Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij

Specjalista ds.administracyjnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Szczecinku

Nr oferty: StPr/25/0911Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
: 1) Znajomość obowiązujących przepisów prawa niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków oraz przepisów dotyczących funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg. 2) Profesjonalne prowadzenie sekretariatu, w tym m.in.: a) odbiór i rejestracja przesyłek wpływających, przekazanie korespondencji do dyrektora jednostki w celu dekretacji, a następnie rozdzielenie korespondencji pracownikom, b) rejestracja i wysyłka korespondencji, c) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej, poczty w systemie e-PUAP i e-Doręczenia, d) obsługa centrali telefonicznej, e) prowadzenie listy obecności, f) przygotowywanie, nadzór i obsługa narad oraz spotkań, g) przygotowywanie wstępnych projektów pism, umów, zarządzeń i innych dokumentów zgodnie z dyspozycją dyrektora, h) prowadzenie terminarza zadań możliwych do przewidzenia w dłuższym okresie czasu, jak terminy spotkań, narad, zarządów, sesji itp., i) właściwe załatwianie interesantów zgłaszających się do Powiatowego Zarządu Dróg, a w razie zaistniałej potrzeby kierowanie ich do właściwej sekcji lub służby, j) wykonywanie innych zadań dotyczących pracy sekretariatu. 3) Prowadzenie rejestrów. 4) Prowadzenie postępowań tzw. podprogowych na dostawy i usługi. 5) Wystawianie delegacji służbowych. 6) Kontrola nad zabezpieczeniem mienia, dozór nad kluczami oraz pieczęciami i stemplami. 7) Kontrola utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, węźle sanitarnym i pom. socjalnym. 8) Zaopatrzenie poszczególnych sekcji i służb w materiały biurowe, druki, środki czystości, posiłki i wodę. 9) Prowadzenie składnicy akt. 10) Przygotowanie przelewów bankowych. 11) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym. 12) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym w określonych przypadkach. 13) Umieszczanie publikacji na stronie BZP. 14) Przygotowanie informacji i sprawozdań do BZP. 15) Obsługa BIP. 16) Obsługa systemu BDO.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.02.2026
: od 4 840 do 6 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu: Julita Wojciechowska
Numer telefonu: 943753994
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public Kwestionariusz osobowy dla kandydata załącznik nr 1 do ogłoszenia. 2. List motywacyjny. 3. CV. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. 5. Kserokopie świadectw pracy (zakończone okresy), zaświa
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1) Znajomość obowiązujących przepisów prawa niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków oraz przepisów dotyczących funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg. 2) Profesjonalne prowadzenie sekretariatu, w tym m.in.: a) odbiór i rejestracja przesyłek wpływających, przekazanie korespondencji do dyrektora jednostki w celu dekretacji, a następnie rozdzielenie korespondencji pracownikom, b) rejestracja i wysyłka korespondencji, c) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej, poczty w systemie e-PUAP i e-Doręczenia, d) obsługa centrali telefonicznej, e) prowadzenie listy obecności, f) przygotowywanie, nadzór i obsługa narad oraz spotkań, g) przygotowywanie wstępnych projektów pism, umów, zarządzeń i innych dokumentów zgodnie z dyspozycją dyrektora, h) prowadzenie terminarza zadań możliwych do przewidzenia w dłuższym okresie czasu, jak terminy spotkań, narad, zarządów, sesji itp., i) właściwe załatwianie interesantów zgłaszających się do Powiatowego Zarządu Dróg, a w razie zaistniałej potrzeby kierowanie ich do właściwej sekcji lub służby, j) wykonywanie innych zadań dotyczących pracy sekretariatu. 3) Prowadzenie rejestrów. 4) Prowadzenie postępowań tzw. podprogowych na dostawy i usługi. 5) Wystawianie delegacji służbowych. 6) Kontrola nad zabezpieczeniem mienia, dozór nad kluczami oraz pieczęciami i stemplami. 7) Kontrola utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, węźle sanitarnym i pom. socjalnym. 8) Zaopatrzenie poszczególnych sekcji i służb w materiały biurowe, druki, środki czystości, posiłki i wodę. 9) Prowadzenie składnicy akt. 10) Przygotowanie przelewów bankowych. 11) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym. 12) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym w określonych przypadkach. 13) Umieszczanie publikacji na stronie BZP. 14) Przygotowanie informacji i sprawozdań do BZP. 15) Obsługa BIP. 16) Obsługa systemu BDO.
StPr/25/0911
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 4 840 do 6 300 PLN

Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku: 1) Prowadzenie spraw technicznych i rozliczeniowych związanych z oświetleniem miasta, w tym spraw związanych z dostawą i dystrybucją energii elektrycznej, świadczeniem usługi konserwacji i naprawy urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic będących w eksploatacji miasta Szczecinek, kompleksowej usługi oświetlenia dróg i innych terenów publicznych na terenie miasta Szczecinek. 2) Przygotowywanie i realizacji inwestycji miejskich w zakresie oświetlenia miasta i monitoringu miejskiego. 3) Prowadzenie spraw związanych z likwidacją i zgłaszaniem nowych punktów poboru energii. 4) Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw. 5) Organizacja działań mających na celu racjonalizację zużycia energii i promocję rozwiązań zmniejszających zużycie energii na obszarze gminy. 6) Współpraca z Wydziałami Nieruchomości, Planowania Przestrzennego oraz Biurem Inwestycyjnym w sprawach wykonywania projektów budowlanych i planów zagospodarowania przestrzennego. 7) Analiza uregulowań prawnych dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie. 8) Przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oświetlenia mias
StPr/25/0910
data rozpoczęcia pracy od 02.02.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Nauczyciel języka polskiego w szkole ponadpodstawowej
StPr/25/0897
data rozpoczęcia pracy od 08.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

OBSŁUGA URZĄDZEŃ RĘCZNYCH
StPr/25/0890
data rozpoczęcia pracy od 07.01.2026
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

fizjoterapii i rehabilitacja pacjentów przewlekle i obłożnie chorych w zakładzie opieki długoterminowej
StPr/25/0881
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 8 350 PLN

Prace porządkowe, sprzątanie posesji, odśnieżanie, uszorstnianie powierzchni
StPr/25/0880
data rozpoczęcia pracy od 20.11.2025
wynagrodzenie od od 31,50 PLN

Dbałość o wizerunek i reputację Banku oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług bankowych. Profesjonalną obsługę Klientów zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Banku. Zebranie dokumentów niezbędnych do podpisania umów z klientami oraz ich formalną weryfikację. Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową). Poprawną realizację dyspozycji złożonych przez Klientów. Realizację indywidualnego planu sprzedaży.
StPr/25/0829
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Dbałość o wizerunek i reputację Banku oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług bankowych. Profesjonalną obsługę Klientów zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Banku. Zebranie niezbędnych dokumentów do podpisywania umów z klientami oraz ich formalną weryfikacją. Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową). Poprawną realizację dyspozycji złożonych przez Klientów. Realizację indywidualnego planu sprzedaży.
StPr/25/0828
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 146 PLN

Montaż i demontaż instalacji sanitanych- wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, instalacji gazowych, wykonywanie prac przygotowawczych i wykończeniowych związanych z instacjami
StPr/25/0774
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Polerowanie powierzchni. Obsługa maszyn polerskich. Kontrola jakości. Współpraca z zespołem produkcyjnym.
PSZ-ZOPS/52878376
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025