Wszystko wskazuje na to, że budowę ostatniego odcinka drogi ekspresowej S11 na odcinku Bobolice – Szczecinek zrealizuje firma Intercor. To oferta tej firmy była najkorzystniejsza w przetargu ogłoszonym przez GDDKiA. Od wyboru odwołała się druga w kolejności firma Budimex. Dziś już wiemy, że odwołanie złożone w przetargu na realizację 24-kilometrowego odcinka zostało oddalone.
Przypomnijmy, że w przetargu na budowę odcinka drogi S11 Bobolice – Szczecinek wpłynęło sześć ofert od wykonawców. Ich wartość wahała się od 1 107 do 1 280,9 mln zł, przy czym różnica pomiędzy ofertą najtańszą, a kolejną wynosiła tylko 20 mln zł. Wszystkie mieściły się w kosztorysie wynoszącym 1 368 mln zł.
Komisja przetargowa po sprawdzeniu i weryfikacji ofert wskazała jako najkorzystniejszą, jednocześnie z najniższą ceną, złożoną przez firmę Intercor. Od wyboru odwołała się druga w kolejności firma Budimex. Krajowa Izba Odwoławcza utrzymała w mocy wybór najkorzystniejszej oferty w przetargu. - Teraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych będzie mógł wznowić kontrolę uprzednią, która została zawieszona do czasu rozstrzygnięcia odwołania w KIO – zaznaczają drogowcy.
Po zakończeniu procedur możliwe będzie podpisanie umowy z wykonawca prac.
Wykonawca będzie miał 10 miesięcy na opracowanie projektów wykonawczych i 19 miesięcy, z wyłączeniem okresów zimowych, na realizację robót. Oznacza to, że nowym odcinkiem „ekspresówki” pojedziemy w 2026 roku.
Odcinek S11 Bobolice - Szczecinek połączy budowane obecnie odcinki drogi ekspresowej S11 Koszalin - Bobolice (będą gotowe w 2023 roku) i obwodnicę Szczecinka, którą oddaną do ruchu w 2019 r. Będzie to ostatni fragment S11 budowany w województwie zachodniopomorskim.
Ewa09:56, 09.08.2023
Bardzo dobra wiadomość, po latach marazmu
i zapomnienia zachodniopomorskie się rozwija.
Kierowca11:00, 09.08.2023
Jeszcze żeby była trasa Szczecin Bydgoszcz oczywiście przez Szczecinek
Łehehe14:31, 09.08.2023
Wybieranie najtańszych ofert kończy się tym że Obwodnica od Śródmieścia na Koszalin wygląda jakby miała 50 lat a nie 3 lata... dziura na dziurze, łata na łacie i hopki
Jasiek21:17, 09.08.2023
S11 byłaby dużo wcześniej gdyby PiS nie blokowało tej budowy przez kilka lat, chcąc ukarać w ten sposób
województwo w którym władza samorządowa była w rękach opozycji. Dłużej nie dało się blokować budowy tak ważnej trasy z północy na południe kraju,
Szczecinek obecny na marszach w Warszawie
Te zdjecia uśmiechniętej od grilla i abstynenta🤣
Fff
00:45, 2025-05-28
Szczecinek obecny na marszach w Warszawie
Prawie wszystkie polskie media z premierem na czele jadą po Nawrockim,do jasnej ciasnej takiego gówna to nawet na białorusi nie było
Forum romanum
00:44, 2025-05-28
35 lat wolnego samorządu w Szczecinku
Szczecinek jest miejscem, w którym się dobrze żyje, pracuje i odpoczywa. Czy ktoś to może potwierdzić? Skoro jest tak dobrze to dlaczego ubywa mieszkańców oraz szkół? Nawet przyłączenie do miasta okolicznych wiosek nie będzie w stanie tego zmienić.
123
23:48, 2025-05-27
Przed nami najważniejsza sesja Rady Miasta.
Dziurawe ulice jak były tak są i teraz tego nawet nie potrafią załatać. Co to za władza miasta co dziur nie łata.
dziura
22:55, 2025-05-27
3 9
Tak, tak. PO miało 8 lat samodzielnych rządów i doskonałe stosunki z Brukselą i pomimo tego, jakimś cudem nie potrafili nawet łopaty wkopać, żeby nie trzeba było od nowa pozyskiwać zgód środowiskowych i szeregu innych papierów, dla S11.
Pewnie jak Tuski wrócą do koryta, to zasypią przekop mierzei wiślanej, zrezygnują z portu w Świnoujściu, elektrowni jadrowych i zburzą S11, bo po co przecież jest autostrada w Berlinie.
3 1
Mierzeja to świetny przykład nieudolność pisowskiej władzy. Wydano ogromnie środki finansowe a mogą z niej korzystać co najwyżej prywatne jachty bo tor wodny jest za płytki a port w Elblągu nie jest przystosowany do przyjmowania większych jednostek. Ktoś powinien za to odpowiedzieć.