Zamknij
REKLAMA


Adopcje nieoplacalne dla schroniska? Pani Danuta Kadela krytykuje wolontariuszki za reklame nowycb adopcji, dlaczego? Adopcje naganiają pomagaczki, wyciągają też psy prywatnie, fundacje zabierają psy w typie rasy. Za własną kasę i sponsorów. A właściciel dostaje za wszystko pieniądze z gmin. Im więcej psów, tym więcej kasy…… Pomagaczki zrobią zdjęcia, ogłoszą na całą Polskę i będą błagać o adopcję. Właściciel może liczyć wpływy. I robić oszczędności na wszystkim, bo wystarczy później popłakać w TV i pomoc znowu płynie. A psy ? Psy się nie poskarżą. Miłe Panie, zanim znowu zabierzecie się za zbawianie zwierzęcego świata, może dotrze do Was, że: Wszystkich psów nie uratujecie. Napychacie kieszenie hycli kasą, bo gminy płacą. Każdy zabrany z litości pies, to kasa i miejsce na następnego, a wtedy trudniej jest domagać się zakazu przyjmowania psów z powodu przepełnienia." Jest to publiczny tekst pani Kadeli."13-02-2020 13:20:19

Wolontariat
100

komentarz (23)

jaja

4 0

Od slowa ,,Adopcje" zaczyna sie cytat pani Kadeli. ,,Adopcje naganiają pomagaczki, wyciągają też psy prywatnie, fundacje zabierają psy w typie rasy. Za własną kasę i sponsorów. A właściciel dostaje za wszystko pieniądze z gmin.
Im więcej psów, tym więcej kasy…… Pomagaczki zrobią zdjęcia, ogłoszą na całą Polskę i będą błagać o adopcję. Właściciel może liczyć wpływy. I robić oszczędności na wszystkim, bo wystarczy później popłakać w TV i pomoc znowu płynie. A psy ? Psy się nie poskarżą.
Miłe Panie, zanim znowu zabierzecie się za zbawianie zwierzęcego świata, może dotrze do Was, że:
Wszystkich psów nie uratujecie.
Napychacie kieszenie hycli kasą, bo gminy płacą.
Każdy zabrany z litości pies, to kasa i miejsce na następnego, a wtedy trudniej jest domagać się zakazu przyjmowania psów z powodu przepełnienia." 13:22, 13.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SzokingSzoking

4 0

Masakra... 14:54, 13.02.2020


PawelPawel

2 1

Mam zrobiony dzien!!! A co prostaczki, mysleliscie, ze to dziala inaczej??? 08:55, 14.02.2020


wrrrrwrrrr

4 0

Troche dziwne podejscie. Pies w domu z wlascicielem ma przeciez lepiej niz w schronisku. 13:27, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SzwindelBzykSzwindelBzyk

5 0

To od dawna wiadome, ze adopcje zwierzat sa dla schronisk nieoplacalne. Nawet pracownicy sie z tym nie kryja. 14:01, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

peterxxxpeterxxx

2 1

Madrzy ludzie 14:34, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PRAWDAPRAWDA

5 0

Ten tekst jest prawdziwy. ,,Pomagaczki zrobią zdjęcia, ogłoszą na całą Polskę i będą błagać o adopcję. Właściciel może liczyć wpływy. I robić oszczędności na wszystkim, bo wystarczy później popłakać w TV i pomoc znowu płynie." Wolontariuszki i ludzie chca dobrze, a pracownicy robia im pod gorke. 14:53, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatrixMatrix

3 0

Schronisko doplaca do nowych psow? Jak ma to powodowac przetrzymywanie starych, to system jest wadliwy. 15:53, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smiszeksmiszek

2 0

Hehe, nie owija w bawelne. ;) 18:18, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sabakasabaka

2 0

Tiaaa, madrzy... 18:32, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KorwKorw

3 0

Jezeli schronisko bierze nowego psa, to musi placic. Bardziej im sie oplsca przetrzymywac stare psy. Uroki sektora publicznego. 20:19, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

;);)

2 0

A glupki placa. 21:55, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

hajsyhajsy

2 0

No i te pomagaczki naciagaja te adopcje, niedobre wolontariuszki, zycia nie znaja. 06:56, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fajniefajnie

2 0

Drogie panie nie zbawicie swiata, pies ma siedziec w schronisku. 07:04, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

iszczecinekiszczecinek

2 0

Czy Iszczecinek nie chcialby zrobic artykulu o wadliwym systemie funkcjonowania schronisk w Polsce, ktory doprowadza do tego, ze schroniskom nie oplaca sie wydawac zwierzat? Pisza i tym publicznie sami pracownicy. Pani Kadela np. prosi wolontariuszki aby nie ,,naciagaly adopcji", bo jak nie bedzie zwierzat, to nie bedzie mogla odmowic przyjecia nowych z powodu przepelnienia. Cytat pani Kadeli. ,,Adopcje naganiają pomagaczki, wyciągają też psy prywatnie, fundacje zabierają psy w typie rasy. Za własną kasę i sponsorów. A właściciel dostaje za wszystko pieniądze z gmin.
Im więcej psów, tym więcej kasy…… Pomagaczki zrobią zdjęcia, ogłoszą na całą Polskę i będą błagać o adopcję. Właściciel może liczyć wpływy. I robić oszczędności na wszystkim, bo wystarczy później popłakać w TV i pomoc znowu płynie. A psy ? Psy się nie poskarżą.
Miłe Panie, zanim znowu zabierzecie się za zbawianie zwierzęcego świata, może dotrze do Was, że:
Wszystkich psów nie uratujecie.
Napychacie kieszenie hycli kasą, bo gminy płacą.
Każdy zabrany z litości pies, to kasa i miejsce na następnego, a wtedy trudniej jest domagać się zakazu przyjmowania psów z powodu przepełnienia." 07:05, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

naprawde dobrenaprawde dobre

2 0

,,nie ma psow nie ma kasy" 07:07, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A idz panA idz pan

2 0

Pamagaczki naciagaczki. ;) 08:56, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koronawiriuszkoronawiriusz

4 0

Kazdy w Szczecinku placi za schron srednio 150 zeta rocznie, takze dzieci, emeryci i rencisci, a jak ktos otworzy jape o pieskach, to jest gownoburza. 14:24, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sceptyksceptyk

4 0

Duzo ludzi chyba nie kuma tego tekstu... Mowiac proscie: wolontariuszki prosza o adopcje, a Kadela nie chce adopcji😐, bo chce zeby stare psy siedzialy w kojcach 14:27, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

schron w Chojnicachschron w Chojnicach

2 0

,,Blizniacze Chojnice dziwnym trafem gospodarza lepiej niz Szczecinek i to w wielu dziedzinach: 1. Schronisko chojnickie otrzymywalo w 2015 kwote 320 tysiecy i postawilo na tansza opieke domowa zwierzat dajac adoptujacym wyprawki. Schronisko w Szczecinku otrzymuje 600 tysiecy i pani Kadela napisala w internecie, ze nie chce aby: ,,pomagaczki naciagaly adopcje. ... Drogie panie swiata nie zbawicie". 2. PO dogaduje sie w Chojnicach z katolikami, co skutkuje przekazywaniem kwot z UM na hospicjum rzedu 300 tysiecy. W Szczecinku burmistrz zarzadzil przekaz 100 tysiecy. Buduje sie tez tam drugie hospicjum. 3. Chojnice maja ten sam budzet co Szczecinek, a nie maja Kronospanu, co wyklucza wiele napiec spolecznych. 4. Chojnice utrzymuja dodatkami retrostyl starowki. 5. Chojnice odmowily finansowania zespolu Vader w przeciwienstwie do Szczecinka. Zachowania spolecznie czesto wynikaja z rodzaju odbieranej sztuki. 6. Chojnice maja aktualnie oplate tylko 18 zl za wywoz smieci seg i no-seg." 06:15, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JaroJaro

0 0

Dlatego niepomagam 07:22, 18.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hela hela

0 0

A gdzie w tym wszystkim dobro zwierząt się pytam? 11:33, 19.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA

LolaLola

0 0

Przykre tylko, że ktoś to robi dla kasy, a nie dla chęci pomocy. 10:49, 22.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
© iszczecinek.pl | Prawa zastrzeżone