Zamknij

Rejestratorka medyczna / pracownik salonu optycznego

Nr oferty: StPr/25/0830Dodane przez: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SIMED Jolanta Grobelna

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Karlińska 19C, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
: rejestracja medyczna, obsługa salonu optycznego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 02.01.2026
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SIMED Jolanta Grobelna
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Koszalińska 91, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu: Justyna Pietras
Numer telefonu: 943728881
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Giełda pracy w dniu 25.11.2025 o godz. 12:00
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
naprawa pojazdów samochodowych, wymiana opon
StPr/25/0831
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

rejestracja medyczna, obsługa salonu optycznego
StPr/25/0830
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Dbałość o wizerunek i reputację Banku oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług bankowych. Profesjonalną obsługę Klientów zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Banku. Zebranie dokumentów niezbędnych do podpisania umów z klientami oraz ich formalną weryfikację. Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową). Poprawną realizację dyspozycji złożonych przez Klientów. Realizację indywidualnego planu sprzedaży.
StPr/25/0829
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Dbałość o wizerunek i reputację Banku oraz zapewnienie wysokiego poziomu świadczonych usług bankowych. Profesjonalną obsługę Klientów zgodnie z regulacjami obowiązującymi w Banku. Zebranie niezbędnych dokumentów do podpisywania umów z klientami oraz ich formalną weryfikacją. Prawidłowość i kompletność danych w systemie (zgodność z dokumentacją źródłową). Poprawną realizację dyspozycji złożonych przez Klientów. Realizację indywidualnego planu sprzedaży.
StPr/25/0828
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 146 PLN

Obsiew mieszanką traw , grabienie humusu , nasadzenia drzew i krzewów
StPr/25/0809
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

Montaż sieci i instalacji wodociągowych,kanalizacyjnych i gazowych
StPr/25/0808
data rozpoczęcia pracy od 06.10.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Prowadzenie ewidencji zamawianych artykułów, zgłaszanie konieczności ich uzupełnienia, przygotowanie planów zakupów ww. materiałów, przygotowywanie analiz, zestawień materiałów, niezbędnych do opracowania dokumentów z zakresu gospodarki materiałowej, wsparcie w prowadzeniu ewidencji z zakresu gospodarki mundurowej
StPr/25/0799
data rozpoczęcia pracy od 02.11.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN

Wyceny i kosztorysy mebli w programie kosztorysowym Corpus oraz w Exelu - UWAGA plus dodatkowe wynagrodzenie w formie % w udziale w kontraktach
StPr/25/0797
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 8 100 PLN

pomoc przy wypiekach
StPr/25/0791
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Pozyskiwanie nowych odbiorców z branży developerskiej dotyczy wyposażania apartamentów , hoteli i PRS-ów w meble
StPr/25/0786
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 14 000 PLN