Zamknij

Jakie powinny być krzesła konferencyjne?

10:49, 01.07.2024 . Aktualizacja: 10:50, 01.07.2024
Skomentuj

Praca biurowa oznacza codzienne siedzenie po kilka godzin przy biurku, co może odbić się negatywnie na zdrowiu pracowników - szczególnie dokuczliwe są bóle kręgosłupa, które pojawią się prędzej czy później. Dlatego należy zainwestować w wygodne i ergonomiczne meble, które odciążą nasze mięśnie i nie będą wywoływać bólu czy dyskomfortu.

Krzesła konferencyjne

Meble metalowe muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy oraz być wygodne i funkcjonalne. Wybierając krzesła konferencyjne, trzeba wziąć pod uwagę:

  • oparcie,
  • siedzisko,
  • podłokietniki,
  • materiał, z którego zostało wykonane krzesło.

Oparcie biurowego krzesła powinno być dostosowane do wzrostu osoby, która będzie na nim siedzieć, stabilne i solidne. Świetnym wyborem będą fotele z funkcją regulacji wysokości i kąta nachylenia oparcia. 

Krzesła konferencyjne powinny także mieć zaokrąglone brzegi siedziska - zminimalizuje to ryzyko wystąpienia dyskomfortu w tylnej części ud. Jednocześnie należy pamiętać o tym, aby siedzisko nie było zbyt głębokie, ponieważ może to prowokować do garbienia się, co rzecz jasna odbije się negatywnie na stanie zdrowia naszego kręgosłupa. 

Podłokietniki krzesła muszą być wygodne, szerokie i wystarczająco wysokie, aby mogły wspierać pracę rąk w czasie pracy przy biurku.

Ważny jest również materiał, z którego zostały wykonane krzesła konferencyjne. Konstrukcja takiego krzesła musi być wytrzymała i solidna, a materiał, którym pokryte jest oparcie mebla - trwały i przewiewny. Z tych powodów chętnie wybieranym modelem jest fotel obrotowy z siatkowym oparciem. Siatka zapewnia swobodną cyrkulację powietrza między plecami pracownika a oparciem krzesła. Jest to ważne szczególnie latem, kiedy temperatury są bardzo wysokie i nawet klimatyzacja w biurze nie zawsze może zapobiec powstaniu nieestetycznych plam na ubraniu.

To, jak będą wyglądać wybrane przez nas krzesła konferencyjne, należy dostosować do stylu, w którym urządzono biuro - krzesła mogą być czarne, białe, szare, niebieskie, żółte lub czerwone.

Funkcjonalne biurka firmowe

Biurka do gabinetu to kolejne meble, które należy dostosować do pracowników. Muszą być komfortowe i wygodne, jak również dopasowane do wzrostu osoby, która będzie przy takim biurku siedzieć. 

Najlepiej jakby takie biurko było wyposażone w funkcję regulacji wysokości. Dzięki temu będzie łatwiej je dopasować do danego pracownika. Przydatne będą także inne funkcje, które oferują takie biurka, jak wbudowane porty USB czy funkcja zapamiętywania pozycji.

Biurka do gabinetu, krzesła konferencyjne i biurowe oraz inne meble metalowe wysokiej jakości i w atrakcyjnych cenach znajdą Państwo w sklepie Elzap!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%