Zamknij

LIST DO REDAKCJI. Skatepark to nie jest plac zabaw!

07:22, 03.06.2020 r. Aktualizacja: 09:48, 03.06.2020
Skomentuj

Apel do wszystkich rodziców. Skatepark to nie jest plac zabaw! Jak wiemy 18 maja 2020 roku w Kaliszu około godziny 19 nastąpił wypadek, w którym zmarł 16-latek. Chłopak stracił panowanie nad rowerem gdy próbował wyminąć małą dziewczynkę na rowerku. W wyniku upadku uderzył głową w betonową ławkę. Te wydarzenia pokazuje jak niebezpieczne i nieodpowiedzialne jest przychodzenie z dzieckiem na skatepark.

Pomijam fakt, że przyprowadzanie dzieci bez ochraniaczy jest skrajnie nieodpowiedzialne,  to w razie wypadku zwalanie winy na skaterów lub inne osoby przebywające na skateparku jest naprawdę nie na miejscu. Skatepark to nie miejsce do zabawy.  Nie służy on do biegania, jeżdżenia autkami elektrycznymi, grania w piłkę, spacerów lub nauki jazdy na rowerze bez bocznych kółek, tylko do uprawiania sportów ekstremalnych.

W razie wypadku nie można winić dzieci, bo winą obarczeni są rodzice. Równie dobrze możecie puścić swoje dziecko na ruchliwą ulicę i obserwować co się stanie, bo właśnie takim miejscem jest skatepark - ruchliwą ulicą, na której cały czas coś się dzieje.  Dzieci nie posiadają podzielnej uwagi. Jeśli jadą na hulajnodze to myślą tylko o to tym, że jadą na hulajnodze. Nie zwracają uwagi na to, że właśnie wjeżdżają pod koła jadącemu 20km/h skaterowi. Myślę, że każda osoba jeżdżąca na Bmxie, desce, hulajnodze czy rolkach chociaż raz w życiu przeżyła taką sytuację.

Staramy się jak możemy by unikać wypadków, ale jeżeli rodzice dalej będą postępować tak jak teraz to takich sytuacji będzie więcej. Jeżeli Wasze dziecko chce się pobawić to proszę zabrać je na plac zabaw.  Jeśli chce się nauczyć jeździć, to proszę zabrać je do parku, na pusty parking, ścieżkę, ale nie na skatepark. No chyba, że chcecie mieć kogoś na sumieniu to wtedy inna sprawa.  Pozdrawiam.

(r.)

Internauta

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(60)

KemotKemot

46 5

Za każdym razem przejeżdżając tam widać rodziców z małymi dziećmi puszczonym samopas. Przeważnie na hulajnogach bądź deskorolkach które albo trzeba omijać albo czekać aż jaśnie państwo każą bombelkowi wracać do domu. Zwracanie uwagi rodzicą kończy się zwykle kłótnią szczególnie w rozmowie z matkami które wszystko wiedzą lepiej. 09:44, 03.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Bombelek Bombelek

5 26

Jestem na desce albo hulajnodze więc mam prawo korzystać z tego skate parku jak ty....Agresywna jazda powinna być zakazana !!! 12:33, 03.06.2020


reo

Ludzie ???Ludzie ???

5 49

Zamiast się cieszyć że dzieciaki nie siedzą przed komputerem tylko biegają fakt skatepark jest niebezpieczny ale nasz jest zdecydowanie bezpieczniejszy choćby fakt że jest mały i nie można rozwinąć szybkiej i długiej jazdy a z drugiej strony aby było bezpieczniej trzeba rozbudować 09:59, 03.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

XDXDXDXD

12 1

Sam sobie zaprzeczasz w tym co napisałeś...
" jest zdecydowanie bezpieczniejszy choćby fakt że jest mały i nie można rozwinąć szybkiej i długiej jazdy a z drugiej strony aby było bezpieczniej trzeba rozbudować"

Bezpieczny bo jest mały, ale żeby był bardziej bezpieczny trzeba go powiększyć xD 10:52, 03.06.2020


XDXD

13 1

Nie da się rozwinąć duże prędkości? Zdziwiłbyś się 11:32, 03.06.2020


LudzieLudzie

5 1

Powiększyć dla bezpieczeństwa aby mogli jeździć wszyscy a specyfika rozbudowy musi być adekwatna do bezpieczeństwa 14:32, 03.06.2020


CovidekCovidek

10 107

Każdy ma prawo korzystać ze skate parku jak mu się podoba bo to jest teren publiczny dla wszystkich, także dla dzieci.
Jak się nie podoba to jeździj sobie gdzie indziej a nie wypisujesz listy do redakcji. Nie jesteś jedyną osobą w tym mieście. Jak się nie podoba to, że tam przychodzą ludzie to sobie zrób na swoim podwórku skate i tam jeździj jak chcesz

09:59, 03.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

GoscGosc

28 2

Nie każdy, myślę że 3 letnie dziecko nie powinno. Bardziej od 6 lat mogliby tam się bawić. Podejście że każdy może robić co chce i gdzie chce, jest podejściem ignoranta i człowieka uznającego się za pępek świata. Sam mam małe dzieci i jednocześnie bmx ale nie korzystam i nie chodzę na skatepark z dzieciakami, nie jest to miejsce dla nich. 10:11, 03.06.2020


TatoTato

19 2

To co piszesz jest po prostu *%#)!& Idąc twoim tokiem rozumowania, również czterech byków 18 letnich może też włazić do dziecięcej piaskownicy lub bujać się na konikach. Włącz myślenie, trochę wyrozumiałości. 10:44, 03.06.2020


XDXD

17 2

Skatepark jest dla każdego? Skatepark jest przeznaczony do sportów EKSTREMALNYCH, madki które zabierają tam dzieci chyba nie zbyt myślą. Jakie szanse ma dziecko 8 lat na różowej hulajnodze w zderzeniu z rozpędzonym 18 latkiem na bmx? 11:34, 03.06.2020


aaaaaa

12 43

ciekawe czy pisał to ktoś ,kto wieczorami spożywa tam alkohol:) 10:11, 03.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

tytustytus

13 5

Pewnie ten z nędznerzeczy, najarał się batem i teraz ma wizję 12:05, 03.06.2020


Wiseł,Wiseł,

15 6

poziom abstrakcji myślenia w tym wypadku jest zatrważający, Podobnie ma się sytuacja na ścieżce dla rolkarzy na strefie,. To nie jest miejsce do spacerowania z pieskami, wózkami itp. Jadąc na rolakch w prędkością 15-20 km przy wadze 90 kg proszę sobie wyobrazić co się stanie. Na zwróconą uwagę .... szkoda pisać.... Na skateparku prędkości są jeszcze większe... 12:09, 03.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OdraOdra

4 20

Kup maść na ból dupy i daj żyć innym... Chcesz jazdy ekstremalnej bez ludzi to rusz się na lotnisko na Wilcze Laski albo pod pomnik pod Czarnem... Park i miasto są dla ludzi z psami i dziećmi a nie do jzdy ekstremalnej 12:31, 03.06.2020


Wiseł,Wiseł,

3 0

Do Odra: Jasne. Proctohemolan polecam. Chcesz spacerować z pieskiem to idź do parku. Rusz cztery litery za komputera, przewietrz cztery litery, dobrze to robi na kondycję... Nie zapomnij smyczy i woreczków na to co piesek zostawi, a ścieżka jest zrobiona do jazdy na rolkach i tyle w temacie a nie na spacerki z luzem biegającym pieskiem. A... miasto jest dla wszystkich... o czym zdaje się zapominają ci co po swoich milusińskich nie sprzątają...co na to mi napiszesz... jaki diagnozę mi postawisz....
10:52, 04.06.2020


Grzenia_ukGrzenia_uk

39 4

Zgadzam się z pełną treścią tego ... rodzice przychodzą z jakimiś chłopcami 5 letnimi bądź córkami A te dzieci jeżdżą sobie po skateparku nie patrzę na innych zatrzymując się nagle podczas jazdy rowerkiem itp... jak jedziesz na bmx badz rolkach jak Ja . I wyskakuje z czegoś pod to w locie muszę myśleć czy jakieś malolwtnie dziecko nie wyjdzie.mi na przeszkodę zamiast skupić się na trikach.. skate park ... nazwa oznacza skate park .. Nie Park do uczenia jazdy na rowerach o 4 kółkach... bądź 3 ... bądź grania w piłkę. Nie czekajcie się że wieczorem się tam piwo wypije A co nie można? Po 21 jest ciemno skejci mają prawo sobie piwko wypić i wrócić do domu domu . Jakie wy piszecie tu będzie ludzie . Kupcie sobie deskorolke bmx bądź rolki zacznijcie się uczyć i niech wam dziecko które nie myśli wleci pod wasze nogi ... dopiero zobaczymy co napiszecie... powyżej 10 lat powinno się wpuszczać dopiero . 12:13, 03.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KevinKevin

5 50

Jestem trzylatkiem. Mam prawo przebywać tam z deskorolką i z mamą. Uczę się tam jeździć na desce. To te staruchy wariują i źle się zachowują a teraz jeszcze tymi listami próbują odebrać nam skate park...Skandal!!! Ciągle alkohol, krzyki i trawka gdzie jeest Straż Miejska i Policja? 12:20, 03.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

maemae

6 3

Popieram!!
Skatepark dla skaterów.
dla dzieci plac zabaw!!! 14:13, 03.06.2020


ŁulekŁulek

3 0

Jak na trzy latka to jesteś madrusiany , jak takis mądry to idź na studia 19:34, 03.06.2020


..

4 1

Jak sam piszesz każdy ma prawo tam być, to dlaczego starsi nie mogą robić co chcą? Niech palą i robią co chca, jak już to zrobią to wieczorem i i w nocy jak nikogo nie ma. Ty masz 3 lata i uczysz się jeździć, oni mają 15 i uczą się wykonywać ekstremalne triki. Za 10-15 lat będziesz narzekać na dzieci że ci przeszkadzają, np stoją na środku i nic nie robią lub pod koła ci wyjeżdżają. Wystarczy uważać i skupiać się na wszystkim dookoła i nic się nie stanie. 19:43, 03.06.2020


BryanBryan

9 43

Skate park jest do zabawy a nie do ekstremalnej jazdy!!! Popieram Kevina. Krzyki, agresywna jazda, alkohol, narkotyki, wieczne rosczenia i pretensje.... Sprawą powinna się zająć Policja i Straż Miejska!! Każdy ma prawo jeździć tam ne desce i rowerku...nie ma znaczenia kto ile ma lat...agresywna i niebezpieczna jazda powinna być zabroniona!!! 12:24, 03.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

ancymonancymon

5 0

jarają tam tylko baty ci od maseczek co ich promował skorupiak i nawet o tym "śpiewają" 12:58, 03.06.2020


..

4 0

Definicja skateparku wskazuje że nie jest do zabawy A uprawiania sportów ekstremalnych. Każdy może na nim być ale trzeba uważać. Jak nie będziesz uważać możesz skończyć w szpitalu lub na cmentarzu. Jeśli chcesz się nauczyć jeździć to masz do tego wiele innych miejsc. Na skateparku się wykonuje triki ekstremalne. 19:33, 03.06.2020


KtośKtoś

0 0

Skate park służy właśnie do jazd ekstremalnych proszę poszerzyć wiedzę na temat skate parku 09:20, 12.09.2020


Loluś Loluś

3 27

Internauta co wypsuje te listy nie wie o czym pisze. Powinien uważać na to, że ja i moi koledzy dopiero uczymy się jeździć!!! To nie jest mejsce do agresji, alkoholu i ekstremalnej jazdy.
Lolek lat 3,5 pozdrawiam Kevinka 12:28, 03.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jaś i rodzic Jasia Jaś i rodzic Jasia

8 31

Skate park dla wszystkich!!! Przegonić stamdąd agresywnych, pijanych a może naćpanych skejterów!!! Ten list to skandal!!! Pewnie pisał go ktoś po spaleniu dżointa 12:36, 03.06.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

..

1 3

Masz rację pisząc że dla wszystkich, lecz jeśli twoje dziecko chodzi na skatepark to uważaj co robi, często dzieci patrzą przed siebie, i się nie oglądają na boki czy ktoś jedzie lub stoją pod rampą i czekają aż ktoś w nich uderzy lub zwróci uwagę. Nie każde dziecko tak robi ale niech każdy uważa i nie będzie tragedi 19:47, 03.06.2020


KtośKtoś

6 0

A chcieli by państwo żeby skejterzy jeździli na ulicy i tam wykonywali triki? 22:50, 03.06.2020


FrnekFrnek

0 0

Brak Ci wyobraźni człowieku. Tu chodzi o bezpieczeństwo .
Tak wogóle to byłem świadkiem jak rodzice przyszli z dwójką dzieci. 2 latka biegała po skate-placu za nią Pan tatuś. Chłopczyk ok. 6 lat wyśmiewał chłopaka , któremu nie udał się skok. Każdy z skaytów grzecznie milczał a wypadałoby wywalić ich na zbity pysk. To nie jest miejsce dla małych dzieci.
Plac zabaw jest niedaleko 11:20, 21.06.2020


Danny RakDanny Rak

8 16

Skate park jest dla wszystkich mieszkańców....
Zapraszam milusińskich !!! 12:39, 03.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JHDJHD

2 5

Popieram tę wizję 12:39, 03.06.2020


KomendantKomendant

2 4

I ja....Bravo Kevin 12:40, 03.06.2020


GoscGosc

35 5

Popieram !
Dla dzieci są place zabaw.!!!!!! 12:42, 03.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StefanStefan

34 5

Definicja skatepark "Skatepark to specjalny tor przeznaczony do uprawiania sportów ekstremalnych (jazda na deskorolce, BMX-ie czy wyczynowa jazda na rolkach). W skateparku może znajdować się wiele przeszkód przeznaczonych do nauki trików." Niech 5,6,7 latki pójdą na plac zabaw, i niech nie narażają starszych na niebezpieczeństwo
12:58, 03.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BorysBorys

6 1

trzyletnie Bryanki i Keviny jeżdżą na BMXach i deskorolkach i uczą się tam trików, a więc mogą korzystać z publicznego skejtparku. Nie ma nigdzie napisane, że to dla osób powyżej 18 lat. W dodatku uczą się trików. Skejtpark jest też dla nich. Więcej tolerancji i mniej agresji do najmłodszych młodszych 16:15, 03.06.2020


StefanStefan

1 0

Oczywiście ze mogą ale dzieci często przeszkadzają starszym lub w nich wjeżdżają, niedługo stanie się "tragedia kilkulatek zmarł na skateparku" dlaczego? Bo mama go puściła wśród osób które jeżdżą kilkanaście km/h, to tak jakby wypuscic dziecko na ruchliwa drogę. I starsi uczą się różnych trików, często bardzo szybko jadąc A takie dziecko dopiero uczy się jeździć. Komentarze(pod tym artykulem) "dzieci" są pisane przez rodziców, mało jakie dziecko wie co oznacza ćpun, alkoholik itp. A jak już zna to przez (brak) wychowania dziecka przez rodzicow. Na skateparkach gdy skaterzy zwrócą uwagę rodzicom, oni (rodzice) reagują złością np zamknij się itp. A gdy dziecko wpadnie pod koła starszego rodzice nie chcą słyszeć że to wina dziecka... 21:29, 04.06.2020


zabrac 500+zabrac 500+

23 3

i sie nieróbstwo tych matek skonczy 13:09, 03.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie mam nickuNie mam nicku

19 4

Apeluje o stworzenie petcji o to żeby dzieci poniżej 11 roku zycia nie mialy prawa przebywac na skateparku 15:29, 03.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KevinKevin

3 6

Zabrania się zabraniać!!!
Skejtpark dla wszystkich!!!!
Skejtpark wolny od alkoholu, narkotyków i agresji!!! 16:04, 03.06.2020


kekwkekw

11 2

jednak Szczecinek to jeden wielki dom wariatów jak czytam te komentarze 16:06, 03.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mama KevinaMama Kevina

6 8

Apeluję o stworzenie petycji o to żeby dzieci poniżej 21 roku życia bez opieki rodziców nie mialy prawa przebywac na skateparku. Bryjan z Kevinem przychodzą na skejtpark z mamą i nie są agresywni. 11 latki i starsi jeżdżą agresywnie, mają wieczny ból dupy , piją, palą zażywają... 16:20, 03.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..

2 2

Nie każdy tak robi, zdarzają się czarne owce w społeczeństwie. Często skaterzy zwracając uwagę rodzicom chcą im pomóc, i uniknąć tragedii. Nie dawno przez małą dziewczynkę zginął 16 latek, mógł w nią uderzyć ale tego uniknął i sam zginął.
Na Youtube jest dużo filmików gdzie dzieci wpadają pod koła starszych, A rodzice mówią że ich maluchy nic nie zrobiły. Niedługo Kevin i Brajan mogą skończyć w szpitalu lub na cmentarzu nie uważając na starszych. Wystarczy pilnować dzieci i nic złego się nie stanie. 19:38, 03.06.2020


NickNick

4 2

Każdy ma dostęp do skateparku, ale niech dzieci uważają na starszych i niech mają ochraniacze. Niedługo może się stać kolejna tragedia podobna do Tej z Dominikiem z Kalisza. 19:27, 03.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

3 2

Kto, mając obowiązek opieki lub nadzoru nad małoletnim do lat 7 albo nad inną osobą niezdolną rozpoznać lub obronić się przed niebezpieczeństwem, dopuszcza do jej przebywania w okolicznościach niebezpiecznych dla zdrowia człowieka, podlega karze grzywny albo karze nagany.
Zatem pytanie, gdzie jest Policja i SM? 19:45, 03.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JanekJanek

7 2

Skaterzy mają uzasadnione prawo dzwonić na 112 i donosić na rodziców narażających swoje dzieci w skateparku. Policja i SM ma obowiązek reagować na narażanie dziecka na niebezpieczeństwo. Miasto, które wybudowało skatepark, również jest odpowiedzialne za bezpieczeństwo na swoim obiekcie. Powinien być regulamin, odpowiedni dla takiego obiektu. I raczej punkt, że dziecko ma być pod opieką rodziców nie przejdzie, bo obiekt jest niebezpieczny i rodzic nie jest w stanie ochronić dziecka przed kolizją. 20:23, 03.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ha hhaHa hha

3 2

Uwaga samochody który jedzie po ulicy może wjechać na chodnik i ......i też trzeba dzwonić na 112 bo dziecko 21:11, 03.06.2020


hatfuhatfu

5 8

TO TE NĘDZNERZECZY CHCĄ NAM ZAWŁASZCZYĆ SKATEPARK. Banda ćpunów, alkoholików i degeneratów, niech idą nawijać o swoich starych gdzie indziej 23:26, 03.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

..

3 3

Skatepark zawsze był dla starszych, A plac zabaw dla młodszych. Skatepark jest do nauki TRIKÓW A NIE DO NAUKI JAZDY NA ROWERKU Z DODATKOWYMI KOŁAMI. W kompilacjach faili na skateparkach większość wygląda tak:
90% gdy dzieci przeszkadzają/wjezdzaja w starszych
10% normalne faile skaterów
I co oznacza Nędznerzeczy?
Takie słowo nie istnieje


21:37, 04.06.2020


..

1 4

Każdy ma prawo tam być ale niech każdy uważa, jeśli rodzic każe pójść swojemu dziecku coś porobić na nim naraża go na niebezpieczenstwo, w każdych chwili zza rampy może wyjechac rowerzysta z prędkością 20km/h lub więcej i uderzyć w dziecko A one może umrzeć albo zostać poważnie rannym. 10:30, 04.06.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

słowniksłownik

4 0

Proszę weź do ręki słownik, nie da się tego czytać. 16:50, 06.06.2020


Tiger BonzoTiger Bonzo

3 1

Pozdro dla SKEJTERÓW, nedznerzeczy dołem a ja gurom 15:03, 04.06.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Uszaty plastuśUszaty plastuś

1 1

Bęc 17:41, 04.06.2020


..

0 4

Nawet nie umiesz pisać poprawnie ( czyli bez błędów ortograficznych i z sensem) A już się udzielasz w Internecie w poważnych sprawach, i co znaczy nedznerzeczy? 21:32, 04.06.2020


Okularek_scootOkularek_scoot

2 2

No właśnie ktoś musiał to napisać. Sam tego doświadczam a że niektórzy mają nawet ten kask to czasem to nic nie da. Wystarczy że się za bardzo rozpędzisz z jakiejkolwiek rampy i na sam koniec zauważysz jakieś małe dziecko to od razu tracisz panowanie nad wszystkim i czasem nawet kask nie uratuje przez np. wstrząśnieniem mózgu lub rozcięciem gdzieś na głowie i potem do szycia. Sam takirgo czegoś doświadczam i potwierdzam że MAŁE DZIECI Z PLASTIKOWYMI HULAJNOGAMI ALBO Z ROWERKAMI BIEGOWYMI NIE POWINNY MIEĆ JAKIEGOKOLWIEK WSTĘPU. Skatepark jest jak autostrada a rodzice chyba czekają na tych ławkach co się może zdażyć. Przykładem jest ten 16-latek. Nir miał kasku to fakt, ale faktem też jest to że jeżeli potrafił profesjonalne jeździć na rowerze to gdyby tego dziecka małego tam nie było to by nadal żył [*]. Mogę tylko tyle powiedzieć że chłopak poświęcił się sam żeby młodsze dziecko od niego mogło dalej żyć. Bo ktoto wie czy jakby ten 16-latek wjechał to czy by te małe dziecko przeżyło. Napewno nie. Więc można mówić o nim jak o bohaterze,bo mógł też doprowadzić do tego i mógłby poczuć się tak samo jak rodzina tego małego dziecka. Więc według mnie dla uwagi dla RODZICÓW CO TO PRZECZYTAJĄ żeby uważali na swoje dzieci i najlepiej nie wpuszczały je w takie miejsca gdzie jeżdżą osoby, które umieją jeździć, bo jeżeli ma się tak kończyć każda historia z każdym skaterem że dziecko mo wjedzie na plastikowej hulajnodze czy na czymkolwiek a osoba która jechała np. na desce,hulajnodze czy nawet BMX-ie uderzy kręgosłupem o rurkę albo głową... Ale niestety, czasu się nie cofnie, chociaż teraz wszyscy by chcieli tego i to nawet bardzo. Pozdrawiam ciepło [*] 03:41, 07.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wrwr

1 2

Na skateparku często można zauważyć niepilnowane dzieci bez rodziców - mają ok 6 lat, widać że zaniedbani w domu, obdarci, bez kasku, jak zimno to bez kurtki i czapki - dla mnie to szokujące, gdzie jest policja? Tego miejsca policja powinna częściej doglądać. I usuwać mamusie z rowerkami na 3 kółkach, bo to nie plac zabaw. Skatepark jest dla młodzieży, do jeżdżenia na deskorolce, bmxie lub rolkach. Do niczego więcej nie służy. Jest z betonu i są różni ludzie - więc konieczny jest kask. 22:31, 07.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

..

0 2

Te dzieci są jak feministki. Większość niby chce rownouprawnien A tak naprawdę chca wszystko dla siebie. Oczywiście znajdą się feministki które chcą rownouprawnien, tak samo znajda się dzieci co chcą aby każdy mógł tam bym . A taki Kevin czy Bryan chcą aby skatepark był tylko Dla nich
11:56, 09.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LolaLola

2 2

Widać wypowiada się wielu rodziców , których świadomość zasad skateparków jest na poziomie ich dzieci. 11:24, 21.06.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BismarckBismarck

0 1

Postawcie , na stałe , patrol straży miejskiej . Na każdym placu zabaw ... Pisowski zamordyzm sięga zenitu . Konflikt pokoleń , starych dziadków i opasłych 30'sto latków , którzy nie mieli w życiu takiej zabawy . Jedźcie do Grudziądza i czepcie się Tramwaju ! 18:44, 01.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrostitoBrostito

1 0

Skatepark to jest plac zabaw, przecież jest stworzony do jazdy na wrotkach itd, dorośli raczej sie tym nie zajmują a jedynie dzieci w starsze i młodsze, starsze już umiom :) jeździć a mniejsze muszę sie nauczyć. 14:06, 13.08.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ANAN

0 0

Bredzisz. Jedź sobie na rolkach na ulicy - też publiczna.. Mój syn jeździ na hulajnodze i nie raz się denerwuje, jak małe dzieci stoją na środku i beztrosko się rozglądają. I nie raz musiał wykonać jakiś niebezpieczny manewr, żeby je wyminąć. Mnie denerwuje młodzież, która przesiaduje na górze, piwkuje, popala. Rozumiem, że też może, bo to teren publiczny???? 09:28, 04.09.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%