Zamknij

Referent ds. rachunkowosci

Nr oferty: StPr/25/0316Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
: Rachunkowość, dokumentowanie i ewidencjonowanie operacji gospodarczych, obsługa programów księgowych i MS Office, archiwizacja dokumentów.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 15.04.2025
: 1 994,40 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Koszalińska 91, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Osoba do kontaktu: Kamila Horodyńska
Numer telefonu: 943728881
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0331
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

nabór do 04.04.2025 do g. 13.00 szczegóły w linku: https://bip.szczecinek.pl/oferta-pracy/5786/zatrudnienie-na-zastepstwo-w-wydziale-komunalnym Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw technicznych i rozliczeniowych związanych z oświetleniem miasta, w tym spraw związanych z dostawą i dystrybucją energii elektrycznej, świadczeniem usługi konserwacji i naprawy urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic będących w eksploatacji miasta Szczecinek, kompleksowej usługi oświetlenia dróg i innych terenów publicznych na terenie miasta Szczecinek. 2. Przygotowywanie i realizacja inwestycji miejskich w zakresie oświetlenia miasta i monitoringu miejskiego. 3. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw. 4. Organizacja działań mających na celu racjonalizację zużycia energii i promocję rozwiązań zmniejszających zużycie energii na obszarze gminy. 5. Prowadzenie spraw związanych z likwidacją i zgłaszaniem nowych punktów poboru energii. 6. Współpraca z Wydziałami: Nieruchomości, Planowania Przestrzennego oraz Biurem Inwestycyjnym w sprawach wykonywania projektów budowlanych i planów zagospodarowania przestrzennego. 7. Analiza uregulowań prawnych dotyczących zaopatrzenia w energię elektryczną oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie. 8. Przyjmowanie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oświetlenia miasta.
StPr/25/0332
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

-bieżąca obsługa klienta zgodnie ze standartami grupy PZU, - rejestracja zgłoszeń, - przyjmowanie wpłat klientów, - realizacja planów sprzedażowych, - praca na kontaktach wznowieniowych.
StPr/25/0327
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Wykonywanie czynności biurowych, kontrola poprawności dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do rejestru zakupu i sprzedaży, archiwizacja dokumentów.
StPr/25/0328
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Rachunkowość, dokumentowanie i ewidencjonowanie operacji gospodarczych, obsługa programów księgowych i MS Office, archiwizacja dokumentów.
StPr/25/0316
data rozpoczęcia pracy od 15.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Praca zdalna polegająca na umawianiu spotkań z danego powiatu, wysyłanie ofert sprzedażowych z branży fotowoltaiki, pomp ciepła oraz ich certyfikacji. Praca z klientami z danego powiatu. Wymagania – wykształcenie minimum średnie, dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu Office (warunek konieczny), komputer z dostępem do internetu. Mile widziany status ucznia, studenta zaocznego, ale nie jest to warunek konieczny. Prosimy o wysłanie CV na adres mailowy: [email protected] z nazwą miasta w tytule. Bez tego aplikacja nie będzie rozpatrywana. Praca w godz. 8-21.
StPr/25/0295
data rozpoczęcia pracy od 14.04.2025
wynagrodzenie od od 32,00 PLN

Przyjmowanie zgłoszeń oraz wystawianie zleceń na usuwanie awarii, konserwację, remonty bieżące zgodnie z zawartymi umowami w zakresie instalacji wodno- kanalizacyjnych, gazowych, ogrzewczych, nadzór i rozliczanie wykonawców, sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów, dokonywanie oceny przeglądów technicznych instalacji itp. Współpraca z działem GZM przy tworzeniu Planów Remontów oraz przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań prztargowych w zakresie robót instalacyjnych.
StPr/25/0273
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 5 200 do 7 400 PLN

Udzielanie świadczeń zdrowotnych w pramach POZ oraz prywatnych.
StPr/25/0272
data rozpoczęcia pracy od 11.03.2025
wynagrodzenie od od 7 000 do 10 000 PLN

Monter instalacji elektrycznej, praca na miejscu i w delegacji.
StPr/25/0226
data rozpoczęcia pracy od 03.03.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN