Zamknij

Social media idealnym miejscem na reklamę. Zobacz, jak skutecznie działać na Instagramie

06:25, 09.09.2019 . Aktualizacja: 09:26, 12.09.2019
Skomentuj

Rosnąca z miesiąca na miesiąc popularność mediów społecznościowych sprawiła, że tego typu portale są świetnym miejscem na zareklamowanie swojej firmy. Ostatnio, znaczny wzrost zasięgów i działań marketingowych, możemy zaobserwować na Instagramie. Podpowiadamy, w jaki sposób zbudować atrakcyjny kontent w aplikacji wykupionej w 2012 roku przez Facebooka.

Spersonalizowane kampanie reklamowe dostarczane bezpośrednio do klientów

Google stawia sprawę jasno. Aktywność na najpopularniejszych portalach społecznościowych nie ma żadnego bezpośredniego wpływu na pozycjonowanie stron i wysokość ich indeksowania w wyszukiwarce. Mimo to, bardzo dużo profesjonalnych agencji SEO, takich jak Agencja IN, świadczy usługi z zakresu social media marketingu. Dlaczego tak się dzieje? Przede wszystkim ze względu na olbrzymi potencjał reklamowy, jaki oferują współcześni giganci branży społecznościowe. Zatarta granica pomiędzy marką a konsumentem sprawia, że korzystając m.in. z aplikacji Instagram możemy być tak blisko Klienta, jak nigdy wcześniej.

Instagram to królestwo zdjęć. Zadbaj o estetykę swojego profilu firmowego

Algorytm Google sprawia, że nie pozycjonowanie stron, a utworzenie wizytówki zachęcającej do nabycia konkretnych usług przyświeca każdej marce chcącej zaistnieć w social mediach. Tego typu portale oferują spersonalizowane kampanie płatne, które można realizować samodzielnie lub przy pomocy profesjonalnej agencji SEO. Reklamy warto również wspierać wysokiej jakości kontentem. Zdjęcia zamieszczone w aplikacji Instagram powinny przedstawiać produkty oferowane przez naszą firmę. Cenną wskazówką może okazać się ich kadrowanie. Specjaliści polecają, aby raz na zawsze zrezygnować z tradycyjnych kwadratów, którymi zasłynął portal uruchomiony blisko dekadę temu. Powinniśmy też zadbać o to, aby nasze fotografie wyróżniała wysoka jakość, a wszystkie posty stanowiły spójną kompozycję. Taki zabieg  podniesie walory estetyczne naszego profilu.

Diabeł tkwi w szczegółach. Zobacz, jak prawidłowo stosować hasztagi

Podobnie jak treść graficzna, tak i wartość tekstowa powinna stanowić jedną i spójną kompozycję. Prowadząc firmowy Instagram skupmy się jedynie na własnej niszy, do której będziemy nawiązywać zdjęciem, opisem i hasztagami. Nieco więcej uwagi trzeba zwrócić na sposób tagowania postów. Aplikacja umożliwia wstawienie maksymalnie trzydziestu popularnych drabinek i warto z tego przywileju korzystać. Bardzo dobrą praktyką będzie również posegregowanie hasztagów na duże, małe i średnie. Tych pierwszych należy unikać. Posty oznaczone bardzo popularnymi tagami znikają z cennej zakładki eksploruj w zaledwie kilkanaście sekund.
 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%