1) Znajomość obowiązujących przepisów prawa niezbędnych do wykonywania powierzonych
obowiązków oraz przepisów dotyczących funkcjonowania Powiatowego Zarządu Dróg.
2) Profesjonalne prowadzenie sekretariatu, w tym m.in.:
a) odbiór i rejestracja przesyłek wpływających, przekazanie korespondencji do dyrektora
jednostki w celu dekretacji, a następnie rozdzielenie korespondencji pracownikom,
b) rejestracja i wysyłka korespondencji,
c) obsługa elektronicznej skrzynki podawczej, poczty w systemie e-PUAP i e-Doręczenia,
d) obsługa centrali telefonicznej,
e) prowadzenie listy obecności,
f) przygotowywanie, nadzór i obsługa narad oraz spotkań,
g) przygotowywanie wstępnych projektów pism, umów, zarządzeń i innych dokumentów
zgodnie z dyspozycją dyrektora,
h) prowadzenie terminarza zadań możliwych do przewidzenia w dłuższym okresie czasu, jak
terminy spotkań, narad, zarządów, sesji itp.,
i) właściwe załatwianie interesantów zgłaszających się do Powiatowego Zarządu Dróg,
a w razie zaistniałej potrzeby kierowanie ich do właściwej sekcji lub służby,
j) wykonywanie innych zadań dotyczących pracy sekretariatu.
3) Prowadzenie rejestrów.
4) Prowadzenie postępowań tzw. podprogowych na dostawy i usługi.
5) Wystawianie delegacji służbowych.
6) Kontrola nad zabezpieczeniem mienia, dozór nad kluczami oraz pieczęciami i stemplami.
7) Kontrola utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, węźle sanitarnym i pom.
socjalnym.
8) Zaopatrzenie poszczególnych sekcji i służb w materiały biurowe, druki, środki czystości, posiłki
i wodę.
9) Prowadzenie składnicy akt.
10) Przygotowanie przelewów bankowych.
11) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
12) Sprawdzenie dokumentów księgowych pod względem merytorycznym w określonych
przypadkach.
13) Umieszczanie publikacji na stronie BZP.
14) Przygotowanie informacji i sprawozdań do BZP.
15) Obsługa BIP.
16) Obsługa systemu BDO.
StPr/25/0911
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 4 840 do 6 300 PLN