Szczecinecki szpital apeluje do wszystkich pacjentów, którzy mają umówione wizyty, ale rezygnują z nich bez powiadomienia recepcji, o ich telefoniczne odwoływanie.
Z tym problemem szpitalna przychodnia zmaga się od pewnego czasu, gdy zarejestrowane osoby nie pojawiają się na wizycie, co powoduje, że „puste” miejsce przepada, mimo że mogłaby skorzystać z niego inna osoba. Tym bardziej, że czasami na wizytę trzeba długo czekać.
Pamiętajmy, że odwołanie wizyty, z której nie możemy skorzystać, pozwoli lekarzowi szybciej pomóc innemu pacjentowi – apelują władze szpitala.
Dzięki temu lekarz zamiast czekać, przyjmie w tym czasie innego pacjenta, a placówka będzie mogła działać płynniej i efektywniej, skracając ogólny czas oczekiwania na wizyty dla wszystkich pacjentów.
- System opieki zdrowotnej zaoszczędzi również znaczące koszty – nieodwoływanie wizyt lekarskich to globalny problem opieki zdrowotnej. Jest to nie tylko etyczne zachowanie wobec innych, ale również obowiązek zapisany w ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych - czytamy w komunikacie szpitala.
Jeżeli nie możemy pojawić się na umówionej wizycie, wystarczy zadzwonić pod numer 94 37 26 780 lub 500 039 283. Można również powiadomić osobę w rejestracji bezpośrednio na miejscu w przychodni.
Trzesiecki08:00, 30.08.2024
W Skandynawii jest tak jak nie przyjdziesz to płacisz karę i to trzeba wprowadzi tu.
Pacjent08:01, 30.08.2024
Popieram. Tylko spróbujcie się tam dodzwonić...
Nick08:51, 30.08.2024
Nalezy podac rowniez adres mailowy lub do wysylania smsow. Zeby nie czekac na linni az ktos odbierze.
Trolek10:22, 30.08.2024
Przy okazji. Pacjent umówiony na określoną godzinę w przychodni przyszpitalnej to może być przyjęty z kilku godzinnym opóźnieniem. On nie traci, kiedy często musi załatwić sobie transport przy pomocy drugiej osoby, zwalnia się z pracy. Myśli, że jak jest umówiony na wizytę na określoną godzinę to dojazd w tą i z powrotem po 15 minut. 15 minut wizyta u lekarza, no i 15 minut to czekanie, szukanie, opóźnienie. A w przychodni opóźnienie wizyty to nieraz 2-3 godziny, a cała wyprawa to 4 godziny. Kiedy to się zmieni?
Emila11:31, 30.08.2024
Najpierw aby odwołać wizytę to trzeba się dodzwonić aby się zapisać.... A z tym to bywa ciężko
Pacjentka 15:01, 30.08.2024
Żeby odwołać wizytę dzwoniłam 7razy jednego dnia w różnych porach i 9 razy kolejnego dnia. To tam leży problem. Najlepszym wyjsciem byłoby gdyby dzień przed wizytą lub dwa, dzwonili do pacjenta potwierdzic wizytę. Skończyłby się problem.
Posłanka nagrodziła tych, którzy działają z serca
Brawo za docenienie serca młodych ludzi. A teraz posłanka niech zajmie się NFZ itp. tak aby nie trzeba było sięgać do naszych kieszeni na leczenie, aby nie trzeba było zbierać na ratowanie życia. To że jest tyle akcji charytatywnych wynika z nieudolności rządu, każdego rządu niezależnie od składu.
Gosc
08:22, 2025-07-01
Sezon rejsów po Trzesiecku rozpoczęty.
przeczytać to kilka razy i POMYŚLEĆ
Proponuje
07:19, 2025-07-01
Miejsko - powiatowe zakończenie roku szkolnego
Ciekawe co mają szwaby na tuska że tak wykonuje ich polecenia
Hmmmmm...
06:36, 2025-07-01
Miejsko - powiatowe zakończenie roku szkolnego
Zaprzysiężą Karola i problem zacznie znikać, cierpliwości
Republika
06:34, 2025-07-01
3 0
Popieram. Poza tym sama próbowałam odwołać wizytę ponieważ wylądowałam z synem w innym szpitalu i nie mogłam się dodzwonić a próbowałam wiele razy i tak wizyta się nie odbyła. Czy nie można zadbać o to aby - na wzór innych miejsc np. dentystów - zadzwonić do pacjenta dzień przed i potwierdzić wizytę?