Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Spraw bliskim radość
zanim będzie za późno!
Kup prezent
Zamknij
1) Znajomość obowiązujących przepisów prawa niezbędnych do wykonywania powierzonych obowiązków oraz przepisów dotyczących funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg. 2) Profesjonalne prowadzenie sekretariatu, w tym m.in.: a) odbiór i rejestracja przesyłek wpływających, przekazanie korespondencji do dyrektora jednostki w celu dekretacji, a następnie rozdzielenie korespondencji pracownikom, b) rejestracja i wysyłka korespondencji, c) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej, poczty w systemie e-PUAP i e-Doręczenia, d) obsługa centrali telefonicznej, e) prowadzenie listy obecności, f) przygotowywanie, nadzór i obsługa narad oraz spotkań, g) przygotowywanie wstępnych projektów pism, umów, zarządzeń i innych dokumentów zgodnie z dyspozycją dyrektora, h) prowadzenie terminarza zadań możliwych do przewidzenia w dłuższym okresie czasu, jak terminy spotkań, narad, zarządów, sesji itp., i) właściwe załatwianie interesantów zgłaszających się do Powiatowego Zarządu Dróg, a w razie zaistniałej potrzeby kierowanie ich do właściwej sekcji lub służby, j) wykonywanie innych zadań dotyczących pracy sekretariatu. 3) Prowadzenie rejestrów. 4) Prowadzenie postępowań tzw. podprogowych na dostawy i usługi. 5) Wystawianie delegacji służbowych. 6) Kontrola nad zabezpieczeniem mienia, dozór nad kluczami oraz pieczęciami i stemplami. 7) Kontrola utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, węźle sanitarnym i pom. socjalnym. 8) Zaopatrzenie poszczególnych sekcji i służb w materiały biurowe, druki, środki czystości, posiłki i wodę. 9) Prowadzenie składnicy akt. 10) Przygotowanie przelewów bankowych. 11) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym. 12) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym w określonych przypadkach. 13) Umieszczanie publikacji na stronie BZP. 14) Przygotowanie informacji i sprawozdań do BZP. 15) Obsługa BIP. 16) Obsługa systemu BDO.
StPr/25/0911
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 4 840 do 6 300 PLN

Zakres wykonywanych głównych zadań na stanowisku: 1) Prowadzenie spraw technicznych i rozliczeniowych związanych z oświetleniem miasta, w tym spraw związanych z dostawą i dystrybucją energii elektrycznej, świadczeniem usługi konserwacji i naprawy urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic będących w eksploatacji miasta Szczecinek, kompleksowej usługi oświetlenia dróg i innych terenów publicznych na terenie miasta Szczecinek. 2) Przygotowywanie i realizacji inwestycji miejskich w zakresie oświetlenia miasta i monitoringu miejskiego. 3) Prowadzenie spraw związanych z likwidacją i zgłaszaniem nowych punktów poboru energii. 4) Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw. 5) Organizacja działań mających na celu racjonalizację zużycia energii i promocję rozwiązań zmniejszających zużycie energii na obszarze gminy. 6) Współpraca z Wydziałami Nieruchomości, Planowania Przestrzennego oraz Biurem Inwestycyjnym w sprawach wykonywania projektów budowlanych i planów zagospodarowania przestrzennego. 7) Analiza uregulowań prawnych dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie. 8) Przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oświetlenia mias
StPr/25/0910
data rozpoczęcia pracy od 02.02.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Nauczyciel języka polskiego w szkole ponadpodstawowej
StPr/25/0897
data rozpoczęcia pracy od 08.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

OBSŁUGA URZĄDZEŃ RĘCZNYCH
StPr/25/0890
data rozpoczęcia pracy od 07.01.2026
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

fizjoterapii i rehabilitacja pacjentów przewlekle i obłożnie chorych w zakładzie opieki długoterminowej
StPr/25/0881
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 8 350 PLN

Prace porządkowe, sprzątanie posesji, odśnieżanie, uszorstnianie powierzchni
StPr/25/0880
data rozpoczęcia pracy od 20.11.2025
wynagrodzenie od od 31,50 PLN

Dbałość o wizerunek i reputację Banku oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług bankowych. Profesjonalną obsługę Klientów zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Banku. Zebranie dokumentów niezbędnych do podpisania umów z klientami oraz ich formalną weryfikację. Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową). Poprawną realizację dyspozycji złożonych przez Klientów. Realizację indywidualnego planu sprzedaży.
StPr/25/0829
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Dbałość o wizerunek i reputację Banku oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług bankowych. Profesjonalną obsługę Klientów zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Banku. Zebranie niezbędnych dokumentów do podpisywania umów z klientami oraz ich formalną weryfikacją. Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową). Poprawną realizację dyspozycji złożonych przez Klientów. Realizację indywidualnego planu sprzedaży.
StPr/25/0828
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 146 PLN

Montaż i demontaż instalacji sanitanych- wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, instalacji gazowych, wykonywanie prac przygotowawczych i wykończeniowych związanych z instacjami
StPr/25/0774
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Polerowanie powierzchni. Obsługa maszyn polerskich. Kontrola jakości. Współpraca z zespołem produkcyjnym.
PSZ-ZOPS/52878376
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025