fot. iszczecinek.pl / Szpital w Szczecinku apeluje o telefoniczne odwoływanie wizyt, aby inni pacjenci mogli skorzystać z wolnego terminu.
Szczecinecki szpital apeluje do wszystkich pacjentów, którzy mają umówione wizyty, ale rezygnują z nich bez powiadomienia recepcji, o ich telefoniczne odwoływanie.
Z tym problemem szpitalna przychodnia zmaga się od pewnego czasu, gdy zarejestrowane osoby nie pojawiają się na wizycie, co powoduje, że „puste” miejsce przepada, mimo że mogłaby skorzystać z niego inna osoba. Tym bardziej, że czasami na wizytę trzeba długo czekać.
Pamiętajmy, że odwołanie wizyty, z której nie możemy skorzystać, pozwoli lekarzowi szybciej pomóc innemu pacjentowi – apelują władze szpitala.
Dzięki temu lekarz zamiast czekać, przyjmie w tym czasie innego pacjenta, a placówka będzie mogła działać płynniej i efektywniej, skracając ogólny czas oczekiwania na wizyty dla wszystkich pacjentów.
- System opieki zdrowotnej zaoszczędzi również znaczące koszty – nieodwoływanie wizyt lekarskich to globalny problem opieki zdrowotnej. Jest to nie tylko etyczne zachowanie wobec innych, ale również obowiązek zapisany w ustawie o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych - czytamy w komunikacie szpitala.
Jeżeli nie możemy pojawić się na umówionej wizycie, wystarczy zadzwonić pod numer 94 37 26 780 lub 500 039 283. Można również powiadomić osobę w rejestracji bezpośrednio na miejscu w przychodni.
Burmistrz uderza w swojego poprzednika.
mówi się że milczenie jest złotem
nie na darmo
18:31, 2025-12-07
Szybka reakcja druhów OSP ratuje życie
Składam pokłon strażakom, dziękuję wam druhowie,.
Zadowolony
13:34, 2025-12-07
Młodzieżowa Rada Miasta rozpoczęła pracę
Dzieci i ryby............
A
14:25, 2025-12-06
Do Sporego przez Trzcinno nie dojedziesz.
To co się dzieje na tym odcinku i w samej wsi Spore to jakaś parodia, koszmar do potęgi entej. Budowa zarządzana przez kogoś kto ma zupełnie głęboko to jak ludzie dojadą do domu czy do miasta do pracy. Rozumiem, że osobom nieruszającym się z domu jest to obojętne czy remont jest czy nie ma. Ten kto wymyślił ten po.....y remont powinien tam właśnie zamieszkać i poruszać się po tych cudownych drogach, przeciskać się pomiędzy wywrotką a koparką, autem po okna *%#)!& piachem docierając do miejsca przeznaczenia w godzinę przez kilka metrów. Jedna wielką tragedią Rzygać się chce A skargi można składać do..... do nikogo bo Ci co powinni się za to wziąć jedynie co potrafią to łapy pod d i uśmiechy na fb
Sara
12:48, 2025-12-06
6 3
W Skandynawii jest tak jak nie przyjdziesz to płacisz karę i to trzeba wprowadzi tu.
13 0
Popieram. Tylko spróbujcie się tam dodzwonić...
5 0
Nalezy podac rowniez adres mailowy lub do wysylania smsow. Zeby nie czekac na linni az ktos odbierze.
4 0
Przy okazji. Pacjent umówiony na określoną godzinę w przychodni przyszpitalnej to może być przyjęty z kilku godzinnym opóźnieniem. On nie traci, kiedy często musi załatwić sobie transport przy pomocy drugiej osoby, zwalnia się z pracy. Myśli, że jak jest umówiony na wizytę na określoną godzinę to dojazd w tą i z powrotem po 15 minut. 15 minut wizyta u lekarza, no i 15 minut to czekanie, szukanie, opóźnienie. A w przychodni opóźnienie wizyty to nieraz 2-3 godziny, a cała wyprawa to 4 godziny. Kiedy to się zmieni?
3 0
Popieram. Poza tym sama próbowałam odwołać wizytę ponieważ wylądowałam z synem w innym szpitalu i nie mogłam się dodzwonić a próbowałam wiele razy i tak wizyta się nie odbyła. Czy nie można zadbać o to aby - na wzór innych miejsc np. dentystów - zadzwonić do pacjenta dzień przed i potwierdzić wizytę?
3 0
Najpierw aby odwołać wizytę to trzeba się dodzwonić aby się zapisać.... A z tym to bywa ciężko
2 0
Żeby odwołać wizytę dzwoniłam 7razy jednego dnia w różnych porach i 9 razy kolejnego dnia. To tam leży problem. Najlepszym wyjsciem byłoby gdyby dzień przed wizytą lub dwa, dzwonili do pacjenta potwierdzic wizytę. Skończyłby się problem.