Niebezpiecznie było we wtorkowy ranek na drodze krajowej nr 20 pomiędzy Łubowem a Czaplinkiem. W przyczepie ciężarówki pękła opona. Ładunek wysypał się na jezdnię.
Przyczepa, w której pękła opona zjechała na pobocze. Kłody drewna wysypały się na jezdnię częściowo ją blokując. W zdarzeniu nikt nie ucierpiał.
Droga na czas usuwania ładunku była częściowo nieprzejezdna.
Mieszkańcy Szczecinka mogą być dumni
Czas na przeprowadzkę do waszego miasta! Skoro tak dobrze się żyje🙂
Jola
23:18, 2025-11-06
Miasto wygrało w sądzie z „Tęczą”.
Proponuję nazwę tego wielkiego projektu: rondo małego wuja jurka
Jur Har Dang
22:30, 2025-11-06
Mieszkańcy Szczecinka mogą być dumni
Skecz rodem z Latającego Cyrku Monty Pythona.
g-a
22:28, 2025-11-06
Mieszkańcy Szczecinka mogą być dumni
Zastanawiające. Dlaczego ilość mieszkańców miasta maleje. Dlaczego wyjeżdżają ludzie do Koszalina Poznania Szczecina Gdańska. Bieda.
Gość
22:13, 2025-11-06
11 0
A sprawdzić czy nie był przeładowany. Jak tak obciążyć kosztami straży pożarnej i całej akcji
1 1
Przeładowany w Twoim mniemaniu to taki który waży ponad 40 ton...więc od razu mówię że jesteś w błędzie...
1 1
Taki transport mierzy się w metrach danego drewna, a nie na kilogramy.
7 2
Może w końcu ktoś ukróci proceder "nacinania bieżnika" w oponach tych przyczep i przeładowania.W przeciwnym razie dojdzie do tragedii.
0 0
Ale skąd ty *%#)!& wiesz że były nacinane ?
7 0
Może w końcu właściciele firm transportowych skończą z nacinaniem i nadlewaniem opon. Pociągnąć do odpowiedzialności właściciela firmy! Nie kierowcę! Kierowca nie ma wyboru i musi jechać. Pewnie, że pracę zmieni, ale tego nie da się zrobić z dnia na dzień a wyjechać i zarabiać trzeba bo jak każdy inny człowiek ma zobowiązania.
0 0
Nowa opona, nawet lepszych producentów też może "wystrzelić"
Wydaje mi się, że stan opony to jedno a waga tego pojazdu to drugie.
0 0
do Gość:
Wierz mi, że nacinanie i nadlewanie opon jest znacznie częstszym procederem wśród właścicieli firm. Pewnie, że przeładowania też się zdarzają ale nie tak często jak kombinowanie z oponami. Nie raz odmawiałem przeładowania na załadunku i wtedy szef się musiał martwić bo to w jego kwestii jest abym nie stał mając płacone za dniówkę (innej roboty jak za fracht, kilometrówki nawet nie tykam), tylko ruszył, nawet z mniejszym ładunkiem. Potrzeba jest tylko stanowczości. Kierowcy nie mogą mieć się za popychadła. Ale z oponami inna sprawa. Co mam zrobić jak nie zmienił tylko naciął? Jak nie wyjadę, nie mam płacone... Pewnie, że straszę, że walnę w *%#)!& i pójdę do kogoś innego ale tego nie zrobię z dnia na dzień a zarabiać muszę. I tak wyjechać trzeba, ryzykować bo to może być ten raz co właśnie *%#)!&
0 0
Jak czytam komentarze takich idiotów to na prawdę mam ochotę wyemigrować z tego Chorego kraju skąd ty *%#)!& wiesz ze były bieżnikowane byłeś tam widziałeś te oponę ? Myśle ze jest to na tule duże przedsiębiorstwo ze mogą pozwolić sobie na nowe opony
0 0
He a kierowca *%#)!& wasza stara
1 0
Oszukac przeznaczenie 2 wersja polska
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu iszczecinek.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz