Zamknij

Pracownik biurowy ds. wsparcia sprzedaży

Nr oferty: StPr/24/0892Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 78-400 Szczecinek 1, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu. Wymagania – wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: [email protected] z nazwą miasta w tytule. Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana. Praca zmianowa w godz. 8-21.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 04.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 30 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • obsługa komputera - pakiet programów office
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wymagania wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. umiejętności sprzedażowe
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: POLSKIE CENTRUM CERTYFIKACJI I BADAŃ JAKOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Aleje Jerozolimskie 85/21, 02-001 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowie
      Osoba do kontaktu: Weronika Seroka
      Numer telefonu: 22 602 26 65
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
      1. Przyjmowanie, sprawdzanie poprawności i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości. 2. Weryfikacja i analiza złożonych deklaracji pod względem ich zgodności ze stanem faktycznym (np. aktualizowania w przypadku zmiany liczby mieszkańców, zgłoszenia prowadzonej na nieruchomości działalności gospodarczej, zbierania odpadów w sposób niezgodny z zadeklarowanym). 3. Sporządzanie decyzji administracyjnych dla właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a którzy nie zawarli umów na odbiór odpadów komunalnych. 4. Prowadzenie ewidencji umów na odbieranie odpadów komunalnych zawartych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania przez nich obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 5. Kontrola posiadania umów na świadczenie odbioru odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Miasta. 6. Kontrola zgodności postanowień umów na odbiór odpadów z wymaganiami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecinek. 7. Kontrola posiadania kompostownika przydomowego przez właścicieli nieruchomości jednorodzinnych korzystających ze zniżki w opłacie za odpady, a także kontrola wypełniania przez właścicieli nieruchomości obowiązku zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny. 8. Prowadzenie spraw bieżących przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, aktualizacja karty usług na BIP, prowadzenie działań informacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi. 9. Przygotowywanie informacji udostępnianych publicznie w zakresie prowadzonych spraw.
      StPr/24/0894
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      nabór do 07.10.2024 szczegóły BIP UM Szczecinek https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/5000/podinspektor-w-wydziale-komunalnym Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg i obiektów mostowych. 2. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami dróg i obiektów mostowych. 3. Prowadzenie spraw związanych z remontami dróg i obiektów mostowych. 4. Prowadzenie procedury związanej z przygotowaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczania urządzeń w pasie drogowym na cele niezwiązane z funkcjonowaniem drogi oraz związane z tym odbiory pasa drogowego. 5. Prowadzenie procedury związanej z przygotowaniem decyzji na lokalizację w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi. 6. Przygotowywanie zezwoleń na handel poza wyznaczonymi targowiskami. 7. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw. 8. Przygotowanie, nadzór nad realizacją, rozliczenie prowadzonych remontów i inwestycji.
      StPr/24/0895
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Praca w transporcie międzynarodowym, trasy Dania, Niemcy, Czechy, Polska
      StPr/24/0891
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 6 000 do 8 000 PLN

      Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu. Wymagania – wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: [email protected] z nazwą miasta w tytule. Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana. Praca zmianowa w godz. 8-21.
      StPr/24/0892
      data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
      wynagrodzenie od od 30 PLN

      udzielanie świadczeń zdrowotnych, polegających w szczególności na: 1) diagnostyce funkcjonalnej pacjenta, 2) kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu fizykoterapii, 3) kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu kinezyterapii, 4) kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu masażu, 5) prowadzeniu działalności fizjoprofilaktycznej, 6) wydawaniu opinii i orzeczeń odnośnie do stanu funkcjonalnego osób poddawanych fizjoterapii oraz przebiegu procesu fizjoterapii, 7) nauczaniu pacjentów mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności, 8) prowadzenie terapii w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, 9) prowadzenie terapii integracji sensorycznej.
      StPr/24/0883
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 7 000 PLN

      Prowadzenie grupy wychowawczej oraz dokumentacji pedagogicznej w zakresie realizacji działań opiekuńczo -wychowawczych jednostki. Organizowanie uroczystości inauguracji i zakończenia roku szkolno-wychowawczego. Realizacja rekrutacji młodzieży do Hufca Pracy. Realizacja programów dydaktyczno- wychowawczych. Nawiązywanie współpracy w zakresie wspólnych działań na rzecz młodzieży z władzami samorządowymi, administracyjnymi oraz innymi podmiotami ze środowiska lokalnego
      319382
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 920

      -pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych -obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu -utrzymanie czystości w miejscu pracy -dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.) -pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas samoobsługowych
      StPr/24/0881
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Doradztwo technologiczne i ekonomiczne, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników, pomoc w porządzaniu wniosków.
      StPr/24/0876
      data rozpoczęcia pracy od 21.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 700 PLN

      Spawanie elementów metalowych spawarką laserową
      StPr/24/0877
      data rozpoczęcia pracy od 23.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 943,72 PLN

      Sprzątanie klatek schodowych, mieszkań, apartamentów i domów zgodnie z pozyskanymi zleceniami.
      StPr/24/0872
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 30 PLN