrowane. Należy się kupa kasy. Nie odpuszczać!!!
Reszta niech się nauczy prowadzać psy w kagańcu i niech się ubezpieczy. Jak widać licho nie śpi.
Do trolek23:04, 08.09.2025
Widzisz, w Polsce nie ma obowiązku zakładania psu kagańca w przestrzeni miejskiej oprócz komunikacji publicznej. Z tego co można przeczytać pies ugryzł dziecko, które podeszło do niego na przystanku, a nie w autobusie. Więc ni jak się mają twoje wywody o psach w kagańcu na otwartej przestrzeni. Może mamuśki się wreszcie nauczą że obce psy to nie zabawki. Bo nie ma nic gorszego niż taki maluch, który podbiega i od razu uderza psa. Pies tu nie zawinił bo zareagował. Największa wina matki tego dzieciaczka, bo jemu nikt nie powiedział że do obcych psów się nie podchodzi. Sprawa skończy się na pewno w sądzie i wcale nie jest powiedziane że właścicielka psa jest winna. Dla wyjaśnienia, mam dzieci już odchowane, miałem różne psy i dalej mam psa. Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia temu maluchowi.
Trolek08:46, 09.09.2025
Jest szkoda, musi być zadość uczynienie. Kwestię winy ustali sąd. A, pies bez kagańca to jak nabity pistolet. Mógł wystrzelić i wystrzelił. A że nie biegał na podwórku tylko w przestrzeni publicznej, to właściciel powinien wiedzieć, że pies ma takie odpały i powinien zabezpieczyć ludzi przed skutkami.
A jak nie wiedział, to się dowiedział. Moim zdaniem sprawa dla sądu jest prosta.
Dds16:09, 09.09.2025
Ty qrwa docent prawa🤣koniosraj zawsze zabiera swój zafajdany głos
Ja nick20:40, 08.09.2025
Żal tego dzieciaczka.
Pies też tu nie zawinił.
Dop.....lić dorosłym.
Ewa21:01, 08.09.2025
Mój pies trzymany na smyczy jest obiektem zainteresowania dzieci na ulicy i co chwile musze mówić, żeby nie podchodziły, nie próbowały głaskać itd. Matki mają pretensje ze nie pozwalam ich dzieciakom głaskać mojego psa. Pies jest przyzwyczajony do głaskania przez moje dzieci, ale nie lubi obcych.
Gość 21:04, 08.09.2025
Jedno i drugie jest winne. Dwewotka z psem za brak kagańca i madka co nie umi pilnować dziecka. Teraz dzieci powinny wyprowadzać psa na smyczy jadąc na hulajnodze za 800 plus i na dodatek z MOPSu. Jedno i drugie powinno mieć kask i kaganiec a ty lowelku jedz maksc20 na godzinę.
No09:29, 09.09.2025
A jak nie ma hulajnogi za 800+ to może jeździć bez kasku z prędkością 60 na godzinę.
Psiecko21:06, 08.09.2025
Psy wszędzie. Bez kagańca.
W kawiarniach, restauracjach, sklepach.
I miasto, park - tonie w gów.ach.
Llk21:53, 08.09.2025
Kundel do utylizacji
X11:13, 09.09.2025
Najlepiej razem z właścicielką
Y16:06, 09.09.2025
I twoją starą fiutku
Realista22:10, 08.09.2025
Ludzie ogarnijcie się trochę - "WINA DZIECKA I MATKI, BO PIES TO NIE ZABAWKA I NIE MOŻNA GO DOTYKAĆ"?!?!
Właśnie dlatego, że to nie zabawka, każdy, literalnie KAŻDY PIES powinien mieć założony kaganiec i być wyprowadzany na smyczy!!!
MAM NADZIEJĘ, ŻE DZIECKO WYJDZIE Z TEGO CAŁO, A RODZICOM ZOSTANIE PRZYZNANE SOWITE ODSZKODOWANIE I ZADOŚĆUCZYNIENIE OD WŁAŚCICIELI PCHLARZA!
Nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym!!
Swojak05:50, 09.09.2025
Wszyscy mają rację ale gdzie była matka czemu puściła dziecko a pies to powinien być w budzie na łańcuchu i pilnować majątku na wsi a nie po miastach ponabierali psów dlaczego nie miał kagańca smycz z smyczą
Teor09:34, 09.09.2025
Za całe zajście odpowiada właściciel psa. Brak kagańca, niewłaściwe zabezpieczenie w przestrzeni gdzie przebywają ludzie. Czy pies był zaszczepiony? Łażą z psami bez smyczy, bez kagańców a później to nie wina psa bo przecież on taki spokojny. Z psami do sklepu, kina, na plaże gdzie się tylko da a to przecież zwierzę i może różnie reagować na takie sytuacje.
XYZ14:32, 09.09.2025
Czytać, to trzeba ze zrozumieniem. W artykule jest napisane, że właścicielka przedstawiła książeczkę zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami. A kagańce i smycze, to niektórym rozwścieczonym ludziom by się przydały. Proponuję napić się melisy i przestać pluć jadem. Miłego dnia 🙂
Jan16:46, 09.09.2025
Przedstawiła książeczkę z aktualnymi szczepieniami ale czy były tam wszystkie i aktualne
Kawa 10:24, 09.09.2025
Proszę powiedzieć gdzie był kaganiec u psa dużo po mieście chodźi bez kagańca aż strach przejść
Moniak12:52, 09.09.2025
Jeżeli właściciel psa nie jest wstanie nad nim zapanować, utrzymać na smyczy itp. to nie powinien z nim wychodzić na spacery. Często spacerując w parku widzę jak właściciele psów dbaj o swoje pociechy. Puszczają je wolno bez smyczy, nie sprzątają odchodów czyli wolna amerykanka.
Kkk15:05, 09.09.2025
Najmniej winny jest pies , bo to w końcu pies i dziecko, bo to dziecko. Reszta do bani
GG alin16:06, 09.09.2025
Pilnować bombelków!Madki
Nada16:49, 09.09.2025
Czy w kontakcie dziecka z psem głaskanie, przytulanie dziecko może podgryźć psa no chyba nie ale pies to już raczej może i dlatego niektóre psy powinny mieć zakładane kagańce a na pewno gdy są w otoczeniu innych obcych ludzi, dzieci.
Emilia17:24, 09.09.2025
Widzę że grubo ma pani na głowie nie pozdrawiam
Ja 18:39, 09.09.2025
Każdy pies czy york czy amstaf ja ulicy według obowiązujących przepisów powinien mieć KAGANIEC ewidentna wina właścicielki psa
psiarze to patologia19:53, 09.09.2025
Pies do uśpienia. Właściciel dożywotnie odszkodowanie dla rodziców dziecka.
Kaganiec 20:16, 09.09.2025
Psy mają mieć kagańce. Prędzej czy później każdy ugryzie. Kara dla właściciela powinna być taka, jakby sam zaatakował dziecko. Uśpić tego psa i sroga kara dla właściciela!
Tymek20:49, 09.09.2025
Psiarstwo to umysłowe kalectwo.
G07:57, 11.09.2025
Kundel
Dr. Wilczur20:53, 09.09.2025
Mam gdzieś te wszystkie psy .Kagańce obowiązkowo i smycz .Chcą sobie luźno polatać to w parku są wyznaczone miejsca.Dzisiaj pies jest ważniejszy od człowieka.Ludzie oszaleli pies w galerii ,pies w lokalu ,pies w pubie.
Ewa23:03, 09.09.2025
Mój pies w tłumie, ma zawsze założony kaganiec. Natomiast gdy chodzę/ biegam w parku, jest na smyczy. Kagańca nie ma, aby w razie napadu mógł mnie obronić.
Adam z USA06:41, 10.09.2025
Mój pistolet mialby podobnie. Z reguły bylby zabezpieczony. Gorzej jeśli sięgnęłoby po niego dziecko.
Ps. Ze wszystkim umiar powinien być. Z tymi psami także. Widzialem pieski wozone w wózkach dzieciecych...co za świat. Gdzie rozsądek?
wiem12:16, 10.09.2025
Gdyby właścicielka psa nie startowała z *%#)!& POpaprańców, to juz dawno by ja wywieźli na taczkach. A pies byłby zabrany na obserwacje. Tymczasem w komentarzach jedna osoba ciągle ją broni podszywając się pod komentujących. równi i równiejsi? Dziecka ci nie szkoda? WSTYD PO!
Paula15:07, 10.09.2025
Gdyby dzieciak nie podbiegł do psa z łapami to by się nic nie stało. Każa pilnowac czworonogi, a bachorów to już nie trzeba.?! Później właśnie takie problemy są przez tych gównojadów 😡
do Paula23:11, 10.09.2025
ty masz łapy i bachorem jesteś albo masz jakiegoś....gownojadzie!
Ola22:07, 11.09.2025
1. Dziecko w wieku 3 lat nie potrafi przewidzieć konsekwencji swojego zachowania. Tutaj nie ma myślenia przyczynowo-skutkowego i reagowania na impulsy. Dziecko w takim wieku nie ma jeszcze takkch umiejętności. Więc oczekiwanie, że ,,rodzice powinni nauczyć jak sie zachowywać" jest jakaś abstrakcją.
2. Pies powinien byc w kagancu. jest w miejscu publicznym, wchodzi do autobusu. w autobusie obowiązują zasady. Jeśli pies reaguje w taki sposób to znaczy, ze jest problem z zachowaniem psa.
3. Wszyscy lubimy zwierzęta, ale nie ma cenniejszej wartości niż życie i zdrowie ludzkie.
4. Rodzina powinna dochodzić odszkodowania od właścicielki psa.
czyj pies?22:27, 11.09.2025
powiedzmy głośno i wprost czyj to był pies
Obywatelka08:49, 12.09.2025
Spójrzcie na to tak, czy wy byście chcieli żeby obcy na ulicy do was podchodzili was głaskać, przytulać, ciągnąć za włosy itd. Tak to odbiera pies. A ja tez sobie nie życzę, aby mój pies byl zabawką dla obcych.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu iszczecinek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Szczecinek będzie lepiej skomunikowany
Tu nie chodzi o Szczecinek tylko o miasteczka jak Czaplinek, Złocieniec itp. Szczecinek ma popaczenie zelektryfikowane z dużymi miastami, a tutaj chodzi o małe miasteczka na liniach beż sieci trakcyjnej. Szczecinek jedynie skorzysta z dodatkowych połączeń. Wszystko dopiero w 2027r.
Mieszkaniec
17:03, 2025-09-23
Poranne dachowanie na DK20.
gy..czy...CZY...py..zy..ly???
Wieprz
16:46, 2025-09-23
Małe inwestycje szczecineckich działkowców
Dlaczego miasto nie chce wywozić śmieci gabarytowych z ogrodów działkowych>
Ola
12:12, 2025-09-23
Małe inwestycje szczecineckich działkowców
mały fragment tej drogi utwardzony, pozostała część ZDEWASTOWANA przez prace przy utwardzeniu..... JAK TAK MOŻNA🙁
ZJednoczenie
12:10, 2025-09-23
Zespół iszczecinek.pl [email protected]