nabór do 04.08.2025
szczegóły BIP UM w linku:
https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/6760/podinspektor-inspektor-w-wydziale-komunalnym
Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie spraw związanych z wypełnianiem zapisów umowy dotyczącej realizacji zadań własnych gminy polegających w szczególności na świadczeniu przez Komunikację Miejską Sp. z o.o. (Operator) na rzecz Miasta Szczecinek (Organizator) usług transportu zbiorowego.
2) Określanie przystanków komunikacyjnych i dworców należących do Miasta Szczecinek, warunków i zasad z ich korzystania.
3) Analiza wpływających wniosków, przygotowywanie umów z przewoźnikami na korzystanie z przystanków, których właścicielem lub zarządzającym jest Miasto Szczecinek.
4) Prowadzenie ewidencji i nadzór nad przestrzeganiem zapisów umów podpisanych z przewoźnikami na korzystanie z przystanków autobusowych.
5) Przygotowywanie postanowień w zakresie wykonywania przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych.
6) Przygotowywanie zaświadczeń na wykonywanie publicznego transportu zbiorowego.
7) Uzgadnianie rozkładów jazdy z operatorem i przewoźnikami w publicznym transporcie zbiorowym.
8) Prowadzenie spraw związanych z porozumieniami międzygminnymi z gminami ościennymi w sprawie powierzenia Miastu Szczecinek organizacji transportu zbiorowego w granicach administracyjnych tych gmin.
9) Prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymaniem i remontem przystanków komunikacyjnych oraz dworców, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina oraz wiat przystankowych lub innych budynków służących pasażerom.
10) Prowadzenie ewidencji przystanków autobusowych będących w zarządzie lub będących własnością Miasta Szczecinek.
11) Przygotowywanie zezwoleń na wjazdy pojazdów na wyłączone z ruchu odcinki dróg gminnych i dróg wewnętrznych Miasta Szczecinek lub odstępstwa od stosowania się do znaków drogowych na tych drogach.
12) Prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg.
13) Przygotowywanie uzgodnień i zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych po drogach gminnych.
14) Przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem publicznego transportu zbiorowego, kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń, wprowadzanie i aktualizacja kart usług na BIP,
prowadzenie działań informacyjnych w zakresie prawidłowego funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego.
15) Przygotowywanie i realizacji inwestycji miejskich.
StPr/25/0629
data rozpoczęcia pracy od 14.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN