Zamknij

Spawacz MIG, MAG

Nr oferty: StPr/23/1039Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: WARYŃSKIEGO 1, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Zakres obowiązków: spawanie konstrukcji, rur, blach, spawanie elementów maszyn
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 22.11.2023
Wynagrodzenie brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Zawód:
    • Spawacz (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 4)
      Uprawnienia:
      • Uprawnienia do spawania metodą MAG
      • Uprawnienia do spawania metodą MIG
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: WARYŃSKIEGO 1, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
        Osoba do kontaktu: Zbigniew Baran
        Numer telefonu: 504-096-129
        E-mail: [email protected]
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
        1. Przyjmowanie, sprawdzanie poprawności i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości. 2. Weryfikacja i analiza złożonych deklaracji pod względem ich zgodności ze stanem faktycznym (np. aktualizowania w przypadku zmiany liczby mieszkańców, zgłoszenia prowadzonej na nieruchomości działalności gospodarczej, zbierania odpadów w sposób niezgodny z zadeklarowanym). 3. Sporządzanie decyzji administracyjnych dla właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, a którzy nie zawarli umów na odbiór odpadów komunalnych. 4. Prowadzenie ewidencji umów na odbieranie odpadów komunalnych zawartych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania przez nich obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 5. Kontrola posiadania umów na świadczenie odbioru odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Miasta. 6. Kontrola zgodności postanowień umów na odbiór odpadów z wymaganiami określonymi w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Szczecinek. 7. Kontrola posiadania kompostownika przydomowego przez właścicieli nieruchomości jednorodzinnych korzystających ze zniżki w opłacie za odpady, a także kontrola wypełniania przez właścicieli nieruchomości obowiązku zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny. 8. Prowadzenie spraw bieżących przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, kontrola przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, aktualizacja karty usług na BIP, prowadzenie działań informacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi. 9. Przygotowywanie informacji udostępnianych publicznie w zakresie prowadzonych spraw.
        StPr/24/0894
        data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        nabór do 07.10.2024 szczegóły BIP UM Szczecinek https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/5000/podinspektor-w-wydziale-komunalnym Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg i obiektów mostowych. 2. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami dróg i obiektów mostowych. 3. Prowadzenie spraw związanych z remontami dróg i obiektów mostowych. 4. Prowadzenie procedury związanej z przygotowaniem decyzji na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczania urządzeń w pasie drogowym na cele niezwiązane z funkcjonowaniem drogi oraz związane z tym odbiory pasa drogowego. 5. Prowadzenie procedury związanej z przygotowaniem decyzji na lokalizację w pasie drogowym urządzeń niezwiązanych z funkcjonowaniem drogi. 6. Przygotowywanie zezwoleń na handel poza wyznaczonymi targowiskami. 7. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw. 8. Przygotowanie, nadzór nad realizacją, rozliczenie prowadzonych remontów i inwestycji.
        StPr/24/0895
        data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Praca w transporcie międzynarodowym, trasy Dania, Niemcy, Czechy, Polska
        StPr/24/0891
        data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
        wynagrodzenie od od 6 000 do 8 000 PLN

        Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu. Wymagania – wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: [email protected] z nazwą miasta w tytule. Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana. Praca zmianowa w godz. 8-21.
        StPr/24/0892
        data rozpoczęcia pracy od 04.11.2024
        wynagrodzenie od od 30 PLN

        udzielanie świadczeń zdrowotnych, polegających w szczególności na: 1) diagnostyce funkcjonalnej pacjenta, 2) kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu fizykoterapii, 3) kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu kinezyterapii, 4) kwalifikowaniu, planowaniu i prowadzeniu masażu, 5) prowadzeniu działalności fizjoprofilaktycznej, 6) wydawaniu opinii i orzeczeń odnośnie do stanu funkcjonalnego osób poddawanych fizjoterapii oraz przebiegu procesu fizjoterapii, 7) nauczaniu pacjentów mechanizmów kompensacyjnych i adaptacji do zmienionego potencjału funkcji ciała i aktywności, 8) prowadzenie terapii w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, 9) prowadzenie terapii integracji sensorycznej.
        StPr/24/0883
        data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
        wynagrodzenie od od 7 000 PLN

        Prowadzenie grupy wychowawczej oraz dokumentacji pedagogicznej w zakresie realizacji działań opiekuńczo -wychowawczych jednostki. Organizowanie uroczystości inauguracji i zakończenia roku szkolno-wychowawczego. Realizacja rekrutacji młodzieży do Hufca Pracy. Realizacja programów dydaktyczno- wychowawczych. Nawiązywanie współpracy w zakresie wspólnych działań na rzecz młodzieży z władzami samorządowymi, administracyjnymi oraz innymi podmiotami ze środowiska lokalnego
        319382
        data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
        wynagrodzenie od od 4 920

        -pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych -obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu -utrzymanie czystości w miejscu pracy -dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.) -pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas samoobsługowych
        StPr/24/0881
        data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        Doradztwo technologiczne i ekonomiczne, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników, pomoc w porządzaniu wniosków.
        StPr/24/0876
        data rozpoczęcia pracy od 21.10.2024
        wynagrodzenie od od 4 700 PLN

        Spawanie elementów metalowych spawarką laserową
        StPr/24/0877
        data rozpoczęcia pracy od 23.09.2024
        wynagrodzenie od od 4 943,72 PLN

        Sprzątanie klatek schodowych, mieszkań, apartamentów i domów zgodnie z pozyskanymi zleceniami.
        StPr/24/0872
        data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
        wynagrodzenie od od 30 PLN