Po raz kolejny szczecinecka skatepalza gościła grafficiarzy, którzy postanowili ozdobić betonowe konstrukcie swoimi dziełami, ożywić je i dodać temu miejscu kolorów. W sobotę, 23 lipca na skateplazie zlokalizowanej przy strefie aktywnego wypoczynku odbyła się czwarta już edycja imprezy przebiegającej pod hasłem „Graffiti Jam”. Inicjatorem i głównym organizatorem tego wydarzenia jest Fundacja dobrerzeczy.
[FOTORELACJA]6724[/FOTORELACJA]
- Jest to impreza, którą tworzymy od czterech lat na skateplazie – mówi nam Lidia Pieńkos, współorganizatorka wydarzenia.
- Dzięki Fundacji dobrerzeczy i zaangażowaniu Jędrzeja Dunaja możemy po raz kolejny zaanimować młodzież na tej strefie, która jest w stu procentach przeznaczona właśnie dla nich.
- Deszcz trochę nam pokrzyżował plany, ale nasi artyści się nie zrazili. Jest lekki wiatr, więc jest szansa na to, że to, co zmoczył deszcz, szybko wyschnie i uda się ukończyć graffiti. To jest przewodnia myśl całej imprezy, ale oczywiście mamy tutaj także pokazy jojo, mamy ekipę rolkarzy, tancerze breakdance, zaplanowaliśmy też różne konkursy i zabawy.
Oprócz możliwości podpatrzenia artystów przy pracy, organizatorzy zaplanowali dla wszystkich gości szereg innych atrakcji. Wśród nich znalazły się m.in. pokazy yoyo, balisong i kendamy, warsztaty i pokaz jazdy na rolkach, pokaz tańca breakdance, konkurencja Trickboard czy konkurs rzutów „za 3” do kosza.
Przypomnijmy, że tegoroczna edycja Graffiti Jam otrzymała dofinansowanie w wysokości 5 tys. zł z kasy woj. Zachodniopomorskiego w ramach programu „Społecznik”.
- Dzisiaj się bawimy do godz. 3 w nocy, bo wieczorem imprezę ze skateplazy przenosimy na teren Ślusarni. Przez cały dzień towarzyszy nam Dj Suchar. After party na Ślusarni rozpocznie się o godz. 21:00 i oczywiście zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnej zabawy.
– dodaje nasza rozmówczyni.
dobrerzeczy™, Pomorze Zachodnie, Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Samorządowa Agencja Promocji i Kultury w Szczecinku, Ośrodek Sportu i Rekreacji w Szczecinku, Urząd Miasta Szczecinek, SP Design - produkty eventowe, SZ ISO - sitodruk, Animus Sp. z o.o., PSB Mrówka Szczecinek, Pizza & Lody, Oryginalny Sok, SKILL CORP, Studio Twórców, Galeria Koloru, SkatePro, Nadleśnictwo Czarnobór Lasy Państwowe, NugatoweTorty, Hopka - Szkółka Rolkowa, Delux Grill Maciborscy, artvibe, Vite2NES (Człuchów Rap Night), Total Sound, WZ Eurocopert.
Lolek16:21, 23.07.2022
ZNOWU TA BADZIEWIARSKA IMPREZA!! CI PSEUDO GRAFICIARZE PO NOCACH BAZGRAJĄ PO NOWYCH ELEWACJACH A TU JESZCZE DOSTAJĄ SPONSORING!! KAŻDY DOBRZE ZNA TĄ PSEUDO FUNDACJĘ I WIE CO BĘDZIE SIĘ DZIAŁO NA TYM "AFTER PARTY"!!
tfu tfu18:30, 23.07.2022
nazwanie tych tfu tfu rców bohomazów artystami to gruba przesada
okropność22:42, 23.07.2022
Dewastacja postępuje!
STOP22:43, 23.07.2022
Slamsy, brud, bieda umysłowa - oto moje skojarzenia z tą "sztuką". Idźcie smarować po ścianach we własnym domu.
AdA10:15, 24.07.2022
Moim zdaniem pieniądze wydawane w błoto ;)
polskie błoto10:29, 24.07.2022
polskie błoto
Drama13:23, 24.07.2022
Brak mi słów aby opisać tą głupotę i marnotrawstwo pieniędzy. Godzina "zabawy", zniszczenia na lata...
AdA17:13, 24.07.2022
I to Za nasze pieniądze...
Iga20:38, 24.07.2022
Ktoś was wykorzystał. Czy Artpiknik za podobne dzieło dostaje 10 razy tyle plus VAT?
0 7
Przesadą jest twoje nudne życie i marudzenie z pozycji laptopa.