Zamknij

Promocje bez tajemnic

14:57, 30.04.2019 MATERIAŁ PARTNERA Aktualizacja: 14:57, 30.04.2019
Skomentuj

Każdy z nas chciałby kupować swoje ulubione produkty taniej. Najprostszym sposobem jest korzystanie z odpowiednich kodów oraz rabatów. Jak ich jednak szukać i poprawnie je wykorzystać?

Gdzie szukać kodów?

Kupony promocyjne łatwo znajdziemy, jeśli chodzi o newslettery sprzedawców. Wystarczy kliknąć odpowiednim miejscu i zostać subskrybentem danego sklepu czy sprzedawcy. Niestety wadą tego rozwiązania jest to, że ograniczamy się do jednego danego sklepu, a jeśli chcemy poszerzyć nasz krąg poszukiwań, to musimy być przygotowani na wielką ilość poczty, która będzie zasypywać naszą skrzynką mailową. Innym sposobem jest częste odwiedzanie stron internetowych danych sklepów czy ich kont w mediach społecznościwych. Wadą tego rozwiązania jest konieczność polubienie wielu stron i czasochłonność procesu przeszukiwania Internetu pod kątem znalezienia promocji. Ostatecznie w trakcie zakupów możemy wypatrywać rzeczywistych fizycznie istniejących kuponów, które często są rozdawane przez osoby zatrudnione przez daną firmę. Sklepy, przewoźnicy i usługodawcy specjalnymi kodami promocyjnymi zachęcają do zakupów. Najczęściej są to jedynie krótkoterminowe, na przykład weekendowe oferty, ale czasami można trafić na kod, który działa znacznie dłużej. Jednak najlepszym rozwiązaniem jest znalezienie strony internetowej, której zadaniem jest gromadzenie i aktualizowanie wszelkich kodów rabatowych czy informacji o promocjach. Korzystanie z takich stron, pozwoli nam maksymalnie uprościć sposób pozyskiwania kodów.

Kiedy znajdziemy już kod

Jak już wyszukamy interesujący nas kod promocyjny, to przede wszystkim zadbajmy o to, aby odpowiednio go zapisać w niezmienionej formie. Nie chodzi tutaj wyłącznie o same literówki. Pamiętajmy, że jeśli znaki są pisane wielkimi literami, to tak powinno zostać. Jeśli między słowami nie ma spacji, to jej nie wprowadzajmy. Najlepszym i najpewniejszym sposobem jest po prostu skopiowanie danego kodu i wpisanie go w miejscu bezpiecznym, choćby do Worda. Czasami jednak samo znalezienie kodu nie wystarczy. Promocja musi być bowiem aktualna. Niestety, póki nie wprowadzimy danego kodu, to nie mamy żadnej pewności, że ten jest wiarygodny i aktualny. Możemy jednak zwiększyć szansę na powodzenie w tym aspekcie. Jeśli kod pochodzi z oficjalnego źródła, zazwyczaj ma dokładnie określone ramy czasowe, a po określonym terminie kod przestaje działać. Najbardziej sprawdzone źródła to oczywiście newslettery i oficjalne strony internetowe danego sklepu czy sprzedawców. Dużą wiarygodność mają strony, które zajmują się zbieraniem i weryfikacją kodów rabatowych. Warunkiem powodzenia danej strony i tym samym zarobków dla jej właściciela, jest dostarczanie nam sprawdzonych informacji o promocjach. Oferowanie klientom fałszywych czy nieaktualnych kodów, na dłuższą metę jest doskonałym sposobem na obniżenie wiarygodności, a tym samym skutkuje utratą klientów i reklamodawców. Kiedy nie możemy zweryfikować wiarygodności kodu, po prostu użyjmy go. Poza stratą czas, niewiele tutaj ryzykujemy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%