Zamknij

Maturzyści z "ekonomika" sklasyfikowani! W ruch poszła ustawa maturalna

17:04, 29.04.2019 a.d Aktualizacja: 20:35, 29.04.2019
Skomentuj

Pomimo wcześniejszych próśb maturzystów z Zespołu Szkół nr 1 w Szczecinku, nauczyciele nie stawili się na radę w wymaganym terminie i nie przeprowadzili klasyfikacji swoich uczniów. Strajk nauczycieli został oficjalnie zawieszony przez ZNP w minioną sobotę. Maturzyści z „ekonomika” zostali sklasyfikowani dopiero w poniedziałek i zrobiła to dyrektorka szkoły, zgodnie z tzw. ustawą maturalną.

- Uczniowie otrzymają więc świadectwa maturalne, a 6. maja rozpoczną się egzaminy maturalne. Pozostaje nam tylko życzyć wszystkim maturzystom powodzenia - powiedziała Polskiemu Radiu Koszalin Małgorzata Duras, rzecznik zachodniopomorskiego Kuratorium Oświaty w Szczecinie.

Poza Szczecinkiem podobna sytuacja miała miejsce jeszcze w 7 innych szkołach w województwie zachodniopomorskim.

[ZT]17404[/ZT]

(a.d)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(48)

NikaNika

18 7

Żenada, naprawdę żenada . Zastanówcie się Rodzice przy wyborze szkół. Nauczyciele ekonomika naprawdę dbają o uczniów - ale tak na swój sposób. 17:33, 29.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Były absolwent 1980-Były absolwent 1980-

6 2

Szkoła wraz z gronem zeszła na .... 21:21, 29.04.2019


reo

UczenUczen

21 8

Państwo nauczycielostwo. Wstyd 17:53, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatelMatel

22 7

Ta szkoła faktycznie zeszła na psy. Wstyd 18:03, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość Gość

24 7

To jest ewidentnie działanie na szkodę ucznia. Cały hejt jaki się na nich wylał po sytuacji z panią "nauczycielka" martwiąca się o swoje wakacje był jak najbardziej zasadny. Właśnie pokazują jacy z nich nauczyciele i gdzie mają dobro ucznia ... 18:09, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gościu Gościu

18 8

Chcą znów być sławni na cala Polskę . Byle jak byle o nich mówili . Celebrytki :-) 18:13, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

foczka1954foczka1954

14 7

teraz widać jak nauczyciele dbają o dobro ucznia-żenada. 19:12, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatkaMatka

15 6

Wstyd nauczyciele, powinno się podać was do sądu i zwolnić dyscyplinarnie, 20:56, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rodzicrodzic

12 6

w innych szkołach jakoś nauczyciele się zgrali i zrobili rady dla uczniów a tu co się stało? 20:59, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatkaMatka

10 15

Czego by nie zrobili i tak byloby zle. Takie to juz mamy malkontenckie polskie społeczeństwo... Pewnie wiedzieli, że uczniowie i tak będą sklasyfikowani, więc krzywda im się nie stanie. I nie stała,prawda? Gdyby nie było tej chorej ustawy to przypuszczam, że rada by się odbyła. I gdyby tam nie dbali o uczniów to by ta szkoła nie była tak oblegana ani nie byłaby najlepsza w Szczecinku. Takie są fakty. 21:18, 29.04.2019

Odpowiedzi:17
Odpowiedz

LukaszLukasz

12 2

Nie wiadomo czy by sie odbyla czy nie. Faktem jest natomiast to ze zrobili strajk w najgorszym momencie (teraz niby przerwanym dla dobra uczniow) a gdyby tak lekarze na 3 tygodnie w szpitalu przed operacja (czego nie zycze) nie wiedzieli czy jednak stana do zabiegu czy nie...albo gdyby np Pani pracownicy realizowali najwazniejszy projekt w roku i nagle wszyscy by zastrajkowali jak by sie Pani czula? Pewnie jak obecni maturzusci i rodzice. Dla scislosci, tak zarabiaja zdecydowanie za malo, ale po tym strajku zadna podwyzka sie nie nalezy. Zreszta nawet strajk im nie wyszedl tak do konca. Naprawde uwaza Pani ze miesiac przed matura calkowitej niepewnosci i nerwow to zadna krzywda? 21:39, 29.04.2019


Do Pana ŁukaszaDo Pana Łukasza

4 9

Myślę, że by się odbyła na pewno, koniec końców ci ludzie naprawdę mają serca a i nerwy ze stali przy dzisiejszej młodzieży i niestety rodzicach... coś o tym wiem. Jest to też pokłosie właśnie takiego stanu rzeczy. Wszyscy o zbliżającym strajku wiedzieli, uczniowie również, to że nikt się nie spodziewał, że może dotknąć także matur to inna kwestia, moim zdaniem świadcząca o tym jak niepoważnie są nauczyciele traktowani. Nie bronię braci nauczycielskiej, ale tak swoją drogą w jaki sposób mogą domagać się lepszego traktowania? Trudno mi teraz ocenić czy ten strajk był dobrą formą, oceni to czas , może i historia, ale przynajmniej podjęli próbę walki i siebie ale chyba przede wszystkim o polską edukację, która stacza się po równi pochyłej. Jednak to jak zostali skomentowani i ocenieni świadczy o tym jak bardzo społeczeństwo bagatelizuje wagę edukacji. A bylejakość rośnie w siłę. Proszę odpowiedzieć sobie na pytanie (byłabym rada gdyby Pan podzielił odpowiedzią także ze mną, ale nie nalegam) czy ogólnie jest Pan zadowolony ze świadczonych Panu różnych usług, np. u fryzjera, pana od remontów czy też z tych lekarskich? Dlaczego więc tylko na nauczycieli wylewa się wiadro pomyj, nienawistnych wrecz komentarzy? Szoda mi po prostu tych dobrych, oddanych i zaangażowanych belfrow, których wrzuca się do worka ze wszystkimi innymi. Napomknę tylko, że tacy też strajkowali. To naprawdę nie jest wina braci nauczycielskiej, że do pracy są przyjmowani lenie i kombinatorzy, że nie ma dobrego, przemyslanego systemu weryfikacji pracy nauczyciela, ze w polskiej szkole zaczyna szerzyć sie mobbing przez to, że dyrektor w swoim ręku ma tyle kompetencji... A co do ekonoma - czy naprawdę uważa Pan, że wszystkich 80 strajkując nauczycieli jest beznadziejnych i z radością "fundowali" stres młodzieży? Młodzieży która często mowi, że szkola i matura nie sa im w zasadzie do niczego potrzebna? (Mam tu na myśli młodzież ogólnie, nie tę z ekonoma konkretnie, choć i tam zapewne się tacy znajdą). 22:08, 29.04.2019


Do Pana LukaszaDo Pana Lukasza

4 9

Dodam tylko, że gdyby moi pracownicy- wszyscy lub zdecydowana większość chciala strajkować przed wykonaniem wielkiego projektu i wczesniej sygnalizowalaby taki zamiar, to bym się zastanowiła dlaczego i w czym tkwi przyczyna, to raz, a dwa rozmawialabym z nimi, bo skąd bym miała się dowiedzieć o pobudkach takiego działania? A Pan by swoich pracowników od razu zwolnił? Tak bez rozmowy? Wyjaśnienia? Bardzo słabe takie zarządzanie.... Myśli Pan, że nowi pracownicy prędzej czy później nie domagaliby się swojego...?? 22:15, 29.04.2019


statystykstatystyk

6 0

Najlepsza w Szczecinku? Kłamiesz tak hobbystycznie, czy po przelewie z KOD?

08:15, 30.04.2019


płatnikpłatnik

6 0

"czy ogólnie jest Pan zadowolony ze świadczonych Panu różnych usług, np. u fryzjera, pana od remontów czy też z tych lekarskich?"

Nie zdarzyło mi się, aby ktoś komu zapłaciłem z góry, wspólnie ustaloną cenę za usługę powiedział "nie robię". 08:18, 30.04.2019


So StatystykaSo Statystyka

2 6

Nie mam nic wspólnego z KODem i nigdy nie miałam. Tak, najlepsza w powiecie, biorąc pod uwagę liczbę uczniów i zdawalność na maturze. Widzę, że nie orientuje się Pan w temacie. 08:49, 30.04.2019


Do Płatnika Do Płatnika

3 6

Pan płaci z góry fryzjerowi, lekarzowi czy też za remont??? To, że nauczyciele mają płacone z góry (bo takie jest prawo) niczego nie zmienia, przecież zabiorą im w kolejnym miesiącu. Po co Pan sieje ferment? Mógłby być Pan bardziej merytoryczny, bo te zarzuty są jałowe... 08:54, 30.04.2019


statystykstatystyk

6 0

"Szczecineckie I LO im. Ks. Elżbiety w najnowszym ogólnopolskim rankingu zajęło 506 miejsce, "

"W zestawieniu ?Perspektyw? znalazło się także Technikum Zawodowe nr 1 w ZS nr 1 im. KEN w Szczecinku. W tym roku na ogólnopolskiej liście szkoła uplasowała się poza pierwszą ?pięćsetką?"

a są jeszcze szkoły prywatne. one też są w Szczecinku, więc pisanie "najlepsza" o którejś w kolejności jest co najmniej śmieszne.

może dostanę jakieś dane wskazujące, że to najlepsza szkoła w Szczecinku?

08:54, 30.04.2019


płatnikpłatnik

6 0

"Pan płaci z góry fryzjerowi, lekarzowi czy też za remont???"

bywa - chociażby zaliczkę. i jeśli wykonawca nie wywiąże się ze swojej pracy, to nie dość, że nie otrzymuje wynagrodzenia, zwraca zaliczkę, to jeszcze może być narażony na karę zapisaną w umowie.
08:56, 30.04.2019


statystykstatystyk

5 0

dane z 2018
"I tak najwyższą zdawalnością mogą się pochwalić w I LO im. księżnej Elżbiety. Tu na 110 uczniów przystępujących do matury, zdało ją 98 ? pozostali nie oblali więcej niż jeden przedmiot i będą mieli okazję do poprawki w sierpniu. Zdawalność na poziomie 89,10 procent

W ogólniaku w Zespole Szkół nr 1 im. KEN do egzaminu dojrzałości przystąpiło 123 licealistów, a zdało go 103 (83,74 proc.). Z 20 pechowców trzech nie będzie mogło matury poprawić w tym roku."

Powtórzę - kłamie Pani na zlecenie KODU czy hobbystycznie? 09:05, 30.04.2019


Do StatystykaDo Statystyka

1 5

Zdaje się, że 506 miejsce I LO to też poza pierwsza pięćsetką. Ekonom jest wśród 300 pierwszych szkół wg tego samego rankingu, który Pan przywołuje i wśród pierwszych 1000 liceów i techników. Dalej wydaje mi się, że nie jest Pan mało obiektywny i nie zna Pan tematu - ekonom to najbardziej liczna szkoła w powiecie z największą liczbą maturzystów i dwoma typami szkół- liceum i technikum. Jaki jest sens porownywania typowego liceum z o połowę niższą liczba maturzystów czy też ze szkołami prywatnymi, gdzie po pierwsze płaci się za edukację, a po drugie liczba maturzystów jest często dziesięciokrotnie niższa.
Przyznam, ze I LO ma więcej olimpijczyków, ale czyja to zasługa... pozostawię to Pańskiej ocenie. Pozdrawiam 09:10, 30.04.2019


Do Statystyka Do Statystyka

1 4

Jeśli takie to fakty, to przyznaję Panu rację (nie mam z tym problemu) że w 2018 r. I LO było lepsze od ekonoma o paru maturzystów, w poprzednich latach bywało
odwrotnie. Prawdą jednak jest, że ekonom jest od wielu lat w czołówce naszych szkół ponadgimnazjalnych.
Jednak bardzo proszę nie wyrażać się do mnie w ten sposób jak na końcu Pana wypowiedzi ani nie wmawiać mi przynależności do KODu , bo powtórzę - nie mam i nigdy nie miałam nic z nim wspólnego 09:22, 30.04.2019


statystykstatystyk

1 0

zaraz napisze Pani, że jest najlepsza pod względem ilości rudych dzielonych przez kulawych. ranking mówi jasno: 1 LO jest wyżej niż KEN, szkoły prywatne też.

jeśli pisze pani "najlepsza w mieście" to warto podać wykluczenia (poza...). chyba, że nie rozumie się pojęć "wszystko" albo "niektóre".


PS czekam na link do tego raportu, który stawia KEN chociażby przed 1LO. nie według "mojego widzimisię..." 09:25, 30.04.2019


faktyfakty

2 0

a te fakty były do sprawdzenia w jedną minutę. gdzieś mam "przyznanie racji". już Pani zabłysnęła stawiając jako pewnik swoje kulawe spostrzeżenia... i jeszcze dyskutowała zamiast sprawdzić czy ma się rację.
ale nauczyciel ma zawsze rację- to wiadomo nie od dziś 09:27, 30.04.2019


czołówkaczołówka

1 1

"ekonom jest od wielu lat w czołówce naszych szkół ponadgimnazjalnych."

w czołówce :D :D :D
w pierwszej dziesiątce pewnie :D :D :D
09:29, 30.04.2019


poprzednie latapoprzednie lata

0 0

2017:
My skupimy się na danych, które uzyskaliśmy ze szczecineckiego starostwa, któremu podlega 6 szkół ponadgimnazjalnych w powiecie. Kluczowa jest zdawalność matur. Tu liderem jest I Liceum Ogólnokształcące w Szczecinku, gdzie do matury w zeszłym roku przystąpili wszyscy absolwenci (co nie wszędzie jest regułą) ? za pierwszym podejściem zdało 93 procent, po poprawkach wskaźnik ten skoczył do 96 proc..

Drugie miejsce w tym zestawieniu ma Zespół Szkół nr 1, popularny ?ekonomik?, ale nie tutejsze liceum, ale technikum: do matury przystąpili wszyscy absolwenci, zdawalność wyniosła odpowiednio 88 i 92 procent.


2015:
http://www.perspektywy.pl/portal/index.php?option=com_content&view=article&id=1950&catid=156&Itemid=319&strona=1

miejsce 22 w województwie - 1 LO
KEN nie ma w pierwszej 25 ;P


"w poprzednich latach bywało odwrotnie" :D :D :D :D :D
09:45, 30.04.2019


Lukasz do matki/mamyLukasz do matki/mamy

3 0

Dziękuje za Pani odpowiedz, musze przyznać przeczytałem kilka razy, ale nie ze wszystkim się zgadzam. Np.: z tym odbyciem się rady to teraz naprawdę nie wiadomo, na pewno nikt temu już nie zaufa, tak trochę jak z wróżeniem wyniku po meczu :) przecież to takie oczywiste ? teraz. To ze strajk dotknął matur to jest moim skromnym zdaniem największy minus (swoja droga nie wiem jak ZNP czy nauczyciele to wymyślili ? egzaminy szóstoklasisty, gimnazjalne, matury, okres świąteczny, wystawienie ocen etc. I teraz jeszcze zawieszenie strajku w zasadzie na święta i w sumie od polowy wolny czerwiec i wakacje + być może powtórka strajku we wrześniu ? czy to jest poważne, jak traktować taka akcje? Kto to zaplanował w tak sprytny sposób? Pisze Pani ze nauczyciele podjęli walkę o polska edukacje?? Czym podjęli walkę? Chaosem, brakiem organizacji, strajkiem który wymknął się spod kontroli (ZNP), wewnętrznymi kłótniami, szpalerami śmiechu i szydery dla niestrajkujących, piosenkami ala poseł mucha w sejmie (mega slabe) zakończeniem ale niezakończeniem strajku? Nie rozumiem takiej walki (ale jakby Pani wyjaśniła to chętnie poczytam). Jak oglądałem w TV te piosenki to jedyne na co się zdobyłem to ?o Jezusie nazarejski?.
Zgadzam się z Panią ze praca z uczniami i roszczeniowymi rodzicami wymaga nerwów ze stali (ale to podobnie jak z innego rodzaju klientami, pacjentami etc), co do bylejakości edukacji tez się zgadzam ale tutaj jednak sporo winy nauczycieli, w końcu to oni uczą? i jeśli byle jak wychodzi to na pewno nie są winni jedynie uczniowie. Rankingi szkoły w granicach 500nego miejsca w kraju czy w ogóle jest o czym pisać? Czy wiemy kto jest na 520 miejscu rankingu ATP w tenisa? Nie :), bo się po prostu nie liczy. Czy społeczeństwo bagatelizuje edukacje? Cześć pewnie tak ? ale to jak wszędzie na świecie, a poza tym chyba bardziej organizacje iż sama edukacje/naukę.
Co do usług to jak się umawiamy to powinniśmy się do końca tej konkretnej pracy/usługi trzymać planu, jasne ze mogę nie być zadowolony z prac budowlanych czy fryzjera ale poniżej mogę po prostu tam nie iść albo wybrać inna firmę. Ale przenieść dziecko do innej szkoły to już nie jest strzyżenie włosów. Poza tym mogę się np. szefowi firmy poskarżyć na pracownika i być może on cos z tym zrobi, a co mogę zrobić w szkole? Ok pójść do Dyrekcji i powiedzieć co mi się wydaje, a co może zrobić wówczas dyrektorka? W zasadzie odpowiedzieć tekstem z infolinii np.: dziękuje za pana zgłoszenie, zostało zarejestrowane pod numerem 48/2019 obiecuje przyjrzeć się tej sprawie. A tak naprawdę to może sobie zrobić noski eskimoski z nauczycielem bo nawet zwolnić go nie może bo chroni go jakaś śmieszna karta, i będzie tam pracował w zasadzie do kiedy się nie zwolni i to w jakości w jakiej chce ? bo nikt tego nie sprawdza (no chyba ze 20 lat stażu pracy i zero olimpijczyków na szczeblu wojewódzkim czy centralnym, ale w teorii zaangażowanie full :))Nauczyciel nie ma przeświadczenia ze straci prace jak będzie dawał po tyłach, to tez jest problem, proszę mi wierzyć. Awanse nauczycieli? Nie słyszałem aby jakiś nauczyciel nie zdał awansu na wyższy stopień, pewnie nie ma egzaminów tylko staż plus jakaś procedura sprawdzana przez koleżanki z tej samej placówki. W ten sposób nie podnosi się kwalifikacji, to sciema.
Oczywiście nie wszyscy nauczyciele w ekonomie są słabi (ekonom kończyłem lat ok 15 temu) i sam pamiętam nauczycieli dobrych (dobrych nie znaczy sławnych podróżników czy wiecznie spóźnionych informatyków) tylko rzeczywiście dobrych ale było ich mało i raczej ze starszego pokolenia. Mi również ich szkoda, i naprawdę uważam ze dobrzy nauczyciele powinni zarabiać dużo więcej niż obecnie. Nauczyciele podnoszą ze uczniowie mówią ze szkoła jest nie potrzebna. Proszę mi wierzyć ze większość wie ze jest potrzebna, taka czy inna ale potrzebna. Idylli nigdzie nie było i nie ma, ale nauczyciele musza stworzyć miejsce aby najważniejsze egzaminy odbyły się w normalnych warunkach ponad podziałami, to właśnie schrzanili w 100%.
Tak Pani ładnie napisała o tym potencjalnych pracownikach, dlaczego zatem nie przygotowaliście tak strajku? W normalny, ułożony, przemyślany, skuteczny sposób? Tylko taka szopa? Czy ja cos powiedziałem ze bym kogoś zwolnił? A czy nowi pracownicy nie domagali by się ?swojego? - nowi niech się najpierw wykażą chęcią i chociaż cząstkowymi wynikami to będzie otwarta droga do kokosów. Czy lekarz, programista, analityk już na wstępie ma kokosy? Nie, dopiero jak się wykaże! A większość nauczycieli się niestety nie wykazuje, bo chyba dyktowanie pożółkłego skryptu przez kilkanaście lat nie jest postępem.
14:25, 30.04.2019


MietekMietek

15 5

Rozumiem, ze teraz Dyrekcja tej szkoly zostanie zwolniona z pracy? Skoro lekka reka zdecydowano nie przyjsc na klasyfikacje tzn ze najwazniejszy egzamin w szkole sredniej zostal poprostu olany przez nauczycieli. Jak dla mnie to ciezkie naruszenie obowiazkow pracowniczych. Troska o uczniow poziom profesionalny. Nauczycielka najlepsza :-) a wakacje ze swoimi dziecmi (pewnie nie maturzystami) juz zorganizowala dzieki filmikowi, maluchy beda wniebowziete z popularnosci. Troche dziwi brak reakcji rodzicow, ludzie ci "pedagodzy" prawie wysadzili w kosmos mininum rok zycia dzieciakow ktorzy mieli plany wieksze niz ekonomik. 21:25, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YaroYaro

18 4

Panie starosto! Zmień Pan menedżera oświaty, bo siarą wali na cały kraj! 22:12, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Uczeń musiUczeń musi

14 5

wiedzieć, że jest nikim. To daje satysfakcję niedocenionym nauczycielom.

Z tym, że tak się autorytetu nie uzyska. Niech się towarzystwo nauczycielskie zastanowi, czy nie przeprosić swoich uczniów. Bo to takie judaszowe, za pieniądze, złośliwie.... bo się nie udało. 22:58, 29.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KostekKostek

18 2

Bezczelni są ci nauczyciele, najpierw podpisują umowę o pracę za określone ppieniądze, a potem zbiorowo strajkują - chamstwo i komuna. Na okres wycieczkowy i wakacyjny zawiesili strajk, a od września znowu się zacznie, brak słów. 02:20, 30.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

UczenUczen

2 0

Zgadzam się w 100% 15:56, 30.04.2019


GośćGość

15 2

Można było przeprowadzić 26.04 skoro już było wiadomo że strajk i tak będzie zawieszony a nie strzelać fochy . To był ostatni moment gdzie można było wyjść z twarzą z całej sytuacji . Ale jak to śpiewali " belfer to swinia"....? Szkoda mi tylko tych którzy nie strajowali wcale i tych którzy jednak poszli na zwoływane rady mimo strajku. Oberwa rykoszetem :-( 02:58, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kawkakawka

2 14

Kochane trolle nic nie wieta a gadata. I tyle w tej całej sytuacji wam powiem. 07:53, 30.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MagdalenaMagdalena

6 0

Kodziarstwo precz z "ekonoma" 14:17, 30.04.2019


kawkakawka

0 5

do mgdalena.......hehehehehe.........szkoda mi was pisio.ki
A nie wszyscy co nie lubią trolli to kodowcy....hehehehehe.... 16:03, 30.04.2019


jjjjjj

12 4

Mam nadzieję, że teraz posypią się pozwy zbiorowe. Maturzyści do dzieła. Niech 'brać nauczycielska' nauczy się szacunku do ucznia. Wobec takiej sytuacji zasłanianie się dobrem dobrem jest hipokryzją. 09:24, 30.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Twój nickTwój nick

2 5

Chyba rząd mogą tylko pozwać, nauczyciele jak każdy pracownik ma prawo do strajku 15:51, 30.04.2019


PrzedsiębiorcaPrzedsiębiorca

13 3

Klamka zapadła, nauczyciele nie klasyfikowali uczniów więc nie wykonali swoich obowiązków to tak jakby cały rok nie pracowali albo całoroczna produkcja poszła do śmietnika. To że ktoś zrobił to za nich nic nie zmienia. Oczekuję kiedy pojawią się ogłoszenia o pracę dla nauczycieli, moja żona nauczyciel gimnazjalistów już czeka w blokach startowych z CV (ona nie strajkowała). 09:36, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatkaMatka

2 7

Nie jestem nauczycielem zeby byla jasność.
Jeśli juz Pan Satystyk tak bardzo chce sie odwolywac do rankigow, ktore sa tylko zestawieniem liczb to czemu porownuje ekonom do I LO skoro wyżej w rankingu jest inna szkoła ze szczecineckiego powiatu (czyt. Biały Bór) ? Widzę, ze w grę wchodzi tu odwieczna rywalizacja "elki" z ekonomem a nie o obiektywizm.
09:42, 30.04.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

statystykstatystyk

3 0

1. polecam korzystanie z funkcji "odpowiedz"
2. skupiłem się na Szczecinku - tak Biały Bór "rulez". nie ja pisałem, która jest "najlepsza u nas". są jeszcze szkoły prywatne - dużo lepsze 09:52, 30.04.2019


statystykstatystyk

3 0

i jeszcze jedno:
czemu odsyła mnie Pani do rankingów powiatu, skoro to Pani napisała "ani nie byłaby najlepsza w Szczecinku"? 11:24, 30.04.2019


MatkaMatka

4 7

Ekonom jest zespołem szkół, nie tylko liceum i nie tylko technikum. Mówię tu o szkole jako kolektywie. Skoro już sie odwołujecie do rankingów to bądźcie rzetelni i porownujcie ze szkołą z powiatu, która stoi wyżej od I LO w tymże rankingu.
Ja o marchewce , Wy o pietruszce.
Nie jestem nauczycielem i w życiu nie chciałabym nim byc w dzisiejszych czasach!
Pozdrawiam i żegnam 09:55, 30.04.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

statystykstatystyk

5 1

nikt nic nie porównuje. wystarczy po prostu wskazać jedną lepszą, by wykazać, że KEN nie jest "najlepsze u nas"... i żadna piosenka o burakach tego nie zmieni. o prąciu też. martwienie się o "swoje wakacje" też nie pomoże. do roboty! 10:01, 30.04.2019


OjciecOjciec

9 5

Zwolnić tych nauczycieli !!!!!! 15:25, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Twój nickTwój nick

7 2

bezczelni strajkować chcieli, kasa teraz jest potrzebna na kupowanie głosów, a nie na edukację 15:48, 30.04.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uzależnionyuzależniony

3 1

Gratulacje dla pana burmistrza za "wsparcie" nauczycieli, a tym samych za zachęcenie do strajku i dobrowolne zrzeczenie się wypłaty na rzecz samorządu. Dziura budżetowa załatana, mogiem budować kosmodrom dla OUTA. 10:22, 04.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dobrze poinformowanydobrze poinformowany

0 2

Szanowna redakcjo bzdury piszecie cos tam wiecie a tak naprawde nic... Rada odbyla sie w sobote w dniu wolnym nauczyciele udali sie do szkoly aby sklasyfikowac uczniow czyli odwalili cala papierkowa robote a ze w sobote oficjalnie rada nie mogla byc wiec wszystkie teraz zaslugi dla smiesznej ustawy maturalnej . Na przyszlosc polecam rzetelnie zasiegac informacji 17:53, 05.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%