Zamknij

Bank ostrzega swoich klientów! "Konsultant nigdy tego nie robi"

10:44, 17.05.2021 M.O. Aktualizacja: 12:01, 17.05.2021
Skomentuj

Bank Millenium ostrzega swoich klientów przed oszustami podszywającymi się pod pracowników banku. Oszuści dzwonią pod pretekstem "podejrzanych transakcji". 

Dzwonią w sprawie rzekomych podejrzanych transakcji na koncie lub karcie. Proszę o podanie danych i zainstalowanie aplikacji, która umożliwia zdalne sterowanie urządzeniem użytkownika.

Taki schemat działania mają oszuści podszywający się pod Bank Millenium. Bank wydał komunikat przed cyberprzestępcami i przestrzega klientów, którzy mogą stracić wszystkie oszczędności.

- Konsultanci nigdy nie zachęcają do pobierania żadnych aplikacji do szybkiej obsługi klienta - informuje w komunikacie Millenium. 

Ponadto klienci banku nie powinni udostępniać nikomu poufnych danych np. numerów dokumentów, numeru karty płatniczej, kodu CVV. 

- Konsultacji infolinii nie proszą o takie dane. Nigdy nie podawaj swoich danych logowania do systemu. Konsultant nigdy nie zaloguje się do systemu za ciebie - przestrzega bank. 

Bank przypomina również by logować się wyłącznie na stronie banku. 

Co zrobić jeśli daliśmy się nabrać i padliśmy ofiarą oszustwa lub chcemy zgłosić podejrzaną sytuację? 

Bank radzi zadzwonić zadzwoń pod specjalny numer 22 598 44 44.

(M.O.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%