Zamknij

Współczesny klient nie chce na nic czekać. Pozwól znajdować się od razu w Google!

09:58, 09.11.2019 a.d Aktualizacja: 09:59, 14.11.2019
Skomentuj

Jest dziś rzeczą najzupełniej oczywistą, że sama obecność w sieci to dużo za mało, by móc skutecznie stawiać czoła konkurentom. Wyzwaniem jest jednak nie tylko ich liczebność i aktywność, ale także sposób postępowania zdecydowanej większości naszych potencjalnych klientów. Może być on zarówno przekleństwem, jak i okolicznością przyczyniającą się do naszego sukcesu – jeśli tylko zdołamy ją wykorzystać.

Pozostając poza czołówką wyników Google jesteś niewidoczny

Teoretycznie internet jest narzędziem, dzięki któremu możemy bardzo wnikliwie przeanalizować bardzo liczne dostępne w nim oferty. Niezależnie od tego jak skrupulatnie byśmy to robili, i tak zajmie to przecież mniej czasu niż przy pomocy innych środków komunikacji, nie mówiąc o odwiedzaniu kolejnych sklepów czy zakładów usługowych. Praktyka często jest jednak zupełnie inna, o czym świadczy rozkład popularności poszczególnych wyników organicznych w wyszukiwarce Google.

Nieco inna niż przed laty jest ich widoczność – przede wszystkim na skutek wydłużenia ekranu w związku z upowszechnieniem się urządzeń mobilnych o innych jego proporcjach. Nic to jednak nie zmieniło, jeśli chodzi o nasze zachowania – pierwsze wyniki otwierane są wielokrotnie częściej niż kolejne, a do zajrzenia na następne strony zmusić nas może tylko duża trudność ze znalezieniem satysfakcjonujących rezultatów. Sprawa jest zatem bardzo prosta: bądź w czołówce, a ruch na Twojej stronie wzrośnie radykalnie! Co najważniejsze, nie będą to goście przypadkowi. Właściwy dobór słów kluczowych, od którego fachowcy rozpoczną pozycjonowanie stron. Twojej firmy sprawi, że ściągniesz na nie dokładnie tych, do których kierowana jest przygotowana przez Ciebie oferta.

Równie proste nie jest jednak poprawienie tych lokat, na jakich dana strona wyświetlana jest w wynikach Google. Zakres związanych z tym zadań jest obecnie dość szeroki. Zaangażuj specjalistów, a podołają im bez nadmiernych kosztów.

Wykorzystaj pozycjonowanie stron i zostaw rywali daleko w tyle

Dziś Google bardzo rygorystycznie analizuje zawartość sieci – bezpowrotnie minęły więc czasy, gdy pozycjonowanie można było wykonywać tanio, a jego efekty pojawiały się bardzo szybko. Potrzebujemy więc mocnych linków, dobrze przygotowanych, unikalnych treści oraz znakomitej od strony technicznej witryny – jak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, roboty wyszukiwarki uważnie przyglądać się będą nawet jej kodowi! Potrzebni nam są więc fachowcy – nie tylko, by podołać wszystkim zadaniom, ale także by najpierw podporządkować je właściwej strategii. Do kogo kierujemy naszą ofertę? Potencjalni klienci zamieszkują cały kraj, czy może np. duże miasto, takie jak Warszawa? Jak liczna i silna jest konkurencja? Uwzględniwszy wszystkie istotne okoliczności wytyczą dla nas najlepszą drogę na szczyt – tak, by jego zdobycie jak najszybciej mogło przynieść nam konkretny zysk.

Jak szybko? Wszystko zależy od konkurencyjności fraz na które się pozycjonujemy. Jeśli ktoś obiecuje nam błyskawiczne efekty, możemy mieć pewność, że nie jest to wiarygodny fachowiec. Pewna doza cierpliwości jest niezbędna, bo z reguły pojawiają się one po kilku miesiącach. Przekonaj się, że warto na nie czekać!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%