Szeroki wybór gadżetów reklamowych sprawia, że bez trudu znaleźć można takie, które dopasowane są do profilu działalności firmy i posiadanego budżetu. Wybierając je nie można przejść obojętnie obok smyczy reklamowych z nadrukiem. Ich uniwersalność sprawia, że mimo upływu lat wciąż cieszą się ogromną popularnością. Dlaczego tego rodzaju upominki są opłacalną formą promocji? Jak je wykorzystać? Na te i wiele innych kwestii odpowiadamy w artykule.
Jeśli chodzi o doskonale sprawdzone i od lat chętnie wykorzystywane gadżety promocyjne, smycze reklamowe z nadrukiem plasują się na podium. Nic w tym dziwnego, bowiem posiadają całe mnóstwo zalet przemawiających za ich użyciem. Są przede wszystkim niezwykle praktyczne. Przydają się w pracy, jako uchwyt na identyfikator kartę, a także na co dzień - do noszenia kluczy, telefonu, USB. Dzięki temu firma staje się bardziej zauważalna i częściej zapamiętywana, a przez to też - rozpoznawalna.
Co więcej, smycze są także niezwykle atrakcyjne cenowo. Pozwalają przy niskim nakładzie finansowym dotrzeć do obszernego grona potencjalnych odbiorców. Zwykła smycz dwukolorowa to koszt około złotówki. Ogromną zaletą jest również możliwość pełnej personalizacji. Smycze reklamowe posiadają znakomitą powierzchnię do drukowania - można na nie nanieść praktycznie każdą informację. Umieszcza się tu najczęściej nie tylko nazwę lub logo firmy, ale też adres strony internetowej firmy, dane kontaktowe, nazwę danego wydarzenia lub hasło reklamowe.
Tak przygotowane smycze reklamowe z nadrukiem znajdują zastosowanie przede wszystkim jako:
Heniek13:03, 14.01.2022
0 0
Sama po sobie wiem, że smycz się przydaje na co dzień, więc też chętnie inwestuję w taki rodzaj rekalmy. Na targach remadays poznałam firmę, która zajmuje się produkcją takich gadżetów i od kilku miesięcy cyklicznie zamawiam smycze, żeby coraz klientom podrzucić do przesyłki. 13:03, 14.01.2022