Zamknij

Dziś bez pozycjonowania nie ma sukcesu. Kiedy najlepiej je rozpocząć?

09:49, 22.10.2019 . Aktualizacja: 09:49, 22.10.2019
Skomentuj

W ślad za wieloma dziedzinami naszego życia, do internetu w dużej mierze przeniosły się także działania marketingowe. Publikacja jakichkolwiek treści w tej przestrzeni to jednak za mało. Od lat nie ma wątpliwości że zwycięża ten, kto potrafi precyzyjnie dotrzeć z nimi do właściwych odbiorców. Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google to niezmienne gwarancja, że cel ten zostanie osiągnięty. Ile trwa jej zdobywanie i kiedy należy się o to postarać?

Tanio i szybko można sobie tylko zaszkodzić. Amatorzy nic nie wskórają

O tym, jakie zyski niesie ze sobą posiadanie dobrych lokat na liście wyników Google, można było przekonać się od lat. Walka o nie toczona była wszelkimi dostępnymi metodami, aż wszystko się zmieniło z chwilą, gdy algorytmy wyszukiwarki zaczęły analizować zindeksowane strony zupełnie inaczej. Bezpowrotnie minęły czasy, gdy wystarczyło użyć na stronie słów kluczowych i pozyskać ogromną ilość słabych nawet linków, a witryna szybko wspinała się na górę. Dziś jest to pewny sposób na otrzymanie bana lub karnego filtra. Obecnie potrzebne jest zaangażowanie zespołu SEM złożonego ze specjalistów o bogatym doświadczeniu i cierpliwość. Nie sposób przewidzieć ile dokładnie będzie trwało zdobywanie kolejnych pozycji – zależy to od konkretnych okoliczności, zwłaszcza liczebności i siły konkurentów. Proces ten będzie ulegał w dodatku spowolnieniu wraz ze zbliżaniem się do szczytu listy, będącego obiektem najzawziętszych walk. Można go przyspieszyć budując bazę naprawdę mocnych linków i stosując właściwą dla danego przypadku strategię. Jak wskazuje doświadczenie specjalistów z firmy INSEO, zwykle na efekty trzeba czekać kilka miesięcy. Nie zwlekaj więc! Pozycjonowanie stron, jeśli ma możliwie szybko przynieść właściwy efekt w postaci wzrostu ruchu i sprzedaży, musi być rozpoczęte jak najwcześniej.

Rozpocznij pozycjonowanie stron od razu, a łatwiej osiągniesz sukces

Trzeba pamiętać też o tym, że konkurencyjność wielu fraz rośnie z czasem – odpowiednio wczesne zaangażowanie zespołu SEM pozwala więc osiągnąć cel nie tylko szybciej, ale i niższym kosztem. Istotne jest także to, że współcześnie bardzo rozszerzyła się lista czynników rankingowych branych pod uwagę przez Google, za czym idzie wzrost nakładu pracy towarzyszącego optymalizacji. Niejednokrotnie okaże się, że aby mieć szanse podjąć rywalizację z walczącymi o te same miejsca konkurentami, musimy poddać naszą witrynę gruntownej przebudowie. Trzeba nadać jej przejrzystą strukturę i nawigację, zadbać o szybkość ładowania czy przystosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. A to tylko część kryteriów – Twoja strona nie może mieć słabych stron w pod żadnym względem!

Oznacza to, ze jeśli przymierzasz się do przebudowy swojej witryny, nie ma na co czekać. To znakomity moment na to, by rozpocząć jej pozycjonowanie i uniknąć niepotrzebnego powtarzania prac, które, zwłaszcza w przypadku np. sklepu internetowego, nie są przecież tanie. Uważnie liczysz każdy grosz? Bez wypozycjonowanej strony Twoje szanse w walce o rynek są nikłe. Zmień to jak najszybciej, a przekonasz się, ile możesz zyskać.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%