Zamknij

Czy warto drukować ulotki firmowe?

12:04, 05.06.2019 materiał partnera Aktualizacja: 12:04, 05.06.2019
Skomentuj

Obecnie przedsiębiorstwa muszą bardzo dbać o swój pozytywny wizerunek. Dzięki temu mogą wyróżnić się na tle konkurencji, co wpływa na zwiększenie sprzedaży produktów lub usług. Do otrzymania takich rezultatów konieczne jest zainwestowanie w reklamę, co może mieć różną formę. Jednak najpopularniejszym wyborem są ulotki firmowe. Trzeba tylko pamiętać o tym, by zadbać o ich wygląd, co przyniesie oczekiwane rezultaty.

Jakie informacje powinny znaleźć się na ulotce?

Przede wszystkim warto zastanowić się nad tym, jakie dokładnie informacje ma przekazywać ulotka. Zazwyczaj ograniczają się do pokazania oferowanych produktów lub usług. Jednak często pojawiają się tam również krótkie notki dotyczące samego przedsiębiorstwa, np. jej celów i najważniejszych wartości. Poza tym oczywiście powinny pojawić się informacje dotyczące adresu, logo, e-mail oraz numer telefonu firmy. Dzięki temu każda zainteresowana osoba będzie wiedziała, gdzie znajdzie siedzibę i jak się skontaktować z jej pracownikami.

Jak powinny wyglądać ulotki?

Niezwykle istotne jest to, by ulotki oddawały charakter firmy. Dzięki temu już jedno spojrzenie wystarczy, by dowiedzieć się więcej na temat przedsiębiorstwa. Może to oddawać np. główny kolor, rodzaj czcionki bądź styl tekstu. Za pomocą takich detali można określić to, do jakiego segmentu mają trafić nasze produkty lub usługi. Poza tym bardzo ważny jest ogólny wygląd ulotki, ponieważ to właśnie on decyduje o tym, czy ktoś przeczyta jego treść. Pomóc w tym może parę kwestii, na które warto zwrócić uwagę w trakcie ich drukowania.

Najważniejsze elementy wyglądu ulotki

  • Projekt ulotki – bez wątpienia jest to jeden z najważniejszych elementów, który powinien być dopasowany do branży firmy. Ważne jest to, by dokładnie zastanowić się nad ogólnym wyglądem, by wszystkie elementy graficzne były spójne i nie odwracały za bardzo uwagi od treści. W tym przypadku warto skorzystać z gotowych szablonów.
  • Gramatura papieru – bardzo ważna kwestia, która dotyczy sztywności oraz grubości ulotki. Zazwyczaj zakres sięga od 115g do nawet 620g.
  • Powlekanie – może być jednostronne, dwustronne lub bez niego.
  • Wielkość i kształt ulotki – w tym przypadku istnieje naprawdę duży wybór. Dlatego można zdecydować się na ulotki składane, a także takie z nacięciem. Jeżeli chodzi o wymiary, to najpopularniejszy jest format A5, A6 oraz A4. Możliwe jest też wydrukowanie większych ulotek, jednak w takim przypadku lepiej sprawdzą się składane modele.

Gdzie wydrukować ulotkę?

Warto zwrócić uwagę na to, że jakość druku ma niezaprzeczalny wpływ na ostateczny wygląd ulotki. Dlatego tak ważne jest to, by wybrać miejsce, dzięki któremu zyskamy wysokiej jakości reklamę, ponieważ tylko wtedy przyniesie oczekiwane rezultaty. Szczególnie powinniśmy zadbać o dobrą jakość kolorów oraz szeroki wybór papierów o różnej gramaturze, co zapewnia m.in. caffeprint.eu. Poza tym warto też decydować się na firmę, w której możliwe jest wydrukowanie również innych materiałów promocyjnych.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%